Strona 146 z 202

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:31 sie 2019, 10:09
autor: darekka
Słowem u każdego co innego i gdzie indziej pokazuje więc puki działa i nie blokuje się w żaden sposób to nie ma się co przejmować-jak zdechnie to reklamacja ...

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:01 wrz 2019, 18:32
autor: jakubeskulap
Tylko ze u mnie pokazywalo do przedwczoraj zebrany pakiet pod dlugim kodem, a pozniej zero. Wydaje mi sie, ze podobnie jak konsultanci takze technicy nie znaja naszej uslugi i nie wiedza co robic jak wejdzie kilka zgloszen. Ja zglosilem brak dzialania internetu mimo posiadania pakietu, to ich rozwiazaniem jest wykasowanie pakietu. No nic pewnie dawno nie dostali reklamacji na kilka tysiecy od UKE, wiec wjedzie ode mnie.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:01 wrz 2019, 20:09
autor: surface123
Jakie kilka tysięcy masz na myśli ?
Myślisz że Ci ktoś zapłaci ;) ?

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:03 wrz 2019, 11:41
autor: jakubeskulap
nie wiem, wiem tylko ze mam setki zgloszen kiedy bylo superdoladowanie + dziesiatki z tego roku. 200 stron reklamacji, 20h nagran z konsultantami i zawsze podobne bledy. Slowo "uporczywosc" czesto zmienia kwote reklamacji z 100zl do 10 tysiecy. Mnie juz specjalnie nie przekonuja usluga, ktora funkcjonowala prawidlowo tylko przez pierwsze pol roku. A ze wykorzystuje srednio 200gb i tyle mam w orange po roku w 7dni za 7zl to niespecjalnie mnie interesuje co zrobia (z bonusami wychodzi ok. 25zl na miesiac). Dzisiaj mam miec odpowiedz na reklamacje z poczatku lipca o ile nie przedluza (ciagle przedluzali rozwiazanie techniczne). Jesli poleca w kulki ze wszystko w porzadku, to znowu podejde po spis zgloszen za ten rok i zaczne armagedon za wszystkie 3 lata.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:14 wrz 2019, 13:00
autor: notsure
Jak dzisiaj rano koło 08:00 dostałem smsa, że mogę ponownie aktywować usługę to internet działa jeszcze dziś do północy czy coś się zmieniło ?

Wolę aktywować koło 05-06 rano kiedy nie ma "tłoku" w systemie t-mobile/heyah.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:14 wrz 2019, 22:45
autor: ruki101
W moim przypadku aktywowałem ponownie Masz złotówkę, na początku września i musiałem czekać kilkanaście godzin, dzwoniłem do konsultanta i powiedział mi, że teraz to ręcznie robią i nie będzie już żadnej kumulacji GB-ów tak jak to było poprzednio, będzie tylko 50GB na dzień i potem lejek.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:15 wrz 2019, 18:08
autor: notsure
Ja się obudziłem w nocy no to cyk szybki sms TAK na 80481 z aplikacji ZteLink o 02:59 i jak patrzę w aplikacji Twoja Heyah mam o 03:00 pobraną złotówkę i dwa doładowania po minucie więc wątpię, że to konsultant wbijał ręcznie. A czy sumuje gigabajty to nie wiem bo pierwszy dzień mam nowego cyklu.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:15 wrz 2019, 20:45
autor: surface123
Jak by dawali tylko 50 GB dziennie to jaki to byłby no limit ???

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:16 wrz 2019, 12:02
autor: darekka
Te 50GB to zgodnie z regulaminem oferty to nawet "na waciki nie wystarczy" i mogą se je w buty wsadzić-niech tylko spróbują lejkować po 50GB to mamy fajny sposób na zrobek, bo oferta nie działa prawidłowo gdyż mamy bez limitu ilość danych.
Nie mam jak sprawdzić zużywając 50GB ale kto ma aktywną usługę proponuję zużyć te GB i obadać skutek-jak lejek to reklamacja i prośba o 30zł+30dni konta i żądanie naprawienia usługi. Takie testy robić trzeba do skutku i za każdy przypadek lejka po 50GB osobna reklamacja i osobne roszczenie kwotowe i wydłużenie konta.

Słowem kto ma niech sprawdzi, bo ja akurat nie mam jak obadać na swoich.

Wiem tylko, że kod *103*22# zwraca info o posiadaniu 50GB a dłuższy kod w moim przypadku informuje o posiadaniu 2GB z promocji aplikacji Mój T-mobile więc nie jest to miarodajne.

P.S. te wypociny konsula o ręcznym przydzielaniu paczki neta dla naszych numerów to między bajki włóżcie-robi to system automatycznie(do czasu usterki oczywiście)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:17 wrz 2019, 08:23
autor: babcia77
Sprawdzę w piątek/sobotę bo szykuje mi się przesłanie 200-300GB danych i mogę to zrobić z naszej karty.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:17 wrz 2019, 17:37
autor: ruki101
Nie mam dobrych wiadomości, na prośbę darekka sprawdziłem po ilu GB pojawi się lejek, w moim akurat przypadku było to po ~ 50-51 GB , jeszcze przed testem sprawdzałem ile danych mam pod kodem *103*22# , było około 100GB ( wyrażone w MB ) pod *103*22*8*11# - brak danych do wykorzystania , w okolicach północy następuje reset pozostałych GB-ów .
Niestety beztroskie czasy mają się widać ku końcowi, wcześniej fajnie się kumulowało teraz jedna wielka lipa.
Czas na reklamacje, zobaczymy co z niej wyjdzie.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:17 wrz 2019, 19:23
autor: michcio123
Czyli po zużyciu 50-51GB dostałeś lejek pomimo iż pozostało ci jeszcze 49-50GB? Dobrze zrozumiałem?

