DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 170 z 202
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 202
 #1104449  autor: darekka
 10 paź 2020, 11:32
U mnie problem z dostępem do danych 1 numeru z naszą usługą minął samoczynnie po wygaśnięciu ważności skumulowanego pakietu GB, numer od dnia następnego prawidłowo wyświetla ilość GB, ważność i wysokość konta głównego więc problemem była kumulacja. Co ciekawe to przez ten czas ani razu internet nie uległ awarii choć wielokrotnie system dawał tylko 1 z 2 doładowań(neta nie dodawał ale nowe 500GB dodawał zawsze gdy pakiet dostępny był poniżej 1500GB) ale skumulowany pakiet oscylował w okolicach 2TB więc widać mechanizm antyusterkowy działa prawidłowo, bo jak wiemy max granica to 2TB.
W świetle wycofywania się Playa z usługi "Dzień bez limitu w Play internet na karte"(za 4zeta ponad 48h bez limitu było) nasza usługa nabiera atrakcyjności 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1104512  autor: darekka
 11 paź 2020, 15:23
Kolego nie "jakoś to działa" tylko działa całkiem sprawnie, bo mamy 500-1000GB do zużycia dziennie , a jak sie pokombinuje to można zrobić kumulacje i obniżyć koszty o ile te skumulowane max 2TB komuś wystarczą na jakiś czas i nie potrzebuje nolimitu na resztę usług. Obecnie nie ma już nawet problemów z niezdejmowalnym lejkiem po kombinowaniu z wydłużaniem konta aktywacją "Bez limitu za 1zł. dziennie", bo znika on natychmiastowo po wyłączeniu tej usługi.
O bezusterkowości naszej usługi świadczy cisza w temacie-nikt nie marudzi więc działa.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1104558  autor: babcia77
 12 paź 2020, 12:06
U mnie wychodzi że po 14 miesiącach darmówki trzeba będzie konto zasilić bo się złotówki za awarie kończą. No chyba że do pojutrza będzie jakaś awaria. ;-) Niestety patrząc z perspektywy tego ponad roku podejście T-M się mocno zmieniło na minus. Rok temu w trakcie kilkudniowej awarii dostałem pakiet 1TB danych ważny 180 dni. Wtedy normą było że przy awarii rekompensata to było 25-30PLN na konto numeru i wydłużenie ważności konta o 30 dni. Teraz przy awarii nawet o pakiet zastępczy typu 6/10GB na 7 dni trzeba si ę wykłócać. Decyzję o oddaniu niesłusznie pobranych środków przesunęli z konsultantów na dział reklamacji więc na zwrot się czeka. Generalnie jak działa - to działa. A jak się spieprzy to trzeba się wykłócać o swoje. Ostatnie "odszkodowanie" to pakiet 3 GB - tyle że ważność konta wydłużył o 60 dni. :-(

No to pytanie: gdzie doładować żeby jakiś bonus wpadł? Oczywiście jedyny bonus to więcej złotówek przy doładowaniu bo darmowe BG, rozmowy czy SMS-y przy naszej usłudze pozostaną niewykorzystane. Może któryś bank ma akurat promocję na doładowanie typu podwojenie środków?
 #1104582  autor: darekka
 12 paź 2020, 16:28
Obecnie +10% oraz 10GB ważne 30dni :wink: dają za doładowanie przez specjalną stronkę T https://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/10gb
i HEYAH
https://www.heyah.pl/gigapakiety np. doład.25zł daje 25GB ważne 25dni

Oczywiście jeszcze przez ok miesiąc klienci TMUB maja bonus +20%.

