@TakiTam ja te reklamacje z uporem maniaka ślę i słał będą do skutku(tak jaki i zapowiedziałem w czasie pernamentnych i nienaprawianych przez nawet 2msc.awarii, że choćbym sam z tą usługa został to jej nie opuszcze). Na ostatnią sam ktoś z Działu Reklamacji wysłał do technicznych zgłoszenie aby ogarnęli problemy-ale co z tego skoro od 27 listopada mimo moich przypomnień/eskalacji cisza, a usługa działa w sposób dalece różny od regulaminowych jej warunków na,które zgodziły się obie strony(ja i operator) ale tylko ja mam regulaminowa złotówkę zawsze zapłacić, a operator jakoś ma w poważaniu pkt.5.6.4 gwarantujący nolimit ilości danych
Tu nie możemy pozwalać na olewacto ze strony operatora-jak ktoś ma czasami chęć "dorobić"/mieć usługę za darmo to polecam zużywać ten pakiecik neta jaki nam łaskawcy dają i pisać reklamacje(usługa się samoczynnie naprawi w dniu następnym po najbliższym odnowieniu pakietu/po pobraniu 1zł). Nikt się przy tym nie narobi(raz napisać reklamacje i podmieniać daty), a zużycie tych max 100GB to żadna sztuka nawet uczciwie używając neta(film, gra i po necie).
Jak się kumulowało to patrząc jednym okiem można było przyjąć, że usługa działa w miarę ok dla 99% jej posiadaczy choć i tak niezgodnie z jej warunkami ale jak teraz takie operator ma chęć mini pakieciki dawać bez kumulacji to nie można tego odpuścić(damy palec to za jakiś czas uznają, że 10GB/dobowo to nolimit). Nawet gdyby tłumaczyli się "złym " systemem, który jakoby kiedyś sobie nie radziła to przypominam, że niedawno udostępnili PRAWDZIWY nolimit za darmo w ramach "Nielimitowany internet na święta" więc ten argument mnie już nie przekonuje, a nawet motywuje do oczekiwania tego samego za bądź co bądź moje pieniądze
Do tego u wielu z Was doszedł problem nieregulaminowego i niczym niezdejmowalnego ogranicznika 15/15Mb, który operator też ma w nosie mimo Waszych próśb i gróźb-to nie tak powinna wyglądać współpraca wielkiego operatora z klientami.