Gadałem z infolinią. Tłumaczą że mieli dziś awarię i nie włączył się po skończeniu pierwszego kolejny pakiet 50GB. Oddali za BI i włączyli kolejny pakiet 50GB. Zobaczymy co się stanie jak ten się skończy. W każdym razie reklamacja po południu i tak będzie.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Testuj na maxa i raportuj, bo ja choć chciałbym to nie mam możliwości ich dojechać za ewentualne problemy, bo nie mam aktywnej usługi(w rodzinie 1 simka ma ja aktywna ale ciężko będzie zużyć 50GB).
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Zobaczymy jak system się zachowa po kolejnych 50 GB. Po awarii w obie strony poleciało już kolejnych ~12 GB. Mam przeczucie że mogą być dziś dwie reklamacje...
Spieszę z ważnymi informacjami, wczoraj przed północą pobrałem 50 GB i znowu lejek, potem BI , także kłamią w żywe oczy co do awarii, obrali jakąś taktyką aby nam ograniczyć neta, poszły reklamacje zgodnie ze wskazówkami darekka, za które dziękuję.
Nie ma za co-gdybym miał aktywne usługi na swoich 4 numerach to sam bym reklamacje hurtem wysyłał. Mam nadzieję, że nie damy się operatorowi-mamy po swojej stronie warunki oferty(regulamin) i tylko wytrwałość potrzebna do zmieniania dat w reklamacjach, bo wystarczy kopiuj/wklej.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
No to tak jak sądziłem poleciała druga reklamacja. Wczoraj nie udało mi się 2 pakietu 50 GB popchnáć. Pakiet włączony wczoraj z terminem ważności do dziś. Dziś rano brak pobrania złotówki za dziś. Na koncie kilkanaście GB. No to wysyłałem dane. Kwadrans temu pakiet się skończył. Transfer też. A ja dostałem SMS-a: "Wykorzystano promocyjny pakiet Internetu. Dalsze korzystanie z Internetu będzie możliwe zgodnie z cennikiem lub innymi aktywnymi pakietami na Twoim koncie. Szczegóły na www.t-mobile.pl."
Brak netu. *103*22# daję komunikat "Brak paczek do wykorzystania".
Ciekawe co powie i zrobi infolinia...
Brak netu. *103*22# daję komunikat "Brak paczek do wykorzystania".
Ciekawe co powie i zrobi infolinia...
Oj ciekawie jest. Dziewczyna która odebrała mój telefon nie za bardzo była w stanie ogarnąć o co mi chodzi. Ale przełączyła mnie do człowieka który doskonale wiedział co to za usługa, jakie są jej plusy i minusy. Rozmowa podczas której spotkałem chyba najbardziej kompetentnego do tej pory spotkanego na infolinii człowieka. Jak zapytałem to powiedział że się specjalizuje w naszej usłudze w T-M i Heyah. Co ciekawe - podał swoje imię i nazwisko aby w razie czego poprosić o połączenie z nim. Nie chciałbym podawać dane publicznie więc jak ktoś zainteresowany to na priv poproszę.
Nie jest ciekawie. T-Mobile kilka tygodni temu założył że w naszej usłudze "bez limitu" to 50 GB transferu dziennie. Oczywiście na moją uwagę że 50 GB to nie jest brak limitu tylko limit 50 GB przyznał mi natychmiast rację. W każdym razie automatyczne włączanie nowej paczki 50 GB po zużyciu w ciągu doby pierwszej już nie działa. Nie działa sumowanie paczek przyznanych w kolejne dni. W tej chwili po 50 GB następuje włączenie Bezpiecznego Internetu. Żeby odblokować trzeba dzwonić na infolinię aby zdjęli BI, zwrócili środki i włączyli w bieżącym dniu kolejne 50GB.
Co ciekawe jestem chyba pierwszym przypadkiem który po zmianach wykorzystał ponad 2 pakiety po 50 GB w ciągu doby. Dało to efekt taki że po pierwszym pakiecie dostałem BI a po drugim wycięło całkowicie transfer. I nie dostałem paczki 50 GB na kolejny dzień, nie pobrało też środków z konta. Zaczęło działać dopiero po resecie usługi.