Wyślijcie dziś SMSa o treści Kabel pod 80405 , a zrobicie kumulacje na 4dni!
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 6416745074

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1105143  autor: babcia77
 19 paź 2020, 15:04
Jak zwykle system T-M co innego pokazuje a co innego mam. ;-)
25 września włączyłem usługę na kolejne 30 dni. Działało sobie to 13 października - tego dnia skończyły się środki na koncie. Doszedłem do wniosku że jak akurat jest za free 15 GB na przedłużony HF to czemu nie skorzystać i nie zużyć 15GB? ;-) No to sobie HF w środę 14 włączyłem. Akurat dużo danych nie zużywałem bo nie było potrzeby. Ze 2 GB poszło. Do dziś - bo dziś akurat muszę przepchnąć kilkadziesiąt GB. No to leciałem na pakiecie z HF aż się skończył. Dostałem SMS-a że się skończył, w aplikacji skończony. Trudno się mówi ale co robić. Trza z bólem serca konto doładować. ;-) Doładowałem za 50 PLN żeby się załapać na przedłużenie ważności konta o 100 dni. Dostałem 55 zeta - super. No to patrzę co się dzieje. Otóż nagle pojawiło mi się 618MB transferu z pakietu HF. Plus 10 GB za doładowanie. A naszej usługi nie ma ani.No to ślę dane dalej. Zeszło te 618MB. Po czym przepchnąłem ponad 3 GB które nie zeszły z żadnego pakietu i transfer zastopował z SMS-em że skończył się HF. Po czym wedle kodu *103*22# pobrało ~200MB z pakietu 10GB za doładowanie. A wedle MiBOA ~900MB. Natomiast ja wysłałem ~6GB - nie wiadomo z jakiego pakietu czy usługi. Wygląda że doładowanie środków na konto coś spowodowało. Tylko nie wiem co. ;-) Stan środków jest taki jak po doładowaniu. Z pakietu za doładowanie zżarło troszeczkę - ale jaką nie wiem bo dwa źródła różnie podają. Wygląda że transfer schodzi z naszej usługi ale pewnym być nie można bo ani na krótkim kodzie ani na MiBOA naszej usługi tradycyjnie brak. ;-)

Po co to opisuję? W sumie to tylko dlatego żeby pokazać jak nasza usługa jest poklejona ze słomy, sznurka i paździerzy. ;-)
Działa - ale o rzetelnym informowaniu jak właściwie działa możemy zapomnieć.

Będę dziś gnębił infolinię by wytłumaczyli co się stało. Ale nie liczę za bardzo że się czegoś sensownego dowiem. Ot raczej będzie z kim pogadać w długiej trasie autem. ;-)
 #1105154  autor: darekka
 19 paź 2020, 16:10
Kod *103*22# powinien pokazać obecność/ważność pakietu GB z naszej usługi, ewentualnie dłuższy *103*22*8*11# ale on od pewnego czasu nie pokazuje nic.

Swoją drogą to po wysłaniu SMSa aktywacyjnego naszą usługę otrzymałeś zwrotne potwierdzenie jej aktywacji, pobrało kasę z konta?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1105243  autor: babcia77
 20 paź 2020, 12:42
darekka pisze:
19 paź 2020, 16:10
Kod *103*22# powinien pokazać obecność/ważność pakietu GB z naszej usługi, ewentualnie dłuższy *103*22*8*11# ale on od pewnego czasu nie pokazuje nic.

