DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 142 z 202
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 202
 #1072970  autor: darekka
 31 maja 2019, 22:08
A po co nowa platforma skoro stara jeszcze zipie-przecie to zbędny wydatek, a jak wiemy klient prepaid to klient niestały, w dresie i awanturujący się.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1073498  autor: darekka
 08 cze 2019, 08:25
babcia77 pisze:
07 cze 2019, 10:28
Właśnie za problemy z 24 maja wpadły przeprosiny, 30PLN i wydłużenie konta o 30 dni. ;-)
co się działo w tym czasie?

Częstotliwość i uciążliwość problemów od dłuższego czasu jest dość niewielka i szybko je usuwają. Patrząc natomiast na benefity, które otrzymujemy za te problemy oraz stosunek cena/możliwości(30zł/31dni full nolimit-z benefitami dużo mniej) ja jak i zapewne wielu posiadaczy tej oferty jesteśmy zadowoleni. Mniej wytrwali/bardziej wymagający już porzucili tą ofertę i są zadowoleni gdzie innej i o to chodzi-niech każdy docenia swoją ofertę z, której jest zadowolony minimum tak jak my ze swojej...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1073531  autor: darekka
 08 cze 2019, 14:31
Ja tego nie neguję ale i jest to mój jedyny net i nawet te usterki, które się pojawiają są coraz mniej dokuczliwe, a jak pisałem kalkulując ich "uciążliwość", cenę i możliwości tej oferty(zawartość usługi+benefity) nadal spełnia moje wymagania(pewnie mam je bardzo nisko ustawione ale i nie służy mi ta usługa do pracy zawodowej więc czasowe odcięcie od neta mi nie szkodzi a, wręcz pozytywnie wpływa na relacje małżeńskie :wink: - podobnie jak niedawna około 20 godzinna przerwa w dostawie prądu dała nam czas na "popracowanie" nad relacjami :wink: ).
Z każdego problemu w tej ofercie da się zyski czerpać( nie tylko benefity od operatora...).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1073563  autor: babcia77
 08 cze 2019, 20:51
darekka pisze:
08 cze 2019, 08:25
babcia77 pisze:
07 cze 2019, 10:28
Właśnie za problemy z 24 maja wpadły przeprosiny, 30PLN i wydłużenie konta o 30 dni. ;-)
co się działo w tym czasie?
Opisywałem tu dziwiąc się szybką reakcją infolinii. ;-)

Z grubsza 3 razy w ciągu kilku godzin była przerwa w działaniu. Naprawili a ja jak zwykle copy, paste & zmiana daty w "szablonie " reklamacji. Wczoraj w ciągu kilkunastu minut SMS że będą dzwonić, krótka rozmowa mająca na celu wyłącznie potwierdzenie danych konta, kasa i przedłużenie na numerze i mail z potwierdzeniem przerwy, potwierdzeniem gratisów za reklamację i przeprosinami.

Co ciekawe "w bonusie" naprawili to do czego nie chcieli się przyznać. Tzn. do limitu 15 Mbps który pojawił się po pożarze ich serwerowni na początku lutego. Na składane reklamacje odpowiadali że nie ma żadnego limitu i wszystko jest OK. Tylko że realnie ponad 15 Mbps nie sposób było wyjść.

Co do jakości usługi - mi tam pasuje. To jest net dla grupy ludzi w pracy gdzie jest zakaz z korzystania netu firmowego do celów prywatnych. Przy czym od razu: nie zakaz netu tylko zakaz wykorzystania łącza firmowego do prywatnych celów. Czyli np na długich dyżurach gdzie trzeba siedzieć a roboty akurat nie ma żadnej. Zwłaszcza że od ponad roku raz zapłaciłem 30 PLN jak nie było kasy z bonusów. ;-) Tylko zawsze mam jakiś backup - np. teraz starter Play z netem z puszek Coli.
 #1073567  autor: darekka
 09 cze 2019, 09:00
Teraz już kojarzę sytuacje-nasza oferta przetrwała tylko na minimalnej ilości simek i u naprawdę mikro grupie użytkowników i cieszmy się, że jest bo lepszej nie ma w tej kasie.
Swoją drogą to ja żadnego ogranicznika do 15Mb nie zaznałem na żadnej z 4 kart-dziwne, że Tobie się "poszczęściło" ale grunt, że już go przypadkiem usunęli.

