DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 169 z 202
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 202
 #1101052  autor: darekka
 11 sie 2020, 10:12
Tak kumulują się po 3690zł dziennie (np.teraz mam 66211,37zł ważne do jutra-nie działa tu podobny mechanizm jak zabezpieczający internet przed zawieszką rekwirujący "resztkę" z przedwczorajszego pakietu 500GB)! :D
Nie wiem jaki jest max kumulacji "wirtualnych złotówek", bo zawsze po 30dniach korzystam z 31ego darmowego dnia więc skumulowane środki ulegają resetowi i zbieram od początku.

P.S. nie mamy 1TB tylko max 1000GB czyli 0,9765625TB :( ale od bidy i to wystarcza :D ale najważniejszy jest tu brak ogranicznika max prędkości

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1101091  autor: babcia77
 11 sie 2020, 19:54
darekka pisze:
11 sie 2020, 10:12

P.S. nie mamy 1TB tylko max 1000GB czyli 0,9765625TB :( ale od bidy i to wystarcza :D ale najważniejszy jest tu brak ogranicznika max prędkości
Otóź nie do końca. ;-) Obecny okres- przed awarią - u mnie to skumulowane 2000GB. Już dawno się przyzwyczaiłem że u mnie bywa
Inaczej. ;-)
 #1101092  autor: darekka
 11 sie 2020, 20:38
Pewnie te 2000GB spowodowały wywalenie się systemu, który nie radzi sobie z taką kumulacją-to było powodem modyfikacji wysokości dziennego pakiety z bodaj 200GB(kumulowały się w nieskończoność na początku oferty ale zebranie 2000GB powodowało pad usługi) do 50GB, które się ładnie kumulowały ale przy 2000GB usługa padała. by tego uniknąć dobry człowiek z forum wprowadził mechanizm redukujący skumulowane GB z ok1600GB na 1000GB i dalszą kumulacje do 1600GB i powtórka. Działało to całkiem dobrze ale te 50/100GB na początku po włączeniu usługi często u mnie nie starczało i problem był-dopiero zasugerowanie technicznym zwiększenia tych 50GB do 500GB wraz z kasacją przedwczorajszej resztki z 500GB usprawniło naszą usługę na tyle, że w zasadzie od wielu miesięcy temat usycha-to bobry znak, bo brak wpisów to jasna informacja, że wszystko gra.
Jak widać obecnie dostępne 500-1000GB to dobry kompromis.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1101130  autor: babcia77
 12 sie 2020, 14:47
No to robi się coraz weselej. Burdel w tym archeo mają jak zwykle.
Właśnie odrzucili mi reklamację w sprawie obecnej awarii. Twierdzą że wszystko jest OK, że oddali mi środki i żebym spadał na drzewo. Tyle że jako podstawę takiego podają nie obecny ale poprzedni numer reklamacji. I twierdzą że jest prawidłowo że mail wysłany 28 lipca dotyczy awarii która wystąpiła 10 dni później i dotyczy całkiem innego problemu. Nie oddali mi zabranych środków, nie wiem czy usługa działa. Przecież nie będę jej po to doładowywał... Napisałem im kolejnego mailia z sugestią by popsprawdzali daty i problemy i nauczyli się logiki. Pomysły co dalej?
 #1101134  autor: darekka
 12 sie 2020, 16:31
Zasil konto za 5zł to będziesz mieć wiedzę czy usługa działa/naprawili albo nie na Twoim numerze. Jak tak to reklamacje złóż ponownie, a jeśli nie to zgłoszenia techniczne nowe lub wznowić stare.
Masz jakiegoś pecha do nich, bo jak pisałem w innym temacie o problemach simki T z fonami Huawei/Honor i im to zgłosiłem emailem to oddzwonili oraz za darmo dosłali nowe SIMki oraz poprawili coś w systemie dla problematycznych numerów.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1101182  autor: babcia77
 13 sie 2020, 13:01
