DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 151 z 202
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 202
 #1087385  autor: zoltan666
 06 sty 2020, 23:59
Jak to jest aktualnie. Czy aktywacja na naszym starterze oferty "Bez limitu za 1zł. dziennie" może spowodować ograniczenie prędkości internetu do 15Mbit/s, którego to ograniczenia będzie się potem ciężko pozbyć po powrocie do usługi?
 #1087407  autor: darekka
 07 sty 2020, 10:00
Nie radzę tego aktywować no chyba, że ogranicznik prędkości, otrzymany "w gratisie" do 15Mb nie będzie przeszkadzał(a pamiętać trzeba, że nasza oferta jest jedną z nieliczych bez ogranicznika max prędkości). Tego ogranicznika nie da się zdjąć :!: :!: :!:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1087413  autor: darekka
 07 sty 2020, 11:19
odnosząc się do pytania zoltan666 Ja pisałem o aktywacji "Bez limitu za 1zł. dziennie" dającej "niby RWK" aby przechować numer bez kosztów na starterze "Masz złotówkę-masz no limit na wszystko i do wszystkich...", bo taki manewr na naszym starterze nałoży niezdejmowalny ogranicznik prędkości do 15Mb.

Co do działania naszej usługi to max skumulowane można mieć 100GB, które 3dnia znika i zostaje tylko nowe 50GB-ja z tym(nieregulamionowe działanie naszej oferty) walcze poprzez reklamacje(daja benefity) i nawet Dział Reklamacji sam złożył w tej materii zgłoszenie do technicznych pod koniec listopada 2019-wczoraj się przypomniałem, bo nie otrzymałem informacji o zakończeniu zgłoszenia. Okazało się, że zgłoszenie gdzieś pominęli(ciekawe czy specjalnie)i przenieśli je na początek kolejki.
Obecnie po promocji "Nielimitowany internet na święta", który w prepaidzie był faktycznie nielimitowany argument o ułomności platformy zarządzającej prepaidem ostatecznie upadł.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1087417  autor: darekka
 07 sty 2020, 13:00
Ta niby kumulacja do MAX 100GB i reset do 50GB 3ciego dnia działa już pewien czas i o ile stara wersja kumulacji czyli stale zbieramy do ok.1,8TB i "reset" do 1TB i dalsza kumulacja do 1,8TB i powtórka była z racji ceny do tolerowania to nowa wersja kumulacji 2dniowej i reset nie jest do zaakceptowania. Z racji tego, że regulamin w tej kwestii jest jednoznaczny(nolimit) i zważywszy na brak ograniczeń systemu prepaid(realny nolimit w promocji 14dni na święta) aktualnie cisnę operatora o naprawę usługi(płacą średnio 2 razy w miesiącu po 20zł. za reklamacje nieregulaminowego działania naszej oferty ale pieniądz to nie wszystko choć z konta nie ubywa a wręcz przybywa :D ) aby działała zgodnie z warunkami.
Wam też to radzę, bo jak kiedyś mogliśmy tolerować "niby nolimit" z kumulacją do 1,8TB tak teraz to jawna kpina jest.

Sprawdź kodem *103*22*8*11# lub *103*22# jednego dnia ile masz GB i zobacz następnego po pobraniu złotówki(max będzie 100GB o ile wcześniej miałeś 50GB), a 3ciego dnia już tylko 50GB i znowu max 100GB i następnego 50GB(i tak dalej)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1087418  autor: gothic77
 07 sty 2020, 13:07
Ma kolega rację tym bardziej, że wystarczy w domu ok 3 korzystających z internetu domowników, oglądanie youtube, netflix itd. w wysokiej rozdzielczości, granie w gry online itp. to nawet i 50GB nie wystarczy. Mam nadzieję, że na dniach kolega dowie się czegoś więcej w tej sprawie, ale pewnie im za bardzo nie zależy na szybkim rozwiązaniu, bo nie są to zgłoszenia gdzie dzwoni po 100tys. użytkowników i muszą pokrywać jakieś koszty z tego tytułu. W temacie kodów to muszę sobie w tym momencie przerzucić kartę z routera na telefon, bo nie wiem dlaczego, ale mam opcję w routerze wysyłania kodów, ale ni grzyba nie łapie i nie pokazuje nic.
 #1087420  autor: darekka
 07 sty 2020, 13:13
A może przestaw go a tryb auto lub LTE i 3G albo samo 3G i powinno pyknąć.
Nas zlewają, bo jest tylko ok. 50 SIMek z tą ofertą więc parcia nie ma ale na plus, że spora ilość konsultantów ją kojarzy i łatwiej się dogadać jak coś zdycha.
Postarajcie się zużyć posiadane GB i nie ma strachu, że zdechnie na dłużej, bo po następnym pobraniu 1zł. net powróci, a będziecie mogli reklamacje i zgłoszenie techniczne zrobić-im więcej tego tym szansa na naprawę rośnie, a koszt usługi maleje 8) .

