DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 214 z 220
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 220
 #1090625  autor: Taki_tam
 20 lut 2020, 19:35
Wszystko będzie działać, tylko niech karta będzie miała oryginalną taryfę. Konsultanci się nie znają i tyle. Normalna oferta on limit za 1zl dzień 300MB jest na systemie prepaid. Nasza oferta no limit 500GB na dzień jest wysterowana z systemu zewnętrznego i tu musi się zgadzać tylko taryfa/operator (Heyah czy T-Mobile).
 #1090652  autor: marcingp5
 21 lut 2020, 15:18
Jakimś cudem po zmianach taryfy i kilku zgłoszeniach internet działa ale tylko pokazuje mi zasięg HSPA+ na innych kartach mam normalnie LTE. Bałagan totalny ja się od dawna w tym gubię ale dobrze że jest to forum.
Jutro kończy mi się okres 30 dni na aktywację "Masz złotówkę.. " Jak tego nie przypilnuję i od dostania sms-a tego samego dnia nie wyśle to znów włączy się bezpieczny internet.
 #1090658  autor: darekka
 21 lut 2020, 18:42
marcingp5 pisze:
21 lut 2020, 15:18
Jak tego nie przypilnuję i od dostania sms-a tego samego dnia nie wyśle to znów włączy się bezpieczny internet.
Bezpiecznego internetu już od pewnego czasu nie ma-teraz ciągnie 20groszy za MB aż do wyczyszczenia konta. Aby tego uniknąc aktywować trzeba "Frii internet"(tmobile)-darmowe 50MB i lejek
regulamin: http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006686.pdf lub "Dniówkę internetu" 50MB za 28 groszy i lejek (w HEYAH)-regulamin: https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 09dc0c1498.

Co do aktywacji usługi to ja zawsze aktywuję z samego rana dnia następnego po dniu otrzymania zaproszenia(usługa "Masz złotówkę..." działa do północy dnia otrzymania zaproszenia! ). Nawet jak w nocy(od północy po końcu dnia otrzymania zaproszenia) coś zużyje te 50MB i włączy się lejek to aktywacja naszej usługi usuwa ten lejek i wszystko śmiga elegancko.

Z niczym się te oferty nie gryzą i można je używać z naszą usługą jako zabezpieczenie przed wyczyszczeniem konta!!! :!:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1090700  autor: marcingp5
 22 lut 2020, 17:26
Po wielu zgłoszeniach przywrócił się zasięg LTE Ale oferta Masz złotówkę nadal mi nie działa a w historii konta jest "Obciążenie 1 zł " i co ciekawe każdego dnia dokładnie o godzinie 21:43 .
Dostałem w ramach zgłoszenia 10 GB transferu na czas naprawy i już w taryfie Frii (po problemach z migracją Heyah>Frii) sprawdziłem prędkość na tym pakiecie i moje zdziwienie to prędkości powyżej 46MB/s czyli chyba to działa taka migracja ale nie wszystko jest takie łatwe.
https://www.speedtest.net/result/9061068056
Otrzymałem też ostatnio takiego e-maila :
Dzień dobry,

Według regulaminu zmiany taryf na taryfę Frii, który może Pan znaleźć w :
„Warunki Oferty Promocyjnej „zmiana taryfy na taryfę Frii” dla Użytkowników T-Mobile na kartę”, który dostępny jest na stronie internetowej www.t-mobile.pl
Cyt.:
2.6. Zmiana taryfy na taryfę Frii skutkuje:
2.6.2. automatyczną dezaktywacją wszystkich ofert, promocji oraz przywilejów aktywnych na koncie Użytkownika w momencie zlecenia zmiany taryfy

Odnosząc się do zaistniałej sytuacji na Pana koncie, kontynuowanie usługi "Masz złotówkę masz no limit" nie jest możliwe przez zmianę taryfy. Aktualna kontynuacja po zmianie taryfy wynika z błędu technicznego, co zostanie poprawione na Pana numerze.
Dział techniczny odniósł się do tego w zgłoszeniu CRID******** potwierdzając brak możliwości przywrócenia usługi promocyjnej.

Aktualnie w taryfie Frii ma Pan możliwość aktywowania innych pakietów internetowych, które są proponowane w naszej ofercie.

Mam nadzieję że podana informacja jest pomocna.

Pozdrawiam,
Emilia *******
Konsultant
Ostatnio zmieniony 22 lut 2020, 17:31 przez marcingp5, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1090704  autor: 24bis24
 22 lut 2020, 17:57
@marcingp5

Znam taką odpowiedź :)
Mają gotową i tylko powielają.

Dzień dobry,

Dokładny zapis dotyczący opisanej wcześniej sytuacji znajduje się w regulaminie oferty :
„Warunki Oferty Promocyjnej „zmiana taryfy na taryfę Frii” dla Użytkowników T-Mobile na kartę”, który dostępny jest na stronie internetowej www.t-mobile.pl.
Cyt.:
2.6. Zmiana taryfy na taryfę Frii skutkuje:
2.6.1. ustawieniem nowej daty Ważności Konta na 7 pełnych dni kalendarzowych liczonych od momentu dokonania zmiany taryfy,
2.6.2. automatyczną dezaktywacją wszystkich ofert, promocji oraz przywilejów aktywnych na koncie Użytkownika w momencie zlecenia zmiany taryfy

Podsumowując nie ma możliwości reaktywacji Pana wcześniejszej oferty limitowanej, która została przez Pan dezaktywowana w momencie zmiany taryfy na Frii 03-09-2019 roku.

