DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 138 z 192
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 192
 #958989  autor: babcia77
 02 lis 2017, 08:41
A u mnie nadal usługa nie działa. Od wieczora 23.10 nie działa internet. Tzn.transfer jest rzędu 100kbps. Co ciekawe minęło w międzyczasie 30 dni od aktywowania usługi. Przyszedł SMS że znów mogę aktywować. Aktywowałem. Usługa działa ale limit jest nadal. Zgłoszenie i reklamacja poszła 24.10. Mieli to rozwiązać w 5 dni. 31.10 ponownie dzwoniłem. Znów usłyszałem że mają to rozwiązać w 5 dni. Kolejne 5 dni. Poszła kolejna reklamacja. Kasę z a usługę oczywiście pobierają...
 #959028  autor: darekka
 02 lis 2017, 12:29
Niezłe cyrki masz-u mnie po ostatnim problemie z mrożeniem transmisji (po 2 dniach potwierdzili SMSem usunięcie problemu choć już po 1 dniu działało) wszystko OK-zdjęli limity na hostingi,transmisja całą dobę na samym LTE800 w granicach minimum 40Mb, brak jakichkolwiek zmrożeń itp. Tak czy siak reklamacja "motywująca" opa za te zmrożenia poszła w dniu problemu.
Licznik obecnie przekroczył 806GB.

Z jaj jakie miałem po dniu zmrożeń transmisji to tylko "problem" z należnym RWK za zgody, bo system po 14 dniach nie dał go, a 2 panie(tempe jak nie wiem co: "Panie przeca promocja wyszła 30 września i nie da się dać RWK" lub "Jak Pan zgody wyrażał to miał Pan konta jeszcze ważne więc normalne, że system nie dołożył RWK, bo można mieć konto ważne tylko 365dni"-na nic tłumaczenie, że system ma ustawić konto na równiutko rok w przeciągu regulaminowych 14dni) oraz 1 pan(średnio kumaty ale starał się mocno dodając 5 dni konta i robiąc zgł.techniczne) mimo klarownego tłumaczenia nie dali rady dać RWK.
Dopiero 4ty telefon i mega ogarnięcia Pani Konultant bez marudzenia zaradziła problemowi ręcznie robiąc RWK na każdym z 4 numerów dodając po 100dni,aż do uzyskania pożądanego RWK.
Jak widać są "konsule" i Konsultanci z mega wiedzą. 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #959083  autor: michcio123
 02 lis 2017, 18:16
@darekka Robiąc zgłoszenie techniczne na twoją ostatnią awarię wspominałeś im o limitowanej prędkości z serwisów hostingowych czy sami ją zdjęli? U mnie połączenie stabilne jak skała (138 godz. bez zerwania) ale z hostingów prędkość limitowana do 30-40mb/s a spokojnie mogło by iść 80-90mb. (nie obciążony bts 1800mhz) Będę potrzebował na dniach pobrać sporo GB i zaczyna mnie to ograniczenie denerwować.
 #959094  autor: darekka
 02 lis 2017, 19:46
Sami zdjęli limity ale i tak max u mnie to 40-49Mb, bo nawet na speedtestach więcej nie wyciągam na samym LTE800.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #959156  autor: babcia77
 03 lis 2017, 08:06
W 12 dni od awarii zaczęli grzebać. Limit prędkości dwukrotnie został zdjęty i po kilku minutach znów się włączył. Sytuację sobie monitoruję na bieżąco. ;-)

Natomiast co do konsultantów: pojawiają się ogarnięci i są to zwykle szefowie zespołów mający dostęp do ciut szerszej funkcjonalności programów zarządzających. Nie wszystko do czego mają dostęp mogą zrobić szeregowi konsultanci. Poza tym zwykle mają większe doświadczenie niż "szeregowi".