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1087422  autor: gothic77
 07 sty 2020, 13:19
darekka pisze:
07 sty 2020, 13:13
A może przestaw go a tryb auto lub LTE i 3G albo samo 3G i powinno pyknac.
O widzi kolega. Miałem tylko LTE ustawione...
Na kodzie:
Wysłane:
*103*22*8*11#
Odebrane:

Brak danych do wykorzystania.
8. Sprawdz inne
9. Koniec

A na tym drugim:
Odebrane:

7. Minuty do wszystkich
8. Minuty do Heyah i T-Mobile
9. SMSy do wszystkich
10. SMSy do Heyah i T-Mobile
11. Pakiet danych

1. . Dalej

Jak dam 11 i wyślę to mam komunikat:
Wysłane:
11
Odebrane:

Brak danych do wykorzystania.
8. Sprawdz inne
9. Koniec
 #1087423  autor: darekka
 07 sty 2020, 13:23
A sam kod *103*22# nic nie zwraca-możliwe, że za kilka godzin masz odnowienie pakietu i czasami takie cyrki widać. Najlepiej obadać w ciągu godziny od pobrania 1zł.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1087424  autor: gothic77
 07 sty 2020, 13:25
darekka pisze:
07 sty 2020, 13:23
A sam kod *103*22# nic nie zwraca-możliwe, że za kilka godzin masz odnowienie pakietu i czasami takie cyrki widać. Najlepiej obadać w ciągu godziny od pobrania 1zł.
Dzięki wielkie na tym kodzie poszło bez problemu:

Wysłane:
*103*22#
Odebrane:

Pozostalo do wykorzystania: 560570 MB. Waznych do dnia: 22-01-2020. (tu dziwne, bo 9tego muszę ładować pakiet :) )
8. Sprawdz inne
9. Koniec
 #1087425  autor: darekka
 07 sty 2020, 13:28
Wygląda o ile nie dopisałeś jednego 0, że się Tobie kumuluje albo dostałeś jakiś awaryjny pakiet GB od konsula ważny do 22 stycznia*w takim przypadku kumulacja działa). W takiej sytuacji gdy się kumuluje nie powinno zdechnąć przed zużyciem posiadanych GB.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1087465  autor: gothic77
 07 sty 2020, 16:52
darekka pisze:
07 sty 2020, 13:28
Wygląda o ile nie dopisałeś jednego 0, że się Tobie kumuluje albo dostałeś jakiś awaryjny pakiet GB od konsula ważny do 22 stycznia*w takim przypadku kumulacja działa). W takiej sytuacji gdy się kumuluje nie powinno zdechnąć przed zużyciem posiadanych GB.
Ma kolega rację. Dopiero teraz tak siadłem i przeanalizowałem posiadane GB i wychodzi to w przeliczniku - 545GB do wykorzystania.
Do tej pory było coś nie tak, bo jak pisałem wyżej miałem ściągniętych parę większych plików i nagle boom i komunikat, że dostaje jakieś skrawki i internet potem zwolni. Teraz przez uwagę na to ściągałem parę rzeczy rozkładając na dwa dni.

