Strona 148 z 202

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:25 wrz 2019, 07:49
autor: michcio123
darekka pisze:
24 wrz 2019, 10:25
U mnie po reklamacji pakiet się kumuluje i wynosi obecnie ok 150GB z datą ważności pakietu 1GB otrzymanego jako awaryjny.

Dobrze by było sprawdzić czy da się pobrać więcej niż 50GB na dobę.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:25 wrz 2019, 07:52
autor: darekka
Jak mnie użytkownik dopuści to sprawdzę ale dziś to nikłe szanse, bo wieczorem wraca dopiero(numer w telefonie), a na lichutkim routerze bez anteny wyciągam do 30Mb.

Dać się da wyciągnąć całe skumulowane obecnie 200GB, bo tyle neta jest więc nikła szansa aby po 50GB zdechło.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:25 wrz 2019, 08:16
autor: michcio123
Tak do końca to nie jest pewne bo obecnie w naszej usłudze kumuluje się tylko do 100GB ale po pobraniu 50GB i tak padnie tak ktoś tu wcześniej pisał sam tego nie sprawdzałem jeszcze(brak czasu).

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:25 wrz 2019, 08:19
autor: darekka
Jak pisałem o ile użytkownik da mi poszaleć na swojej karcie to postaram się potestować zachowanie po 50GB mając 200GB.
Jak będę miał wynik to poinformuję.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:25 wrz 2019, 14:00
autor: babcia77
Zobaczymy jak będzie u mnie. Poszło jakieś 40 GB ale jeszcze mam ponad 100 do wysłania. Zobaczymy jak się system zachowa po 50 GB i zmianie okresu dziennego.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:25 wrz 2019, 20:21
autor: zoltan666
michcio123 pisze:
25 wrz 2019, 08:16
Tak do końca to nie jest pewne bo obecnie w naszej usłudze kumuluje się tylko do 100GB
I teraz już wiem dlaczego pod kodem *103*22# ciągle widzę do wykorzystania właśnie te 100 GB i więcej być nie chce.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:26 wrz 2019, 11:18
autor: babcia77
No to jak to wygląda teraz u mnie:

Wczoraj rano zacząłem słać dane. Do końca okresu dziennego do mniej więcej 13:00 przesłałem około 20 GB danych. Tyle zeszło z pakietu 50 GB który miał ważność do wczoraj. Po 13.00 przyznanie kolejnego pakietu dziennego i zmiana daty ważności pakietu na dziś. W sumie oba pakiety dały 80GB transferu. Dane leciały dalej. Do północy zostało około 25 GB transferu. Zrobiłem przerwę i koło 7.00 dziś znów rozpocząłem wysyłanie. Kilkanaście minut temu skończył się pakiet dzienny ważny dziś. Nie przyznało nowego pakietu. Transfer zaczął schodzić z pakietu 2 TB danych ważnego 180 dni którego przyznanie opisywałem wcześniej. W tej chwili zarówno pod *103*22# jak i w aplikacji mobilnej komunikat "Brak paczek do wykorzystania". Paczka 2 TB jest widoczny tylko w MiBOA - nie ma go w aplikacji mobilnej. Mam też pakiet 5 GB za 0 PLN z aplikacji mobilnej i ten pakiet pozostał nienaruszony. Widoczny jest z kolei tylko w aplikacji mobilnej.

Teraz czekam jeszcze jak zachowa się pakiet 2 TB z którego teraz idzie transfer przy nowym okresie dziennym. Ale to będę widział koło 13:00.

EDIT: Jeszcze jedna rzecz która wyszła na billingu: w odróżnieniu od poprzednich dni nie ma na billingu obciążenia o północy. Wygląda że to obciążenie jest robione tylko jeśli nastąpiła kumulacja z dwóch kolejnych dni i o północy jest dostępne więcej niż 50 GB transferu. Obciążenie obcina wtedy dostępny transfer do 50 GB. Jeśli jest mniej oiż 50 GB - nie ma obciążenia.

