Strona 137 z 202

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:05 mar 2019, 07:34
autor: michcio123
U mnie wczoraj nie pobrało złotówki i nie przyznało dwóch doładowań. Skumulowany pakiet GB i złotówek oczywiście przepadł. Około 3 w nocy pobrało 3zł za BI. Dzisiaj rano już bez problemów pobrało złotówkę i przyznało 2 doładowania tak jak zawsze.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:05 mar 2019, 07:38
autor: darekka
Nie tylko u Ciebie wczoraj nie pobrało 1 zł, bo u mnie na HEYAH dziś po 3ciej pobrało 28groszy(za Dniówke internetu, a jak by nie ta usługa to zaskoczyłby Bezpieczny Internet i kuku zrobił) i normalnie rano 1zł. za usługę(po tym normalne 2 doładowania ale skumulowane pakiety się poresetowały).

Zadzwoń pod 888002222 to oddadzą kasę(mnie za te 28 groszy oddali całego zyla :lol: .

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:05 mar 2019, 11:27
autor: michcio123
Dzwoniłem 3zł zwrócili chociaż nie bez oporów bo konsultant nie widział przyznanych 50GB i uważał że BI zadziałał prawidłowo. Swoją drogą to chyba 3 taka usterka w ciągu ostatnich 1,5 miesięcy.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:05 mar 2019, 12:37
autor: darekka
Na przyszłość informuj, że masz aktywną od (tu data) naszą usługę w ramach, której przez 30dni choćby się waliło nikt nie może jej wyłączyć, a żadne Bezpieczne Internety nie maja prawa się aktywować, bo mamy 30cykli dobowych totalnie bez limitu(zwłaszcza net).

Aby mniej kosiło pomyśl nad aktywacją Dniówki Internetu(w HEYAH za 28groszy)-w Tmobile chyba też coś takiego jest. To pozwoli ustrzec się blokady przez Bezpieczny Internet, która potrafi w systemie namotać.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:11 mar 2019, 21:05
autor: marcingp5
Hej , znów ten sam problem ale kilka dni trwa. Nie miałem kasy na koncie to włączył mi się Bezpieczny internet gdy pobierało 1 zł w "Masz złotówę..." Zgłaszałem do technicznego i otrzymałem:
"Szanowny Użytkowniku, nie stwierdziliśmy nieprawidłowości. Zgłoszony przez Ciebie problem nie występuje, a system działa zgodnie z specyfikacją. Pozdrawiamy - Zespół ServiceDesk."
Czekam na kolejną próbę. Doładowałem konto za 50 ale pobrało 9 zł dzwoniłem do Biura Obsługi to mi zwróciła ale za rozmowę pół godziny (muzyczka) pobrało prawie 8 zł i zgłaszałem i to ale nie wróciło na konto a mówią że zrobili zwrot.
Czy zna ktoś sposób co z tym bezpiecznym internetem robić ? Usługa mi pobiera 1 zł a internetu brak.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:11 mar 2019, 22:43
autor: darekka
Jeśli zaskoczył Bezpieczny Internet to musisz zadzwonić pod 888002222 i poprosić o zlecenie do zwierzchnika konsultanta aby ten zresetował pozostałości w systemie po Bezpiecznym Internecie ponieważ te "śmieci" w systemie blokują dodawanie pakietu GB w ramach naszej oferty. Oczywiście za każdy dzień kiedy kasę brało, a neta nie dostawałeś domagaj się zwrotu opłaty codziennej plus napisz reklamacje w, której wnieś o np.25zł. za problemy.
Jak masz HEYAH to możesz się zabezpieczyć przed Bezpiecznym Internetem aktywując "Dniówke internetu" za 28 groszy(pobierze tylko gdy nie masz pakietu neta np.gdy się nasza usługa zawiesi ale za to Bezpieczny Internet już szkód nie narobi i 9zł. nie skosi) https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 09dc0c1498 w T-mobile świta mi, że również jest podobna oferta tylko za darmo: http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006686.pdf.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:12 mar 2019, 20:42
autor: marcingp5
Dramat jeśli chodzi o kontakt i zrozumienie się z konsultantami.
Dalej twierdzą że bezpieczny internet nie funkcjonuje na moim koncie. Co dzień dalej pobiera 1 zł.
Konsultant zaproponował tylko 1/3 zwrotu za to że sms, połączenia mam nielimitowane i działają prawidłowo ale INTERNET już nie śmiga i ma gigantyczny lejek.
Zostaje co ? czekać do 20.03 jak dostanę zaproszenie do kolejnej aktywacji "Masz złotówkę" (mam w T-Mobile)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:12 mar 2019, 21:58
autor: darekka
Trafiłeś na mało ogarniętego konsula, który zakładam, że nie ma pojęcia na jakich zasadach działa nasza oferta(często mylą ją z "Bez limitu za 1zł. dziennie")-musisz dzwonić aż trafisz na kogoś ogarniętego.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:15 mar 2019, 22:27
autor: zoltan666
Jeżeli na starterze "Masz złotówkę..." skorzystam z internetu bez aktywnej usługi to ile mnie to może kosztować?

