DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 119 z 202
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 202
 #985482  autor: darekka
 25 mar 2018, 12:21
Niby wg.Regulaminu ma być full nolimit, a nie "tylko" 50GB każdego dnia kumulujące się z poprzednimi GB i teoretycznie można by się użerać o pełne realizowanie warunków oferty ale:
1-po dobroci nie uda się więc tylko UKE i ryzyko likwidacji oferty(oczywiście jakieś odszkodowanie możliwe ale oferta może zniknąć),
2-ograniczenia systemu, których operatorowi może nie opłacać się naprawiać dla kilkudziesięciu SIMek czyli ponownie ryzyko kasacji Usługi

Jak ktoś chce dorobić to pozostaje zużycie 50GB pierwszego dnia po reaktywacji Usługi(musi być minimum doba przerwy po zaproszeniu do reaktywacji) i reklamacja lub rozmowa z ogarniętym konsulem i załatwienie "bonusika" od ręki.

Moim zdaniem trzeba się pogodzić z niepełnym nolimitem internetu(50GB kumulujące się do 1850GB-po tym progu reset do 1050GB i tak w koło) ponieważ ryzyko uwalenia usługi przez opa w przypadku dymienia w UKE jest zbyt duże...a w zasadzie po 20dniach mamy zawsze 1TB więc nieźle zwłaszcza za 30zł. Za duże ryzyko zwłaszcza, że jest nas tylko kilkadziesiąt SIMek...dodatkowo oferta nawet w tej niepełnej formie wymiata...

Dodatkowo po ostatnich poprawkach stała się dość stabilna i można już jej zaufać więc odradzam kruszenie kopii o niepełny nolimit internetu, bo możemy więcej stracić niż zyskać-oczywiście jak komuś "braknie" pierwszych 50GB to spokojnie można poprosić o rekompensate ale bez skargi do UKE.

Patrząc praktycznie to nawet zużywając dziennie po te 50GB mamy miesięcznie 1500GB, z każdym dniem do niezużytego transferu dochodzi 50GB. W ten sposób po pewnym czasie praktycznie zawsze będziemy mieć pod ręką pomiędzy 1TB, a 1,8TB-taka ilość dostępna będzie dla nas do zużycia nawet w 1dzień jeśli wystąpi zapotrzebowanie na transfer to go wystarczy. To wszystko za bagatela 30zł więc szanujmy Usługę i minimalizujmy motywację operatora do jej skasowania poprzez wyrozumiałość dla niepełnego nolimitu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #985603  autor: babcia77
 26 mar 2018, 07:46
Potwierdzam - Od ~2 miesięcy usługa działa wreszcie stabilnie i chyba nie ma o co teraz kruszyć kopii. Ja przy moim profilu użytkowania (czasami nic, zwykle 20-30 GB a są dni po 150-200 i więcej GB) od początku roku nie widzę problemów większych. Jeśli by skasowali usługę to ciekawe jak by mnie rozliczyli - nie mam innego numeru w T-M a na koncie doładowania prawie 300 PLN. Tylko że to doładowanie za gotówkę tylko za udział w konkursie. Usługa aktywna, RWK włączony, na inne konto przesunąć środków nie ma jak, gotówki nie wypłacą bo regulamin konkursu nie pozwala. Klincz taki. ;-)
 #985610  autor: darekka
 26 mar 2018, 09:07
Teoretycznie nie mają możliwości skasować Usługi ponieważ nie zawarli w jej Regulaminie takiej opcji ani nawet możliwości zmiany treści tego Regulaminu?(aby taka opcję dopisać). W związku z tym "niedopatrzeniem" muszą ją świadczyć do ostatniej aktywnej i uprawnionej do Usługi karty SIM ale jeśli zaczniemy zbyt mocno podskakiwać i domagać się zbyt wiele(prawdziwego nolimitu zgodnego z Regulaminem) Operatorowi może bardziej opłacać się ukręcić łeb Usłudze, a nam wypłacić gotówkowe rekompensaty za złamanie Regulaminu(forma odszkodowania za zerwanie Umowy z winy Operatora) i zwrócić nam posiadane środki na SIMkach niż w 100% zrealizować żądania nolimitu ponieważ do tego konieczne byłoby zapewne przeniesienie naszych SIMek na jakiś porządny system bilingowy-a to są spore koszty zwłaszcza w kontekście kwot jakie za Usługę płacimy(marne 30zł.) * ilość SIMek z Usługą liczona w kilkadziesiąt sztuk.
Na moment obecny Operator(i nie tylko on) zrobił wiele aby doprowadzić naszą ofertę do sensownego działania i patrząc na cuda z jakimi się borykaliśmy przez okres prawie 2 lat obecna forma Usługi i jej potwierdzana przez wielu z nas obecna stabilność pozwalają(przynajmniej mi) przyjąć, że uzyskaliśmy 90% maksimum tego co obiecana w Regulaminie-mi taka Usługa za tą kwotę wystarczy. Obecna sytuacja jest najlepszym kompromisem pomiędzy zapisami Regulaminu(nolimit na wszystko każdego dnia za 1zł.), a realnie otrzymywanymi pakietami(złotówki na wszystkie usługi oraz ogromne ilości internetu) i szkoda byłoby stracić taką ofertę przez zbędną i głupią pazerność.

