DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 143 z 202
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 202
 #1073639  autor: babcia77
 10 cze 2019, 11:00
michcio123 pisze:
10 cze 2019, 08:51
Witam
To ja mam identyczną sytuację z lejkiem 15/15 po deaktywacji no limit za 1zł od 19 lipca 2018r. Było tak jak u Ciebie @babcia77 na zgłoszenia serwisowe i reklamacje identyczna odpowiedź. Jestem ciekaw jak Ci się to udało co dokładnie im zgłaszałeś co pisałeś w treści reklamacji jeśli oczywiście to nie tajemnica może aktywowali jakiś pakiet GB który ten limit zdjął kiedy zauważyłeś brak lejka 15/15?
Zgłaszałem ograniczenie transferu zarówno na infolinii jak i mailem na BOA. Zakładali zgłoszenia i po kilku dniach dostawałem odpowiedź że nie stwierdzono żadnych anomalii i limitów brak. A ja miałem max 15 Mbps. Limit zniknął 24 maja po trzykrotnym zaniku netu. Za każdym razem resetowali usugę. Po 2-3 dniach zauważyłem że limit 15 Mbps zniknął. Bez składania kolejnej reklamacji etc. Co spowodowało jego zdjęcie nie mam niestety pojęcia.
 #1073652  autor: leszekte
 10 cze 2019, 12:12
Moim "lejkiem" 15/15 zajmuje się UKE . Przedłużają już drugi miesiąc . T-mobile odpowiedziało tak : " Raz jeszcze sprawdziłam parametry zasięgowe w Pana lokalizacji. Średnia osiągana prędkość wynosi 10-15 Mb/s jest ona zgodna ze specyfikacją usługi Internetu mobilnego. Osiągany zasięg jest bardzo wysoki - wynosi 5-6 kresek LTE. Stacja, z którą się Pan łączy pracuje prawidłowo. W okolicy (na innym nadajniku) występowała awaria przez którą sieć mogła być trochę przeciążona dlatego też w godzinach wieczornych i w weekendy mogły występować chwilowe utrudnienia – podkreślę jednak, że nie jest to nadajnik z którym łączy się Pana aparat.

Pragnę wyjaśnić, że weryfikując działanie usługi Internetu mobilnego na kontach Klientów, opieramy się na średniej oraz maksymalnej prędkości danych, ponieważ nie oferujemy w tej usłudze stałej prędkości. Zdaję sobie więc sprawę, że może Pan rejestrować spadki prędkości, w sieci radiowej nie stanowi to jednak nieprawidłowości.

Połączenia internetowe realizujemy głównie w technologiach 3G oraz LTE, ale też na różnych pasmach. Szczególnie w godzinach wieczornych czy w weekendy, kiedy duża ilość użytkowników łączy się z nadajnikiem, karta SIM w routerze i karta SIM w telefonie, mogą korzystać z pasm o różnej częstotliwości. W przypadku niższej częstotliwości, niższa będzie również prędkość, co wynika ze współdzielenia sieci.

Sama usługa Internetu jest jednak dostępna na koncie, poprawnie skonfigurowana i działa prawidłowo. Otrzymuje Pan transmisję danych o najwyższej w danej chwili przepustowości.

Rozumiem, że może mieć Pan odmienne zdanie, natomiast w toku wymiany korespondencji zostały Panu udzielone wszelkie wyjaśnienia, wyczerpując tym samym drogę postępowania reklamacyjnego. Moje pismo, proszę potraktować jako wiążące i ostateczne podtrzymanie dotychczasowego stanowiska. Po otrzymaniu zgłoszenia ze wskazanej przez Pana Instytucji odpowiednio się do niego ustosunkujemy.