Mnie od dłuższego czasu nurtuje jedna sprawa-migracja z T-mobile do HEYAH(odpłatne 100 dni konta), a nasza usługa...teoretycznie zgodnie z Regulaminami wszystkie usługi z T powinny działać o ile w Heyah jest jej odpowiednik(u nas jest to mocno niepewne, bo niby na uprawnionych starterach T/Heyah usługa jest ale globalnie nigdy nie było tej oferty). Szkoda mi trochę zaryzykować, bo jak nie pyknie to będzie podobnie jak z "nieistniejącym" wg operatora lejkiem do 15Mb i kopanie się z koniem.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1073599  autor: darekka
 09 cze 2019, 17:23
Dzięki za info- szkoda ale tak jak piszesz szkoda ryzyka(swoją drogą to szczęście, że udało się Tobie odratować usługę po zmianie, bo jak wiesz u naszego operatora to różnie bywa nawet bez kombinowania).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1073615  autor: babcia77
 09 cze 2019, 22:23
darekka pisze:
09 cze 2019, 09:00

Swoją drogą to ja żadnego ogranicznika do 15Mb nie zaznałem na żadnej z 4 kart-dziwne, że Tobie się "poszczęściło" ale grunt, że już go przypadkiem usunęli.
Ktoś na jesieni zeszłego roku narzekał na identyczną sytuację. Czyli w realu nie można przekroczyć 15 Mbps a T-M na zgłoszenia serwisowe i reklamacje odpowiada że nie stwierdzono problemu i limitu nie ma. Wtedy też nie wierzyłem. A z okazji pożaru i ówczesnych kłopotów trafiło mnie tym samym. Ma kilkadziesiąt wyników pomiarów prędkości z tego okresu i wszystkie poniżej 15 Mbps.
 #1073624  autor: michcio123
 10 cze 2019, 08:51
Witam
To ja mam identyczną sytuację z lejkiem 15/15 po deaktywacji no limit za 1zł od 19 lipca 2018r. Było tak jak u Ciebie @babcia77 na zgłoszenia serwisowe i reklamacje identyczna odpowiedź. Jestem ciekaw jak Ci się to udało co dokładnie im zgłaszałeś co pisałeś w treści reklamacji jeśli oczywiście to nie tajemnica może aktywowali jakiś pakiet GB który ten limit zdjął kiedy zauważyłeś brak lejka 15/15?
 #1073639  autor: babcia77
 10 cze 2019, 11:00
michcio123 pisze:
10 cze 2019, 08:51
Witam
To ja mam identyczną sytuację z lejkiem 15/15 po deaktywacji no limit za 1zł od 19 lipca 2018r. Było tak jak u Ciebie @babcia77 na zgłoszenia serwisowe i reklamacje identyczna odpowiedź. Jestem ciekaw jak Ci się to udało co dokładnie im zgłaszałeś co pisałeś w treści reklamacji jeśli oczywiście to nie tajemnica może aktywowali jakiś pakiet GB który ten limit zdjął kiedy zauważyłeś brak lejka 15/15?
Zgłaszałem ograniczenie transferu zarówno na infolinii jak i mailem na BOA. Zakładali zgłoszenia i po kilku dniach dostawałem odpowiedź że nie stwierdzono żadnych anomalii i limitów brak. A ja miałem max 15 Mbps. Limit zniknął 24 maja po trzykrotnym zaniku netu. Za każdym razem resetowali usugę. Po 2-3 dniach zauważyłem że limit 15 Mbps zniknął. Bez składania kolejnej reklamacji etc. Co spowodowało jego zdjęcie nie mam niestety pojęcia.
 #1073652  autor: leszekte
 10 cze 2019, 12:12
Moim "lejkiem" 15/15 zajmuje się UKE . Przedłużają już drugi miesiąc . T-mobile odpowiedziało tak : " Raz jeszcze sprawdziłam parametry zasięgowe w Pana lokalizacji. Średnia osiągana prędkość wynosi 10-15 Mb/s jest ona zgodna ze specyfikacją usługi Internetu mobilnego. Osiągany zasięg jest bardzo wysoki - wynosi 5-6 kresek LTE. Stacja, z którą się Pan łączy pracuje prawidłowo. W okolicy (na innym nadajniku) występowała awaria przez którą sieć mogła być trochę przeciążona dlatego też w godzinach wieczornych i w weekendy mogły występować chwilowe utrudnienia – podkreślę jednak, że nie jest to nadajnik z którym łączy się Pana aparat.