Przypominam, że konkurencyjnej oferty nie ma i nie będzie, a nas jest tylko kilkadziesiąt SIMek w elitarnym :lol: gronie posiadaczy mega oferty, która w obecnej formie zapewnia w praktyce nolimit na wszystko(oczywiście te 1-1,8TB do zużycia w jeden dzień upierdliwi mogą nie nazwać nolimitem ale dla 99% jest on nie do przejedzenia nawet z technicznego punktu widzenia. Pamiętajmy, że w tej zawrotnej kwocie 30zł/msc. mamy jeszcze nolimit na wszystko inne.
:arrow: P.S. szanujmy Usługę, bo lepszej nie ma i nie będzie.
P.S.2 operator zostawił jeszcze furtkę w postaci tylko 50GB pierwszego dnia po przerwie 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #985903  autor: greg73
 27 mar 2018, 17:49
Witam, proszę o podzielenie się z doświadczeniem używania oferty w roamingu odnośnie przesyłania danych.
Moje wczorajsze doświadczenie jest takie

Aktywna usługa, złotówki pobierane codziennie. Po włączeniu transmisji danych będąc w UK, automatycznie dostałem sms o bezpiecznym internecie. system pobrał 3 pln a za chwile 6. I za moment, po osiagnięciu 100 MB internetu został tak zwolniony, że praktycznie zablokowany.
W bilingu te 102.88 MB a potem jakieś resztki 0.26 czy 0.58 MB ustnieją jako za Zero PLN.

czyli nie ma to nic wspólnego z poprawnym rozliczaniem wg rozporządzenia unii gdzie za 1 pln powinno byc ok 0.08 GB na dzien
 #985907  autor: darekka
 27 mar 2018, 18:21
Czyli w roamingu zadziałał Bezpieczny Internet zupełnie tak jak w kraju w przypadku braku jakiegokolwiek pakietu neta. Jest to ewidentny błąd więc kontakt z opem celew zwrotu tych 9zł. plus reklamacja za nieprawidłowe działanie internetu w roamingu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #985910  autor: Taki_tam
 27 mar 2018, 19:13
Usługa nie działa w roamingu. Powinna być dodatkowa paczka dla roamingu. Pewnie by to zrobili gdyby nie to, że musieliby zrobić zmianę działania usługi. U nas jest kumulacja pakietów, a dla roamingu to by było niezgodne z założeniami. Tylko reklamacja i rekompensata zostaje albo walka w UKE.
 #985991  autor: greg73
 28 mar 2018, 12:09
Mam usługę w Heyah

