DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 179 z 202
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 202
 #1119667  autor: babciagienia1p
 03 sie 2021, 13:29
@iphoneski
Według mnie, ruch należy do operatora.
Jeśli nadal utrzymuje ofertę, powinien doprowadzić ją do stanu używania bez problemów, albo zakończyć zabawę, skoro tego nie ogarnia. Dopóki oferta jest w grze, użytkownicy mają prawo z niej korzystać, choćby ze względów testowych mimo, że smród się za nią ciągnie od Tatr do Bałtyku.
Poza tym z innych wpisów można domyślić się, że koledzy używają innych kart oraz ofert u innych operatorów.
 #1119672  autor: darekka
 03 sie 2021, 14:26
Co do znikającej kasy w sytuacji zawieszki/padu usługi to jest jasne, że za neta lub poł.sms,mms. Zabezpieczeniem przed wygoleniem konta jest i u mnie działa elegancko na wszystkich 4 numerach usługa "Frii internet/Dniuwka internetu" blokująca net po 50MB(za 0zł lub 0,28zł w HEYAH) i w żaden sposób nie skutkująca negatywnie w działanie naszej usługi. Kto może powinien ją aktywować aby się nie zdziwić znikaniem kasy.
Usługi nie mają opcji zamknąć, bo jej Regulamin nie zawiera takiej możliwości i chcą czy nie chcą musza ją dla nas utrzymywać(dla 49 simek choć ponoć Orange utrzymuje starą oferte z czasdów IDEI dla bodaj 6 posiadaczy). Oczywiście wolałbym aby wszystko śmigało bez najmniejszych problemów ale za te śmieszne 30zł. nie ma i nie będzie konkurencyjnej oferty, bo np. od wczoraj zmuszony byłem przetransferować ponad 393GB i to wszystko za 2zł.

Druga sprawa, że usługa od dłuższego czasu działa prawidłowo, a sporadyczne jej zawieszki są ogarniane w kilka godzin o ile się zgłosi zauważony problem np.brak pobrania opłaty. Sam to na 2 numerach przetestowale(wcześniejszy wpis) i naprawa trwała kilka godzin-nie wystąpił żaden negatywny jej skutek w postaci blokady neta, braku pakietów "wirtualnych złotówek", bo usterkę usunięto jeszcze przed resetem posiadanych pakietów.

Usługę mają ludzie znający jej zalety(nolimit +500GB za 1zł.) i ewentualne drobne wady(jakieś sporadyczne zawieszki), którzy kalkulując koszt/zysk uznali, że ma to sens.. Do tego dochodzą ewentualne benefity za problemy(wystepują od dłuższego czasu wręcz sporadycznie), które rekompensują ewentualne i sporadyczne usterki.

Kto stracił cierpliwość/zapomniał o simce ten już dawno używa czeoś innego za odpowiednio większe pieniądze.

P.S. dla mnie ta oferta jest podstawowym dostepem do internetu(w routerze), a w rodzinie służy jako oferta podstawowa w telefonach służących w razie potrzeby jako hotspot do internetu dla innych sprzętów.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119678  autor: iphoneski
 03 sie 2021, 16:17
Jakoś wycofać mogą na pewno - Orange też musiał jakoś usunąć klientów analogowego Centertela gdy nie przedłużyli rezerwacji na pasmo. A klienci się nie dawali w żaden sposób ruszyć, bo ta technologia podobno świetnie działała na morzu.
 #1119680  autor: babcia77
 03 sie 2021, 18:02
Dzień Dobry Panie Majorze! ;-)
A dziś na 100% jestem pewny że T-M czyta forum. :-)
4 minuty po opisaniu tu problemu założono zgłoszenie serwisowe i je rozwiązano. Dostałem SMS-a o zamknięciu zgłoszenia którego nie zgłaszałem. A konsultant wpierw mi próbował ściemniać że do nich dzwoniłem a potem zmienił narrację na to że oni sami tak o mnie dbają. ;-)
 #1119683  autor: darekka
 03 sie 2021, 21:11
Jakoś mnie to nie zaskoczyło zwłaszcza, że już dawno sugerowałem fakt obserwacji tego wątku przez operatora(wielokrotnie w rozmowach z BOA informowałem ich o fakcie zrzeszenia ponad połowy simek w naszym forum i o wymianie spostrzeżeń co do oferty i jej problemów) i wyciągania z treści wniosków.
Skoro to czytują i wielokrotnie już poznali nasze opinie, że usługi nie damy uwalić- wygląda, że zaczną dbać o nas i naszą ofertę aby uniknąć naszej upierdliwości i kosztów z tym związanych. :D

Widać ,że mamy siłę przebicia w co wielu wątpiło.

