DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 172 z 202
  • 1
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 202
 #1111348  autor: darekka
 08 lut 2021, 08:56
Ja u siebie na 2xH i 2xT mając te zabezpieczajace pakiety 50MB za 0 lub 28groszy nigdy żadnego problemu nie uświadczyłem, a niejednokrotnie dzięki temu uniknąłem drenowania konta po skasowaniu "Bezpieczego internetu" gdy użytkownik zapomniał o reaktywacji usługi. Nigdy po zadziałaniu tych 50MB nie było najmniejszego problemu z czymkolwiek w naszej usłudze-aktywacja, prędkości bez ograniczeń, usługa działała zawsze prawidłowo. Twoje problemy raczej wynikały z zabawy w przechowanie SIMki(ja się na to nie pokusiłem konta wydłużając doładowaniem,reklamacją lub odpłatnie w Heyah 100dni za 4,99) aktywacją "Bez limitu za 1zł. dziennie", która jak piszesz do pewnego czasu powodowała niezdejmowalny "sufit" na 15Mb i być może nadal gdzieś tam w pewnych sytuacjach przypomina o sobie, a nie samego pakietu 50MB po którym regulaminowo wpada lejek 16kbps, który znika po zdobyciu jakiegokolwiek pakietu GB(darmowy z piątkowych promocji lub z naszej usługi)...

Nikt poza Tobą nie wspomina o podobnych do twoich problemów z tymi zabezpieczającymi 50MB więc jest to jakiś odosobniony przypadek powstały na konkretnej simce-widać nie jest Tobie pisane takie zabezpieczenie ale w zamian musisz baczniej pilnować usługi aby ja w porę reaktywować-ja zawsze 31dzień za darmo wykorzystuje i reaktywację robię dopiero następnego dnia-cebula w sercu widać mocna u mnie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1111351  autor: babcia77
 08 lut 2021, 10:18
Ja nie piszę że mam źle - piszę że mam często inaczej niż inni.

Nie przechowywałem karty. ;-) Jest aktywna i wykorzystywana praktycznie non stop - pomijając awarie - od momentu gdy ją otrzymałem 5 lat temu. Ogranicznie 15 MB zostało mi właczone nie jako wynik "Bez limitu za 1zł. dziennie" tylko w trakcie awarii T-M i przerwie w działaniu spowodowanej pożarem ich serwerowni na warszawskim Annopolu. Nie miałem lejka, potem przerwa na pożar, przywrócenie działania po kilku dniach i aktywowany lejek którego nie mogli/nie chcieli zdjąć twierdząć że lejka nie mam. Z drugiej strony były na tej karcie działania różne. Np. 300 PLN doładowania i przedłużenie o rok ważności konta za voucher z konkursu T-M. Albo pakiet 2 TB danych ważny 180 dni po trafieniu kumatego konultanta który stwierdził że woli mi taki pakiet dać bym mógł działąć bo nie wie kiedy usuną awarię. Sporo rekompensat za warie było - zaróno złotówek jak i przedłużenia ważności konta. Ale to chyba przerobił każdy. Po prostu widzę że dość często mam problem gdy inni użytkownicy go nie mają. I odwrotnie - u mnie nie ma tego co trapi pozostałych. Widocznie taka mi się karta trafiła. Ni enarzekam. Przyzwyczaiłem się, ;-)
 #1111352  autor: darekka
 08 lut 2021, 10:30
Najistotniejsze, że obecnie w zasadzie wszyscy są zadowoleni z usługi i jej usterki jesli się pojawiają to są raczej nieodczuwalne.

Przy naszej usłudze to do wszystkiego można się przyzwyczaić zważywszy na jej wcześniejsze perypetie. Masz jakieś przykłady problemów, które u innych się pojawiają, a u Ciebie nie(oraz odwotne przypadki), bo bardzo mnie to ciekawi...może być na PW.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1111354  autor: michcio123
 08 lut 2021, 10:50
Piszcie tutaj od tego jest ten temat w sumie to fajnie że trochę odżył. Najważniejsze że nie ma już problemów które nas długo trapiły i nie pozwalały spokojnie z niej korzystać teraz usługa praktycznie działa bezbłędnie.
Za chwilę minie 5 lat odkąd mamy usługę i patrząc na to co dzieje się obecnie na rynku telekomunikacyjnym oferta jeszcze długo pozostanie bezkonkurencyjna.
 #1111356  autor: darekka
 08 lut 2021, 11:15
Bbrak "ruchu" w temacie świadczy to dobry znak, bo świadczy o bezbłędnym działaniu naszej oferty. :D