Mogę mieć włączoną jednocześnie złotówkę i ten pakiet za 25? Czy jest istotne, który pierwszy włączyć?
Nie gryzie się to?
Jak jest wtedy z internetem? Przy dwóch pakietach jednocześnie jest no limit czy 10 GB?
Rozumiem, że wtedy mam paczkę na roaming?
 #985992  autor: Taki_tam
 28 mar 2018, 12:44
Nie ma znaczenia, który pierwszy pakiet włączysz. 10GB/mc ma wyższy priorytet i tylko taki pakiet będziesz miał dostępny w kraju. Po wykorzystaniu pakietu do końca ważności pakietu masz cięcie pasma. Masz za to pakiet internetu w roamingu.
 #986002  autor: Taki_tam
 28 mar 2018, 13:42
Możesz wyłączyć wcześniej pakiet 10GB. Wyłączenie pakietu spowoduje, że nie będzie już pakietu o wyższym priorytecie i sesja internetu powróci na pakiet dla usługi masz 1zł masz nolimit (zakładam, że wcześniej był aktywny). Trzeba pamiętać, że przy obu włączonych usługach płacisz za obie (chyba, że jesteś tak dobry i masz na koncie 0zł dla usługi 1zł/nolimit/dzień).
 #987018  autor: babcia77
 04 kwie 2018, 07:48
Takie coś z dzisiaj: Wczoraj ostatni dzień okresu. Korzystałem z netu dość mocno - jakieś 130 GB danych. Dziś rano włączam modem bez połączenia a netem i dostałem trzy SMS-y: jeden o możliwości przedłużenia i dwa o włączeniu Bezpiecznego Internetu. Plus ograniczenie prędkości transmisji. Włączam usługę na kolejny okres. SMS potwierdzający dostałem 1-2 minuty po wysłaniu TAK - nigdy tak szybko nie dostałem. Dzwonię na infolinię. Okazuje się że Bezpieczny Internet jest włączony ale nie pobrali za niego kasy. Tylko jest limit prędkości - chyba 1 Mbps - włączony. Zgłoszenie poszło i jeszcze podczas rozmowy limit prędkości został zdjęty. Zobaczymy jak to dalej będzie działać.

Druga rzecz to to RWK za zgody marketingowe. 21 marca dostałem info że mogę to włączyć kodem *140*200*7#. Próbowałem 23 marca i przedwczoraj - dostałem info że zlecenie przyjęte do realizacji i cisza - RWK nie został włączony. Więc dziś przy okazji zlecenie bo BOK potwierdził że taką zgodę mogę włączyć. Czekam na potwierdzenie.

To tak dla porządku jakby ktoś miał problemy z usługą. ;-)
 #987130  autor: darekka
 04 kwie 2018, 20:11
Tu http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 25#p987125 omawiamy promocję RWK za zgody. Wg Regulaminu mają 14dni na udostępnienie RWK pod warunkiem, że potwierdzili zrealizowanie zlecenia i aktywacji-jeśli coś nie pykło zalecam telefon do BOA.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #987151  autor: kaspeed
 04 kwie 2018, 21:10
Czy tylko u mnie m.iboa w telefonie nie działa??Niewiem jak spr ilosc gb w masz złotowke;( teraz ładnie w m.iboa.pl pokazywalo teraz ni uja

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #987198  autor: babcia77
 05 kwie 2018, 07:00
darekka pisze:Tu http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 25#p987125 omawiamy promocję RWK za zgody. Wg Regulaminu mają 14dni na udostępnienie RWK pod warunkiem, że potwierdzili zrealizowanie zlecenia i aktywacji-jeśli coś nie pykło zalecam telefon do BOA.
Sprawdziłem - wczoraj minęło 14 dni od zgłoszenia i potwierdzenia że przyjęli więc wygląda że przy okazji innej sprawy w BOK słusznie podniosłem sprawę. Dziś w nocy RWK włączyli. Można wyłączyć zgody. ;-)
 #987200  autor: darekka
 05 kwie 2018, 07:28
@kaspeed Nie tylko u Ciebie nie pokazuje ilości GB(u mnie na 2 SIMkach z Usługą również nic nie widać z zakresu GB)-zawsze kodem *103*22*8*11# sprawdzisz aktualny ich stan.

@babcia77 czyli wszystko zadziałało(BOA) jak trzeba-RWK dali to zalecam powycofywanie zgód(kodami to trochę zabawy i trzeba po każdym kodzie czekać na potwierdzenie zrealizowania ponieważ następny kod do tego czasu będzie walił błędem)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #987225  autor: babcia77
 05 kwie 2018, 10:48
darekka pisze:@babcia77 czyli wszystko zadziałało(BOA) jak trzeba-RWK dali to zalecam powycofywanie zgód(kodami to trochę zabawy i trzeba po każdym kodzie czekać na potwierdzenie zrealizowania ponieważ następny kod do tego czasu będzie walił błędem)
Zacytuje sam siebie z poprzedniego postu: "Dziś w nocy RWK włączyli. Można wyłączyć zgody. ;-)" ;-)
 #987441  autor: Taki_tam
 06 kwie 2018, 09:03
Czy wy naprawdę myślicie, że usługa składa się z jednego systemu, który ją realizuje? Tak poza tym, to z tego co napisał ewidentnie widać, że spoźnił się z przedłużeniem usługi, a konsultant nie zna się na usłudze dlatego przyznał rację klientowi.
  • Strona 119 z 202
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 202
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 202