DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 102 z 202
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 202
 #955916  autor: biala1991
 14 paź 2017, 08:53
Promocje w stylu TMobile, dać bonus, który nikomu się nie przyda, bo można go wykorzystać tylko na rozmowy a zasilając co miesiąc za 25zł możemy przecież wykupić nolimit. Wcześniej była jeszcze lepsza propozycja, Darmowe minuty po 4 miesiącach regularnych doładowań. Mistrzostwo świata, zrób sobie skarbonkę w sieci, która nie gwarantuje RWK a w prezencie dostaniesz pakiet minut :)


W innym temacie pisałam o podwójnym doładowaniu, w tej promocji przynajmniej nie trzeba miesiącami topić kasy, żeby otrzymać wątpliwej jakości bonus. Szału nie ma tymczasem TM reglamentuje te zaproszenia jakby promo złotówki z ograniczoną możliwością wykorzystania to była jakaś super atrakcja :)
Żaden z moich numerów nie znalazł się w kręgu wybranych chociaż od dawna świecą pustkami i na logikę do takich nieaktywnych użytkowników powinna być adresowana promocja doładowań :)
 #956848  autor: marcingp5
 20 paź 2017, 20:37
Działa komuś (po 16.10.17r.) usługa 1zł dziennie no limit na wszystko i do wszystkich ?
Bo mnie nie działa a gdy wysyłam sms 80481 na TAK ,to tylko otrzymuję że "twój numer został zgłoszony do promocji...." a internetu nie ma ale dzwonić mogę a kasę bierze .. zgłosiłem ale znów czekaj....
 #956903  autor: darekka
 21 paź 2017, 10:23
Tak-u mnie działa normalnie(aktywowana była 7.paź.) oraz u rodziny również OK choć aktywowana była chyba 16.paź.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #957246  autor: babcia77
 23 paź 2017, 12:46
Generalnie to zmienili coś z usługą. Jeszce w sierpniu jeśli skończyły się środki na koncie to można było spokojnie nie płacić. Po czym po zasileniu usługa działała od dnia zasilenia. Od przełomu sierpnia/września jeśli jest przerwa wpłaceniu to po ponownym zasileniu usługa nie wstaje z automatu. Uruchamia się bezpieczny internet, trza dzwonić na infolinię. Ja miałem środki do soboty, zasiliłem dziś o świcie. Wyłączony net by nie bruździło, aktywna usługa (potwierdzony SMS na 80481 że usługa włączona). 3 godziny później włączony telefon z kartą i pierwsze co poszło to 6 PLN i info o włączeniu "bezpiecznego internetu". Więc infolinia, reklamacja plus pakiet 1 GB od nich "na przetrwanie".
 #957252  autor: darekka
 23 paź 2017, 13:30
Zakłdam, że neta zblokowało Bezpiecznym Internetem-jeśli tak to nie powinno nałożyć blokady do czasu zajumania 3+6zł. Dopiero po tym fakcie blokada byłaby uzasadniona choć po potwiedzeniu aktywacji usługi całkowicie błędna.

Z SMSami o Bezpiecznym Internecie to czasami cuda są: 7ego odpaliłem neta i wysyciłem 50,2GB, w efekcie dostałem SMSy o zaskoczeniu Bezpiecznego Netu ale hajsu nie ruszyli ani grosza oraz info zużycu posiadanego pakietu. Poszła reklamacja tego samego dnia z żądaniem rekompensaty(50zł.)za złamanie warunków oferty(brak no limitu neta)-reklamacja uznana wraz z wyjaśnieniem powodu przyznawania pakietów po 50,2GB- względy techniczne systemu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #957262  autor: darekka
 23 paź 2017, 15:18
Ten "błąd" istnieje od początku tej usługi(18 miesięcy to szmat czasu aby taką pierdołe poprawić ale widać im nie zależy więc...) i mieli wystarczająco dużo czasu na jego poprawienie-nawet im w tej i kilka miesięcy wcześniej w reklamacji napisałem aby usuneli ten feler dając zamiast 50,2GB np.500GB i grałoby :lol: . Ale widać im to lotto...
Patrząc na to z mojej perspektywy sądzę, że nic nie stoi na przeszkodzie aby co miesiąc zarabiać na tym-warunki oferty są jasne i napisane przez Operatora i ten winien jest respektować te warunki. Jeśli tego nie robi, bo coś tam nie gra,system do bani itp. to zmuszony będzie płacić za naruszanie warunków oferty-dla mnie biznes is biznes-płacę za coś co ma być bez limitu ale operator nie wywiązuje się z Umowy-w tej sytuacji bez zmrużenia oka trzeba domagać się swojego. Jeśli chcą uniknąć takich kosztów to wystarczy aby dawali nam po 500GB na dobę.
Tymczasem stopa zwrotu(czysty zysk) dla mnie to +20zł/msc. W to mi graj. 8)
Przemilcze inne bonusiki za błędy Banku/Operatora w postaci braku należnych doładowań(we wrześniu) po 10zł.-ostatnio w gotówce wypłacili po 120zł. plus oczywiście normalne comiesięczne doładowania po 10zł.