Kończąc jestem zobligowana przypomnieć, że zakończyliśmy drogę postpowania reklamacyjnego, a informację dotyczącą możliwości dalszego postępowania z Pana strony prezentowaliśmy na dole każdej z naszych wcześniejszych decyzji. Informuję, że dalsza korespondencja podnosząca kwestie już wyjaśnione pozostanie z naszej strony bez odpowiedzi." Podpisała pani Paulina Wolszczak . UKE Jednak nie odpuszcza.
A mnie w tej odpowiedzi szczerze rozbawił fragment "Osiągany zasięg jest bardzo wysoki - wynosi 5-6 kresek LTE. " Nie wiem, czy jednostka" kreska LTE" należy do okładu SI , czy może to jakaś imperialna miara....
 #1073691  autor: darekka
 10 cze 2019, 18:23
Problem z dochodzeniem roszczeń w związku z "lejkiem 15Mb" polega na fakcie, że operator w żadnym dokumencie opisującym nasza usługę nigdzie nie wspomniał o minimalnych i maksymalnych prędkościach jakie w teorii można by osiągnąć w idealnych warunkach mając aktywną naszą ofertę, a skoro tego nigdzie nie deklaruje to dowolna prędkość przekraczająca bodaj 8kbps(zapisana jako minimalna w RŚUT) jest prawidłowa -niezależnie od naszych odczuć i obserwacji sprzed ograniczenia prędkości. Zgodzę się z tym, iż u kilkorga z Was "przypadkiem" taki limit powstał(u jednych po kombinowaniu z "Bez limitu za 1zł. dziennie" u innych po pożarze w kurniku)i to boli zwłaszcza, że śmigało wcześniej z większymi prędkościami ale szanse na powodzenie w tym sporze są niewielkie(aczkolwiek szczerze dopinguje i trzymam kciuki za sukces), bo operator nie zagwarantował minimalnej prędkości dla naszej usługi, a jedynie RŚUTem gwarantuje minimum 8kbps. Być może jak u kolegi niżej samoczynnie się ten limit skasuje ale w ramach przypadku bardziej niż w związku z odczuciami/oczekiwaniami użytkownika.

Na ewentualny zarzuty, że kiedyś śmigało szybciej, a teraz to jakoś tylko 15Mb mają kilka uzasadnień: przybyło klientów więc naturalnym efektem tego w sieciach mobilnych jest mniejsza prędkość dla pojedyńczego usera, a patrząc dalej skoro przybyło klientów to zgodnie z RŚUT mogą podejmować pewne działania mające zapewnić stabilność, bezpieczeństwo , integralność sieci oraz wszystkim klientom możliwie najwyższą jakości(prędkości) co też uczynili poprzez lekko poprawienie priorytetów(w Waszym przypadku zmniejszając Wam dostępne prędkości) aby wpłynąć pozytywnie na jakość,stabilność i integralność sieci oraz zadowolenie wszystkich klientów.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1073747  autor: babcia77
 11 cze 2019, 08:41
Ciekawe. Chyba T-M zmieniło sporo rzeczy.

Wczoraj minęło 30 dni od aktywacji Nie dostałem SMS-a o ponownej aktywacji. Dziś rano za to SMS że jest włączony BI. Telefon na infolinię. Potwierdzili że nie ma pakietu i jest BI. Ale co ciekawe nie pobrali za BI środków. W czasie rozmowy wysłałem SMS pod 80481. Usługa w ciągu kilku minut się aktywowała. I ciekawostka. W MIBOA przyznany pakiet danych to 586,01 GB. A pod *103*22*8*11# jest 600075,35MB. Wcześniej poprzez MIBOA i kod USSD pokazywało brak pakietu danych.

Babka na infolinii przeglądała historię konta i na liście była "Masz złotówkę - masz no limit...", nie szukała jak zwykle i nie dopytywała. Wiedziała że taka usługa jest i jak jest skonstruowana. Dodatkowo zawsze dzwonię na infolinię z numeru w Play bo tak mi wygodnie. do tej pory autoryzacja była głosowa u operatora. Dziś automat poprosił o numer i PESEL albo hasło do numeru i dopiero połączył z operatorem który już nie robił autoryzacji.
 #1073750  autor: darekka
 11 cze 2019, 09:37
Ja 12 maja aktywowałem usługę i zobaczymy czy otrzymam zaproszenie i jaki pakiet po aktywacji udostępnią po reaktywacji ale jeśli będzie jak u Ciebie to chyba wreszcie mielibyśmy względnie zgodny z warunkami oferty "nolimit" albo Twój pakiet się do końca nie zresetował i zsumowało z nowym. Ile masz kaski w ramach nolimitu na reszte usług i czy widzisz 2 pozycje doładowanie.