Zapewne już operator połączył konkretne simki z naszymi nickami forumowymi po zbieżności wpis/zgłoszenie w BOA. Tez pozdrawiam naszego czytelnika(może i forumowicza) i liczę na skuteczne przeciwdziałanie potencjalnym problemom w naszej ofercie-jeszcze przed naszymi zgłoszeniami u operatora.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2021, 21:22 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119685  autor: darekka
 03 sie 2021, 21:24
I tak sam z dobroci serca popierniczył zrobić dobrze jakiemuś forumowiczowi...eche-pewnie maja dość naszego pierniczenia . Musiałby przypadeczkiem mieć dostęp do bazy simek z naszą usługą, kochać swoja pracę, umieć połączyć konkretny problem z simką, a tego byle kto nie zrobi, bo sami wiecie, że byle konsul to mało co może. Za dużo zbiegów okoliczności aby było to przypadkowe... oczywiście są pewnie osoby od operatora z pasja i czytające nasze forum.

Tak czy inaczej liczę na to, że usługę ogarna na tip top, bo wiem, że moga to zrobić o czym świadczyć może bodaj rok(po zwiększeniu pakietu z 50GB na 500GB) w czasie, któego wsio śmigało elegancko. Problemy się pojawiły dopiero jak zaczęli dłubać przy systemach...wprowadzając ulepszenia dla innych ofert.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119693  autor: saximel
 03 sie 2021, 23:24
Ostatnimi czasy mialem problemy z usluga 29.06, 18.07 oraz wczoraj. Kilka razy trafiałem na konsultantkę, ktora bez problemu przydzielala mi gigabajty tymczasowe. Mowila cos ze jakies moje zgloszenie jest nie jest do konca rozwiazane, oraz ze 'przekaze gorze' zeby to naprawili. Dzisiaj mi napisali smsem ze problem zostal rozwiazany oraz dzialanie oferty zostalo poprawione (o poprawie oferty nigdy mi nie pisali), wiec moze problemy sie nie dlugo skoncza
 #1119696  autor: darekka
 04 sie 2021, 07:13
Na moje 2 zgłoszenia (1 brak aktywacji usługi w kilka minut-wiadomo do 72 godzin mają czas ale zgłosiłem, bo samo by nie zaskoczyło skoro po 5minutach nie aktywowała sie usługa i 2 brak pobrania opłaty dobowej zgłosiłem jeszcze przed wyzerowaniem pakietów-oba w ten sam dzień) usługę ogarnięto w kilka godzin oraz przesłano smsy z info "Dzień dobry. Zgłoszony problem został rozwiązany.Warunki oferty zostały poprawione. Pozdrawiamy Zespół Obsługi Zgłoszeń Technicznych". Kiedyś czyli np.21lipca komunikat zwrotny brzmiał : "Dzień dobry. Zgłoszony problem został rozwiązany.Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy Zespół Obsługi Zgłoszeń Technicznych" Czy to ma jakieś znaczenie czy też t po prostu kosmetyczna zmiana komunikatu zwrotnego kto wie. Istotne aby usługa odzyskała stabilność, która mieliśmy około roku.

Co do dodawania pakietów na czas usterek to zbytnio z tym problemów nie ma o ile nie trafi się na kogoś "ja nie panimaju", bo wtedy samo dogadanie bywa utrudnione, a gdzie tam jeszcze wytłumaczyć, że to nie jest to samo co "Bez limitu za 1zł. dziennie"(wielu konsuli nadal zrównuje naszą ofertę z tą ale nie dziwi mnie to, bo nas jest coś koło 49simek więc to zrozumiałe.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119697  autor: babcia77
 04 sie 2021, 07:49
Jeszcze jedno: kasę niesłusznie pobraną też oddali sami zanim zadzwoniłem na infolinię. Tak w okolicach tego zgłoszenia co go nie robiłem.
Była awaria, po niej sprawdzili wszystkie nasze karty i naprawili sami to co było nie tak - to moje przypuszczenie.

