Strona 151 z 202

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:10 lis 2019, 09:26
autor: leszekte
stan MB : *103*22*8*11# lub *103*22#

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:06 sty 2020, 23:59
autor: zoltan666
Jak to jest aktualnie. Czy aktywacja na naszym starterze oferty "Bez limitu za 1zł. dziennie" może spowodować ograniczenie prędkości internetu do 15Mbit/s, którego to ograniczenia będzie się potem ciężko pozbyć po powrocie do usługi?

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 08:47
autor: michcio123
Jak najbardziej jest to aktualne i odradzam tego.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 10:00
autor: darekka
Nie radzę tego aktywować no chyba, że ogranicznik prędkości, otrzymany "w gratisie" do 15Mb nie będzie przeszkadzał(a pamiętać trzeba, że nasza oferta jest jedną z nieliczych bez ogranicznika max prędkości). Tego ogranicznika nie da się zdjąć :!: :!: :!:

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 10:38
autor: gothic77
O jaką aktywację chodzi? Tą, którą wykonujemy, co miesiąc, czy był jakiś inny komunikat?

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 11:19
autor: darekka
odnosząc się do pytania zoltan666 Ja pisałem o aktywacji "Bez limitu za 1zł. dziennie" dającej "niby RWK" aby przechować numer bez kosztów na starterze "Masz złotówkę-masz no limit na wszystko i do wszystkich...", bo taki manewr na naszym starterze nałoży niezdejmowalny ogranicznik prędkości do 15Mb.

Co do działania naszej usługi to max skumulowane można mieć 100GB, które 3dnia znika i zostaje tylko nowe 50GB-ja z tym(nieregulamionowe działanie naszej oferty) walcze poprzez reklamacje(daja benefity) i nawet Dział Reklamacji sam złożył w tej materii zgłoszenie do technicznych pod koniec listopada 2019-wczoraj się przypomniałem, bo nie otrzymałem informacji o zakończeniu zgłoszenia. Okazało się, że zgłoszenie gdzieś pominęli(ciekawe czy specjalnie)i przenieśli je na początek kolejki.
Obecnie po promocji "Nielimitowany internet na święta", który w prepaidzie był faktycznie nielimitowany argument o ułomności platformy zarządzającej prepaidem ostatecznie upadł.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 11:37
autor: gothic77
Dziwiłem się właśnie, że oszczędza człowiek i dużo nie ściąga, a potem jednego dnia pobieram więcej niż 50GB i usługa pada. W takim razie widać, że nadal jesteśmy kijem w oku i każdymi krokami starają się nas wykluczyć.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 13:00
autor: darekka
Ta niby kumulacja do MAX 100GB i reset do 50GB 3ciego dnia działa już pewien czas i o ile stara wersja kumulacji czyli stale zbieramy do ok.1,8TB i "reset" do 1TB i dalsza kumulacja do 1,8TB i powtórka była z racji ceny do tolerowania to nowa wersja kumulacji 2dniowej i reset nie jest do zaakceptowania. Z racji tego, że regulamin w tej kwestii jest jednoznaczny(nolimit) i zważywszy na brak ograniczeń systemu prepaid(realny nolimit w promocji 14dni na święta) aktualnie cisnę operatora o naprawę usługi(płacą średnio 2 razy w miesiącu po 20zł. za reklamacje nieregulaminowego działania naszej oferty ale pieniądz to nie wszystko choć z konta nie ubywa a wręcz przybywa :D ) aby działała zgodnie z warunkami.
Wam też to radzę, bo jak kiedyś mogliśmy tolerować "niby nolimit" z kumulacją do 1,8TB tak teraz to jawna kpina jest.

