DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 167 z 202
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 202
 #1098868  autor: darekka
 08 lip 2020, 06:39
Już po "usterce", która w żaden widoczny w użytkowaniu usługi się w praktyce nie objawiła. Słowem wsio gra jak i przez długi czas działało poprawnie poza identyczną zawieszką, która samoczynnie bez zgłoszenia została naprawiona/sama się odblokowała następnego dnia-w praktyce od wielu miesięcy nie ma żadnych problemów, które utrudniałyby korzystanie z czegokolwiek.
Usługa od kilku lat jest moim podstawowym netem, który od wielu miesięcy-w szczególności od naprawy "dopisz zero"(z 50GB zrobiono 500GB) już nie dostarcza złych emocji- Kto wytrwał ten ma spoko ofertę. :D

P.S. ten wydatek w postaci doładowania to odżałujesz, bo warto utrzymywać te SIMki :)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1098877  autor: darekka
 08 lip 2020, 10:13
No bez przesady, bo ile możemy jechać na benefitach za stare bądź co bądź usterki-sam z benefitów to ponabijałem 2 numery na kwoty po ponad 500zł./numer(to 3dyszki/2dyszki/5dyszek za awarie, tam 12x10zł. za promocje z TMUB i dodatkowe 120zł. za jednorazowy brak tych 10zł+50zł. za dopisanie numeru do SMSów w TMUB itp. sępienie na promocjach/reklamacjach) plus dodatkowy czas ważności konta więc te uczciwe 30zł.(w sumie to i sporo mniej, bo +20% za doładowania przez TMUB lub zakup doładowań w cenie ok.60% nominału i sępienie darmowego 31 dnia poważnie obniża ten "horrendalny" koszt za usługę).
Po naprawie naszej usługi to z chęcią płace te realnie 15-20zeta za miesiąc, a zużywam często ponad 1TB danych więc stosunek cena/możliwości jest do zaakceptowania zwłaszcza, że usterek to już od dawna nie ma. Co najlepsze to te skarbonki jakoś nie maleją...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1099396  autor: jakubeskulap
 16 lip 2020, 15:43
@babcia77 @darekka
wiecie moze jak wlaczyc 4g jesli przestalo dzialac w naszej usludze? ogolnie historia mam taka, ze konsultant wlaczyl bez limitu 15.10.19, przenioslem numer po 3 miesiacach 15.01.20 lejka z tmobile do heyah, co niestety zablokowalo mi usluge - pobierane byly zlotowki bez przyznawania pakietow. Od 15.04.20 pakiety sa przyznawane i dziala juz normalnie (zostalem w heyah), ale korzystalem z innego numeru z nasza usluga. Od dzisiaj wrocilem na poprzedni (ten ktory przenosilem do heyah) i niestety nie dziala 4g. Na zastepczym 4g dziala.
 #1099402  autor: babcia77
 16 lip 2020, 16:40
jakubeskulap pisze:
16 lip 2020, 15:43
@babcia77 @darekka
wiecie moze jak wlaczyc 4g jesli przestalo dzialac w naszej usludze? ogolnie historia mam taka, ze konsultant wlaczyl bez limitu 15.10.19, przenioslem numer po 3 miesiacach 15.01.20 lejka z tmobile do heyah, co niestety zablokowalo mi usluge - pobierane byly zlotowki bez przyznawania pakietow. Od 15.04.20 pakiety sa przyznawane i dziala juz normalnie (zostalem w heyah), ale korzystalem z innego numeru z nasza usluga. Od dzisiaj wrocilem na poprzedni (ten ktory przenosilem do heyah) i niestety nie dziala 4g. Na zastepczym 4g dziala.
Dzwoniłeś na infolinię że 4G nie działa? Wygląda jakby nie było po stronie operatora dla numeru włączone. Zgłoś tam plus oczywiście reklamacja z opisem problemu na maila BOA.
 #1099440  autor: darekka
 16 lip 2020, 21:19
Tak przy okazji-wie ktoś czy obecnie po zmianie T/HEYAH lub HEYAH/T nasza usługa działa prawidłowo u nowego "operatora"-może ktoś niedawno to sprawdzał?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1099441  autor: michcio123
 16 lip 2020, 21:30
Będzie pobierało 1zł ale nie da dwóch doładowań. Prawdopodobnie kluczem do prawidłowego działania usługi u"nowego" operatora jest wykonanie płatnej czynności czyli krótkie połączenie ,sms lub skorzystanie z internetu. Osobiście tego nie praktykowałem tzn. nie uruchamiałem usługi u drugiego operatora ale wykonałem przeskok z jednego do drugiego i z powrotem i usługa nie działała do puki nie wykonałem płatnej czynności na numerze. Sytuację tą opisywałem tutaj niedawno.
 #1099442  autor: darekka
 16 lip 2020, 21:40
Chyba się skuszę na zmianę opa, bo skarbonki mam na numerach T, a doładowywać trzeba.
Myślę, że konieczność płatnej czynności związana jest z koniecznością pełnej aktywacji numeru po przeniesieniu bez, której numer jest jakby "uśpiony" w systemach "nowego" operatora.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1099457  autor: jakubeskulap
 17 lip 2020, 09:54
@babcia77 @michcio123 @darekka dzieki! az dziwne ze po telefonie na infolinie cos sie nie zepsulo. Zglosilem, zresetowali, dziala.