EDIT2: Przed chwilą SMS: "Wykorzystano promocyjny pakiet Internetu. Dalsze korzystanie z Internetu będzie możliwe zgodnie z cennikiem lub innymi aktywnymi pakietami na Twoim koncie. Szczegóły na www.t-mobile.pl." Domyślam się że SMS dotyczy dziennego pakietu który wyczerpałem dzisiaj. Bo zużywam pakiet 2 TB i net działa.

Jasno z tego wynika że usługa nie jest bez limitu jak to jest zapisane w regulaminie tylko ma limit 50 GB dziennie a potem przestaje działać.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:26 wrz 2019, 13:06
autor: darekka
Moim zdaniem to, że dali Tobie ten niby nolimit 2TB jest sposobem na to abyś się odczepił(brak reklamacji).
Mi dziś listonosz przytargał polecony z odpowiedzią na reklamacje(ta ostatnia co dali w niepełne 2godz.kasę i ważność konta) w treści, której czytam, że blokada neta po 50GB była wynikiem błędu technicznego i mają nadzieję, że się on nie powtórzy. Na tą chwilę kumuluje mi sie pakiet z datą ważności 1 października(1GB awaryjnie miał tą datę) i obecnie jest ponad 200GB. Nie bardzo mam opcję potestowania co się stanie po 50GB, bo uzytkownik nosi ten numer w telefonie.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:26 wrz 2019, 13:28
autor: babcia77
darekka pisze:
26 wrz 2019, 13:06
Moim zdaniem to, że dali Tobie ten niby nolimit 2TB jest sposobem na to abyś się odczepił(brak reklamacji).
Nie do końca. Reklamacje złożyłem i są procedowane. ;-)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:26 wrz 2019, 13:37
autor: darekka
I je uznają pewnie, przeproszą ale będą mieć jeden argument- naprawiliśmy i neta Panu nie blokujemy więc nie widzimy żadnych uchybień po naszej stronie i brak podstaw do uznania roszczenia w sprawie "bonusów".

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:26 wrz 2019, 14:38
autor: babcia77
To jeszcze informacyjnie: Nowy okres domowy. Dodane 50 GB i transfer idzie z tego pakietu. Z pakietu 2 TB zeszło to co szło. Pakiet 2 TB się nie odnawia.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:26 wrz 2019, 14:41
autor: darekka
Czyli sprawdza się moja teza, że masz go tylko jednorazowo na 6msc. i jeśli go zużyjesz to...awaria.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:26 wrz 2019, 14:45
autor: babcia77
darekka pisze:
26 wrz 2019, 14:41
Czyli sprawdza się moja teza, że masz go tylko jednorazowo na 6msc. i jeśli go zużyjesz to...awaria.
No niestety. I inaczej niż dostałem info na infolinii. Spodziewałem się tego i po to wczoraj i dziś był test na realnych danych.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:28 wrz 2019, 16:43
autor: babcia77
Nadal coś kombinują bo są zmiany.
Otóż od czwartku nie mam obciążenia o 0:00 i ilość dostępnych danych nie resetuje się wtedy do 50 GB. Za to wygląda że od tego dnia sumują się dzienne pakiety 50 GB. Mam w tej chwili skumulowane ~135 GB. Byłoby 150 ale w czwartek po przyznaniu pakietu dziennego zużyłem ~15 GB. Co ciekawe - według *103*22# ważność tych danych to 24.10.2019.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:28 wrz 2019, 19:05
autor: darekka
Ciekawe czy ma to związek z naszymi reklamacjami, bo ja wnosiłem o realizację w 100% zapisów regulaminu(full no limit)? Wydaje mi się, że wcześniejsze cuda(kasowanie kumulacji itp. było testem naszej reakcji, a ta jak wiemy była jedna:reklamacje.

