DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 174 z 202
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 202
 #1113779  autor: zoltan666
 21 mar 2021, 14:11
darekka pisze:
08 mar 2021, 08:51
SMSem aktywują się obie usługi VoLTE i WiFiCalling w kilka minut.
A jak te usługi najszybciej i najprościej dezaktywować? Aktywowałem, ale na routerze i tak mi się to nie przyda, a chciałbym to teraz dezaktywować, ale bez kontaktu z BOK.
 #1113780  autor: darekka
 21 mar 2021, 14:17
Po co je wyłączać skoro nie mają żadnego negatywnego wpływu na cokolwiek. Chyba wyłącznie kontakt z BOA zostaje poprzez czat,rozmowe,email.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1113783  autor: babcia77
 21 mar 2021, 15:33
Mi wczoraj - 20 marca - skończył się kolejny okres. Wczoraj 8:13 przyszedł SMS o możliwości włączenia usługi na kolejny okres. Jeszcze nie wysłałem TAK bo po włączyłem te 10GB z WIOSNA i z tego idzie mi teraz net. Będę aktywował naszą usługę jak te 10 GB zejdzie. Dam znać co i jak.
 #1113797  autor: gothic77
 21 mar 2021, 22:08
papay pisze:
21 mar 2021, 11:12
Mi też uwaliło usługę na heyah, dawno nic złego złego się nie działo, skończył mi się okres rozliczeniowy tak pomyślałem ale wysłałem już że 3 smsy aktywujące i nic. Jest niedziela a ja bez wi fi😡
Widzę, że coś szerzej się stało.
Ja od 24godz. z soboty na niedzielę stałem się bez usługi. W sobotę nie pobrało 1zł. pomimo, że kasa była. Jak koledzy będą coś więcej wiedzieć to czekam na info :)
Wysyłałem kontrolnie sms'a o aktywację na 80481, ale nawet zwrotnego nie ma, że już aktywowano i czekać na informację.
 #1113801  autor: jakubd
 22 mar 2021, 07:55
Potwierdzam, w Heyah aktywacja kodem - zero odpowiedzi w niedzielę wieczorem. Dzisiaj infolinia - "a proszę sobie poczekać 72h" bo tak stoi w regulaminie. A akurat mi ten net wyjątkowo jest potrzebny (zwykle korzystam z niego jako zapasu, ale właśnie jestem w sytuacji ściśle "zapasowej"). Na szczęście mam zapas do zapasu :)
Dzisiejszy dzień sponsoruje literka P: Play i Plus.
 #1113803  autor: darekka
 22 mar 2021, 09:02
Zdechło kompletnie u wszytkich z aktywną usługa i tych aktywujących wczoraj. Teraz czas na zawracanie gitary operatorowi. Z tym czekaniem do 72godzin mają racje i wsio zgodne z regulaminem choć praktyka to 5 minut ale u osób z aktywna usługa już takiej spychologii nie da się uskuteczniać.

Widać usługa "zabalowała" w swoje 5te urodziny 21 marca. :D

P.S. zdechło po ostatnich sobotnio-niedzielnych pracach serwisowych na tyle, że nawet wiosenne 10GB nie dawało żadnej reakcji po wysłaniu SMSa aktywacyjnego, ba aktywacje robili ręcznie po telefonie do BOA.

Zadzwoniłem dali 5GB plus pakiet minut i sms na czas naprawy.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2021, 09:17 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1113807  autor: jakubd
 22 mar 2021, 09:23
Infolinia szybko i skutecznie: jest "globalna" awaria tej usługi. Czyli nie tylko ja zgłosiłem. Jak macie problem i nie zgłosiliście to zgłaszajcie, to 5 minut na linii a nacisk będzie większy.
 #1113812  autor: darekka
 22 mar 2021, 09:57
Promka wiosenna na 10GB się juz odblokowała i dodła 10GB. Nasza oferta jeszcze mysli ale dziś naprawią, bo cisnę ich ostro od wczoraj.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1113815  autor: zoltan666
 22 mar 2021, 10:33
Dziś kończyła mi się usługa. Od wczoraj karta siedzi w telefonie i jej nie używam. Dziś 9:27 otrzymałem smsa, że mogę ponownie aktywować usługę, a o 9:43, że usługa została aktywowana itd. Żadnego smsa aktywacyjnego nie wysyłałem i żadnej reklamacji nie składałem. Złotówkę pobrało, 500GB przyznało.
 #1113818  autor: darekka
 22 mar 2021, 11:24
Pełna automatyzacja się włączyła-jeśli nie chcesz usługi lub chcesz "przycebulić" reklamacja i opłaty za miesiąc zwrócić muszą skoro nic nie reaktywowałeś.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1113823  autor: ganc2
 22 mar 2021, 12:50
Dziwna sytuacja, w piątek kończył mi się termin, ale 1zł codziennie spadał. Ciągle wysyłałem TAK pod 80481, dostarczone, brak odpowiedzi. Po 72godzinach zamiast potwierdzenia, zacząłem używać, bo widzę że zabiera tą 1zł dziennie, znaczy wnioskuję że działa, a tu po 2 godzinach używania z rano doładowanych przed naliczeniem 5zł spadło do 2zł.