Swoją drogą to po wysłaniu SMSa aktywacyjnego naszą usługę otrzymałeś zwrotne potwierdzenie jej aktywacji, pobrało kasę z konta?
Włączałem 25 września i dostałem po około 40 minutach SMS-em potwierdzenie aktywacji. W momencie potwierdzenia pobrało złotówkę.
 #1105504  autor: darekka
 24 paź 2020, 11:01
U mnie pakiety widoczne są o wartością "0" więc masz fart, że Tobie pokazuje.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1105505  autor: babcia77
 24 paź 2020, 11:27
Adriaan02 pisze:
23 paź 2020, 21:41
Dobra wiadomość. Mój-T-Mobile w wersji przeglądarkowej wyświetla liczbę GB i złotówek w naszej usłudze. :)
Teraz można wszystko wygodnie sprawdzać bez konieczności korzystania z aplikacji. :D
To co jest akurat pokazywane mocno zależy też od stanu innych usług i powiewów wiatru na Kociewiu. ;-)
 #1105533  autor: Adriaan02
 24 paź 2020, 17:20
Byłem przekonany, że u was też będzie się wyświetlać. Zauważyłem to wczoraj, z ciekawości zalogowałem się na Mój T-Mobile (w przeglądarce) i byłem zdziwiony :)
Może dlatego, że usługę aktywowałem dwa dni temu. Możliwe że i u was po kolejnej aktywacji będzie już na www :wink:
 #1105557  autor: darekka
 25 paź 2020, 09:07
Mi dzis usługa się zbiesiła-pobrało opłate 1zł zamiast ok 1ej w nocy to dopiero przed 7mą i w zamian nie dodało niczego. Konsultantki 2z2 z, którymi rozmawiałem jakieś nieogarnięte, bo nawet nie słyszały o tej usłudze, a tłumaczenia niezbyt docierają więc szkoda było czasu na bezsensowne tłumaczenie.

Reset karty w systemie nic nie naprawił więc poczekam i dzwonie 3ci raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1105559  autor: michcio123
 25 paź 2020, 09:56
Aktualnie nie korzystam z usługi więc nie wiem czy u mnie też by się "wysypała" ale o ile mnie pamięć nie myli taka sam historia była pod koniec marca kiedy zmieniany był czas tak jak dzisiaj.

EDYCJA: Sprawdziłem i nie mylę się tak było 30 marca podstrony 218-219 tego tematu o tym mówią.
 #1105560  autor: darekka
 25 paź 2020, 10:06
Dziwi mnie, ze mimo upływu pół roku, wprowadzenia wielu zmian w systemach takiej błahostki nie ogarnęli-cóż reklamacja zawsze się przyda.

Po 3iej rozmowie ze średnio kumatym konsulem, zrobione zostało zgł.techniczne.
Chwilę po 11ej widzę w apce dostępne 500GB ważne 1 dzień więc się odwiesiło.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1105623  autor: darekka
 26 paź 2020, 09:58
Na drugim numerze usługa się również zawiesiła i dziś zresetowało do zera internet i wirtualne złotówki-poszły 2 zgł.techniczne w tej spawie. Na 1szym numerze z zawieszką z wczoraj dziś na ten moment opłaty nie pobrało ale działa wszystko na pakietach wczorajszych.

Troche przed g.11 pakiety wskoczyły na oba numery.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1105670  autor: michcio123
 27 paź 2020, 08:10
Jak ktoś chce mieć extra kumulację paczki GB to niech wyślę dzisiaj sms o treści tak na numer 80401. Ważność GB powinna wydłużyć się do 02.11.2020r.
Nie zadziała na numerach heyah.
 #1105671  autor: darekka
 27 paź 2020, 08:36
Co do zawieszki usługi to wczoraj na zgł.techniczne dostałem najpierw SMS z przeprosinami i informacją, że pracują nad usterką naszej usługi(podali jej nazwe), a po jakimś czasie informację, że usterka usunięta, a paczka danych w ramach usługi dodana.
Dziś z rana widzę, że wszystko już normalnie działa i 1000GB jest jak dotychczas dostępne.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1108221  autor: michcio123
 16 gru 2020, 08:03
Chyba nie działa już kumulacja GB z naszej usługi z pakietem danych z innych promocji które wpadają na to samo subkonto (*103*22#) i wydłużały jego ważność.
W poniedziałek skorzystałem z surprise monday pakiet danych powiększył się o 1gb i wydłużył o 4 dni. Dzisiaj mamy środę a dostępny pakiet danych to tak jak wcześniej 1tb a jeśli się nie mylę to powinno być 2tb minus to co wykorzystałem od poniedziałku.
  • Strona 170 z 202
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 202
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 202