Na pewno nie. Kolejny okres włączyłem w czwartek, w piątek/sobotę ściągnąłem/wysłałem ~110 GB, awaria wystąpiła wczoraj w nocy.
Mimo że usługa nie powróciła do stanu sprzed awarii to dziś o 7:16 pobrało 1 PLN. Wczoraj nie pobrało. Coś się więc zmieniło. Czekam na reakcję helpdesku.
EDIT: Dostałem pakiet 500 GB. Chyba dostałem. Obciążenie było o 7:16 a doładowanie o 10:18. Pakiet 500GB widać w MiBOA. Nie widać w aplikacji mobilnej. Pod *103*22# na zmianę dostaję komunikat "Pozostało do wykorzystania 512279 MB Ważnych do dnia 30-06-2021" i "Podany numer nie należy do Tat Tak T-Mobile". Dane na razie pobiera z pakietu który wczoraj dostałem jako awaryjny i on jest widoczny w aplikacji mobilnej. Ale nie widać go w MiBOA. Czyli jak zwykle pierdzielnik. I jak zwykle u mnie ciut inaczej.