Kolejna rozmowa z konsultantem i beton z ich strony. Przyznają rację że awaria jest po ich stronie. Jednocześnie nic nie mogą zrobić dopóki nie upłynie 5 dni roboczych i dział techniczny nie potwierdzi usunięcia awarii czyli do jutra nic nie będzie robione. Co do zwrotu środków - nie może tego zrobić konsultant. Jeśli uznają reklamację - konsultant stwierdził że faktycznie pomylili poprzednią reklamację z obecną!!! Ale na jej rozpatrzenie mają do 30 dni "choć zwykle mieszczą się w 10". I dopiero na podstawie uznanej reklamacji będą mogli zwrócić środki. Czyli mam włączoną i opłaconą usługę która nie działa i zasadniczo to moja wina że ja ją mam i chcę z niej korzystać. Konsultantka zaproponowała mi żebym doładował konto 5 PLN to może zadziała. Zapytałem czy jak nie zadziała o mi od ręki zwrócą 5 PLN? Nie. Będę musiał napisać reklamację. Kolejny raz "nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi?". Co do pakietu danych w zastępstwie odpowiedź że przecież mam internet bo mam jeszcze 2 GB z tych 10 co dali mi w sobotę. Co dalej jak się skończy? Ano więcej nie dostanę bo ona nie może. Pani się zacukała jak jej powiedziałem że w niedzielę jej kolega chciał mi dać kolejne 10 GB od ręki mimo że miałem na koncie jeszcze 5-6GB. W zamian usłyszałem że jak chcę mieć net to mam sobie jakiś pakiet dokupić. Oj chyba czas wypuścić z klatki prawnika... ;-)
 #1101190  autor: gothic77
 13 sie 2020, 13:36
babcia77 pisze:
13 sie 2020, 13:01
Kolejna rozmowa z konsultantem i beton z ich strony. Przyznają rację że awaria jest po ich stronie. Jednocześnie nic nie mogą zrobić dopóki nie upłynie 5 dni roboczych i dział techniczny nie potwierdzi usunięcia awarii czyli do jutra nic nie będzie robione. Co do zwrotu środków - nie może tego zrobić konsultant. Jeśli uznają reklamację - konsultant stwierdził że faktycznie pomylili poprzednią reklamację z obecną!!! Ale na jej rozpatrzenie mają do 30 dni "choć zwykle mieszczą się w 10". I dopiero na podstawie uznanej reklamacji będą mogli zwrócić środki. Czyli mam włączoną i opłaconą usługę która nie działa i zasadniczo to moja wina że ja ją mam i chcę z niej korzystać. Konsultantka zaproponowała mi żebym doładował konto 5 PLN to może zadziała. Zapytałem czy jak nie zadziała o mi od ręki zwrócą 5 PLN? Nie. Będę musiał napisać reklamację. Kolejny raz "nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi?". Co do pakietu danych w zastępstwie odpowiedź że przecież mam internet bo mam jeszcze 2 GB z tych 10 co dali mi w sobotę. Co dalej jak się skończy? Ano więcej nie dostanę bo ona nie może. Pani się zacukała jak jej powiedziałem że w niedzielę jej kolega chciał mi dać kolejne 10 GB od ręki mimo że miałem na koncie jeszcze 5-6GB. W zamian usłyszałem że jak chcę mieć net to mam sobie jakiś pakiet dokupić. Oj chyba czas wypuścić z klatki prawnika... ;-)
Poziom ignorancji z ich strony wychodzi, że wchodzi w zupełnie inny wymiar. Chciałabym, wiem, rozumiem, ale co ja mogę. Może zamiast uruchamiać prawnika to sięgnąć po rzecznika praw. Ja swego czasu miałem taką przyjemność w przypadku neostrady i problemów z ograniczeniem prędkości łącza pomimo większych możliwości z centrali.
 #1101216  autor: darekka
 13 sie 2020, 16:50
Spokojnie-poczekaj te 5dni i ciśnij o naprawę choć miej na uwadze, że ten termin to "średnia" więc nie ma pewności ogarnięcia w 5dni, bo jakieś latanie po prawnikach itp. na obecnym etapie nie ma zbytnio sensu, bo nawet jak ktoś zareaguje to operator przecież zgodnie z prawdą wyjdzie obronną ręką, bo awaria to awaria i trwa jej usuwanie, reklamacje w trakcie rozpatrywania więc OK.
Twoja sytuacja to tylko/aż awaria dotycząca tylko Ciebie-u innych w tym u mnie na 2SIMkach działa prawidłowo-daj im czas to naprawią, a po reklamacji kaskę oddadzą i jakąś rekompensate o ile o nią wniesiesz pewnie też dostaniesz. Wiem, że to wnerwia ale zwykły konsul to nic nie może:da jakąś paczke GB, zrobi zgłoszenie i tyle, bo jest za mały na więcej(są tacy co mogą i jak trafisz to od ręki hajs oddają itp. ale ciężko trafić na takiego).
Przypominam, że swego czasu u wielu z nas były większe cuda i jakoś poogarniali dość skutecznie ale jak u Ciebie skumulowało się pewnie w wyniku jakiś zamułek systemu 2000GB to nie dziwne, że zdechło-ot taki urok i aby tego uniknąć wprowadzili resetowanie przedwczorajszego pakietu.

