DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 215 z 220
  • 1
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 220
 #1090766  autor: michcio123
 23 lut 2020, 15:57
24bis24 pisze:
23 lut 2020, 15:13
Nie ma możliwości aktywowania tej oferty, ponieważ ta oferta w T-mobile na kartę jest już niedostępna i nie można ponownie jej aktywować.
Oferta jak najbardziej jest dostępna jeśli się posiada odpowiedni starter z limitowanej edycji i aktywowało się go najpóźniej 30.04.2016r i to co pisze konsultant to kompletna bzdura bo z tego wychodzi że jak bym usługi nigdy wcześniej nie aktywował to teraz już nie był bym do niej uprawniony . Regulaminy tych starterów zamawianych w internecie są dostępne zarówno dla heyah jak i t-mobile.
 #1090882  autor: darekka
 25 lut 2020, 15:44
SMS z zaproszeniem nie zawsze przychodzi więc jesli pobiera 1zł. to możliwe, że za 300MB w ramach "Bez limitu za 1zł. dziennie". Sprawdź kodem *103*22# ilośc dostępnego internetu i przejrzyj biling.
Proponuję wysłanie SMSa z aktywacja usługi "Masz złotówkę..." a być może usługa zaskoczy-wcześniej jesli masz aktywne "Bez limitu za 1zł. dziennie" wyłącz je.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1090938  autor: michcio123
 26 lut 2020, 16:25
W przeciągu ostatniego tygodnia na moim numerze t-mobile Z Masz złotówkę... zrobiłem migrację do heyah i z powrotem w celu usunięcia niezdejmowalnego lejka 15/15 który został na numerze z powodu pomylenia usług przez konsultanta jakieś 1,5 roku temu. Migracji dokonałem na nie aktywnej usłudze. Dzisiaj rano ją aktywowałem 1zł pobrało ale 2 doładowań brak czyli usługa nie działa. Po ponownym wysłaniu smsa aktywującego otrzymuję wiadomość zwrotną Twój numer został już zgłoszony do promocji itd. czyli zgodnie z przewidywaniami numer nie stracił możliwości aktywacji usługi ale migracja coś miesza w systemie że usługa nie chce się podnieść. Teraz muszę odczekać 72 godz. od aktywacji aby zgodnie z regulaminem oferty mieć podstawę do zgłoszenia technicznego bo usługa sama z siebie na pewno nie wstanie tylko będzie pobierała 1 zł dziennie. Na podstawie wcześniejszych postów widzę że nie będzie łatwo ale przed samą migracją przeczytałem szczegółowo regulaminy naszej oferty oraz migracji do heyah dniówka i t-mobile frii i nie ma tam ani słowa że migracja wyklucza z promocji.
 #1091056  autor: darekka
 29 lut 2020, 10:25
Osoby "mające" aktywne usługi "Frii internet"(t-mobile) i "Dniówka internetu"(HEYAH) powinny sprawdzić czy są one nadal aktywne, bo u mnie na 2 numerach T usługa została wyłączona bez mojego zlecenia(na jednym numerze 26.02 technicy wyłączyli w ramach "naprawy" starej usterki z czasów 50GB, a na drugim nie było śladu kto, kiedy i po co wyłączył). Jak wiadomo pierwsza aktywacja jest darmowa, a następne płatne 3zł.-po telefonie oddali opłate za "ponowną" aktywacje.W HEYAH "Dniówka internetu) na obu numerach działa od aktywacji sprzed paru lat.
Regulaminy:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006686.pdf
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 09dc0c1498

Usługi te świetnie zabezpieczają przed wyczyszczeniem konta (20 groszy za 1MB gdy nie ma żadnego pakietu internetu) po wyłączeniu "Bezpiecznego internetu" przez Operatora.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1091082  autor: macqmacq
 29 lut 2020, 16:21
darekka pisze:
29 lut 2020, 10:25
Osoby "mające" aktywne usługi "Frii internet"(t-mobile) i "Dniówka internetu"(HEYAH) powinny sprawdzić czy są one nadal aktywne, bo u mnie na 2 numerach T usługa została wyłączona bez mojego zlecenia(na jednym numerze 26.02 technicy wyłączyli w ramach "naprawy" starej usterki z czasów 50GB, a na drugim nie było śladu kto, kiedy i po co wyłączył). Jak wiadomo pierwsza aktywacja jest darmowa, a następne płatne 3zł.-po telefonie oddali opłate za "ponowną" aktywacje.W HEYAH "Dniówka internetu) na obu numerach działa od aktywacji sprzed paru lat.
Regulaminy:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006686.pdf
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 09dc0c1498