Mam rację Panie Majorze? ;-)
 #1119731  autor: baranke
 05 sie 2021, 11:29
Takie info na stronie Heyah. Chyba jednak postanowili Wam ukatrupić usługę i znaleźli sposób...
https://www.heyah.pl/zmiany
Ogłoszenie z dnia 30.07.2021 r. o zakończeniu świadczenia usług, określonych w regulaminie Warunki Oferty Promocyjnej „Bezpłatne Startery Heyah na kartę zamawiane w Internecie – edycja limitowana”.

Informujemy, że z dniem 01.10.2021 r. Heyah kończy świadczenie następujących opcji usługowych, przypisanych do pakietów startowych i określonych w regulaminie Warunki Oferty Promocyjnej „Bezpłatne Startery Heyah na kartę zamawiane w Internecie – edycja limitowana”:

1. „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 1 dzień za 1 zł)
2. „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 7 dni za 7 zł)
3. „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”
4. „Rozmowy do wszystkich za darmo po doładowaniach”
5. „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień”.

Zgodnie z postanowieniami tego regulaminu, Użytkownicy Heyah, którzy do dnia 30.09.2021 r. włącznie aktywowali jedną z opcji usługowych w ramach ww. pakietów startowych, bądź którym usługi te odnowiły się do tego dnia, będą mogli z nich korzystać do końca cyklu przewidzianego dla posiadanej opcji usługowej.

Po upływie okresu promocyjnego opłaty za usługi będą naliczane zgodnie z obowiązującym Użytkownika Heyah cennikiem taryfy.

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, Użytkownik Heyah ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych najpóźniej do dnia wejścia tych zmian w życie.

Użytkownik Heyah może samodzielnie wybrać inną odpowiadającą mu ofertę, spośród oferowanych przez Heyah. Opis aktualnych ofert znajduje się na stronie internetowej Heyah lub w aplikacji Moja Heyah.
 #1119732  autor: Karlos20
 05 sie 2021, 11:40
Ale świnie. Współczuję Wam... Wasza usługa zostaje ZLIKWIDOWANA. Również w T-Mobile.
Info: https://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/ob ... 30072021_1

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119737  autor: Karlos20
 05 sie 2021, 12:33
Żeby za chwile taki los nie spotkał userów neta LTE do 20 i 60 mbps na abonament... Bo świadczą już uszczelnione 3 opcje takiego internetu LTE bez limitu w domu. We wrześniu tego roku zaczną się kończyć ostatnie umowy terminowe na takie opcje. A przy umowie bezterminowej operator może rozwiązać umowę w każdym momencie.

