Strona 222 z 228

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:20 cze 2020, 11:31
autor: darekka
Jak już naprawili to nie kombinuj więcej, bo następnym razem może się nie udać-nie być chęci sprawczej po stronie operatora, bo ta usługa mocno ich uwiera.

Przy okazji -kilka dni temu telefonicznie zgłosiłem notoryczne rozłączanie/zamrażanie transmisji na kilkanaście sekund codziennie o godz.0:00 i od 3 dni nie ma tego problemu-sesja 3dniowa nie zerwana tak jak wcześniej.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:20 cze 2020, 13:31
autor: michcio123
Kombinować już nie zamierzam. Trzeba wyciągać wnioski :D . Poza tym gdzieś od początku kwietnia lejek 15/15 znika po wyłączenia usług które go nakładają i gdy bym poczekał 5tyg. dłużej z decyzją o zmianie taryfy to tego problemu by nie było bo lejek dało by się zdjąć bez przeszkód. No ale kto wiedział że to naprawią.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:02 lip 2020, 14:18
autor: Adriaan02
Jak długo ostatnio czekaliście na aktywacje usługi po wysłaniu SMS-a?
Dziś wysłałem i czekam już prawie 30 minut, zazwyczaj aktywacja trwa do kilku minut

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:02 lip 2020, 14:56
autor: babcia77
Adriaan02 pisze:
02 lip 2020, 14:18
Jak długo ostatnio czekaliście na aktywacje usługi po wysłaniu SMS-a?
Dziś wysłałem i czekam już prawie 30 minut, zazwyczaj aktywacja trwa do kilku minut

Mi w czwartek 25 czerwca skończył się okres. Nie przyszedł SMS o możliwości ponownego włączenia. Dobrze że pamiętałem więc SMS poszedł. Ponowny SMS dał komunikat że już uczestniczę w promocji. Mimo to dzień później usługa nie działała i zżarło środki z konta. Pod *103*22# nie było pakietu danych. Po telefonie na infolinię dostałem zwrot środków plus zgłoszenie serwisowe że jest problem. SMS potwierdzający włączenie usługi przyszedł po prawie 2 dobach po TAK na 80481. Dzień później przyszedł SMS o zamknięciu zgłoszenia serwisowego. Oczywiście poleciała też reklamacja.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:02 lip 2020, 15:14
autor: Adriaan02
Po ponad godzinie usługa aktywowana, więc jest już ok :)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:02 lip 2020, 15:21
autor: babcia77
No i ciekawostka z lejkiem który pojawił się u mnie po pożarze serwerowni na Annopolu w lutym 2019.. Może pamiętacie ale nie mogłem go zdjąć w jakikolwiek sposób. Kilkanaście zgłoszeń, reklamacje, rozmowy z infolinią. Nic nie pomagało. Metoda z włączeniem i wyłączeniem "Bez limitu za 1 zł dziennie" u mnie nie chciała zadziałać. W końcu przyzwyczaiłem się do limitu 15 Mbps. Ostatni raz próbowałem coś zrobić w połowie kwietnia. I nadal nic. Dziś spróbowałem "Bez limitu za 1 zł dziennie" i szok - lejek zniknął! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:02 lip 2020, 15:36
autor: Adriaan02
U mnie nie włączył sie lejek, internet od początku działa z pełną prędkością (dobrze, że nie kombinowałem z RWK w usłudzie Bez limitu za 1 zł dzienniez) ale i tak w mojej lokalizacji ostatnio znikła agregacja i net wyciąga max. 20 Mb/s,wieczorami troche lepiej. Ale brak agregacji to chyba nie wina T-Mobile bo w Orange też nie ma.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:02 lip 2020, 15:41
autor: michcio123
Lejek 15/15 można było zdjąć poprzez włączenie i wyłączenie No limt za 1 zł dziennie co najmniej od 5 kwietnia ( a może i kilka dni wcześniej) wtedy to zauważyłem u siebie i pisałem o tym tu na forum.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:02 lip 2020, 15:54
autor: babcia77
michcio123 pisze:
02 lip 2020, 15:41
Lejek 15/15 można było zdjąć poprzez włączenie i wyłączenie No limt za 1 zł dziennie co najmniej od 5 kwietnia ( a może i kilka dni wcześniej) wtedy to zauważyłem u siebie i pisałem o tym tu na forum.
Wiem - i tego próbowałem. Problem w tym że ta metoda - do dziś - u mnie nie działała. Zadziało u mnie dzisiaj. Podejrzewam że to efekt poprawienia czegoś po zgłoszeniu że nie dostałem SMS-a z informacją o możliwości włączenia usługi na kolejne 30 dni. W lokalizacji gdzie teraz jestem mam w tej chwili jakieś 28-29 Mbps.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:05 lip 2020, 23:03
autor: jakubd
Ja z wydajnością sieci mam niezłe szczęście - na pandemię wyniosło mnie w miejsce, gdzie T-Mobile działa najszybciej ze wszystkich operatorów. Na Huawei B818 (z Play) osiągam na Heyowej odmianie naszej taryfy 120/25 Mbit/s w zasadzie "in the middle of nowhere" (15km od najbliższego miasta, 5km do sklepu, 500m do kolejnego zabudowania). Orange też dobrze sobie radzi, Play działał kiedyś super, teraz ledwo 20/5, za to Plus: czasem trudno zmierzyć wydajność. Najlepszy jest Orange ADSL: Losowo znika synchronizacja, a jak działa to wyciska 6/0,7 Mbit, za to bardzo równo.
Tak czy inaczej nie spodziewałem się, że przechowanie tej karty tak długo w działaniu zwróci się tak nagle i z taką nawiązką.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 lip 2020, 06:48
autor: michcio123
Dzisiaj na na dwóch numerach Heyah i T-mobile nie pobrało 1zł i brak dwóch doładowań pakiet GB i złotówek ważny do dzisiaj. Czekam na dalszy rozwój sytuacji.