Konkurencji to dla nie żadnej nie ma, bo nie jest nią raczej żadna oferta mająca jakiś tam lejek 1Mb,5Mb czy nawet 10Mb po max 250GB(orange) lub bodaj 500GB(play) za duzo wieksze pieniądze i raczej w przewidywanej przyszłości nie pojawi się taka zważywszy na wycofanie z rynku T-mobilowego netu bez limitu z prędkością do 20Mb lub 60Mb. na pojawienie się którego żaden operator nie odpowiedział-to skłoniło T do podwyżek dla nowych jej abonentów, a po czasie całkowitej jej usnięcie z dostepnych ofert.
Do tego mamy jeszcze za te "1zł" max/dobę nolimit na resztę usług+500GB więc o konkurencyjnej ofercie nie ma co nawet marzyć zerkając nieśmiało w 5G, bo jak dotychczas żaden operator z 5G w Polsce nie dał nolimitu w tej technologii mimo, że jest ona obecnie puściutka.

Swoją droga to T/Heyah od 1 marca 2021 trochę nam się zmniejszy ten nolimit na resztę usług poza netem, bo wzrastają ceny za minutę,sms itp., a mamy tylko 3690 wirtualnych złotówek na te usługi:
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... _FINAL.pdf
http://www.heyah.pl/zmiany
Ostatnio zmieniony 08 lut 2021, 11:26 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1111357  autor: babcia77
 08 lut 2021, 11:24
darekka pisze:
08 lut 2021, 10:30

Masz jakieś przykłady problemów, które u innych się pojawiają, a u Ciebie nie(oraz odwotne przypadki), bo bardzo mnie to ciekawi...może być na PW.
Chociażby to: kody USSD nie pokazują u mnie wielkości dostępnych danych z naszej usługi. Ani *103*22# ani *103*22*8*11#. Wcześniej lejek 15 MB i jego zdejmowanie. U mnie nie działąlo to co działało u reszty. Zadziało ponad pół roku po dziąłniu u innych - gdy przypadkowo sprawdziłem na zasadzie "a może ruszy?".


Jeszcze nie w temacie ale cikawe: odpowiedź na reklamację sprzed roku na temat tego co pokazuje aplikacja mobilna:

