Pisz grubą reklamacje i żądaj 30zł na KG +30dni ważności konta+ usunięcie nieprawidłowości w działaniu usługi(w osobnych reklamacjach za każdy dzień kiedy lejek wskoczył), bo jej Regulamin jest jednoznaczny(ma być nolimit, a u Ciebie lejek wyskoczył nawet przed zużyciem posiadanych 100GB-może to lejek techniczny, bo sieć zdycha
) i bez kumulacji GB ma działać bez limitu. Skoro nie działa to zasugeruj ustawienie dziennego pakietu GB na 1-2TB-ciężko będzie to zużyć czyli będzie taki nolimit na 99%.
Jak będę miał okazje to i ja pocisnę trochę neta aby obadać jak się zachowa karta po 50GB.
P.S. zrób drugi test sprawdzając najpierw dostępne GB oraz robiąc SpeedTest i zapodaj kopie netu i zobaczymy czy lejek wskoczy. Istotnie pisząc na forum podaj jeszcze o, której odpaliłeś ściąganie i około, której godziny wpadł ewentualny lejek.
P.S.2 koledzy potestujcie u siebie czy wskoczą lejki(jak wskoczą to reklamacje piszcie), bo tylko masowe reklamacje i sugestie, że jak ma się nie kumulować(w pełni zgodnie z regulaminem) to muszą dać dobowy pakiet w okolicach 1-2TB aby zapewnić zgodność z regulaminem w 99%(taki pakiet myślę, że zadowoli wszystkich).
Operator niby nic nie wie o lejkowaniu(konsule i ich kierownicy informują o braku zgłoszeń) ale po spojrzeniu w system widzą, że na moim numerze jest tylko 50GB więc na 99,99% wysypie sie po ich zużyciu-to pozwoli mi napisać reklamacje.