Szukacie już jakieś alternatywy?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119750  autor: baranke
 05 sie 2021, 14:44
Ja patrząc na to, że płacę 65zł /msc i mając huawei b525... chyba sobie pójdę na pakiet L. Proponują za przedłużenie umowy: pakiet L 65 zł i router Huawei b818 z dopłatą 39 zł, bo on chociaż agreguje 4 pasma i wyciągnę te 60mbit/s pewnie częściej niż na tym starym gracie
 #1119753  autor: ruki101
 05 sie 2021, 15:29
Na waszym miejscu pomyślałbym o skierowaniu sprawy do UOKiK / UKE a być może nawet nad zbiorowym pozwem, regulamin nie przewiduje usunięcia tej opcji usługowej.
Powiedzcie tak szczerze czy na serio zamierzacie się poddać ? macie wyjątkową opcję usługową i praktycznie od Was zależy co dalej.
Zbierzcie się w kupę i zacznijcie walczyć, bo operatorzy coraz śmielej sobie pozwalają i za nic mają swoje regulaminy.
Niech zgadnę to co jest następne do " usunięcia " ?! np. w przypadku Orange cykliczny pakiet- 3 GB za 7 zł na 7 dni - do każdego automatycznego odnowienia + 1 GB .
 #1119756  autor: iphoneski
 05 sie 2021, 15:58
Z pewnością gdzieś w zapisach są zastrzeżenia, że operator ma prawo wycofywać swoje oferty po wcześniejszym poinformowaniu. To są wielkie korporacje a nie warzywniak u Krystyny i skoro wycofują to znaczy, że mogą.
Podałem tu kilka dni temu przykład Centertela - wycofali, chociaż garstka klientów broniła się rękami i nogami.
Pewnie Orange też za czas jakiś usunie te zwiększane pakiety z każdym odnowieniem, bo są zbyt dobre. Potrzebna jest kasa na 5G, koszty działalności rosną, inflacja szaleje a i zamknięte salony i granice też zrobiły swoje. I zapomniałbym - proponowane zmiany podatkowe uderzą w duże korporacje najmocniej. Serio ktoś myślał, że jakaś firma wyciągnie z własnej kieszeni i zapłaci? Nie, oni wyciągną te pieniądze z naszych kieszeni i warto zacząć sobie wreszcie z tego faktu zdawać sprawę, gdy ktoś w telewizorze kłamie ile to kasy więcej będziemy zarabiać.
 #1119757  autor: ruki101
 05 sie 2021, 16:15
Iphoneski, brakuje kluczowego zapisu w regulaminie tej opcji usługowej, że funkcjonowanie niniejszej opcji ważne jest do odwołania, a takie coś jest np. tej cyklicznej opcji w Orange 3GB na 7dni + 1GB co tydzień , o której poprzednio wspominałem.
Na moje oko balansują na bardzo cienkiej linii i dobry prawnik mógłby doprowadzić różowych do pionu.
Mieli wiele opcji aby " Masz złotówkę " nie likwidować, ale zostawić tylko wystarczyłoby wprowadzić zapis, " doładuj konto za np. 200-350zł na miesiąc i ciesz się niniejszą opcją usługową " i jestem pewien, że wiele osób pomimo kosztu doładowania miesięcznego byłoby nadal zainteresowanych aby z niej korzystać, uważam, że to skrajny idiotyzm, aby zlikwidować tą usługę.
Powiedzcie co im tak przeszkadzało, że zdecydowali się na ten krok ? około 50 SIMek na całą Polskę ? to wygląda wręcz żenująco, ośmieszyli się tym skrajnym skąpstwem, ja korzystam z pakietu cykliczno-rosnącego w Orange, o którym pisałem, ale wiem, że tam jest zapis o potencjalnej możliwości jego likwidacji, więc człowiek jest przygotowany na najgorsze.
 #1119758  autor: iphoneski
 05 sie 2021, 16:29
ruki101 pisze:
05 sie 2021, 16:15
dobry prawnik mógłby doprowadzić różowych do pionu.
Dobry prawnik kosztuje a sprawa mogłaby ciągnąć się długo. Prościej, szybciej i przede wszystkim taniej będzie kupić inny internet bez szarpania.
I właściwie my nie mamy tu nic do gadania, bo z oferty nie korzystamy. A osoby korzystające (wnioskując z braku wpisów) są z tematem pogodzone i po prostu kupią co innego. Tak jak użytkownicy DIL, Lubię to, PINK 50 itd.
 #1119759  autor: ruki101
 05 sie 2021, 16:49
Iphoneski masz dużo racji, ale nie oszukujmy się ta "prawie ubita" opcja usługowa / usługa w całej historii prepaida jest światowym ewenementem i nigdy zapewne potem już tego nie będzie, także DIL czy jakiś tam PINK50 wyglądał marnie przy "Masz złotówkę" .
Zamiast dać ludzikom w późniejszym czasie możliwość testowania 5G w tej opcji, to oni ją likwidują, czy to jest jakiś stan umysłu, że zamiast modyfikować / modernizować to lepiej likwidować ? chory kraj.
Dajmy na to najwyższą kwotę, którą proponowałem - 350zł miesięcznie za to aby korzystać z " Masz złotówkę na tych SIMkach co mają dane osoby ) - znalazłyby się osoby, które z miłą chęcią testosowałyby 5G, zresztą widać u nich, że lepiej zlikwidować niż zarobić 350zł, odnoszę wrażenie, że czasem szkoda to komentować co wyprawiają różowi.
Nadal mnie zastanawia co im tak wadziło, że wpadli na ten pomysł aby usunąć te opcje usługowe, za tanio było przy tej garstce osób? wystarczyłoby obarczyć korzystanie z usługi " Masz złotówkę " stosownym doładowaniem np. 200-350zł - byliby chętni.
Nawet nie chcę widzieć reakcji Darekka, dzięki jego staraniom ( tak jak wielu pisało ) było zamiast 50GB, 500GB na dzień i cały jego trud na marne przez durne i chore decyzje pewnych ludzi piastujących wysokie stołki.
Szykuje się najbardziej beznadziejne dziesięciolecie telekomunikacyjne.
Dodam, że ja w zasadzie jestem przygotowany psychicznie do likwidacji tego cyklicznego-rosnącego pakieciku w Orange i to jest zasadnicza różnica między tym co zrobili różowi a tym co jest w regulaminie pomarańczowych.
  • Strona 179 z 202
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 202
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 202