"Dzień dobry. Informujemy, że prace nad zgłoszeniem technicznym zostały zakończone. Użytkownicy aplikacji posiadający numery zakupione przed lipcem 2017 mogą mieć problem z prezentacją usług w aplikacji. Jeszcze nie wiadomo kiedy prezentacja będzie udostępniona."
 #1111553  autor: jakubeskulap
 12 lut 2021, 19:57
Ja mam bardzo podobne problemy jak babcia77 to znaczy miałem założony lejek przez niekompetentnego konsultanta który włączył usługę bez limitu za złotówkę. Lejek 15 megabitów został zdjęty dopiero po pół roku pisania w tą i wewtą 100 maili po 2 strony do nieogarniętego boa t-mobile. Gdzieś rok temu dużo było osób z takim samym problemem i próbowali przełączać się między Heyah i t-mobile żeby wyłączyć lejek, ale sposób ten okazał się dosłownie grą w ruletkę. Dlatego też nie mogę na żadnym z moich numerów włączyć usług buforowych w razie awarii naszej usługi, o których pisze Darekka, bo też zaskakują mi niewyłączalne lejki. Jeśli chodzi o błędy w naszej usłudze to niestety nadal jest błąd w roamingu to znaczy nasza usługa nie jest przypisana do ogólnego regulaminu roamingu według którego powinniśmy mieć w strefie 1A 50 mb dziennie do wykorzystania i nielimitowane rozmowy i smsy. Tymczasem w czasie roamingu 1A jesteśmy tak jakbyśmy byli w czystej taryfie free to znaczy za każdy gigabajt płaciłem około 100 zł czy 200zł bo nie pamiętam. Niestety od ponad pół roku nie zwrócili mi tej kwoty mimo, że jest wyraźnie na bilingu wykorzystałem około 1 GB i pobranie 200 zł zamiast 20 zł w czasie roamingu. Niestety w boa pracuje dużo idiotów. W ostatnim miesiącu zazwyczaj w weekendy miałem awarię już 3 razy tzn brak odnowienia usługi. Mimo że to dla mnie czasami krytyczne źródło internetu to nic jak dotąd nie dali w ramach rekompensaty argumentując, że przecież nic się nie stało. Kody nie działały mi przez 10dni w lutym, a od 2 dni pokazują prawidłowy pakiet ale bez daty ważności. Miboa nigdy mi nie działa, bo jest jakiś problem z logowanie w sesji po odświeżeniu strony a w aplikacji nigdy mi nie pokazywało pakietu. Ogólnie od czasu kiedy miałem lejek nie włączam niczego oprócz naszej usługi, bo mam lepsze sposoby spędzania czasu niż użeranie się i tłumaczenie debilom jak powinno być.
 #1111555  autor: michcio123
 12 lut 2021, 20:16
darekka pisze:
12 lut 2021, 09:40
Sprawdził ktoś możliwość "kumulacji" w HEYAH?
Aktualnie nie korzystam z usługi. Na heyah wrócę do korzystania pod koniec lutego i po 25-26 dniach działania usługi sprawdzę czy paczka GB się kumuluje po doładowaniu tak że aktualnie nie pomogę bo nie wiem czy myk zadziała tak jak wcześniej w t-mobile.
 #1111561  autor: darekka
 13 lut 2021, 00:10
Termin obecnej promocji w HEYAH dającej GB za doładowanie nawet 200GB na 200dni upływa z końcem marca. Sam test kumulacji można zrobić mając aktywna usługę i doładować 5zł-da to bonus GB ważny 5dni i wystarczy aby zobaczyć czy kumulacja sie pojawi-jeśli tak to można zaszaleć...

Co do braku zwrotu kasy pobranej w roamingu to o ile reklamacja złożona była i uznana/pozostawiona bez odpowiedzi na ponad 30dni to jest z automatu uznana i trzeba by się przypomnieć emailem.

Z drugiej jednak strony Regulamin oferty stanowi: "5.11. Opcja umożliwia mobilny dostęp do Internetu w ramach pakietowej transmisji danych w zasięgu sieci Operatora na terenie Polski" oczywiście wiem, że prawo unijne gwarantuje przeliczanie posiadanych GB na pakiet internetu w roamingu ale patrząc na wyjątkowość oferty i jej wcześniejsze problemy jestem w stanie to przeboleć, bo te marne 50MB, które się w roamingu nam należy i tak się do niczego nie nadaje. Inna sprawa jak jest z roamingowymi rozmowami itp.

Co do poważnych problemów(pomijam roaming, bo nie korzystam, więc nie wiem jak jest -skoro jest jak piszecie, że nie mamy paczki neta w ramach usługi w roamingu to lipa) wspomnianych powyżej to jak pisałem u mnie żaden nie wystąpił za żadnym z numerów.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1111585  autor: michcio123
 13 lut 2021, 21:01
darekka pisze:
13 lut 2021, 00:10
Sam test kumulacji można zrobić mając aktywna usługę i doładować 5zł-da to bonus GB ważny 5dni i wystarczy aby zobaczyć czy kumulacja sie pojawi-jeśli tak to można zaszaleć...
Faktycznie można i w ten sposób. Jak bedę miał aktywną usługę i nikt wcześniej tego nie sprawdzi to obadam czy kumulacja działa i dam znać.
 #1111589  autor: darekka
 13 lut 2021, 22:10
Ewentualnie tuż przed aktywacją usługi zrobić to promocyjne doładowanie choćby za 5zł. Jeśli po 3cim pobraniu opłaty/dodaniu GB będzie coś w okolicach 1500GB(wiadomo minus zużycie) ważne tyle co bonus oznaczać to będzie, że można szaleć z kombinowaniem...aczkolwiek termin promocji mija z końcem marca ale jeśliby komuś starczyło te skumulowane 2000GB+ w najlepszej opcji 200GB ważne 200dni to "kosztem" 200zł. można mieć w zasadzie 7msc.net za "darmo".