Sprawdź kodem *103*22*8*11# lub *103*22# jednego dnia ile masz GB i zobacz następnego po pobraniu złotówki(max będzie 100GB o ile wcześniej miałeś 50GB), a 3ciego dnia już tylko 50GB i znowu max 100GB i następnego 50GB(i tak dalej)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 13:07
autor: gothic77
Ma kolega rację tym bardziej, że wystarczy w domu ok 3 korzystających z internetu domowników, oglądanie youtube, netflix itd. w wysokiej rozdzielczości, granie w gry online itp. to nawet i 50GB nie wystarczy. Mam nadzieję, że na dniach kolega dowie się czegoś więcej w tej sprawie, ale pewnie im za bardzo nie zależy na szybkim rozwiązaniu, bo nie są to zgłoszenia gdzie dzwoni po 100tys. użytkowników i muszą pokrywać jakieś koszty z tego tytułu. W temacie kodów to muszę sobie w tym momencie przerzucić kartę z routera na telefon, bo nie wiem dlaczego, ale mam opcję w routerze wysyłania kodów, ale ni grzyba nie łapie i nie pokazuje nic.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 13:13
autor: darekka
A może przestaw go a tryb auto lub LTE i 3G albo samo 3G i powinno pyknąć.
Nas zlewają, bo jest tylko ok. 50 SIMek z tą ofertą więc parcia nie ma ale na plus, że spora ilość konsultantów ją kojarzy i łatwiej się dogadać jak coś zdycha.
Postarajcie się zużyć posiadane GB i nie ma strachu, że zdechnie na dłużej, bo po następnym pobraniu 1zł. net powróci, a będziecie mogli reklamacje i zgłoszenie techniczne zrobić-im więcej tego tym szansa na naprawę rośnie, a koszt usługi maleje 8) .

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 13:19
autor: gothic77
darekka pisze:
07 sty 2020, 13:13
A może przestaw go a tryb auto lub LTE i 3G albo samo 3G i powinno pyknac.
O widzi kolega. Miałem tylko LTE ustawione...
Na kodzie:
Wysłane:
*103*22*8*11#
Odebrane:

Brak danych do wykorzystania.
8. Sprawdz inne
9. Koniec

A na tym drugim:
Odebrane:

7. Minuty do wszystkich
8. Minuty do Heyah i T-Mobile
9. SMSy do wszystkich
10. SMSy do Heyah i T-Mobile
11. Pakiet danych

1. . Dalej

Jak dam 11 i wyślę to mam komunikat:
Wysłane:
11
Odebrane:

Brak danych do wykorzystania.
8. Sprawdz inne
9. Koniec

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 13:23
autor: darekka
A sam kod *103*22# nic nie zwraca-możliwe, że za kilka godzin masz odnowienie pakietu i czasami takie cyrki widać. Najlepiej obadać w ciągu godziny od pobrania 1zł.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 13:25
autor: gothic77
darekka pisze:
07 sty 2020, 13:23
A sam kod *103*22# nic nie zwraca-możliwe, że za kilka godzin masz odnowienie pakietu i czasami takie cyrki widać. Najlepiej obadać w ciągu godziny od pobrania 1zł.
Dzięki wielkie na tym kodzie poszło bez problemu:

Wysłane:
*103*22#
Odebrane:

Pozostalo do wykorzystania: 560570 MB. Waznych do dnia: 22-01-2020. (tu dziwne, bo 9tego muszę ładować pakiet :) )
8. Sprawdz inne
9. Koniec

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 13:28
autor: darekka
Wygląda o ile nie dopisałeś jednego 0, że się Tobie kumuluje albo dostałeś jakiś awaryjny pakiet GB od konsula ważny do 22 stycznia*w takim przypadku kumulacja działa). W takiej sytuacji gdy się kumuluje nie powinno zdechnąć przed zużyciem posiadanych GB.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 16:52
autor: gothic77
darekka pisze:
07 sty 2020, 13:28
Wygląda o ile nie dopisałeś jednego 0, że się Tobie kumuluje albo dostałeś jakiś awaryjny pakiet GB od konsula ważny do 22 stycznia*w takim przypadku kumulacja działa). W takiej sytuacji gdy się kumuluje nie powinno zdechnąć przed zużyciem posiadanych GB.
Ma kolega rację. Dopiero teraz tak siadłem i przeanalizowałem posiadane GB i wychodzi to w przeliczniku - 545GB do wykorzystania.
Do tej pory było coś nie tak, bo jak pisałem wyżej miałem ściągniętych parę większych plików i nagle boom i komunikat, że dostaje jakieś skrawki i internet potem zwolni. Teraz przez uwagę na to ściągałem parę rzeczy rozkładając na dwa dni.

Zobaczę, bo 9tego mam do ponownej aktywacji na miesiąc i zobaczę, bo jutro po godz. 7:25 mi pobiera doładowanie z konta 1zł ile będę miał danych do wykorzystania.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 18:26
autor: darekka
Zainstaluj sobie jakikolwiek licznik danych na kompa(NetWorx) i celowo zużyj większą ilość ale nie mniej niż 55GB-to pozwoli potwierdzić czy pada po 50GB czy ewentualnie losowo(jak miniesz te 50GB i nie padnie targaj GB dalej w okolice ponad 100GB).