Najłatwiej na bystrzejszych konsuli trafić w dni wolne od pracy/święta/weekendy ale i nawet to nie gwarantuje natychmiastowego zwrotu kasy itp.po to jest reklamacja, którą emailem wyślesz i po sprawie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1101225  autor: gothic77
 13 sie 2020, 17:51
darekka pisze:
13 sie 2020, 16:50
Przypominam, że swego czasu u wielu z nas były większe cuda i jakoś poogarniali dość skutecznie ale jak u Ciebie skumulowało się pewnie w wyniku jakiś zamułek systemu 2000GB to nie dziwne, że zdechło-ot taki urok i aby tego uniknąć wprowadzili resetowanie przedwczorajszego pakietu.
Również jakiś czas temu zaliczyłem takową kumulację.
Zdechło, ale i cierpliwie czekałem po dniu, dwóch wszystko wróciło do normy.
- staram się nie dzwonić do nich, bo dostaje epilepsji na samą myśl i wspominam dawne rozmowy :mrgreen:
Bywały również jakieś delikatne przerwy, ale jak kolega pisze po zresetowaniu w kolejnym dniu było już ok
 #1101229  autor: darekka
 13 sie 2020, 18:40
Samonaprawa po "kumulacjach" jest efektem działania mechanizmu kasującego przedwczorajszy pakiet GB więc jak skumuluje się te magiczne 2000GB np.w wyniku kilku doładowań jednego lub w ciągu 2 dni to ruszy dopiero jak po kasacjach zostanie max 1000GB i to dopiero po północy! Problemy się pojawiają z samonaprawą jak braknie kaski to mechanizm ochronny głupieje i pojawiają się takie dłuższe acz sporadyczne awarie jak u kolegi wyżej...w takim przypadku już tylko techniczni moga ogarnąć temat.

Na 1 moim numerze też w wyniku zawieszek doładowań kumulacje się pojawiały ale do max 1500GB więc w praktyce bez żadnej widocznej awarii , bo zawsze był net.

