Strona 150 z 202

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:03 paź 2019, 14:42
autor: babcia77
Reset od pierwszego dnia miesiąca? Ale od jakiego miesiąca? Od kalendarzowego czy od pierwszego dnia po aktywowaniu usługi?

Na pewno nie jest to miesiąc kalendarzowy - u mnie limit się kumuluje od ponad tygodnia i teraz mam trochę ponad 300 GB.

Mam jeszcze jedną rzecz ciekawą ale to jutro bo musi minąć zarówno godzina odnowienia pakietu w ciągu dnia jak i północ gdu zerowane były pakiety.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:03 paź 2019, 14:45
autor: darekka
U mnie reset kumulacji nastąpił na przełomie miesiąca kalendarzowego 30Września/1 pażdziernika.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:03 paź 2019, 18:41
autor: babcia77
Wygląda że u każdego usługa działa inaczej...

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:03 paź 2019, 18:47
autor: notsure
U mnie pod kodem ussd:

Pozostalo do wykorzystania: 100774 MB. Waznych do dnia: 04-10-2019.
8. Sprawdz inne
9. Koniec

w aplikacji pakiet 100522MB. I pozycja obciążenie o 00:00 jest każdego dnia.

W rezultacie nawet nie wiem ile mam realnie tych GB ? 50 czy 100 zanim padnie usługa ? A tyle nie korzystam z neta żeby sprawdzić.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:03 paź 2019, 20:00
autor: darekka
U nie 156GB ważne do końca października.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:03 paź 2019, 20:53
autor: saximel
u mnie od jakiegoś czasu w apk 'mój tnobile' codziennie pokazuje 99,99 GB ważne do końca następnego dnia, kiedyś codziennie dokładali 50 GB i przedłużali termin ważności (sprawdzanie na miboa)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:03 paź 2019, 23:26
autor: darekka
Moja rada jest jedna-jak braknie neta(wystarczy się postarać) i nastąpi blokada itp. koniecznie trzeba wysłać reklamacje z "prośba" o rekompensate i wydłużenie konta oraz wnieść o realizacje usługi w 100% zgodnie z jej warunkami poprzez udostępnienie opłaconego full no limitu.
Ja jak pisałem po reklamacji j.w. mam kumulacje bez resetu GB(od 1 szego dnia miesiąca od nowa kumuluje do jego końca) z datą ważności na koniec miesiąca. Tym samym przywrócili kumulacje w lekko zmienionej formule działania, a nie jak u Was do 100GB tylko.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:06 paź 2019, 00:09
autor: jakubeskulap
ktos tutaj mial dlugi problem z ograniczeniem predkosci do 15mb/s. Czy moglbym prosic o kontakt/odpowiedz jak ostatecznie rozwiazac taki problem? u mnie sie zalaczyl na 100%. Na tym samym urzadzeniu z karty z nasza usluga predkosc podczas speedtestu na chwile wzrasta do standardowych 80mb/s (jestem 50m od anteny) a po chwili ogranicza sie do 15mb/s. Co ciekawe na tym samym urzadzeniu na drugiej karcie, gdzie specjalnie wykupilem pakiet danych predkosc oscyluje wokolo 80mb/s bez recznego ograniczania. Oczywiscie kazdego dnia kilka razy to dokumentuje zeby zalaczyc do zgloszenia. Przy okazji macie jakis ogarnietych konsultantow? Czytalem ze ktos tu dostal 1000gb od jakiegos kierownika zmiany.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:09 lis 2019, 08:23
autor: leszekte
Idą w zaparte. Jakiś czas temu prosiłem o interwencję UKE - nic to nie dało.Stwierdzili,że prędkość wynika z ograniczeń sieci.Z okna widzę ich nadajnik i karta abonamentowa osiąga prędkości ok 100 Mb/s . Na karcie HEYAH z oferta "masz złotówkę - zawsze ograniczenie +- 15/15. Teraz znowu zgłosiłem problem - i po trzech dniach dostałem odpowiedź : Obrazek


Aktualny wynik pomiaru :Obrazek

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:09 lis 2019, 14:40
autor: gothic77
Ma lub miał ktoś problem z odpaleniem pakietu?