Mam nadzieję że podana informacja jest pomocna.

Pozdrawiam,
Emilia Ja.....uk
Konsultant

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1090710  autor: aupol
 22 lut 2020, 19:56
Jeśli dobrze interpretuje zapisy to w dostępnym na stronie Heyah dokumencie dotyczącym migracji punkt 8d gwarantuje zachowanie statusu pozostałych ofert aktywnych na koncie Użytkownika, z tym
zastrzeżeniem, iż od chwili migracji, do wskazanych ofert stosowane będą regulaminy takich samych ofert dostępnych w T-Mobile na kartę. Skoro nasza usługa działa w obu 'sieciach' to ja bym się na to powołał.
 #1090722  autor: darekka
 22 lut 2020, 23:32
Powołać się można na wszystko tylko kwestia "dobrej woli" Operatora, a o tą może być dość trudno(blisko 4 lata bujaliśmy się z pakiecikami po 50GB dobowo i inne wariacje kumulacji itp. mimo zapisów o full nolimit) zwłaszcza w kontekście upierdliwości posiadaczy "Masz złotówke..." i tego, że ta oferta jest operatorowi wybitnie nie na rękę(gdzie za 1 zeta ma się 500-1000GB dobowo/15TB na miesiąc w cenie 30zł, plus oczywiście full nolimit na resztę usług) i najchętniej to by tę usługę uwalili(było wiele prób zniechęcenia do tej oferty jej posiadaczy).

Jak widać na Waszych przykładach(lejki 15/15Mb nałożone samoczynnie po pożarzew Annopolu/w skutek celowego kombinowania z wydłużeniem konta/aktywacji "Bez limitu za 1zł. dziennie" przez niedouczonych konsuli operator ma to w głębokim poważaniu i aż sam nie mogę uwierzyć, że udało się chociaż wydębić globalnie"dopisanie zera" do przyznawanego pakietu GB o co walczyliśmy(nolimit powinien być od początku ale dawali 50GB) prawie 4 lata. Na podstawie powyższego moim skromnym zdaniem operator nie odda Wam usługi o ile znając wady systemu T/Heyah samoczynnie się usługa przypadkiem nie odblokuje-celowo na 100% nie naprawią utraty aktywacji tej usługi u osób, które "kombinowały".

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1090740  autor: michcio123
 23 lut 2020, 11:22
Zauważcie że przytoczony przez konsultanta regulamin dotyczy zmiany taryfy ze starszych taryf na frii a nie migracji z heyah do t-mobile a to jest zasadnicza różnica i według mnie nie ma racji.
Mowa tu o tym regulaminie. Tutaj powinien być zastosowany regulamin migracji z heyah do t-mobile lub odwrotnie a tam nie ma ani słowa o tym że traci się prawa do promocji. Mało tego jest zapis o którym wspomina @aupol i ja sam wcześniej już o tym pisałem czyli:
"Zachowaniem statusu pozostałych ofert aktywnych na koncie Użytkownika, z tym zastrzeżeniem, iż od chwili migracji, do wskazanych ofert stosowane będą regulaminy takich samych ofert dostępnych w T-Mobile na kartę."(przy migracji z heyah) Co oznacza że usługa Masz złotówkę... powinna działać bez względu na to czy jesteśmy w t-mobile taryfa frii czy heyah taryfa dniówkowa. Jak się będą upierać to niech UKE rozstrzygnie ale sprawa jest raczej jasna i wyłączyć w ten sposób usługi nie mogą chyba że w przyszłości zmienią regulamin migracji .
Konsultanci a nawet my tutaj na forum mylimy pojęcie zmiany taryfy z migracją. T-mobile i Heyah to teoretycznie dwie różne sieci dlatego ma tutaj zastosowanie pojęcie "migracja" i osobny regulamin do tej czynności natomiast zmiana taryfy może być tylko w obrębie jednej sieci(np. z tak tak do frii itp.) Należało by też dodać że migracja jest płatna (3 zł) a zmiana taryfy nie.
 #1090764  autor: 24bis24
 23 lut 2020, 15:13
wtedy otrzyma się to:

Dzień dobry,

Cytując zapis regulaminu, wysłanego przez Pana: " d. zachowaniem statusu pozostałych ofert aktywnych na koncie Użytkownika, z tym zastrzeżeniem, iż od chwili migracji, do wskazanych ofert stosowane będą regulaminy takich samych ofert dostępnych w T-Mobile na kartę" .

Zapis w regulaminie mówi, że regulamin takich samych ofert musi być dostępny w T-mobile na kartę. Nie ma możliwości aktywowania tej oferty, ponieważ ta oferta w T-mobile na kartę jest już niedostępna i nie można ponownie jej aktywować.

Pozdrawiam
Piotr Szy......ski
Konsultant

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 214 z 220
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 220
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 220