To co mnie niesamowicie dziwi, to równy spadek. Nawet jeśli promo nie zaskoczyła, powinno mnie rozliczać wg. stawek, a tu z kwoty 5.01 po godzinie mam 4.01 (myślałem że skoro pobrało złotówkę, to działa), by po kolejnej ześć na 3.01zł.

Co jest nie tak? O co tu chodzi? Jest aktywna czy nie?
 #1113826  autor: darekka
 22 mar 2021, 13:16
Kodem *103*22# sprawdź GB i kodem *103*15# wirtualne złotówki. Sprawdź w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej.

To podwójne pobranie 1zł. może być spowodowane wczorajszą zadyszką i dziś system pobrał zaległą opłate i dał 2x500GB i 2x3690złotówek.

Ten scenariusz jest na 100% u Ciebie bo i u mnie pobrało/dało dziś podwójnie.

Usterka naprawiona już u wszystkich!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1113828  autor: darekka
 22 mar 2021, 13:42
Załóż ze aktywowało się w dniu wysłania SMSa aktywacyjnego -zresztą o ile nic nie zdechnie dostaniesz zaproszenie w odpowiednim czasie, a jest jeszcze podgląd w apkce/kodem USSD *103*22# i *103*185# stanu GB/złotóek i jeśli widać będzie 500GB/jakąś ilość złotówek "ważne do dziś" lub w apce 0dni to znaczy, że dziś jest ten darmowy dzień w, którym można już zlecić reaktywacje.

P.S. przysłali smsa z informacją o usunięciu usterki oraz co ciekawe z sugestią, że mają 72 godziny na aktywacje usługi. Wnerw mnie wziął i zadzwoniłem aby przesłali technicznym notke, by ze mnie durnia nie robili(i poczytali regulamin), bo tak mają 72 godziny zgodnie z pkt.5.5 na AKTYWNACJE ale ja nie aktywowałem usługi (2 lutego aktywowana była)tylko zdechła w trakcie 30dniowego niezrywalnego cyklu pkt.5.7(co nie powinno mieć miejsca) więc głupoty mi napisali.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1113837  autor: gothic77
 22 mar 2021, 16:56
U mnie Panowie puściło i wszystko wróciło do stanu właściwego.

Rano przyszły sms o treści, że numer był już zgłoszony do promocji itd.i potem z tego,co zauważyłem pobrało dwa razy po 1zł nie jak zawsze 1zł, czym to było spowodowane nie wiem.
 #1113848  autor: darekka
 22 mar 2021, 19:46
Masz na bank 1000GB , a podwójne pobranie wynika z braku pobrania wczoraj(zawieszka).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1113856  autor: jakubd
 22 mar 2021, 22:16
Potwierdzam, naprawili około 14:00, SMS z info o rozwiązaniu problemu ze zgłoszenia. Do tego przyszły powiadomienia związane z każdym z SMSów TAK na 80xxx) które wysyłałem. I znowu działam.
 #1113867  autor: babcia77
 23 mar 2021, 07:57
To u mnie znów ciut inaczej. ;-) Jak pisałem - okres naszej usługi skończył się w sobotę 20 marca. Odpaliłem w sobotę pakiet 10 GB za SMS WIOSNA na 80401 - odpalił się bez problemu i korzystałem z niego jeszcze godzinę temu do kiedy się nie skończył. Dziś w nocy o 3.55 doładowało mi kontoo 2 PLN. Nie było żadnego obciążenia. Usługa na kolejne 30 dni włączyła się prawidłowo dopiero po wysłąniu TAK na 80481. Pobrało 1 PLN i włączyła się prawidłowo. Działa. Zobaczymy na ile stabilnie bo dziś akurat mam robotę gdzie ze 150-200 GB powinno zejść.
 #1113922  autor: zoltan666
 23 mar 2021, 21:56
zoltan666 pisze:
22 mar 2021, 10:33
Dziś kończyła mi się usługa. Od wczoraj karta siedzi w telefonie i jej nie używam. Dziś 9:27 otrzymałem smsa, że mogę ponownie aktywować usługę, a o 9:43, że usługa została aktywowana itd. Żadnego smsa aktywacyjnego nie wysyłałem i żadnej reklamacji nie składałem. Złotówkę pobrało, 500GB przyznało.
Z kolei dziś już złotówki nie pobrało. Aplikacja pokazuje 500GB z wczoraj, natomiast miboa wczoraj pokazywało pakiet 500GB i 3690 zł., a dziś już pokazuje 0. Prawdopodobnie o północy GB się wyzerują.
Wysłałem smsa aktywacyjnego i pobrało 1 zł. i przyznało GB i zł.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2021, 23:55 przez zoltan666, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 174 z 202
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 202
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 202