Wczoraj mi przyszła wiadomość, że mogę ponownie włączyć usługę i do dziś wysłałem z 50sms'ów i nic. Neta jak nie było tak nie ma.

Na dany moment nie dzwonię do nich, bo nie mam szczęścia do konsultantów i trafiam na takich, którzy nic o 1zł i masz NoLimit nie wiedzą wmawiając mi, że nic takiego nie ma :)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:09 lis 2019, 15:54
autor: babcia77
gothic77 pisze:
09 lis 2019, 14:40

Na dany moment nie dzwonię do nich, bo nie mam szczęścia do konsultantów i trafiam na takich, którzy nic o 1zł i masz NoLimit nie wiedzą wmawiając mi, że nic takiego nie ma :)
To wyślij ich żeby dopytali starszych/bardziej doświadczonych. Albo od razu mów żeby przełączyli do kogoś kompetentnego.

No i od razu pisemna reklamacja na mail z żądaniem prawidłowego działania i rekompensaty

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:09 lis 2019, 16:00
autor: gothic77
babcia77 pisze:
09 lis 2019, 15:54
gothic77 pisze:
09 lis 2019, 14:40

Na dany moment nie dzwonię do nich, bo nie mam szczęścia do konsultantów i trafiam na takich, którzy nic o 1zł i masz NoLimit nie wiedzą wmawiając mi, że nic takiego nie ma :)
To wyślij ich żeby dopytali starszych/bardziej doświadczonych. Albo od razu mów żeby przełączyli do kogoś kompetentnego.

No i od razu pisemna reklamacja na mail z żądaniem prawidłowego działania i rekompensaty
Dzowonilem swego czasu i miałem dość mocną wymianę zdań z jedną laską. Szkoda, że nie zapamiętałem jak się nazywa. Laska w zaparte szła, że nie ma czegoś takiego i nie było. W systemie również nie widzi, aby coś pisało na ten temat (inni Ci bardziej kompetentni sami mówili, że jest to jakoś odznaczone, że to karta masz 1 zł masz NoLimit) Poprosiłem, aby mnie przełączyła do kogoś innego, ale usłyszałem, że nie... więc mówię, aby mnie z kierownikiem połączyła i również usłyszałem nie :)
- po takich telefonach zawsze mam dość

Poczekam do wieczora jak nie zadziała to nic innego nie pozostaje jak telefon do bok i zobaczymy. Tamte dni 2 razy w ciągu miesiąca jak miałem pakiet, włączał mi się bezpieczny net, ale net i tak działał pełną prędkością, co mnie też zdziwiło i tak czułem, że pewnie, bo dawno nie było problemów coś się stanie :)

Kiedyś otrzymałem odpowiedź, że tak była promocja, ale się skończyła :))

Jak coś dam znać :)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:10 lis 2019, 08:10
autor: darekka
Z konsulami to bywa zabawnie ale w dni wolne od pracy częściej pracuja stare wygi, które kumają naszą oferte-pamietaj, że od zlecenia do aktywacji regulaminowo maja aż 72 godziny. Ja na Twoim miejscu bym zadzwonił pod nr.888002222 i pogadał, bo możliwe, że coś im się zmroziło z racji Happy Friday(ja 2 dni musiałem w naszej ofercie zlecać aktywacje tych 7GB, aż w końcu zatrybiło)-z aktywacją naszej oferty może być różnie.

Co do twierdzeń części świeżaków na infolinii, że nie ma naszej oferty to się nie dziw, bo simek jest ok.50 i znikomą mają szanse na trafienie na kogoś z nią, a dodatkowo pierwsze co kojarzą po podaniu nazwy usługi to nową jej wersję o nazwie "Bez limitu za 1zł. dziennie" dającą 300MB i nawet mogą pojęcia nie mieć, że gada się o innej(ja kilkukrotnie podaję pełną nazwę oferty wraz z datą 21 marca 2016 regulaminu i podkreślam aby nie mylili ofert z tą z 300MB neta, bo w naszej ofercie mamy nolimit to szybciej znajdują ofertę).

P.S. jak trafisz na nieogara, który nie przełączy do bardziej kumatych po prostu zadzwoń ponownie!