Nie masz czasem aktywnego "Frii internet"(w T-mobile) lub "Dniówki internetu"(wg. strony operatora http://www.heyah.pl/na-karte/dniowka staniała ona z 28 groszy do 9 groszy choć regulaminy wiszą nadal stare) w Heyah?
Ostatnio zmieniony 11 cze 2019, 10:04 przez darekka, łącznie zmieniany 2 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1073754  autor: darekka
 11 cze 2019, 10:03
Odpal sobie "Frii internet" na starterze T-mobile lub "Dniówkę internetu" jak masz HEYAH i zapomnij o BI.
Jeszcze zaczną za ten debet w BI odsetki naliczać. :D

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1073778  autor: darekka
 11 cze 2019, 11:23
Ja bym próbował znowu, bo u mnie działają normalnie na 4 starterach jednocześnie "Frii internet/Dniówka internetu"+ nasza Usługa. Nawet raz z okazji awarii naszej usługi te kola ratownicze nie pozwoliły na zadziałanie BI.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1074042  autor: darekka
 13 cze 2019, 18:36
Coś chyba pozmieniali w naszej Usłudze, bo na jednym z 2 numerów na, których dziś mamy 31(darmowy) dzień dziś pobierali za poł.,głosowe,sms i mms oraz net przestał działać i dodatkowo po wysłaniu smsa reaktywacyjnego w kilka chwil aktywowano ofertę. Co mocno ciekawe to stan pakietu dostępnego po aktywacji to...1205560,02MB czyli 1,1TB ważne do jutra.
Drugi numer śmiga po necie normalnie(tylko do tego służy) mimo 31ego dnia(tzw.darmowy dzień).

Z obu bilingów wynika, że 12ego(30dzień od aktywacji) po złotóweczce nie pobrało na żadnym z 2 numerów...

Po miłej rozmowie z Panią(sądząc po akcencie to zza wschodniej granicy) zwrócono wszelkie koszty za poł.,sms,mms oraz dodatkowo 1 zł. , za usługę,której dane w moment odnalazła.
Słowem zmiany na lepsze właśnie się ziściły :D

EDYCJA: 14.06.2019 0:10
właśnie na drugim numerze tuż po północy reaktywowałem Usługę po 31 dniu i tu też pakiet GB przydzielono sporo powyżej tego co mieliśmy kiedyś-876.35GB(wg.MiBOA)/897380,50MB(wg.kodu USSD). Na minus około 22ej 31 dnia(dotychczas ten dzień był "darmowy" do północy) system skapował się, że nie ma GB i zaskoczył "Frii internet" po 50MB ograniczył prędkość do 16kbps. Wychodzi na to, że skutkiem ubocznym zrealizowania prawdziwego :D nolimitu neta jest kasacja "darmowego" 31dnia. :(

Takie mega pakiety potwierdzają, że wreszcie nasza oferta daje nam w zasadzie to za co zgodnie z Regulaminem płacimy-realny nolimit internetu(pakiet złotówkowy nadal 3690zł). Teraz nurtuje mnie sprawa o ile ten pierwszy mega pakiet GB będzie rósł każdego następnego dnia?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1074093  autor: michcio123
 14 cze 2019, 10:51
darekka pisze:
13 cze 2019, 18:36
Z obu bilingów wynika, że 12ego(30dzień od aktywacji) po złotóweczce nie pobrało na żadnym z 2 numerów...
Może dlatego wychodzą cyrki w 31 dzień.
Aktualnie do lipca mam przerwę w korzystaniu z usługi więc się na razie nie wypowiem jak to u mnie działa. Jeśli rzeczywiście pakiety będą większe to mamy sukces.
Ciekawe jest natomiast:
- jakiej wielkości będzie drugi pakiet GB i kolejne
- czy w dalszym ciągu jest aktywna poprawka wprowadzona ok. 1,5 roku temu która
miała na celu naprawić błąd który powodował wywalenie się usługi po uzbieraniu 2
TB. Przypomnę że polegało to na tym że po uzbieraniu ok. 1,8 TB nastąpiło
zmniejszenie pakietu danych do ok. 1 TB.
Nie tak dawno była informacja że T-mobile ma wprowadzić jakieś zmiany na infolinii w celu przyspieszenia rozwiązywania problemów z jakimi dzwonią klienci . Być może coś zmieniono w systemie dlatego konsultanci wiedzą z jaką usługą mają doczynienia. To miałem na myśli
 #1074105  autor: darekka
 14 cze 2019, 13:35
Dziś wieczorem na 1 numerze, a jutro z rana na drugim sprawdzę czy faktycznie dodają po 50GB-jesli by tak było to pierwszorazowy pakiet kilkuset i więcej GB ma za zadanie uniemożliwić sytuację w, której nam go braknie(50GB to nie był duży pakiet i bywało, że brakowało)-tym samym już nie zarobimy na tym problemie :( ale i dzięki temu nie będzie już problemu ze skończeniem się pakietu w najbardziej nieodpowiednim momencie:D .