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:16 mar 2019, 21:14
autor: darekka
Jak nie masz żadnego pakietu neta to 3+6zł.(Bezpieczny Internet) i zablokują neta lub jak masz "Dniuwke internetu"(heyah) lub w T-mobile "Frii internet" to odpowiednio za 50MB(po 50MB net dostanie mega wolny lejek do końca doby) zapłacisz 28 groszy i zero ale za to Bezpieczny internet już nie zaskoczy.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:16 mar 2019, 23:52
autor: zoltan666
Nie mam żadnego pakietu. Kiedy chce sprawdzić status usługi Bezpieczny internet wysyłając smsa BNET ILE pod 8010 lub kodem *125*7# otrzymuje odpowiedź, że usługa jest dla mnie niedostępna. Kiedyś przy aktywnej opcji "Masz złotówkę..." i problemach z działaniem usługi zaskoczył właśnie Bezpieczny internet. Pytam o to dlatego, że mam na koncie sporo środków, a od pewnego czasu mogę korzystać z internetu i nie jest pobierana za to żadna opłata, a w historii konta nie ma śladu mojego korzystania z internetu. Zastanawiałem się, czy nie może być tak, że mnie pewnego dnia za to solidnie podliczą i wtedy drogo mnie ten internet wyniesie.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:17 mar 2019, 10:54
autor: darekka
Cennik taryfy FRII nawet wspomina o kosztach neta 0,10zł. za każde rozpoczęte 500kB http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 02_ROB.pdf więc mogą wg.tej stawki podliczyć ale jest przecież "Bezpieczny internet", który MUSI zablokować(Oczywiście pod warunkiem, że usługa "bezpieczny internet" jest aktywowana na Twoim numerze ale tego się dowiesz pod nr.888002222, bo kod USSD może być niewiarygodny) net jeśli nie mamy żadnego pakietu(a takiego przecież nie masz)-jak tak się nie dzieje to problem wg.mnie ma operator, bo "Bezpieczny internet" http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006628.pdf nie działa prawidłowo.
Dla spokoju ducha zerknij jeszcze do RŚUTu.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:30 mar 2019, 07:49
autor: marcingp5
Ja już nie wiem czy warto dalej tracić czas i pieniądze na tą usługę. Polećcie mi jakąś inną ofertę internetu !
"Masz złotówę..." Ciągle włącza się lejek i nie działa normalnie internet. Już kilka zgłoszeń do serwisu technicznego 2 tygodnie czekania i nic. Czasami z rana internet się pojawia ale jak przekroczy kilkadziesiąt MB transferu to koniec i włącza się lejek.
Czy trzeba wysłać listem z kartą sim reklamację na piśmie ? bo innego pomysłu nie mam

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:30 mar 2019, 16:52
autor: darekka
Pewny jesteś, że masz naszą usługę aktywną?