Teraz clou programu. Człowiek na infolinii powiedział że widząc że generuje duże transfery i że często dzwonię na infolinię włączy mi na rok usługę która po 50 GB w ciągu doby w naszej usłudze przełączy mnie na usługę no limit. Ale nie z naszej usługi i nie chciał podać jaka to usługa. W każdym razie stwierdził że zmniejszy to znacząco ilość moich telefonów i reklamacji. Pożyjemy - zobaczymy.
Generalnie dowiedziałem się że problemy z limitem prędkości którego jakoby nie ma a faktycznie jest to 15-16 Mbps pojawiły się po pożarze na Annopolu. I mimo że nie widzi żadnej blokady prędkości to ja odczuwam że od tego czasu jest wolniej.
No i na koniec zapytałem ile jest aktywnych kart. Usłyszałem śmiech i odpowiedź że w T-M/heyah jest około 50 sztuk, na infolinię regularnie dzwoni około 20 a on nas już po temacie u innych operatorów poznaje.
Nie jest ciekawie. T-Mobile kilka tygodni temu założył że w naszej usłudze "bez limitu" to 50 GB transferu dziennie. Oczywiście na moją uwagę że 50 GB to nie jest brak limitu tylko limit 50 GB przyznał mi natychmiast rację. W każdym razie automatyczne włączanie nowej paczki 50 GB po zużyciu w ciągu doby pierwszej już nie działa. Nie działa sumowanie paczek przyznanych w kolejne dni. W tej chwili po 50 GB następuje włączenie Bezpiecznego Internetu. Żeby odblokować trzeba dzwonić na infolinię aby zdjęli BI, zwrócili środki i włączyli w bieżącym dniu kolejne 50GB.
Co ciekawe jestem chyba pierwszym przypadkiem który po zmianach wykorzystał ponad 2 pakiety po 50 GB w ciągu doby. Dało to efekt taki że po pierwszym pakiecie dostałem BI a po drugim wycięło całkowicie transfer. I nie dostałem paczki 50 GB na kolejny dzień, nie pobrało też środków z konta. Zaczęło działać dopiero po resecie usługi.
Teraz clou programu. Człowiek na infolinii powiedział że widząc że generuje duże transfery i że często dzwonię na infolinię włączy mi na rok usługę która po 50 GB w ciągu doby w naszej usłudze przełączy mnie na usługę no limit. Ale nie z naszej usługi i nie chciał podać jaka to usługa. W każdym razie stwierdził że zmniejszy to znacząco ilość moich telefonów i reklamacji. Pożyjemy - zobaczymy.
Generalnie dowiedziałem się że problemy z limitem prędkości którego jakoby nie ma a faktycznie jest to 15-16 Mbps pojawiły się po pożarze na Annopolu. I mimo że nie widzi żadnej blokady prędkości to ja odczuwam że od tego czasu jest wolniej.
No i na koniec zapytałem ile jest aktywnych kart. Usłyszałem śmiech i odpowiedź że w T-M/heyah jest około 50 sztuk, na infolinię regularnie dzwoni około 20 a on nas już po temacie u innych operatorów poznaje.
Podeślij mi namiary na gościa na priv-ciekawe wiadomości wychodzą na światło dzienne-ciekaw jestem ile mają zamiary z nami pogrywać, bo ewidentnie znowu wydumali aby nas zniechęcić do oferty. Jawnie łamią regulamin wiec mamy opcje na łatwy zarobek i darmowe przedłużenia konta.
Jak gość podłubał u Ciebie w numerze to potestuj efekty jego pracy-po ilu GB system powie basta.
Nie bardzo rozumiem co miałeś na myśli pisząc "a on nas już po temacie u innych operatorów poznaje." -wyjaśnisz, bo dedukuję, że gość czytuje ten temat i po wpisach zaczyna rozpoznawać, która maruda z nazwiska pasuje do nicku forumowego .
Jak gość podłubał u Ciebie w numerze to potestuj efekty jego pracy-po ilu GB system powie basta.