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:17 wrz 2019, 19:56
autor: ruki101
michcio123 , dokładnie tak, coś pozmieniali oczywiście na naszą niekorzyść, bo dawniej się pięknie kumulowało i dało się jeszcze żyć, teraz po 50GB i jest padaka( pomimo, że pod *103*22# było 100GB ) przydałoby się zbiorowe pisemko do UKE bo coś zaczynają kombinować.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:18 wrz 2019, 07:58
autor: darekka
Pisz grubą reklamacje i żądaj 30zł na KG +30dni ważności konta+ usunięcie nieprawidłowości w działaniu usługi(w osobnych reklamacjach za każdy dzień kiedy lejek wskoczył), bo jej Regulamin jest jednoznaczny(ma być nolimit, a u Ciebie lejek wyskoczył nawet przed zużyciem posiadanych 100GB-może to lejek techniczny, bo sieć zdycha :?: :?: ) i bez kumulacji GB ma działać bez limitu. Skoro nie działa to zasugeruj ustawienie dziennego pakietu GB na 1-2TB-ciężko będzie to zużyć czyli będzie taki nolimit na 99%.

Jak będę miał okazje to i ja pocisnę trochę neta aby obadać jak się zachowa karta po 50GB.


P.S. zrób drugi test sprawdzając najpierw dostępne GB oraz robiąc SpeedTest i zapodaj kopie netu i zobaczymy czy lejek wskoczy. Istotnie pisząc na forum podaj jeszcze o, której odpaliłeś ściąganie i około, której godziny wpadł ewentualny lejek.

P.S.2 koledzy potestujcie u siebie czy wskoczą lejki(jak wskoczą to reklamacje piszcie), bo tylko masowe reklamacje i sugestie, że jak ma się nie kumulować(w pełni zgodnie z regulaminem) to muszą dać dobowy pakiet w okolicach 1-2TB aby zapewnić zgodność z regulaminem w 99%(taki pakiet myślę, że zadowoli wszystkich).

Operator niby nic nie wie o lejkowaniu(konsule i ich kierownicy informują o braku zgłoszeń) ale po spojrzeniu w system widzą, że na moim numerze jest tylko 50GB więc na 99,99% wysypie sie po ich zużyciu-to pozwoli mi napisać reklamacje.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:18 wrz 2019, 13:08
autor: babcia77
Dziś przewaliłem 50 GB. Po 50 GB lejek i włączony BI z powiadomieniem o tym SMS-em. Za moment dzwonię na infolinię a po południu jak się ogarnę będzie reklamacja.

Edit: Po kilku minutach lejka brak ale pod *103*22# dostępna paczka netu to30MB. Chwilę później znów lejek.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:18 wrz 2019, 13:38
autor: babcia77
Gadałem z infolinią. Tłumaczą że mieli dziś awarię i nie włączył się po skończeniu pierwszego kolejny pakiet 50GB. Oddali za BI i włączyli kolejny pakiet 50GB. Zobaczymy co się stanie jak ten się skończy. W każdym razie reklamacja po południu i tak będzie.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:18 wrz 2019, 13:57
autor: darekka
Testuj na maxa i raportuj, bo ja choć chciałbym to nie mam możliwości ich dojechać za ewentualne problemy, bo nie mam aktywnej usługi(w rodzinie 1 simka ma ja aktywna ale ciężko będzie zużyć 50GB).

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:18 wrz 2019, 14:21
autor: babcia77
darekka pisze:
18 wrz 2019, 13:57
Testuj na maxa i raportuj, bo ja choć chciałbym to nie mam możliwości ich dojechać za ewentualne problemy, bo nie mam aktywnej usługi(w rodzinie 1 simka ma ja aktywna ale ciężko będzie zużyć 50GB).
Zobaczymy jak system się zachowa po kolejnych 50 GB. Po awarii w obie strony poleciało już kolejnych ~12 GB. Mam przeczucie że mogą być dziś dwie reklamacje... ;-)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:18 wrz 2019, 14:24
autor: ruki101
Spieszę z ważnymi informacjami, wczoraj przed północą pobrałem 50 GB i znowu lejek, potem BI , także kłamią w żywe oczy co do awarii, obrali jakąś taktyką aby nam ograniczyć neta, poszły reklamacje zgodnie ze wskazówkami darekka, za które dziękuję.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:18 wrz 2019, 16:47
autor: darekka
Nie ma za co-gdybym miał aktywne usługi na swoich 4 numerach to sam bym reklamacje hurtem wysyłał. Mam nadzieję, że nie damy się operatorowi-mamy po swojej stronie warunki oferty(regulamin) i tylko wytrwałość potrzebna do zmieniania dat w reklamacjach, bo wystarczy kopiuj/wklej.