Edycja:
O 6:47 pobrało 1zł na obu numerach 2 doładowań ciągle brak.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 lip 2020, 17:23
autor: darekka
Ja również potwierdzam zaistnienie zawieszki usługi -kase o 6:47 pobrało na 2 numerach, a GB nie dodało.

Zadzwoniłem, zrobiłem zbiorcze*na swoje 2 numery+info o sygnałach z forum zgł.techniczne więc powinni naprawić u wszystkich.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 lip 2020, 17:54
autor: babcia77
darekka pisze:
07 lip 2020, 17:23
Ja również potwierdzam zaistnienie zawieszki usługi -kase o 6:47 pobrało na 2 numerach, a GB nie dodało.

Zadzwoniłem, zrobiłem zbiorcze*na swoje 2 numery+info o sygnałach z forum zgł.techniczne więc powinni naprawić u wszystkich.
A u mnie tym razem działa. ;-)
Może mi naprawili indywidualnie po problemie z informacją o możliwości włączenia kolejnego okresu. Nawet rekompensatę z reklamacji za to już zdążyli dać.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 lip 2020, 18:22
autor: darekka
I niech Tobie działa bez problemów jak i nam długo działało -teraz widać coś się zbiesiło ale odblokują i będzie działać normalnie.

Zresztą po ciszy w temacie widać , że usterki w zasadzie już się nie występują, a nawet jak się coś działo to samoczynnie naprawiało się.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 lip 2020, 22:51
autor: babcia77
Tylko po raz pierwszy od półtora roku musiałem konto doładować bo się ważność kończyła. ;-) Wycwanili się i dają na reklamację kasę ale ważności nie przedłużają. Teraz wakacje się zaczęły więc będzie intensywne korzystanie. Oby stabilnie działało bo 2 miesiące to będzie podstawowe łączę.