Nie bardzo rozumiem co miałeś na myśli pisząc "a on nas już po temacie u innych operatorów poznaje." -wyjaśnisz, bo dedukuję, że gość czytuje ten temat i po wpisach zaczyna rozpoznawać, która maruda z nazwiska pasuje do nicku forumowego .
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Słowa "operator" użyłem nie jako opa tylko jako osoby odbierającej telefon. 4 lata w firmie prowadzącej call center daje to że dla mnie operator to inaczej konsultant.
Powiedział że po sposobie jak konsultant odpowiada wyłapuje że rozmowa dotyczy naszej usługi. O forum nie pytałem.
No i na koniec zapytałem ile jest aktywnych kart. Usłyszałem śmiech i odpowiedź że w T-M/heyah jest około 50 sztuk, na infolinię regularnie dzwoni około 20 a on nas już po temacie u innych operatorów poznaje.
[/quote]
A to ciekawe... Ja mam dwie, choć z nich na razie nie korzystam, więc jestem w puli, która nie dzwoni
[/quote]
A to ciekawe... Ja mam dwie, choć z nich na razie nie korzystam, więc jestem w puli, która nie dzwoni
Jeszcze przy okazji pytanie: Czy działa Wam dla naszej usługi MiBOA? Bo mi od gdzieś tygodnia nie działa. Aplikacja mobilna nie pokazuje stanu pakietu. Jedyne co działa do sprawdzenia stanu to ogólny kod USSD *103*22#. Ten *103*22*8*11# od pewnego czasu nie pokazuje ilości danych dla naszej usługi. O MiBOA nie męczyłem jeszcze infolinii ale chyba dziś nie odpuszczę.
A tak na deser to dziś znów test na ponad 50 GB danych. Zobaczymy jak się usługa zachowa.
A tak na deser to dziś znów test na ponad 50 GB danych. Zobaczymy jak się usługa zachowa.
Sam sobie odpowiem:
MiBOA nie chce mi działać w Firefox-ie. Odpalone w MS Edgde zadziałało. A po wczorajszych problemach i opisywanych działaniach stan konta mam taki jak na zrzucie. Zawartość czerwonej ramki jest ciekawa.
https://imgur.com/M4pJaDS
MiBOA nie chce mi działać w Firefox-ie. Odpalone w MS Edgde zadziałało. A po wczorajszych problemach i opisywanych działaniach stan konta mam taki jak na zrzucie. Zawartość czerwonej ramki jest ciekawa.
https://imgur.com/M4pJaDS
Ciekawa ta ramka i wynika z niej, że 2TB masz ważne pół roku i jeśli je zużyjesz wcześniej to będzie brak neta-inna sprawa czy ten pakiet działałby bez aktywnej naszej usługi skoro jego ważność to pół roku?
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Z wczorajszej rozmowy wynikało raczej że te 2TB to jest pakiet odnawiany codziennie.
Ale to będę widział po weekendzie. Mam jeszcze sporo backupów do przewalenia ale jadę w trasę więc pewnie dziś przed nowym pakietem dziennym nie wyślę 50 GB.
Najlepeij niech Wam dają co 3 godziny odnowienie pakietu 2 TB
Może w końcu usługa będzie działać poprawnie.
Może w końcu usługa będzie działać poprawnie.
Na ten moment T-Mobile uważa, że powinniśmy się zadowolić marnymi 50 GB, za rok stwierdzą, że i to jest za dużo i powinno nam wystarczyć np. 30 GB , widzę do czego zmierzają, bo nawet kwoty z uznanych reklamacji zaniżają do marnych kilku złotych, bez UKE prawdopodobnie się nie obędzie.
Bez aktywności w postaci reklamacji masowych ze strony posiadaczy tej usługi operator nie będzie miał motywacji do poprawienia swojego podejścia. Trzeba wręcz celowo zużywać te śmieszne 50GB i pisać codziennie reklamacje o błędnym działaniu usługi, która gwarantuje brak limitu, a system coś psuje dając tylko 50GB.
Mi się wydaje, że znowu nastał czas próby uwalenia oferty poprzez zniechęcenie jej posiadaczy-w tamtym czasie sie im nie udało więc i teraz nie sądzę aby wygrali. Być może po kilku reklamacjach po, których operator nie naprawi usługi każdy z nas powinien przesłać wszystko do UKE załączając jej Regulamin...
