DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 90 z 202
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 202
 #935194  autor: kamil7777
 29 cze 2017, 05:49
darekka pisze:Nawet najstarsza wersja(RBM) ma w regulaminie lejek 2Mb po 100GB.
Testuje 2 lata temu coś takiego


www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5575542829

Osobiście sprawdzałem po wykorzystaniu 100 GB prędkość nie spada.. Oczywiście za kartę nie płaciłem takiej kwoty aukcja tylko do porównania.
 #935300  autor: darekka
 29 cze 2017, 13:01
Dawno pisałem, że chcą załatwić usługę-nie mogą tego zrobić sami, bo regulamin tego nie przewiduje(ba nawet nie przewiduje, że można go zmienić aby taką opcję dopisać) i jedynym sposobem jest nas zmęczyć abyśmy ją pożucili-niedoczekanie... :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #935445  autor: babcia77
 29 cze 2017, 20:29
Dostałem SS-mana: "T-Mobile: Prace nad zgłoszeniem o numerze CRID00001460152 zostały zakończone. Dziękujemy za zgłoszenie." Ale nie oddali kasy za lejek, nie oddali kasy za pobrania gdy usługa nie działała, nie oddali kasy za 3 pobrania wczoraj. Nie został włączony pakiet netu na czas awarii. A mieli na to 72 godziny - minęło jakieś 110. Na reklamację z poniedziałku cisza...

Będzie BOA robione. ;-)
 #935453  autor: babcia77
 29 cze 2017, 20:49
Ja czekam jeszcze na info że można przedłużyć na kolejny okres. Dziś mija 30 dni od poprzedniej aktywacji. Nie przyszło info że mogę przedłużyć. Z drugiej strony po wysłaniu SMS-a na 80481 nie przyszło zwrotnie info że usługa jest już włączona.
 #935526  autor: babcia77
 30 cze 2017, 10:20
A dziś kolejna ciekawostka. Dostałem SMS-a że mogę przedłużyć pakiet. 31 dni po poprzednim. Wysłałem na 80481. Na razie bez info zwrotnego. Pakiet danych na dziś został dodany. Ale nie pobrało 1 PLN za dziś choć powinno już godzinę temu. Wczoraj z BOK-iem nie gadałem - zobaczymy co dziś powiedzą.
 #935535  autor: darekka
 30 cze 2017, 10:30
Ja tam preferuję "karencję" pomiędzy SMSem z zaproszeniem, a wysłaniem zlecenia aktywacji(w dniu otrzymania zaproszenia śmigam do godzin wieczornych, bo ostatni pakiet działa do północy dnia następnego po ostatnim pobraniu 1zł. Rozłączam poł. internetowe przed północą, z rana dnia następnego wysyłam SMS aktywacyjny i dopiero po potw.aktywacji łączę internet).
Dzięki temu mam 31dni usługi.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #935632  autor: saximel
 30 cze 2017, 14:51
Ja też nie dostałem odp na maila który do nich napisał bezpośrednio z mojego konta email. Dzwoniłem też na obsługę klienta, mieli włączyć darmowy tymczasowy pakiet 2GB ale nie włączyli ale po krótkim czasie usługa została wznowiona.
  • Strona 90 z 202
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 202
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 202