Stety/niestety ale nasza usługa ma swoje uroki, które musimy zaakceptować, a w zamian dostajemy ok.15TB miesięcznie bez ograniczeń prędkości za max 30zł. Kto dał tak wiele za tak niewiele?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1101259  autor: babcia77
 14 sie 2020, 11:14
Ależ ja wiem jakie narowy ma usługa. Nie trzeba mi po raz kolejny pisać podstaw. ;-)
Problem w tym że od ostatniego kontaktu z infolinią i 2 reklamacje do tyłu nastąpiła duża negatywna zmiana jeśli chodzi o infolinię i reklamacje. Po raz pierwszy od wielu miesięcy nie widać żadnej reakcji mimo upływu tygodnia od zgłoszenia. Po raz pierwszy konsultant od ręki nie zwraca środków karząc czekać 30 dni na wynik reklamacji. Po raz pierwszy mam problem z dodatkowym pakietem netu na czas awarii. I to nie pojedynczy konsultant tylko w sumie 5-6 rozmów z różnymi konsultantami. Po raz pierwszy zgodnie twierdzą że nic nie zrobią do czasu zakończenia zgłoszenia technicznego. Jedyna rada to mam czekać. A usługa nie działa za to ważność konta biegnie. Ogromna różnica w stosunku chociażby do zeszłego roku gdy zaproponowali mi i przyznali pakiet 2 TB danych ważny 150 dni bo szacowali że awaria może potrwać kilkanaście dni a ja przecież mam ważną i opłaconą usługę.

Boję się że to może być nowa polityka by po raz kolejny spróbować nas zmusić do rezygnacji z usługi. Poza mną nikt w ciągu ostatnich dniu nie miał poważniejszej awarii i nie doświadczyła jak działa infolinia. Oby to było tylko u mnie...
 #1101282  autor: darekka
 14 sie 2020, 16:02
Oby nie zmienili swojej polityki co do naszej usługi, a Twój problem ogarnęli jak najszybciej-jutro będę reaktywował usługę po darmowym dniu to zobaczę czy wszystko zagra.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1101395  autor: babcia77
 16 sie 2020, 18:33
Stan na dziś:

Mimo że zgłoszenie serwisowe miało być załatwione do piątku to formalnie nie jest załatwione.

Odezwali się za to w sprawie reklamacji, przyznali że się pomylili i oddali w piątek kasę. Dzięki temu wiem że usługa znów działa. Ale nie kumulują się dane. Mimo pobrania kasy za piątek, sobotę i dziś ilość dostępnych danych pod kodem *103*22# to ~500GB. Nie Nie przyrasta.

Co do rekompensaty to zamiast zasilenia konta zaproponowali mi o tak:

"W ramach rekompensaty mógłbym zaproponować darmowe włączenie naszej nowszej usługi No Limit za 25 zł. W tej ofercie ma się 10 GB internetu oraz nielimitowane rozmowy i SMS do wszystkich sieci. Dodatkowo usługa dodaję rok ważności konta.
Podobną usługą do reklamowanej przez Pana jest No Limit 1 zł dziennie. Tutaj mógłbym zaproponować w ramach rekompensaty 15 dni darmowego korzystania z tej usługi."

Widać że usilnie próbują wcisnąć coś z limitem zamiast naszej usługi. Nie zgodziłem się na propozycję - czekam co będzie dalej.
 #1101408  autor: darekka
 16 sie 2020, 22:16
Czyli masz progres-usługę już naprawili(w zasadzie to "kumulacja" 500GB+500GB nie musi występować-choć lepiej jak jest-jak dostajesz niekumulujące się paczki 500GB to o ile nie ma przerwy w ich obecności tak jak w kumulacji równo o północy znikają stare GB uważam, że wszystko jest w porządku. Wiem i rozumiem, że kumulacja jest lepsza ale o ile samo się nie ogarnie to ciężko będzie Tobie wymusić na nich "naprawe" kumulacji. Ja bym poczekał do końca cyklu miesięcznego, zrobił przerwę w postaci darmowego dnia i odpalił-możliwe, ze kumulcja wróci, bo teraz usługe masz naprawioną/w trybie awaryjnym) , a co do reklamacji to odpisał Ci ktoś nierozróżniający naszej oferty od ogólnie im znanej "Bez limitu za 1zł. dziennie", bo przecie i tu i tu pobiera 1zł. i daje "nolimit"-kto by to rozróżnił...wielu konsuli na infolinii ma ten sam problem.