Inna rzecz to zgłoszenia serwisowe. De facto to jest to eskalowanie problemu i odesłanie przez szeregowego konsultanta sprawy do drugiej linii wsparcia. Tylko żeby nie było za pięknie to kontakt między 1 linią wsparcia (konsultanci i ich kierownicy) z 2 linią ("technicy") jest wyłącznie mailowy.
 #959184  autor: darekka
 03 lis 2017, 11:10
Co racja to racja komunikują się tylko elektronicznie ale od pewnego czasu zauważyłem znaczną poprawę czasu reakcji technicznych na zgłoszenia(2dni to u mnie ostatnio standard). Co do możliwości reakcji konsuli na problemy toowszem mają stopnie wtajemniczenia ale w większości to lenie, którzy wszystko tłumaczą "niedasizmem" bez chęci choćby zrobienia zgł.technicznego, że o propozycji złożeniaa reklamacji nie wspomnę. Wszystko tłumaczą stwierdzeniem-"tak ma być, jest wszystko OK i już".
Pamietaj aby "poprosić" po wszystkim o stosowną rekompensatę za problemy oraz o zwrot opłat za usługę, która nie działa prawidłowo.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #959549  autor: darekka
 05 lis 2017, 11:26
Dziś nastąpiła "wiekopomna chwiła" czyli przekroczyłem psychologiczną granicę 1TB.
Net jak działal tak działa nadal na samym LTE800:
Obrazek .
Jednym słowem jestem zadowolony-brak lejków na hostingi,zero zmrożeń, zerwań i innych FUPów i to wszystko jeszcze z zyskiem +20zł :lol: .

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #959903  autor: Taki_tam
 07 lis 2017, 09:28
@babcia77 'Inna rzecz to zgłoszenia serwisowe. De facto to jest to eskalowanie problemu i odesłanie przez szeregowego konsultanta sprawy do drugiej linii wsparcia. Tylko żeby nie było za pięknie to kontakt między 1 linią wsparcia (konsultanci i ich kierownicy) z 2 linią ("technicy") jest wyłącznie mailowy. "

Tak na prawdę to są 4 poziomy wsparcia:
- hotline (poziom głównie biznesowy)
- druga linia wsparcia (biznesowo-techniczny)
- admini poszczególnych systemów (techniczny)
- support z zewnątrz dostawców rozwiązań

Tak to wygląda generalnie u operatorów.
 #960005  autor: darekka
 07 lis 2017, 21:16
Mi dziś na Heyah zrobili kuku-po 52GB przysłali SMSy o zużyciu posiadanej paczki neta, o Bezpiecznym Internecie(skosił 9zł.) i neta nie ma...cóż Reklamacja wysłana(kasa się zawsze przyda) ale ciekaw jestem jak jutro system podejdzie do nowej paczki neta(po pobraniu 1zł. i doładowaniu 50GB) w przypadku dzisiejszego zaskoczenia Bezpiecznego Internetu-jednym zdaniem: albo będzie działało albo nie będzie działało o to jest pytanie... :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960015  autor: fatooom
 07 lis 2017, 21:40
Hej. Wykorzystalem nielimitowane 50GB i zlozylem reklamacje. Czy sms o treści" "T-Mobile: Prace nad zgłoszeniem o numerze CRID0000XXXXXXX zostały zakończone. Dziękujemy za zgłoszenie." jest odpowiedzią na reklamację? Wysłali mi 2 dni temu i nic innego nie dostałem.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 #960060  autor: babcia77
 08 lis 2017, 07:45
fatooom pisze:Hej. Wykorzystalem nielimitowane 50GB i zlozylem reklamacje. Czy sms o treści" "T-Mobile: Prace nad zgłoszeniem o numerze CRID0000XXXXXXX zostały zakończone. Dziękujemy za zgłoszenie." jest odpowiedzią na reklamację? Wysłali mi 2 dni temu i nic innego nie dostałem.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

To jest komunikat żwe zgłoszenie zostało zakończone. Nic więcej. Nie mam żadnego skorelowania z tym czy rozwiązali problem czy nie. ;-)
 #960065  autor: darekka
 08 lis 2017, 08:52
Jak wyżej napisano-jest to tylko info o ogarnięciu sprawy przez techników(inna sprawa czy faktycznie coś naprawili czy tylko kliknęli USUNIĘTO PROBLEM) ale na odp.na reklamacje mają 30dni. Do mnie jak wysyłają na email odpowiedź na Reklamacje to jeszcze SMSem o tym informują-odpoweiedzi na Reklamacje ostatnio otrzymuję po 7-15dniach ale bywało, że po prawie 30 dniach odpisywali.

