DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 168 z 202
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 202
 #1100460  autor: Adriaan02
 01 sie 2020, 14:03
darekka pisze:
31 lip 2020, 15:10
Od kilku dni wchodząc w apce na numer z naszą usługą wywala błąd nie udało się pobrac zużycia..." na innych numerach działa OK.
U mnie tak samo, miałem pisać zgłoszenie bo myslałem, że tylko u mnie. Na szczęście są kody *103*22# do internetu i *103*15# do złotówek.
 #1100461  autor: darekka
 01 sie 2020, 14:37
Szkoda, że to zrypali w apce, bo mi to pomagało szybko sprawdzić czy muszę reaktywować usługę*karta w routerze, a lenistwo utrudnia tak żmudny proces jak logowanie się do niego.
Może naprawią...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100490  autor: darekka
 01 sie 2020, 17:16
Nigdzie się ona nie wyświetlała ale chociaż stan GB w apce był wraz z datą ich ważności-innych danych poza sumą środków i ważności poł.wychodzących nigdy w apce nie było, ba nawet nigdzie nie było widać, że mamy naszą usługę włączoną.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100680  autor: babcia77
 04 sie 2020, 10:07
Wygląda na to że naprawili aplikację mobilną.

Wyskoczył kolejny myk. Wczoraj odbyłem 2 rozmowy z naszej usługi. Na numery w PL. Usługa aktywna. A z wyciągu wychodzi że pobrało mi że środków 0,90 i 2,23 PLN za te rozmowy. A nie powinno. Dziś wieczorem będę drążył temat.
 #1100688  autor: darekka
 04 sie 2020, 12:22
babcia77 pisze:
04 sie 2020, 10:07
Wygląda na to że naprawili aplikację mobilną.

Wyskoczył kolejny myk. Wczoraj odbyłem 2 rozmowy z naszej usługi. Na numery w PL. Usługa aktywna. A z wyciągu wychodzi że pobrało mi że środków 0,90 i 2,23 PLN za te rozmowy. A nie powinno. Dziś wieczorem będę drążył temat.
-Możliwe,że w bilingu pokazuje obciążenie za poł.głosowe,SMSy,MMSy z naszych "wirtualnych złotówek", a nie z Konta Głównego-aby to potwierdzić sprawdź stan konta głównego, wykonaj połączenie i zobacz czy pobrało z Konta Głównego kwotę z bilingu. Moim skromnym zdaniem nie pobierze z KG, a z "wirtualnych złotówek"w ramach naszej usługi.
EDYCJA: nie pobiera z KG mimo wykazania w bilingu obciążenia na połączenia-pobiera z "Wirtualnych złotówek" więc wszystko OK ponieważ w ramach usługi dostajemy pakiet internetu oraz co ważne "wirtualne złotówki" na pozostałe usługi tj.rozmowy,smsy i mmsy i ztej właśnie puli "płacimy" za te usługi! Taka specyfika naszej oferty :D

P.S. i u mnie wreszcie apka pokazuje GB. Z nowinek to pod ilością skumulowanych GB zmieniono starą ilość 50GB na 500GB.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100943  autor: aupol
 08 sie 2020, 14:19
Uruchomiłem usługę na karcie Heyah po długim czasie jej nieużywania. Wszystko działa prawidłowo ale w aplikacji nie ma żadnych informacji o tym, że została włączona. To co pisaliście dotyczy pewnie aplikacji TM?
 #1100959  autor: babcia77
 08 sie 2020, 21:54
U mnie znów awaria. Usługa włączona, kasa na koncie. Przed północą pieprznęło i zaczęło zżerać środki ma koncie. Zżarło po kilkunastu godzinach. Telefon na infolinię i wkurwienie. Wpierw 2 razy po kilkunastu minutach rozłączyło rozmowę. W końcu konsultantka przyjęła zgłoszenie. Po czym znów wkurwienie. Nie dostałem zwrotu kasy z automatu. Poinformowała mnie że naprawa do 5 dni roboczych. Czyli realnie tydzień w plecy. Dodatkowo nie dostałem zwrotu pobranych środków. Bo to dopiero jak napiszę reklamację to rozpatrzą. Na to mają 30 dni. Nie chciała mi dać żadnego pakietu na czas awarii. Wykłóciłem 10 GB ważne 7 dni. Tyle że to starczy może na dwa dni. Oj czuję że będzie dalej awantura...
 #1100960  autor: darekka
 08 sie 2020, 21:55
Jedyny ślad, że usługa działa na starterze T to widoczne w aplikacji 500-1000GB-innych oznak brak. Co do HEYAH to się nie wypowiem, bo na HEYAH usługi obecnie nie używam.

@babcia77 u mnie na 2 numerach T usługa działa prawidłowo więc chyba Twój przypadek jest jednostkowy. Co do konsuli to jak wiesz jest tak jak się trafi niestety ale możliwe, że usługa samoczynnie się odwiesi po północy-bywało już tak.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100973  autor: darekka
 09 sie 2020, 14:37
U mnie bilingi na obu numerach sa dostepne więc jakiś pech Cie dopadł.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100988  autor: babcia77
 09 sie 2020, 21:55
Wygląda na to że zmieniło się podejście wszystkich konsultantów. Dziś dwie rozmowy. Obie właściwie identyczne i totalnie bezowocne. Sprawa przekazana technikom. Technicy mają 5 dni roboczych na usunięcie awarii. Bez informacji od techników nie są w stanie nic zrobić. Ewentualnie dostanę drugi pakiet 10 GB po wyczerpaniu pierwszego ale nie więcej. Zwrot kasy na konto dopiero po reklamacji.