Co do daty ważności to możliwe, że na którąś Twoją reklamacje przydzielili jakiś pakiet GB ważny do tego dnia(mi dali 1GB do 10 października, który kumuluje pakiety codzienne) i to on "pomaga" w kumulacji i powoduje(jak u mnie) brak obciążenia o 0:00.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:28 wrz 2019, 22:12
autor: surface123
A czy w regulaminie ruśt nie ma nic o lejach w T-Mobile itp ?

Chyba każda sieć to ma.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:29 wrz 2019, 19:31
autor: babcia77
darekka pisze:
28 wrz 2019, 19:05
Ciekawe czy ma to związek z naszymi reklamacjami, bo ja wnosiłem o realizację w 100% zapisów regulaminu(full no limit)? Wydaje mi się, że wcześniejsze cuda(kasowanie kumulacji itp. było testem naszej reakcji, a ta jak wiemy była jedna:reklamacje.

Co do daty ważności to możliwe, że na którąś Twoją reklamacje przydzielili jakiś pakiet GB ważny do tego dnia(mi dali 1GB do 10 października, który kumuluje pakiety codzienne) i to on "pomaga" w kumulacji i powoduje(jak u mnie) brak obciążenia o 0:00.

Ja przy każdej reklamacji też dodaje żądanie "- zgodnego z regulaminem działania usługi".

24 września wykorzystałem cały limit i zaczęło pobierać dane z pakietu 2 TB który mi przyznano mi 19 września. Z kolei 25 września było obciążenie o 0:00. Od 26 września tego obciążenia o 0:00 już nie ma i od tej chwili kumulują się paczki 50 GB dzienne, Jedyne col mi ewentualnie pasuje do 24 września to pakiet "5GB za darmo w w aplikacji". On ma okres ważności właśnie do 24 października.

Teraz kusi mnie jeszcze by sprawdzić co się stanie gdy skończą mi się środki na koncie. Mam tam 3 PLN i trzeba powoli myśleć o doładowaniu. Ciekawy jestem czy po zejściu środków nastąpi blokada transferu czy może zacznie schodzić pakiet 2 TB. ;-)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:30 wrz 2019, 17:41
autor: darekka
Zerknijcie co Wam pokazuje aplikacja "Mój T-mobile", bo u mnie po raz pierwszy widać ilość posiadanego neta w naszej ofercie i co ciekawe pokazuje" skumulowane 442GB/50GB oraz informacje o odnowieniu paczki 1 października.
Na numerze bez aktywnej usługi pokazuje w tym miejscu 0/50GB oraz info, że usługa jest w trakcie aktywacji(bzdurna informacja, bo numer lezy w szufladzie).

Coś się tych 50GB/dobe mocno przyczepili i trzeba będzie jak braknie reklamowac.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:30 wrz 2019, 18:16
autor: babcia77
U mnie teraz jest w tej aplikacji 235,5 GB / 5GB Kumuluje się od czwartku po 50 GB. A te 5 GB to darmowe z tejże aplikacji włączone we wtorek. I od wtorku jest tam 5 GB bez względu na to ile by transferu nie zeszło. Z kolei pakiet 2 TB który dostałem 10 dni temu jest widoczny tylko w MiBOA. W aplikacji mobilnej go brak. A pod *103*22# mam 241722 MB. Wygląda że to jest nasz pakiet skumulowany z 5 GB darmowego neta z aplikacji. Co kanał dostępu ze stanem pakietów to inna odpowiedź...

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:30 wrz 2019, 19:47
autor: darekka
U mnie po dzisiejszej aktywacji darmowych 5GB wyświetla "Pakiet danych 447,1GB/50GB-odnowienie paczki za 30dni"
oraz
"5GB za darmo w aplikacji 447,1GB/50GB-odnowienie paczki za 30dni",
,a na numerze bez usługi :
"Pakiet danych 5GB/50GB-odnowienie paczki za 30dni"
oraz
"5GB za darmo w aplikacji 5GB/50GB-odnowienie paczki za 30dni",