Strona 140 z 202

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:05 maja 2019, 10:09
autor: notsure
U mnie również pobrano 3x1 zł i dodano 150 GB danych. Dzwonić jednak nie zamierzam bo mi się nie chce :) Dobrze, że działa w zasadzie tylko jeden dzień przerwy miałem.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:05 maja 2019, 10:29
autor: darekka
Z sieci T masz 888002222 za darmo, a 3zł. zwrócone piechotą nie chodzi 8) -operator by Tobie grosza nie podarował.

Na jednym z moich numerów zwrócono 3zł. a na drugi 31zł.(3zł. za usługę+ koszty poł.głosowych,sms i mms).

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:05 maja 2019, 20:17
autor: michcio123
Wracając jeszcze do ostatniej awarii. Zamierzacie składać reklamacje w związku z ostatnimi problemami w działaniu usługi? Jak by nie było to podstawa do reklamacji jakaś jest.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:06 maja 2019, 10:00
autor: babcia77
michcio123 pisze:
05 maja 2019, 20:17
Wracając jeszcze do ostatniej awarii. Zamierzacie składać reklamacje w związku z ostatnimi problemami w działaniu usługi? Jak by nie było to podstawa do reklamacji jakaś jest.
Ja za każdym razem piszę. Teraz też poleciała.Czemu nie mieć miesiącanetu za free? ;-)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:06 maja 2019, 11:35
autor: darekka
Napisać zawsze warto ale czy coś dadzą to 50/50.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:06 maja 2019, 14:24
autor: notsure
Jak w heyah sprawdzić stan pakietu kiedy karta w routerze i brak kodów ussd ? W apce na androida nie pokazuje naszego "nie limitowanego" pakietu. Można jakiś sms wysłać ?

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:06 maja 2019, 15:40
autor: darekka
Nie ma innego sposobu niż ewentualny telefon pod 888002222 i konsultant powinien widzieć stan posiadanych GB.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:06 maja 2019, 15:56
autor: michcio123
Nie wiem dlaczego ale przy naszej usłudze czasami sprawia im to problem chyba ze 3 razy miałem taki przypadek że konsultant nie widział w systemie tego pakietu danych i dopiero po dłuższym szukaniu go podawał.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:06 maja 2019, 21:13
autor: zoltan666
A ja reklamacji składał nie będę, bo nie chcę by cokolwiek "grzebali przy moim numerze", bo jeszcze co zepsują. ;) Mnie internet działał i działa lepiej niż powinien. ;)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 maja 2019, 08:37
autor: babcia77
zoltan666 pisze:
06 maja 2019, 21:13
A ja reklamacji składał nie będę, bo nie chcę by cokolwiek "grzebali przy moim numerze", bo jeszcze co zepsują. ;) Mnie internet działał i działa lepiej niż powinien. ;)
A co mają grzebać? Jak coś żle działa/nie działa to i tak "grzebią". A potem piszesz reklamację mailem i jak Ci uznają to dodają środki do konta jak przy doładowaniu.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 maja 2019, 15:06
autor: darekka
Wczoraj reklamacja wysłana dziś 10zł. na konto wpadło(szału nie ma ale zasady jakieś być muszą :lol: ). Jeszcze drugi numer czeka na rozpatrzenie.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 maja 2019, 16:45
autor: aupol
zoltan666 pisze:
06 maja 2019, 21:13
internet działał i działa lepiej niż powinien. ;)
Zabrzmiało ciekawie. Tylko nie mów, że nie pobiera Ci złotówki ;)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 maja 2019, 17:15
autor: darekka
W naszej ofercie to różne cuda mogą być-ogólnie w T to wszystko działa po swojemu(patrz słynne 150GB za 1zł. w innej ofercie) i wcale bym się nie zdziwił gdyby nie pobierało.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 maja 2019, 21:16
autor: zoltan666
aupol pisze:
07 maja 2019, 16:45
Zabrzmiało ciekawie. Tylko nie mów, że nie pobiera Ci złotówki ;)
Złotówkę pobiera, ale GB nie ubywa.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 maja 2019, 21:29
autor: darekka
Jeśli tak masz to w zasadzie operator daje to za co płacisz(prawdziwy nolimit neta) ale i niesie to za sobą spore ryzyko-"przepełnienie" nazbieranego pakietu, który jeśli dojdzie do 2TB(niby automat przy 1,6TB winien ustawić ilość zebraną na 1TB ale czy to zrobi...) dotychczas skutkowało awarią usługi. Oby to u Ciebie nie nastąpiło.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 maja 2019, 21:38
autor: zoltan666
Przez 30 dni nawet nie dojdzie do 1,6 TB, więc ryzyka nie ma. A po 30 dniach dzień przerwy i się wyzeruje.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:07 maja 2019, 21:44
autor: darekka
Oczywiście-o ile ktoś pamięta o przerwie(darmowe nawet 23h:59min:59sek) to problemu nie będzie ale w innym przypadku to usterka możliwa.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:09 maja 2019, 10:30
autor: babcia77
darekka pisze:
06 maja 2019, 11:35
Napisać zawsze warto ale czy coś dadzą to 50/50.
Za tą awarię dają 10PLN doładowania i wydłużenie konta o 30 dni. ;-)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:10 maja 2019, 08:56
autor: darekka
Mi dali tylko 10zł. ale nie marudzę, bo swego czasu to duże benefity się kosiło.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:10 maja 2019, 11:47
autor: babcia77
darekka pisze:
10 maja 2019, 08:56
Mi dali tylko 10zł. ale nie marudzę, bo swego czasu to duże benefity się kosiło.

Ja też nie. Ostatni rok był praktycznie za darmo. ;-)