Pragnę wyjaśnić, że weryfikując działanie usługi Internetu mobilnego na kontach Klientów, opieramy się na średniej oraz maksymalnej prędkości danych, ponieważ nie oferujemy w tej usłudze stałej prędkości. Zdaję sobie więc sprawę, że może Pan rejestrować spadki prędkości, w sieci radiowej nie stanowi to jednak nieprawidłowości.

Połączenia internetowe realizujemy głównie w technologiach 3G oraz LTE, ale też na różnych pasmach. Szczególnie w godzinach wieczornych czy w weekendy, kiedy duża ilość użytkowników łączy się z nadajnikiem, karta SIM w routerze i karta SIM w telefonie, mogą korzystać z pasm o różnej częstotliwości. W przypadku niższej częstotliwości, niższa będzie również prędkość, co wynika ze współdzielenia sieci.

Sama usługa Internetu jest jednak dostępna na koncie, poprawnie skonfigurowana i działa prawidłowo. Otrzymuje Pan transmisję danych o najwyższej w danej chwili przepustowości.

Rozumiem, że może mieć Pan odmienne zdanie, natomiast w toku wymiany korespondencji zostały Panu udzielone wszelkie wyjaśnienia, wyczerpując tym samym drogę postępowania reklamacyjnego. Moje pismo, proszę potraktować jako wiążące i ostateczne podtrzymanie dotychczasowego stanowiska. Po otrzymaniu zgłoszenia ze wskazanej przez Pana Instytucji odpowiednio się do niego ustosunkujemy.

Kończąc jestem zobligowana przypomnieć, że zakończyliśmy drogę postpowania reklamacyjnego, a informację dotyczącą możliwości dalszego postępowania z Pana strony prezentowaliśmy na dole każdej z naszych wcześniejszych decyzji. Informuję, że dalsza korespondencja podnosząca kwestie już wyjaśnione pozostanie z naszej strony bez odpowiedzi." Podpisała pani Paulina Wolszczak . UKE Jednak nie odpuszcza.
A mnie w tej odpowiedzi szczerze rozbawił fragment "Osiągany zasięg jest bardzo wysoki - wynosi 5-6 kresek LTE. " Nie wiem, czy jednostka" kreska LTE" należy do okładu SI , czy może to jakaś imperialna miara....
 #1073691  autor: darekka
 10 cze 2019, 18:23
Problem z dochodzeniem roszczeń w związku z "lejkiem 15Mb" polega na fakcie, że operator w żadnym dokumencie opisującym nasza usługę nigdzie nie wspomniał o minimalnych i maksymalnych prędkościach jakie w teorii można by osiągnąć w idealnych warunkach mając aktywną naszą ofertę, a skoro tego nigdzie nie deklaruje to dowolna prędkość przekraczająca bodaj 8kbps(zapisana jako minimalna w RŚUT) jest prawidłowa -niezależnie od naszych odczuć i obserwacji sprzed ograniczenia prędkości. Zgodzę się z tym, iż u kilkorga z Was "przypadkiem" taki limit powstał(u jednych po kombinowaniu z "Bez limitu za 1zł. dziennie" u innych po pożarze w kurniku)i to boli zwłaszcza, że śmigało wcześniej z większymi prędkościami ale szanse na powodzenie w tym sporze są niewielkie(aczkolwiek szczerze dopinguje i trzymam kciuki za sukces), bo operator nie zagwarantował minimalnej prędkości dla naszej usługi, a jedynie RŚUTem gwarantuje minimum 8kbps. Być może jak u kolegi niżej samoczynnie się ten limit skasuje ale w ramach przypadku bardziej niż w związku z odczuciami/oczekiwaniami użytkownika.