Zobaczę, bo 9tego mam do ponownej aktywacji na miesiąc i zobaczę, bo jutro po godz. 7:25 mi pobiera doładowanie z konta 1zł ile będę miał danych do wykorzystania.
 #1087489  autor: darekka
 07 sty 2020, 18:26
Zainstaluj sobie jakikolwiek licznik danych na kompa(NetWorx) i celowo zużyj większą ilość ale nie mniej niż 55GB-to pozwoli potwierdzić czy pada po 50GB czy ewentualnie losowo(jak miniesz te 50GB i nie padnie targaj GB dalej w okolice ponad 100GB).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1087490  autor: gothic77
 07 sty 2020, 18:31
darekka pisze:
07 sty 2020, 18:26
Zainstaluj sobie jakikolwiek licznik danych na kompa(NetWorx) i celowo zużyj większą ilość ale nie mniej niż 55GB-to pozwoli potwierdzić czy pada po 50GB czy ewentualnie losowo(jak miniesz te 50GB i nie padnie targaj GB dalej w okolice ponad 100GB).
Ok po teście dam znać, a na 100% jutro z rana po pobraniu 1zł napiszę, bo sam jestem ciekawy jak to się będzie miało do całości.
 #1087540  autor: gothic77
 08 sty 2020, 00:57
Ok sesja ściągania na dzień dzisiejszy zakończona :)
Przy lekko ponad 50GB ściągniętych danych nie miałem żadnego sms'a, ani zwolnienia transferu, więc dodałem parę innych plików i w końcowym wyniku wyszło, że ściągnąłem:
- informacja przed ściąganiem, że mam 560570 MB, a po ściąganiu zostało 466115 MB
- czyli wyszło ok 94GB

Brak rozłączenia, brak informacji, że mój limit wyczerpany itd.

Rano dopiszę jeszcze jak i czy się zmienił stan faktyczny, co do przyznanych danych z jakich mogę korzystać.

W temacie doładowania.
Wysłałem kod i mam informację, że - 464837 MB :)
- czyli doładowania żadnego nie było, a jeszcze otrzymałem dzień wcześniej informację, że mogę już dziś włączyć ponownie usługę

Sprawdziłem historię i widzę, że już po godz. 24 pisze mi, że pobrałem ok 9GB i tak było, ale jak wiadomo w czasie włączonej usługi takich informacji nie ma no i po godz. 7:25 jak powinno nie pobrało żadnego doładowania.

EDIT:
Doładowało i zmieniła się automatycznie ilość danych do ściągnięcia - 515075 MB
 #1087563  autor: darekka
 08 sty 2020, 14:20
Szkoda, że nie dobiłeś do ponad 100GB ale wydaje się, że nie ma żadnego problemu, bo masz kumulacje GB. Otrzymałeś podczas zgłaszania usterki jakiś pakiet GB od konsultanta, bo działająca kumulacja z ważnością 21 stycznia sugeruje, że taki pakiet otrzymałeś?
W innym przypadku kumulacja działa tylko przez 2 dni i trzeciego po pobraniu 1zł. zostaje 50GB itd.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1087565  autor: gothic77
 08 sty 2020, 14:42
darekka pisze:
08 sty 2020, 14:20
Szkoda, że nie dobiłeś do ponad 100GB ale wydaje się, że nie ma żadnego problemu, bo masz kumulacje GB. Otrzymałeś podczas zgłaszania usterki jakiś pakiet GB od konsultanta, bo działająca kumulacja z ważnością 21 stycznia sugeruje, że taki pakiet otrzymałeś?
W innym przypadku kumulacja działa tylko przez 2 dni i trzeciego po pobraniu 1zł. zostaje 50GB itd.
Jeżeli chodzi o 100GB to spokojnie przed całym testem poszło ponad 100 (w ciągu całego dnia) ze względu, że test robiłem późnym popołudniem, a z rana również korzystałem i to dość sporo z neta. W temacie konsultanta to nie zgłaszałem nic, aby cokolwiek mi mieli przyznawać. Jedynie od dwóch miesięcy miałem więcej problemów z netem niż zawsze, bo dwa miesiące temu nawet mi nie przyszedł sms o ponownym włączeniu usługi - wysłałem z milion sms'ów w ciągu dwóch dni. Zdarzało mi się również, że na jakiś czas wywalało mi neta wieczorem, ale po paru min. wracał.

Nie mam pojęcia od kiedy mi to przyznali i za co, bo nie sprawdzałem do tej pory przez kod, dopiero jak kolega mi napisał, aby przestawić na AUTO zadziałało, bo na samym LTE kod nie wchodził. Zobaczę, co przyniesie 22gi styczeń i co wtedy się stanie z całym tym stanem GB do rozporządzenia :)
  • Strona 151 z 202
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 202
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 202