Nie wiem czy usługa działa. Konto jest ważne jeszcze 67 dni. Na koncie zero PLN. Nie doładuję bo nie wiem czy usługa działa i czy mi nie zeżre środki Pod *103*22# brak danych.

Ogólnie wygląda mi że znów próba zniechęcenia by zrezygnować z usługi...

EDIT: Zaczęło mi działać MiBOA. Tu mam biling za 1-8 sierpnia którego brak w aplikacji mobilnej.
Pakiet 10 GB który wykłóciłem na czas awarii ma parametry ~3/16 Mbps. Sprawdzone na 3 lokacjach oddalonych od siebie o 30-40 km...
 #1101003  autor: darekka
 10 sie 2020, 10:31
Nie wyciągałbym tak daleko idących wniosków co do zmiany podejścia do naszej usługi, bo od czasu naprawy "dopisz zero" w zasadzie były 2-3przypadki zamrożenia doładowań na 1 dzień, które samoczynnie się naprawiały po północy kolejnego dnia(nie było odczuwalnej usterki, bo zawsze był jeszcze pakiet 500GB i wirtualne złotówki z dnia poprzedniego)-trafiłeś widać na nowych z BOA. W zasadzie tylko w weekendy/dni wolne ma się w niemal pewność trafienia na kogoś z dłuższym stażem, który często wie konkrety o naszej usłudze.
Wymagana cierpliwość, bo te 5dni to taki standard przy usterkach. W kontakcie z BOA trzeba jasno im nakazać wpisanie PEŁNEJ nazwy naszej usługi z datą jej regulaminu aby czegoś nie pomotali technicy przypadkiem.

Ogarną awarie u Ciebie tylko trzeba czasu, kaskę też oddadzą po reklamacji i wcale mnie to nie dziwi skoro usterka nadal trwa. Co do niechęci do zwrotu kasy/dodania awaryjnego pakietu GB to pewnie po tych paru miesiącach bez usterek zapomnieli jak upierdliwi potrafimy być.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1101052  autor: darekka
 11 sie 2020, 10:12
Tak kumulują się po 3690zł dziennie (np.teraz mam 66211,37zł ważne do jutra-nie działa tu podobny mechanizm jak zabezpieczający internet przed zawieszką rekwirujący "resztkę" z przedwczorajszego pakietu 500GB)! :D
Nie wiem jaki jest max kumulacji "wirtualnych złotówek", bo zawsze po 30dniach korzystam z 31ego darmowego dnia więc skumulowane środki ulegają resetowi i zbieram od początku.

P.S. nie mamy 1TB tylko max 1000GB czyli 0,9765625TB :( ale od bidy i to wystarcza :D ale najważniejszy jest tu brak ogranicznika max prędkości

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1101091  autor: babcia77
 11 sie 2020, 19:54
darekka pisze:
11 sie 2020, 10:12

P.S. nie mamy 1TB tylko max 1000GB czyli 0,9765625TB :( ale od bidy i to wystarcza :D ale najważniejszy jest tu brak ogranicznika max prędkości
Otóź nie do końca. ;-) Obecny okres- przed awarią - u mnie to skumulowane 2000GB. Już dawno się przyzwyczaiłem że u mnie bywa
Inaczej. ;-)
 #1101092  autor: darekka
 11 sie 2020, 20:38
Pewnie te 2000GB spowodowały wywalenie się systemu, który nie radzi sobie z taką kumulacją-to było powodem modyfikacji wysokości dziennego pakiety z bodaj 200GB(kumulowały się w nieskończoność na początku oferty ale zebranie 2000GB powodowało pad usługi) do 50GB, które się ładnie kumulowały ale przy 2000GB usługa padała. by tego uniknąć dobry człowiek z forum wprowadził mechanizm redukujący skumulowane GB z ok1600GB na 1000GB i dalszą kumulacje do 1600GB i powtórka. Działało to całkiem dobrze ale te 50/100GB na początku po włączeniu usługi często u mnie nie starczało i problem był-dopiero zasugerowanie technicznym zwiększenia tych 50GB do 500GB wraz z kasacją przedwczorajszej resztki z 500GB usprawniło naszą usługę na tyle, że w zasadzie od wielu miesięcy temat usycha-to bobry znak, bo brak wpisów to jasna informacja, że wszystko gra.
Jak widać obecnie dostępne 500-1000GB to dobry kompromis.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1101130  autor: babcia77
 12 sie 2020, 14:47
No to robi się coraz weselej. Burdel w tym archeo mają jak zwykle.
Właśnie odrzucili mi reklamację w sprawie obecnej awarii. Twierdzą że wszystko jest OK, że oddali mi środki i żebym spadał na drzewo. Tyle że jako podstawę takiego podają nie obecny ale poprzedni numer reklamacji. I twierdzą że jest prawidłowo że mail wysłany 28 lipca dotyczy awarii która wystąpiła 10 dni później i dotyczy całkiem innego problemu. Nie oddali mi zabranych środków, nie wiem czy usługa działa. Przecież nie będę jej po to doładowywał... Napisałem im kolejnego mailia z sugestią by popsprawdzali daty i problemy i nauczyli się logiki. Pomysły co dalej?
  • Strona 168 z 202
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 202
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 202