Co do mojego problemu z wczoraj i gdybań czy będzie działać dziś czy nie skoro Bezpieczny Internet zakosił 9zł. po zużyciu 50GB- działa dziś normalnie po pobraniu 1zł. i 2 doładowaniach widocznych w bilingu(standard). Wniosek z tego jest jeden: popracowali nad mechanizmem Bezpiecznego Internetu aby juz nas nie blokował na stałe(tzn. blokuje tylko do momentu otrzymania nowej paczki neta za 1zł).

P.S.dziś otrzymałem odpowiedź na Reklamację mrożenia transferu na numerze T po 550GB-niby problemu nie znaleźli po swojej stronie(a czy kiedyś do problemów u siebie się przyznali?) ale wnioskowany bonusik za problem wypłacili i jak już wcześniej pisałem "przypadkiem" od tamtej pory zamółek żadnych nie było-przypadek,nie sądzę :?: .
Ostatnio zmieniony 08 lis 2017, 11:49 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960081  autor: babcia77
 08 lis 2017, 10:41
Nic nie poprawili. Właśnie mija 16 dni od momentu gdy założono mi lejek na tą usługę. Mimo ponownego jej aktywowania kilka dni temu nadal jest lejek i T-M nie potrafi go zdjąć. 1 PLN pobiera sumiennie z konta co dzień. Dziś uznali mi reklamację z 24.10. Tylko co z tego że nadal mam na niej lejek i nie mogę z niej korzystać? Zresztą sami piszą w reklamacji że problemu nie usunęli. O tak:

+++++++++++++++++++
Szanowny Panie XXX,

Dziękuję za korespondencję z dnia 27.10.2017.

Na wstępie chciałbym Pana serdecznie przeprosić, za nieprawidłowości powstałe na koncie numeru 5xxxxxxxx. Zanzaczam, że nieprawidłowe działanie usługi "Masz złotówkę - masz no limit do wszystkich i na wszystko" nadal rozwiązywane jest przez nasz Dział Techniczny. W momencie rozwiązania zgłoszenia otrzyma Pan niezwłoczne powiadomienie.

W ramach rekompensaty, konto reklamowanego numeru doładowałem kwotą 30 zł w dniu 08.11.2017. Zaznaczam, że nie mam podstaw do wyzmaczenia większej rekompensaty. Wysokość odszkodowania określa Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.

Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia są wyczerpujące.

Powyższa decyzja kończy drogę postępowania reklamacyjnego, tym samym zgodnie z § 7 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z dnia 07.03.2014 poz. 284) przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest Konsument, przysługuje dodatkowo prawo dochodzenia roszczeń w drodze postępowania mediacyjnego lub przed sądami polubownymi. Niniejsze rozstrzygnięcie znajduje uzasadnienie w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 z póź. zm.).

Z poważaniem
Michał Kxxxxxxxxx
Konsultant ds.Reklamacji
+++++++++++++++++++
 #960092  autor: darekka
 08 lis 2017, 11:41
Oni pogłupieli dając marne 30zł. za takie cuda? O ile wnosiłeś w reklamacji, bo mi dają zawsze tyle o ile wnoszę jako rekompensatę za problemy+ zwrot wszelkich nienaleznych opłat(np.Bezpieczny Internet, koszt rozmów,sms itp o ile je naliczyło)+zwrot za usługę po 1zł. za każdy problematyczny dzień.

Myślę, że szybciej sam byś to naprawił aktywując usługę"Bez limitu za 1zł. dziennie" i ją wyłaczając. Fakt musiałbyś jeszcze załatwić RWK za zgody, bo po dezaktywacji "Bez limitu za 1zł. dziennie" konto ustawi się na 30dni ale to żaden problem.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960093  autor: babcia77
 08 lis 2017, 11:55
Ja jeszcze nie skończyłem procesu reklamacji. Na razie to ich propozycja. ;-)
Zwroty za Bezpieczny internet, dni kiedy nie działało to inna rzecz - o tym nawet nie pisałem jako o czymś oczywistym. Włączanie "Bez limitu za 1zł. dziennie" nie dało żadnego efektu.

Myślałem że wyłączenie lejka to sprawa trywialna. A tu okazuje się że 2 tygodnie nie potrafią z tym nic zrobić - to w tym wszystkim najciekawsze.
  • Strona 138 z 192
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 192
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 192