Na ewentualny zarzuty, że kiedyś śmigało szybciej, a teraz to jakoś tylko 15Mb mają kilka uzasadnień: przybyło klientów więc naturalnym efektem tego w sieciach mobilnych jest mniejsza prędkość dla pojedyńczego usera, a patrząc dalej skoro przybyło klientów to zgodnie z RŚUT mogą podejmować pewne działania mające zapewnić stabilność, bezpieczeństwo , integralność sieci oraz wszystkim klientom możliwie najwyższą jakości(prędkości) co też uczynili poprzez lekko poprawienie priorytetów(w Waszym przypadku zmniejszając Wam dostępne prędkości) aby wpłynąć pozytywnie na jakość,stabilność i integralność sieci oraz zadowolenie wszystkich klientów.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1073747  autor: babcia77
 11 cze 2019, 08:41
Ciekawe. Chyba T-M zmieniło sporo rzeczy.

Wczoraj minęło 30 dni od aktywacji Nie dostałem SMS-a o ponownej aktywacji. Dziś rano za to SMS że jest włączony BI. Telefon na infolinię. Potwierdzili że nie ma pakietu i jest BI. Ale co ciekawe nie pobrali za BI środków. W czasie rozmowy wysłałem SMS pod 80481. Usługa w ciągu kilku minut się aktywowała. I ciekawostka. W MIBOA przyznany pakiet danych to 586,01 GB. A pod *103*22*8*11# jest 600075,35MB. Wcześniej poprzez MIBOA i kod USSD pokazywało brak pakietu danych.

Babka na infolinii przeglądała historię konta i na liście była "Masz złotówkę - masz no limit...", nie szukała jak zwykle i nie dopytywała. Wiedziała że taka usługa jest i jak jest skonstruowana. Dodatkowo zawsze dzwonię na infolinię z numeru w Play bo tak mi wygodnie. do tej pory autoryzacja była głosowa u operatora. Dziś automat poprosił o numer i PESEL albo hasło do numeru i dopiero połączył z operatorem który już nie robił autoryzacji.
 #1073750  autor: darekka
 11 cze 2019, 09:37
Ja 12 maja aktywowałem usługę i zobaczymy czy otrzymam zaproszenie i jaki pakiet po aktywacji udostępnią po reaktywacji ale jeśli będzie jak u Ciebie to chyba wreszcie mielibyśmy względnie zgodny z warunkami oferty "nolimit" albo Twój pakiet się do końca nie zresetował i zsumowało z nowym. Ile masz kaski w ramach nolimitu na reszte usług i czy widzisz 2 pozycje doładowanie.

Nie masz czasem aktywnego "Frii internet"(w T-mobile) lub "Dniówki internetu"(wg. strony operatora http://www.heyah.pl/na-karte/dniowka staniała ona z 28 groszy do 9 groszy choć regulaminy wiszą nadal stare) w Heyah?
Ostatnio zmieniony 11 cze 2019, 10:04 przez darekka, łącznie zmieniany 2 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 142 z 202
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 202
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 202