Usługi te świetnie zabezpieczają przed wyczyszczeniem konta (20 groszy za 1MB gdy nie ma żadnego pakietu internetu) po wyłączeniu "Bezpiecznego internetu" przez Operatora.
Ale to chyba nie ta oferta! Czemu w tym wątku piszesz? :roll:
 #1091085  autor: darekka
 29 lut 2020, 16:37
Bo jak usługi "Masz złotówkę..." nie reaktywujesz/się spapra to zanim zakumasz, że zdechło(że nie masz już pakietu GB) to będziesz bulił 20groszy za 1MB(dotychczasowe zabezpieczenia przed wyczyszczeniem konta w takiej sytuacji był wycofany jakiś czas temu "Bezpieczny internet" 100MB za 9zł i blokada), a wielu z nas dodatkowo na tę okoliczność ma, a raczej powinno mieć aktywne "Frii internet"/"Dniówka internetu" i wielu może mieć ją zdezaktywowaną przez operatora/jego system i żyć w nieświadomości, że zabezpieczenie przed wyczyszczeniem konta w razie np.awarii "Masz złotówkę..."nie zadziała.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1091334  autor: babcia77
 06 mar 2020, 20:16
Od pewnego czasu nie mogę sprawdzić czy usługa włączona, na jak długo, do kiedy mam ważne połączenia wychodzące. Jedyna metoda to kod *103*22#. MiBOA i aplikacja mobilna nie pokazuje pakietów. No to złożyłem reklamację i zgłoszenie serwisowe na to że te dwie rzeczy nie działają. Przedwczoraj reklamacja odrzucona. Z takim wyjaśnieniem:

Nawiązując do reklamowanego serwisu Mój T-Mobile uprzejmie wyjaśniam, że serwis Mój T-Mobile ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie jest on usługą, która podlega reklamacji. W związku z powyższym bardzo proszę o zgłoszenie techniczne do konsultanta Biura Obsługi Abonenta pod numerem telefonu: 602 900 (opłata zgodna z cennikiem).

Dziś dostałem SMS-a na zgłoszenie serwisowe:

Dzień dobry. Informujemy, że prace nad zgłoszeniem technicznym zostały zakończone. Użytkownicy aplikacji posiadający numery zakupione przed lipcem 2017 mogą mieć problem z prezentacją usług w aplikacji. Jeszcze nie wiadomo kiedy prezentacja będzie udostępniona.

Czyli nic działać nie będzie. Nie mamy pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi?
 #1091347  autor: darekka
 07 mar 2020, 09:16
Cóż taki urok naszej oferty, że systemy nie ogarniają-ja na swoich numerach w aplikacji widzę tylko stan i ważność GB, innych pakietów poza aktywnym "Frii internet" apka nie pokazuje i nigdy nie pokazywała. Kody na stan GB *103*22# i wirtualnych złotówek *103*15# śmigają u mnie elegancko.
Trzeba sobie po prostu pamiętać kiedy była aktywacja/zachować SMS aktywacyjny/sprawdzić w historii kiedy wysłaliśmy SMSa aktywacyjnego, bo zaproszenie może przyjdzie, a może nie.

Jak na ten moment to usługa działa jak trzeba(500-1000GB jest codziennie)-i u Was chyba też skoro temat wysycha znaczy, że wsio działa. Na jednym numerów na, którym użyszkodnik odpalił usługę prawie miesiąc temu w dniu zaproszenia ale dopiero po 22ej-przedwczoraj system się zamulił i nie dodał pakietów GB i wirtualnych złotówek(stare o północy się wyzerowały)-rano wszystko wróciło do normy samoczynnie, a kaskę za usługi pobraną czasie "zamułki" oddali. Użyszkodnik dostał odemnie nakaz reaktywacji dopiero po końcu dnia z zaproszeniem (najlepiej tuż po północy lub z rana aby uniknąć takich zamułek-ja tak aktywuję i zamułki nie było u mnie).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1091390  autor: babcia77
 08 mar 2020, 12:22
Problem w tym że u mnie *103*15# nie działa - dostaję tylko info "Zarządzaj swoim kontem na www.miboa.pl". Jedyny kod który mi działa to *103*22#. Dotychczas z MiBOA widziałem stan pakietów, w tym także pakietu który dostałem podczas kłopotów w październiku i którego stanu nigdzie nie mogę sprawdzić bo to było jedyne miejsce gdzie był prezentowany. Aplikacja mobilna z kolei pokazuje mi od zeszłego tygodnia Pakiet danych 300 MB ważny do końca obecnego dnia. Ale dane nie są pobierane z niego tylko z aktywnej naszej usługi. Jest aktywna bo SMS na 80481 powoduje info że usługa jest włączona. Dodatkowo aplikacja mobilna podaje mi komunikat "Nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich w kraju oraz pakiet 300 MB przez cały dzień za 1 zł" Wygląda na to jakby jednocześnie były włączone dwie usługi: nasza i ta z 300 MB transferu dziennie. Co się dzieje nie mogę sprawdzić bo biling wraz z MiBOA nie działa. W aplikacji mobilnej mam tylko ilość zużytych danych/SMS/połączeń. Przy próbie logowania do MiBOA dostaję kod SMS-em. Czasami jest to 6 a czasami 8 znaków - losowo.

Ogólnie zostałem z jednym kodem USSD *103*22#. Zastanawiam się co robić dalej w świetle odpowiedzi które przytoczyłem wcześniej... Chyba będę męczył infolinię.
 #1091394  autor: darekka
 08 mar 2020, 13:04
Widać, że jest aktywna "Bez limitu za 1zł. dziennie"być może z jednocześnie aktywna naszą usługa-ktoś coś mocno pomodził. Trzeba ją wyłączyć i obadać jaki to da efekt.
Stan usługi: *140*296*1#
wyłączenie: *140*296*2#

Jaką masz teraz prędkość skoro "niby" aktywne są obie to max 15Mb będzie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 215 z 220
  • 1
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 220
  • 1
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 220