@darekka wydluzam zapasowy nr doladowaniem 5zl na 37dni. Mam cykliczne doladowanie za 5zl co 37dni na zapasowym (waznosc nr: 7dni + 30dni odbierania) i 50zl co 100dni na glownym (waznosc nr: 100dni + 30dni odbierania) i wykorzystuje 30+1gratis na glownym i pozniej 5+1gratis na zapasowym oraz oczywiscie uruchamiam ok 1 w nocy usluge. Na glownym mam zapas do zuzycia, stad na razie tylko 50zl. Wszyscy maja zapisane 2 moje nr wiec jest to w miare znosne. W heyah oczywiscie mozna 5zl na 100dni lub j.w.

@michcio123 niestety wykonanie platnej uslugi nic nie zmienialo. Przez pewien okres myslalem, ze dzialaja pakiety rozmow i smsow, ale okazalo sie ze ktos po migracji wlaczyl dniowke. Podsumowujac u mnie 15.10.19 wlaczenie "bez limitu" i tym samym lejek 15mb. Zgloszone 100 razy na infolinie, boa i zgloszenie techniczne. Za kazdym razem ta sama odpowiedz "ta predkosc jest predkoscia regulaminiowa". Oczywiscie kazda rozmowa, mail i zgloszenie zawieralo informacje ze mam w tym samym urzadzeniu drugi nr z nasza usluga i w tym samym momencie sa predkosci 15mb i 100mb. Po opisach na forum 15.01.20 zrobilem migracje. Niestety mimo smsow zapraszajacych i pobierania 1zl pakietow nie bylo. Wszystko zglaszane a srodki zwracali. Dopiero 15.04.20 zobaczylem przypadkiem ze dziala.
 #1099464  autor: darekka
 17 lip 2020, 11:23
Czyli zmiana operatora albo zadziała z naszą usługą albo będzie się trzeba bujać z problemami-chyba podziękuję, bo ewentualne problemy są zbyt prawdopodobne, a ich rozwiązanie może potrwać.
Cóż doładowanie 50zł+20%TMUB razem 60zł. raz na 100dni pozwoli zmniejszać skarbonke w tempie 37zł/100dni. Czyli za troche ponad 1000dni/3lata konto wyzeruję :wink:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100338  autor: babcia77
 30 lip 2020, 09:46
Czy działa Wam MiBOA i aplikacja mobilna? MiBOA nie działa mi dla numeru z naszą usługą od około dwóch miesięcy. Od mniej więcej tygodnia aplikacja mobilna - tylko dlla numeru z usługą - daje wykrzyknik i komunikat "Spróbuj ponownie". Przy próbie ponowienia komunikat "Nie udało się pobrać zużycia, przepraszamy". Jedynie kodem mogę sprawdzić ilość danych do wykorzystania. Nie mogę skontrolować zużycia. Zrobiłem reklamację i dostałem odpowiedż żebym się bujał bo aplikacja mobilna i MiBOA to tylko podawanie stanu orientacyjnego i jak nie działa to mam się bujać. Problem w tym że nijak nie mogę sprawdzić zużycia danych bo innej metody operator nie daje. Chyba zacznę męczyć infolinię...
 #1100412  autor: darekka
 31 lip 2020, 15:10
Od kilku dni wchodząc w apce na numer z naszą usługą wywala błąd nie udało się pobrac zużycia..." na innych numerach działa OK.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100460  autor: Adriaan02
 01 sie 2020, 14:03
darekka pisze:
31 lip 2020, 15:10
Od kilku dni wchodząc w apce na numer z naszą usługą wywala błąd nie udało się pobrac zużycia..." na innych numerach działa OK.
U mnie tak samo, miałem pisać zgłoszenie bo myslałem, że tylko u mnie. Na szczęście są kody *103*22# do internetu i *103*15# do złotówek.
 #1100461  autor: darekka
 01 sie 2020, 14:37
Szkoda, że to zrypali w apce, bo mi to pomagało szybko sprawdzić czy muszę reaktywować usługę*karta w routerze, a lenistwo utrudnia tak żmudny proces jak logowanie się do niego.
Może naprawią...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100490  autor: darekka
 01 sie 2020, 17:16
Nigdzie się ona nie wyświetlała ale chociaż stan GB w apce był wraz z datą ich ważności-innych danych poza sumą środków i ważności poł.wychodzących nigdy w apce nie było, ba nawet nigdzie nie było widać, że mamy naszą usługę włączoną.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 167 z 202
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 202
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 202