DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 190 z 201
  • 1
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 201
 #1072970  autor: darekka
 31 maja 2019, 22:08
A po co nowa platforma skoro stara jeszcze zipie-przecie to zbędny wydatek, a jak wiemy klient prepaid to klient niestały, w dresie i awanturujący się.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1073498  autor: darekka
 08 cze 2019, 08:25
babcia77 pisze:
07 cze 2019, 10:28
Właśnie za problemy z 24 maja wpadły przeprosiny, 30PLN i wydłużenie konta o 30 dni. ;-)
co się działo w tym czasie?

Częstotliwość i uciążliwość problemów od dłuższego czasu jest dość niewielka i szybko je usuwają. Patrząc natomiast na benefity, które otrzymujemy za te problemy oraz stosunek cena/możliwości(30zł/31dni full nolimit-z benefitami dużo mniej) ja jak i zapewne wielu posiadaczy tej oferty jesteśmy zadowoleni. Mniej wytrwali/bardziej wymagający już porzucili tą ofertę i są zadowoleni gdzie innej i o to chodzi-niech każdy docenia swoją ofertę z, której jest zadowolony minimum tak jak my ze swojej...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1073531  autor: darekka
 08 cze 2019, 14:31
Ja tego nie neguję ale i jest to mój jedyny net i nawet te usterki, które się pojawiają są coraz mniej dokuczliwe, a jak pisałem kalkulując ich "uciążliwość", cenę i możliwości tej oferty(zawartość usługi+benefity) nadal spełnia moje wymagania(pewnie mam je bardzo nisko ustawione ale i nie służy mi ta usługa do pracy zawodowej więc czasowe odcięcie od neta mi nie szkodzi a, wręcz pozytywnie wpływa na relacje małżeńskie :wink: - podobnie jak niedawna około 20 godzinna przerwa w dostawie prądu dała nam czas na "popracowanie" nad relacjami :wink: ).
Z każdego problemu w tej ofercie da się zyski czerpać( nie tylko benefity od operatora...).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1073563  autor: babcia77
 08 cze 2019, 20:51
darekka pisze:
08 cze 2019, 08:25
babcia77 pisze:
07 cze 2019, 10:28
Właśnie za problemy z 24 maja wpadły przeprosiny, 30PLN i wydłużenie konta o 30 dni. ;-)
co się działo w tym czasie?
Opisywałem tu dziwiąc się szybką reakcją infolinii. ;-)

Z grubsza 3 razy w ciągu kilku godzin była przerwa w działaniu. Naprawili a ja jak zwykle copy, paste & zmiana daty w "szablonie " reklamacji. Wczoraj w ciągu kilkunastu minut SMS że będą dzwonić, krótka rozmowa mająca na celu wyłącznie potwierdzenie danych konta, kasa i przedłużenie na numerze i mail z potwierdzeniem przerwy, potwierdzeniem gratisów za reklamację i przeprosinami.

Co ciekawe "w bonusie" naprawili to do czego nie chcieli się przyznać. Tzn. do limitu 15 Mbps który pojawił się po pożarze ich serwerowni na początku lutego. Na składane reklamacje odpowiadali że nie ma żadnego limitu i wszystko jest OK. Tylko że realnie ponad 15 Mbps nie sposób było wyjść.

Co do jakości usługi - mi tam pasuje. To jest net dla grupy ludzi w pracy gdzie jest zakaz z korzystania netu firmowego do celów prywatnych. Przy czym od razu: nie zakaz netu tylko zakaz wykorzystania łącza firmowego do prywatnych celów. Czyli np na długich dyżurach gdzie trzeba siedzieć a roboty akurat nie ma żadnej. Zwłaszcza że od ponad roku raz zapłaciłem 30 PLN jak nie było kasy z bonusów. ;-) Tylko zawsze mam jakiś backup - np. teraz starter Play z netem z puszek Coli.
 #1073567  autor: darekka
 09 cze 2019, 09:00
Teraz już kojarzę sytuacje-nasza oferta przetrwała tylko na minimalnej ilości simek i u naprawdę mikro grupie użytkowników i cieszmy się, że jest bo lepszej nie ma w tej kasie.
Swoją drogą to ja żadnego ogranicznika do 15Mb nie zaznałem na żadnej z 4 kart-dziwne, że Tobie się "poszczęściło" ale grunt, że już go przypadkiem usunęli.

Mnie od dłuższego czasu nurtuje jedna sprawa-migracja z T-mobile do HEYAH(odpłatne 100 dni konta), a nasza usługa...teoretycznie zgodnie z Regulaminami wszystkie usługi z T powinny działać o ile w Heyah jest jej odpowiednik(u nas jest to mocno niepewne, bo niby na uprawnionych starterach T/Heyah usługa jest ale globalnie nigdy nie było tej oferty). Szkoda mi trochę zaryzykować, bo jak nie pyknie to będzie podobnie jak z "nieistniejącym" wg operatora lejkiem do 15Mb i kopanie się z koniem.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1073599  autor: darekka
 09 cze 2019, 17:23
Dzięki za info- szkoda ale tak jak piszesz szkoda ryzyka(swoją drogą to szczęście, że udało się Tobie odratować usługę po zmianie, bo jak wiesz u naszego operatora to różnie bywa nawet bez kombinowania).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1073615  autor: babcia77
 09 cze 2019, 22:23
darekka pisze:
09 cze 2019, 09:00

Swoją drogą to ja żadnego ogranicznika do 15Mb nie zaznałem na żadnej z 4 kart-dziwne, że Tobie się "poszczęściło" ale grunt, że już go przypadkiem usunęli.
Ktoś na jesieni zeszłego roku narzekał na identyczną sytuację. Czyli w realu nie można przekroczyć 15 Mbps a T-M na zgłoszenia serwisowe i reklamacje odpowiada że nie stwierdzono problemu i limitu nie ma. Wtedy też nie wierzyłem. A z okazji pożaru i ówczesnych kłopotów trafiło mnie tym samym. Ma kilkadziesiąt wyników pomiarów prędkości z tego okresu i wszystkie poniżej 15 Mbps.
 #1073624  autor: michcio123
 10 cze 2019, 08:51
Witam
To ja mam identyczną sytuację z lejkiem 15/15 po deaktywacji no limit za 1zł od 19 lipca 2018r. Było tak jak u Ciebie @babcia77 na zgłoszenia serwisowe i reklamacje identyczna odpowiedź. Jestem ciekaw jak Ci się to udało co dokładnie im zgłaszałeś co pisałeś w treści reklamacji jeśli oczywiście to nie tajemnica może aktywowali jakiś pakiet GB który ten limit zdjął kiedy zauważyłeś brak lejka 15/15?
  • Strona 190 z 201
  • 1
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 201
  • 1
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 201