Może być też tak, że paczki się kumulują np. o 23ej, a o północy "stara" znika zgodnie z dotychczasową zasadą ale to już sam musisz obadać, bo możliwe, że po naprawie system dodaje GB o zupełnie innej porze niż wcześniej.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1101410  autor: michcio123
 16 sie 2020, 22:21
A czy w bilingu tuż po pobraniu 1zł są 2 doładowania zwłaszcza dzisiaj (16.08.2020). Bo jeśli brak to o północy (z 15 na 16 sierpnia) skasowało pakiet dodany 14.08 pozostał pakiet z 15.08 (500gb) a nie dodano pakietu z 16.08 pomimo pobrania 1zł takie przypadki już się nie raz zdarzały i z to by wyjaśniło dostępne tylko 500gb.
 #1101412  autor: darekka
 16 sie 2020, 22:32
U mnie na 2 numerach wszystko gra-mam na obu po niecałe 1000GB ważne 1 dzień więc musiał dodać dzisiejsze GB do wczorajszych czyli w pełni prawidłowo.

Zakładam, że babcia77 wykluczył taki problem jak piszesz ale oczywiście jest to możliwe, że się zamuliło dodanie GB za dziś.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1101415  autor: babcia77
 17 sie 2020, 08:57
michcio123 pisze:
16 sie 2020, 22:21
A czy w bilingu tuż po pobraniu 1zł są 2 doładowania zwłaszcza dzisiaj (16.08.2020)
@michcio123 Od piątku jest codziennie jedno pobranie i 2 doładowania.

Wygląda że jest usuwane to co jest na koncie a potem przyznawany pakiet 513260MB. Kumulacji brak.

@darekka Co do reklamacja odrzuciłem propozycje i podtrzymałem żądanie doładowania konta. Dziś odpowiedź:
"Informuję, że mogę przyznać rekompensatę tylko w formie wspomnianej w poprzedniej wiadomości do Pana.
Nie mam możliwości w tej sprawie przyznania rekompensaty finansowej."
Będę cisnął dalej ale niestety mam wrażenie że nic tonie pomoże. :-(
 #1101417  autor: darekka
 17 sie 2020, 09:35
Z tym brakiem kumulacji to spokojnie-poczekaj do końca cyklu, przeczekaj ten darmowy dzień aby usługa się całkowicie zresetowała i ją odpal-możliwe, że kumulacja powróci, bo działa u mnie na numerze z usługą odpaloną bodaj 2 dni temu więc ten problem masz tylko Ty i zakładam, ze jest to skutek "naprawy", który zniknie po resecie usługi. Oczywiście ta kumulacja wcale nie musi występować jeśli wszystko działa i nie brakuje Tobie neta choć jak jest to trudniej jest nam zużyć cały net i żądać zwrotu kasy za błędnie działającą usługę.

Z tą rekompensatą w formie doładowania to niewielka szansa jeśli nie dali od razu po reklamacji, bo rekompensata to takie "odszkodowanie" za ewentualne koszty, które poniosłeś na zastępczy net, a te myślę, że nie bardzo masz jak im udowodnić...pozostaje jeszcze kwota jakiej oczekujesz, bo jak wyskoczyłeś ze zbyt dużą kwota to z automatu się nie zgadzają(daj znać na PW ile od nich zażądałeś)-najlepiej jako rekompensaty oczekiwać wydłużenia konta o np.czas awarii+30dni, bo nic ich to nie kosztuje, a pozwala nam konto wydłużyć.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1102316  autor: michcio123
 01 wrz 2020, 14:04
I ja potwierdzam że już nie dają rekompensat przy reklamacjach tak jak to było jeszcze nie dawno. Reklamowałem nie dawno opisywany tu przeze mnie problem w naszej usłudze (pobierało 1zł ale nie dodawało paczki GB i złotówek) i wygląda to tak że pobrane środki z konta za rozmowy ,smsy i internet w trakcie aktywnej ale nie działającej usługi były zwrócone bez problemu ale pobierana codziennie złotówka(w sumie 30zł) na usługę już nie a o rekompensacie to już mowy nie ma gdzie jeszcze kilka miesięcy temu nie było z tym problemu.
  • Strona 169 z 202
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 202
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 202