Ciekawe też czy w okolicy 1,8TB następuje "reset" do 1TB?

EDYCJA 19:00: sprawdziłem jak pisałem wcześniej zachowanie platformy obsługującej naszą Usługę w kwestii wielkości 2giego pakietu po aktywacji Usługi-dla pierwszego numeru dziś po pobraniu 1zł. dodano "TYLKO" 50GB.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1075091  autor: darekka
 29 cze 2019, 12:05
Ktoś pytał o to czy automatyczny"reset" skumulowanych GB w okolicy 1,8TB następuje- TAK system ustawia stan GB wtedy na 1TB i kumuluje dalej.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1075589  autor: darekka
 07 lip 2019, 14:19
Usługa w dniu 6.07.2019 nie pobrała opłaty i pozerowało dzisiaj pakiety(niby dziś pobrało 1 zł.o innej porze niż zwykle ale nie pododawało GB ani złotówek), zaskoczył w związku z tym "Frii internet"-i koniec neta.
Ponoć problemy związane są z wdrażaniem w ten weekend nowej platformy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1075600  autor: babcia77
 07 lip 2019, 17:53
darekka pisze:
07 lip 2019, 14:19
Usługa w dniu 6.07.2019 nie pobrała opłaty i pozerowało dzisiaj pakiety(niby dziś pobrało 1 zł.o innej porze niż zwykle ale nie pododawało GB ani złotówek), zaskoczył w związku z tym "Frii internet"-i koniec neta.
Ponoć problemy związane są z wdrażaniem w ten weekend nowej platformy.
Coś kombinują. U mnie w MiBOA nie ma pakietów. 06.07 pobrało 1 PLN i zrobiło 2 doładowania ale półtorej godziny później pobrało 3 PLN. Net działał i działa normalnie, dziś pobrało 1 PLN normalnie. Muszę wyjaśnić czemu pobrało te 3 PLN - nie jest to BI bo mam od piątku włączony Frii Internet który nie odpalił.

Dodatkowo w czwartek dane skumulowane osiągnęły 1,8 TB. I w tym momencie nie zresetowało do 1 TB tylko cały czas przy sprawdzaniu *103*22*8*11# mam stan 1829430.39 MB. Przy czym net działa normalnie, pobrałem od czwartku jakieś 120-130 GB danych.
 #1075602  autor: darekka
 07 lip 2019, 18:43
Na wcześniej wspomnianym numerze po zgłoszeniu(albo i samoczynnie) usługa się obudziła pakiety GB i złotówek są są na oko z 2óch dni skumulowane. Kaskę za poł.głosowe,sms, mms oddali z nawiązka.
Drugi numer działa normalnie bez żadnych zgrzytów.

Wdrażają system mający na celu poprawę świadczonych usług (generalnie system wewnętrzny poprawiający szybkość, dokładność i jakość obsługi telefonicznej)i te cuda ponoć są z tym związane.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1075662  autor: darekka
 08 lip 2019, 12:10
Na moim drugim numerze również dziś pakiet GB się zresetował i mam tylko ok.49GB ale pakiet złotówek nie uległ kasacji.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 143 z 202
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 202
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 202