Jeśli tak to bardzo dziwne, że po kilkudziesięciu MB net się "wyłącza"- sugerowało by to:
-Fakt, iż nie masz aktywnej usługi
-zamiast naszej limitowanej edycji masz zwykły starter z "Bez limitu za 1zł. dziennie"(300MB i neta nie ma) lub
-masz nasz limitowany starter ale ktoś/Ty aktywował wspomnianą wyżej usługę "Bez limitu za 1zł. dziennie" zamiast naszej
Aby to sprawdzić wyślij SMSa aktywacyjnego TAK pod 80481(jeśli nasza oferta jest aktywna zostaniesz o tym zwrotnie poinformowany).
Radzę jeszcze zadzwonić pod 888002222 i się upewnić czy czasem nie jest tak jak piszę czyli czy nie masz przypadkiem usługi "Bez limitu za 1zł. dziennie" aktywnej na swoim numerze-niby da się to sprawdzić/wyłączyć kodem USSD ale wiem, że nie są one wiarygodne i często dają błędne odpowiedzi...

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:30 mar 2019, 20:28
autor: marcingp5
Usługa działa mi normalnie i jest aktywna poza samym internetem, czyli pobiera 1 zł i mam rozmowy i sms bez limitu ale sieć internet nie działa tylko z lejkiem 8KBps/s.
screeny
https://i.imgur.com/dcYgrO9.jpg
https://i.imgur.com/mW9QZEV.jpg

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:30 mar 2019, 22:12
autor: Adriaan02
8 czy 16 kb/s ? We wszystkich technologiach 2G/3G/LTE jest u Ciebie to ograniczenie?
Sprawdź liczbę GB kodem *103*11#

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:31 mar 2019, 09:02
autor: darekka
Kod podający stan pakietu internetowego w naszej usłudze to *103*22*8*11# -sprawdź co pokaże. Dodatkowo sprawdź czy w bilingu masz pozycję: obciążenie danego dnia 1zł oraz w chwilę później powinny być 2 pozycje "doładowanie". Jeśli masz taki lejek to zalecam kontakt DZIŚ z infolinia(w dni wolne, niedziele, święta siedzą konsule starsi stażem, mocno ogarnięci i bardzo pomocni) podczas, którego zleć skasowanie "śmieci" po Bezpiecznym Internecie(konsul zgłasza to swojemu przełożonemu i ten zwykle bez problemu kasuje pozostałości blokujące neta).

Oczywiście zakładam, że sprawdziłeś kartę w innym telefonie/ na innej stacji bazowej?

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:31 mar 2019, 12:43
autor: marcingp5
Zbadałem trochę co się dzieje i zauważyłem że internet wyłącza się po przekroczeniu około 150MB transferu i dostaje nagle lejek i muszę zresetować modem lub telefon bo na obu sprawdzam i łączy się ponownie i znów 159 MB i koniec. Co to za syf to ja nie wiem. Oczywiście pobiera mi 1 zł za każdy dzień i po wpisaniu kodu *103*22*8*11# mam "
Received:
Pakiet danych:1182220.28MB. Wazne do: 01.04.2019.
8. Sprawdz inne
9. Konie "
Zadzwonię jeszcze dziś do nich .

https://i.imgur.com/2GlBqBB.png

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:31 mar 2019, 20:07
autor: Adriaan02
darekka, ten krótszy kod *103*11# też działa :)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowana

Post:01 kwie 2019, 12:23
autor: darekka
Pozostaje potestowanie karty w innym sprzęcie/w innej lokalizacji/wymiana karty(płatna 10zł. ale da się otrzymać zwrot), oczywiście kwestia poszukania problemu u Siebie i jego wyeliminowanie/potwierdzenie, że wszystko u Ciebie gra-jeśli żadne zmiany po Twojej stronie nie usuną problemu pozostaje robić zgłoszenia techniczne i reklamacje pisać.

Może też być tak, że problemem jest stacja bazowa ale to możesz sprzwdzić testując swoją SIMkę w innej lokalizacji lub podmieniając swoją SIMkę na inną w 100% pewnie działającą.