Mi się wydaje, że znowu nastał czas próby uwalenia oferty poprzez zniechęcenie jej posiadaczy-w tamtym czasie sie im nie udało więc i teraz nie sądzę aby wygrali. Być może po kilku reklamacjach po, których operator nie naprawi usługi każdy z nas powinien przesłać wszystko do UKE załączając jej Regulamin...
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Śmiem twierdzić że te zmiany to odgórny nakaz. Do tej pory nikomu nie chciało się grzebać przy usłudze. Gestem dobrej woli było wprowadzenie resetu skumulowanych paczek danych z 1.8TB do 1TB aby usługa się nie wysypywała. Teraz trochę bardziej pogrzebali na naszą nie korzyść i zbiegło się to w czasie z rezygnacją ze sprzedaży internetu domowego przypadek nie sądzę.
Nie zmienia to faktu, że tym samym (i chyba) świadomie oraz perfidnie łamią warunki oferty-taki stan daje nam możliwości do reklamacji i oczekiwania "bonusów" oraz w razie braku właściwej reakcji po stronie operatora mamy opcję skarg do UKE.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
No to będzie kopanie z koniem. Odpowiedź na reklamację na pad i BI po 50 GB transferu:
"Dzień Dobry,
ma Pan rację otóż w obecnym planie taryfowym numeru 123456789 taryfikacji połączeń internetowych w ramach usługi Bezpieczny Internet nie powinna mieć miejsca. Za nieprawidłowości serdecznie przepraszam.
Jak widzę niesłusznie pobrane środki z Pana konta zwróciliśmy niezwłocznie w wyniku interwencji telefonicznej w dniu 18.09.2019 r..
Ze swej strony w ramach rekompensaty zgodnie z Pana oczekiwaniami wydłużyłam ważność konta ww. numeru o 30 dni. W sprawie Pana numeru wysłałam również zgłoszenie do działu technicznego celem wyeliminowanie nieprawidłowości w przyszłości. O jego rozwiązaniu poinformujemy Pana odrębnym komunikatem SMS.
Żałuję jednak nie mam podstaw do uznania oczekiwanej rekompensaty w wysokości 30 zł z Vat. Zdarzenie to nie miało bowiem wpływu na przerwę w świadczeniu przez nas usług. Szczegółowe zasady obliczania wysokości i wypłaty odszkodowania uwzględnione są w §5 Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przedpłaconych w systemie T-Mobile na kartę, zachęcam do zapoznania się z dokumentem.
Z poważaniem
Anna Xxx
Konsultant ds. Reklamacji"
Czyli nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan mi zrobi jak serdecznie przepraszam?
"Dzień Dobry,
ma Pan rację otóż w obecnym planie taryfowym numeru 123456789 taryfikacji połączeń internetowych w ramach usługi Bezpieczny Internet nie powinna mieć miejsca. Za nieprawidłowości serdecznie przepraszam.
Jak widzę niesłusznie pobrane środki z Pana konta zwróciliśmy niezwłocznie w wyniku interwencji telefonicznej w dniu 18.09.2019 r..
Ze swej strony w ramach rekompensaty zgodnie z Pana oczekiwaniami wydłużyłam ważność konta ww. numeru o 30 dni. W sprawie Pana numeru wysłałam również zgłoszenie do działu technicznego celem wyeliminowanie nieprawidłowości w przyszłości. O jego rozwiązaniu poinformujemy Pana odrębnym komunikatem SMS.
Żałuję jednak nie mam podstaw do uznania oczekiwanej rekompensaty w wysokości 30 zł z Vat. Zdarzenie to nie miało bowiem wpływu na przerwę w świadczeniu przez nas usług. Szczegółowe zasady obliczania wysokości i wypłaty odszkodowania uwzględnione są w §5 Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przedpłaconych w systemie T-Mobile na kartę, zachęcam do zapoznania się z dokumentem.
Z poważaniem
Anna Xxx
Konsultant ds. Reklamacji"
Czyli nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan mi zrobi jak serdecznie przepraszam?