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:10 lis 2019, 08:52
autor: gothic77
darekka pisze:
10 lis 2019, 08:10
Z konsulami to bywa zabawnie ale w dni wolne od pracy częściej pracuja stare wygi, które kumają naszą oferte-pamietaj, że od zlecenia do aktywacji regulaminowo maja aż 72 godziny. Ja na Twoim miejscu bym zadzwonił pod nr.888002222 i pogadał, bo możliwe, że coś im się zmroziło z racji Happy Friday(ja 2 dni musiałem w naszej ofercie zlecać aktywacje tych 7GB, aż w końcu zatrybiło)-z aktywacją naszej oferty może być różnie.

Co do twierdzeń części świeżaków na infolinii, że nie ma naszej oferty to się nie dziw, bo simek jest ok.50 i znikomą mają szanse na trafienie na kogoś z nią, a dodatkowo pierwsze co kojarzą po podaniu nazwy usługi to nową jej wersję o nazwie "Bez limitu za 1zł. dziennie" dającą 300MB i nawet mogą pojęcia nie mieć, że gada się o innej(ja kilkukrotnie podaję pełną nazwę oferty wraz z datą 21 marca 2016 regulaminu i podkreślam aby nie mylili ofert z tą z 300MB neta, bo w naszej ofercie mamy nolimit to szybciej znajdują ofertę).

P.S. jak trafisz na nieogara, który nie przełączy do bardziej kumatych po prostu zadzwoń ponownie!
Mnie jedynie cieszy, że sporo czasu w sensie miesięcy mam spokój i nie muszę dzwonić w żadnej sprawie :) Dawniej jak było na początku, ale to w sumie każdy z nas odczuł tel. co drugi dzień, albo parę na miesiąc musiało się robić.
Teraz jak coś wysiądzie, że net nie działa to w sumie po 24godz. jest ok. i z tego, co widzę tym razem również. Wysłałem sporo sms'ów o ponowne włączenie, ale od wieczornych godz. jak wysyłałem już nic nie przyszło. Zobaczyłem sobie w historii, kiedy odliczało mi 1zł. (przed padnięciem nie było poprawnego pobrania) i poczekałem do tej godz. Jak wybiła magiczna godz. sprawdziłem i net załapał, pobrało 1zł oraz poszły dwa doładowania jak to zawsze ma miejsce.

Net działa z pełną prędkością pomimo nie otrzymania sms'a, że ponownie zostało włączone. Zobaczymy, co przyniesie dzisiejszy dzień :)

Panowie jedynie prośba, bo nie wiem czego, ale nie widzę ile mam dziennie GB przydzielonych. Gdzie to sprawdzacie, bo w panelu na stronie widzę jedynie przydzielane minuty, ale w necie mam 0.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:10 lis 2019, 09:26
autor: darekka
*103*22# lub *103*22*8*11# lub powinno być ale czasami pokazuje 0 w aplikacji mobilnej lub po zalogowaniu na swoje konto https://miboa.t-mobile.pl/sc ewentualnie telefon na infolinie 888002222

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:10 lis 2019, 09:26
autor: leszekte
stan MB : *103*22*8*11# lub *103*22#

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:06 sty 2020, 23:59
autor: zoltan666
Jak to jest aktualnie. Czy aktywacja na naszym starterze oferty "Bez limitu za 1zł. dziennie" może spowodować ograniczenie prędkości internetu do 15Mbit/s, którego to ograniczenia będzie się potem ciężko pozbyć po powrocie do usługi?

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 08:47
autor: michcio123
Jak najbardziej jest to aktualne i odradzam tego.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 10:00
autor: darekka
Nie radzę tego aktywować no chyba, że ogranicznik prędkości, otrzymany "w gratisie" do 15Mb nie będzie przeszkadzał(a pamiętać trzeba, że nasza oferta jest jedną z nieliczych bez ogranicznika max prędkości). Tego ogranicznika nie da się zdjąć :!: :!: :!:

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 sty 2020, 10:38
autor: gothic77
O jaką aktywację chodzi? Tą, którą wykonujemy, co miesiąc, czy był jakiś inny komunikat?