No to jak to wygląda teraz u mnie:
Wczoraj rano zacząłem słać dane. Do końca okresu dziennego do mniej więcej 13:00 przesłałem około 20 GB danych. Tyle zeszło z pakietu 50 GB który miał ważność do wczoraj. Po 13.00 przyznanie kolejnego pakietu dziennego i zmiana daty ważności pakietu na dziś. W sumie oba pakiety dały 80GB transferu. Dane leciały dalej. Do północy zostało około 25 GB transferu. Zrobiłem przerwę i koło 7.00 dziś znów rozpocząłem wysyłanie. Kilkanaście minut temu skończył się pakiet dzienny ważny dziś. Nie przyznało nowego pakietu. Transfer zaczął schodzić z pakietu 2 TB danych ważnego 180 dni którego przyznanie opisywałem wcześniej. W tej chwili zarówno pod *103*22# jak i w aplikacji mobilnej komunikat "Brak paczek do wykorzystania". Paczka 2 TB jest widoczny tylko w MiBOA - nie ma go w aplikacji mobilnej. Mam też pakiet 5 GB za 0 PLN z aplikacji mobilnej i ten pakiet pozostał nienaruszony. Widoczny jest z kolei tylko w aplikacji mobilnej.
Teraz czekam jeszcze jak zachowa się pakiet 2 TB z którego teraz idzie transfer przy nowym okresie dziennym. Ale to będę widział koło 13:00.
EDIT: Jeszcze jedna rzecz która wyszła na billingu: w odróżnieniu od poprzednich dni nie ma na billingu obciążenia o północy. Wygląda że to obciążenie jest robione tylko jeśli nastąpiła kumulacja z dwóch kolejnych dni i o północy jest dostępne więcej niż 50 GB transferu. Obciążenie obcina wtedy dostępny transfer do 50 GB. Jeśli jest mniej oiż 50 GB - nie ma obciążenia.
EDIT2: Przed chwilą SMS: "Wykorzystano promocyjny pakiet Internetu. Dalsze korzystanie z Internetu będzie możliwe zgodnie z cennikiem lub innymi aktywnymi pakietami na Twoim koncie. Szczegóły na
www.t-mobile.pl." Domyślam się że SMS dotyczy dziennego pakietu który wyczerpałem dzisiaj. Bo zużywam pakiet 2 TB i net działa.
Jasno z tego wynika że usługa nie jest bez limitu jak to jest zapisane w regulaminie tylko ma limit 50 GB dziennie a potem przestaje działać.