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 18:31
autor: gothic77
darekka pisze:
07 sty 2020, 18:26
Zainstaluj sobie jakikolwiek licznik danych na kompa(NetWorx) i celowo zużyj większą ilość ale nie mniej niż 55GB-to pozwoli potwierdzić czy pada po 50GB czy ewentualnie losowo(jak miniesz te 50GB i nie padnie targaj GB dalej w okolice ponad 100GB).
Ok po teście dam znać, a na 100% jutro z rana po pobraniu 1zł napiszę, bo sam jestem ciekawy jak to się będzie miało do całości.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:08 sty 2020, 00:57
autor: gothic77
Ok sesja ściągania na dzień dzisiejszy zakończona :)
Przy lekko ponad 50GB ściągniętych danych nie miałem żadnego sms'a, ani zwolnienia transferu, więc dodałem parę innych plików i w końcowym wyniku wyszło, że ściągnąłem:
- informacja przed ściąganiem, że mam 560570 MB, a po ściąganiu zostało 466115 MB
- czyli wyszło ok 94GB

Brak rozłączenia, brak informacji, że mój limit wyczerpany itd.

Rano dopiszę jeszcze jak i czy się zmienił stan faktyczny, co do przyznanych danych z jakich mogę korzystać.

W temacie doładowania.
Wysłałem kod i mam informację, że - 464837 MB :)
- czyli doładowania żadnego nie było, a jeszcze otrzymałem dzień wcześniej informację, że mogę już dziś włączyć ponownie usługę

Sprawdziłem historię i widzę, że już po godz. 24 pisze mi, że pobrałem ok 9GB i tak było, ale jak wiadomo w czasie włączonej usługi takich informacji nie ma no i po godz. 7:25 jak powinno nie pobrało żadnego doładowania.

EDIT:
Doładowało i zmieniła się automatycznie ilość danych do ściągnięcia - 515075 MB

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:08 sty 2020, 14:20
autor: darekka
Szkoda, że nie dobiłeś do ponad 100GB ale wydaje się, że nie ma żadnego problemu, bo masz kumulacje GB. Otrzymałeś podczas zgłaszania usterki jakiś pakiet GB od konsultanta, bo działająca kumulacja z ważnością 21 stycznia sugeruje, że taki pakiet otrzymałeś?
W innym przypadku kumulacja działa tylko przez 2 dni i trzeciego po pobraniu 1zł. zostaje 50GB itd.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:08 sty 2020, 14:42
autor: gothic77
darekka pisze:
08 sty 2020, 14:20
Szkoda, że nie dobiłeś do ponad 100GB ale wydaje się, że nie ma żadnego problemu, bo masz kumulacje GB. Otrzymałeś podczas zgłaszania usterki jakiś pakiet GB od konsultanta, bo działająca kumulacja z ważnością 21 stycznia sugeruje, że taki pakiet otrzymałeś?
W innym przypadku kumulacja działa tylko przez 2 dni i trzeciego po pobraniu 1zł. zostaje 50GB itd.
Jeżeli chodzi o 100GB to spokojnie przed całym testem poszło ponad 100 (w ciągu całego dnia) ze względu, że test robiłem późnym popołudniem, a z rana również korzystałem i to dość sporo z neta. W temacie konsultanta to nie zgłaszałem nic, aby cokolwiek mi mieli przyznawać. Jedynie od dwóch miesięcy miałem więcej problemów z netem niż zawsze, bo dwa miesiące temu nawet mi nie przyszedł sms o ponownym włączeniu usługi - wysłałem z milion sms'ów w ciągu dwóch dni. Zdarzało mi się również, że na jakiś czas wywalało mi neta wieczorem, ale po paru min. wracał.

Nie mam pojęcia od kiedy mi to przyznali i za co, bo nie sprawdzałem do tej pory przez kod, dopiero jak kolega mi napisał, aby przestawić na AUTO zadziałało, bo na samym LTE kod nie wchodził. Zobaczę, co przyniesie 22gi styczeń i co wtedy się stanie z całym tym stanem GB do rozporządzenia :)