Patrząc z innej perspektywy-jesli ja byłbym cokolwiek winien operatorowi ten by nawet po to komornika wysłał(pamiętam note odsetkową od NJU na 16groszy,bo doprosić się o fakturę nie mogłem-po reklamacji odpuścili,przeprosili i koszty ponieśli:papierowa odpowiedź listem poleconym i czas pracowników) więc nie czuję się winien, że system działa na moją korzyść. Oni nas mogą doić, a my ich nie...:?:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #957346  autor: babcia77
 24 paź 2017, 07:39
Reklamacja już poszła - włączyli usługę ~12 godzin po zgłoszeniu. Mieli oddać za Bezpieczny Internet ale nie oddali. Więc dziś z ranka - godziny roboty się zmieniły więc mam czas by dzwonić np. o 7.00 jak infolinia nieobciążona ;-) - znów telefonik na infolinię. Trafiłem na mocno antypatyczną babę która podniesionym głosem próbowała mnie spławić wymyślając że nie mam żadnej usługi. A po prostu jej się nie chciało historii przeczytać. Zmusiłem ją do tego. ;-) Też głos podniosłem i zacząłem tekstami że jest niemiła i niekompetentna. Chyba focha strzeliła ale zmiękła. ;-) Musi przełożonego zapytać czy zwrócić to co wczoraj powiedzieli że zwrócą. Dziś decyzja ma być - czekam sobie. Jakby co będzie kolejna reklamacja. Rozmowy z ich BOK-iem nagrywam, maile archiwizuję. Ot tak- na wszelki wypadek. ;-)
 #957357  autor: darekka
 24 paź 2017, 08:47
Jaja sobie robią-mi zwracają za Bezpieczny Internet już podczas pierwszej rozmowy(mam 4 szt.naszych starterów więc doświadczenie jako takie mam). 8)
Rada-nie proś o zwrot za Bezpieczny Internet tylko się tego domagaj skoro pobrali za coś za copobrać nie mogli(aktywowana usługa)-chyba, że w reklamacji o to wniosłeś to spokojnie czekaj na jej rozpatrzenie(kasa nie zginie).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #957415  autor: babcia77
 24 paź 2017, 12:16
Ja też mam dość spore doświadczenie. ;-)
Mi od ręki chcieli oddać te 6 PLN tylko podejrzewam że konsultant załatwiając kilka rzeczy zapomniał o tej. A potem trafiłem na babę z fochem. ;-) Kolejny konsultant przelał środki od ręki.

Niestety teraz mam inny problem na który poszła już reklamacja i zgłoszenie serwisowe. Wyłączyli Bezpieczny internet. Ale po pobraniu 300 MB internet zwolnił do ~100 kbps. Nie pobrało za to 3 PLN ale nie działa prawidłowo. Przy sprawdzeniu na ich stronie pakiety danych są włączone. Dzwonić można. A net leży. Więc dziś praca na darmowym starterze od T-M z 20 GB netu na start. ;-)
 #957418  autor: darekka
 24 paź 2017, 12:39
Po 300MB powiadasz-wygląda na to, że odpalili usługę "Bez limitu za 1zł. dziennie", której stan można spradzić kodem *140*296*1# . Mi sie kiedyś sama uruchomiała podczas sprawdzania stanu konta-do dzisiaj nic nie naprawili-sam ją wyłączyłem i skombinowałem RWK.

Ewentualnie sprawdź ile danych masz dostępne do zużycia *103*22*8*11# .

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #957423  autor: darekka
 24 paź 2017, 12:57
Akurat tego nie sprawdzi, bo 300MB zużył i do jutra lipa...Jest prawie pewne, że ręcznie konsul popierniczył usługi i odpalił co innego(dla niektórych z nich to bez różnicy, bo nie znają oferty naszej, a nawet jak im łopatologicznie wyłożyć to gotowi się kłócić, że to to samo jest).
Ostatnio zmieniony 24 paź 2017, 12:58 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #957424  autor: babcia77
 24 paź 2017, 12:58
No właśnie nie jest.
"Bez limitu za 1zł. dziennie" jest wyłączone.
"Bezpieczny internet" wyłączony.
Pakiet 50 GB widać i kodem i z MiBOA.
A limit prędkości jest.
Infolinia widzi że jest limit ale nie potrafi/nie może go wyłączyć.
Dlatego poleciała reklamacja i jest zgłoszenie serwisowe na nieprawidłowe działanie usługi.
 #957425  autor: darekka
 24 paź 2017, 12:59
Skoro masz pewność,że odpalili jak trzeba naszą usługę to pozostaje czekać, aż ogarną to techniczni. Innej opcji nie ma. Możesz jeszcze telefonicznie zlecić odświeżenie karty/zresetowanie jej w systemie-może zaskoczy.
Kasę jeśli pobierać będzie po 1zł.dziennie w czasie blokady netu powinni oddać za każdy dzień awarii.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #957427  autor: babcia77
 24 paź 2017, 13:05
Jeszcze ciekawe jest to że wczoraj mi przyznali pakiet 1GB na szybko żebym mógł pracować. Pakiet był ważny 10 dni. Zużyłem z tego jakieś 200 MB a pakiet zniknął 24 h po dodaniu. Plus w ostatniej rozmowie z infolinią powiedzieli mi że mam pakiet 5 GB przyznany wczoraj wieczorem. Tylko ja nico tym pakiecie nie wiedziałem , nie widać go w MiBOA a gdy go jakoby odstałem nie kontaktowałem się z T-M. IMHO coś pokręcili i sami nie widzą jeszcze co.

Ja opisy problemów wrzucam bo mogą przydać się przydać innym osobom do reklamacji. Ja i tak reklamację robię przy każdym problemie. Natomiast opis co i kiedy nie działało może się komuś przydać.
 #957438  autor: darekka
 24 paź 2017, 14:23
Nie wątpię, że mając naszą ofertę w gratisie nabyłeś sporo doświadczenia ale z uprzejmości tylko podpowiadam :) .

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #957938  autor: darekka
 26 paź 2017, 18:26
Dziś po 550GB(od 7ego) system oszalał-zamraża pobieranie losowo co 200-500MB mimo obecnego na koncie sporego pakietu GB co uniemożliwia pracę.
Poszło zgł.techniczne-ponoć jakaś usterka techniczna. Trzeba podumac nad reklamacją... :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 102 z 202
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 202
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 202