Teraz tylko trzeba aby ktoś z aktywną usługą zrobił test 5zł...niestety taka kumulacja w moim przypadku to lipka troche, bo idzie u mnie miesięcznie ok 1TB.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1111596  autor: babcia77
 14 lut 2021, 11:20
jakubeskulap pisze:
12 lut 2021, 19:57
Jeśli chodzi o błędy w naszej usłudze to niestety nadal jest błąd w roamingu to znaczy nasza usługa nie jest przypisana do ogólnego regulaminu roamingu według którego powinniśmy mieć w strefie 1A 50 mb dziennie do wykorzystania i nielimitowane rozmowy i smsy.
A tu zapomniałem i potwierdzam. Z roamingiem w ogóle jest mocno dziwnie. Na przełomie lipca/sierpnia byłem W Bieszczadach i w okolicach Przemyśla. Mimo wyłączonego na wszelki wypadke roamingu pobrało mi całą kasę z konta. Okazało się że mimo wyłączenia roaming przez ukraińską sieć zadziałał. Rozmawiałem z kolejnymi osobami z infolinii jadąc od Przemyślą do Siedlec non-stop. ;-) Wymusiłem od nich zwrot kasy, faktyczne wyłączenie roamingu który niby niby był wyłączony i doładowanie kont a - już nie pamiętam czy 30 czy 50 złotych.
 #1111613  autor: michcio123
 14 lut 2021, 14:33
W ramach ciekawostki:
Posiadam limitowany starter z edycji HEYAH „No limit za 7zł na 7 dni i 10Gb” które można było bezpłatnie zamówić w tym samym czasie co startery z edycji Masz złotówkę... i których mechanizm działania jest trochę podobny i większość z nas raczej wie jak on działał.
Sms TAK na 80480 (w Masz złotówkę 80481) pobiera 7 zł i dostajemy pokaźny pakiet minut i 10gb paczkę danych i tak 4 razy co 7 dni.
Do czego zmierzam?
Trochę z nudów trochę dla testów postanowiłem go zmigrować do t-mobile frii aby bez kosztownie przedłużać jego ważność i sprawdzić czy usługa uruchomi się po migracji.
Po przeskoku do t-mobile zrobiłem tylko nie dużą płatną aktywność na koncie. Przy braku pakietu internetowego połączyłem się z internetem na kilka sekund aby została pobrana opłata w tym przypadku 0,02zł a następnie wysłałem sms aktywujący usługę. Po 5 min przyszedł sms (nadawca HEYAH pomimo iż numer był już w t-mobile) informujący że usługa jest aktywna i tak też było.
Dlaczego o tym piszę a dlatego że potwierdza to moje wcześniejsze przypuszczenia że po migracji heyah<->t-mobile i odwrotnie do aktywacji usługi u "nowego" operatora wystarczy niewielka płatna aktywność na koncie i dodatkowo podejrzewam że chodzi tu o użycie internetu bez włączonego jakiegokolwiek pakietu internetowego nazwał bym to aktywność cennikowa.
Taką samą sytuacje miałem w Masz złotówkę... usługa po skoku między taryfami nie działała puki nie było płatnej aktywności na koncie.
 #1111668  autor: darekka
 15 lut 2021, 09:22
Fajnie, że opisałeś swoje obserwacje, lecz nasuwa się jedno pytanie: czy po zmianie operatora na starterze "Masz złotówkę..." przy następnych aktywacjach usługi pojawiły się jakieś problemy/pojawiły się jakieś ograniczniki prędkości? No i oczywiście czy skok na tej simce był docelowym(czy po teście numer był migrowany do swojego oryginalnego operatora) i w jakim kierunku, bo ciekawsza jest HEYAH ze względu na opcje płatnego wydłużenia konta o 100dni.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1112854  autor: michcio123
 05 mar 2021, 12:54
Dzisiaj sprawdziłem czy działa kumulacja GB w naszej usłudze na numerach heyah.
Uruchomiłem usługę i po kilku godzinach doładowałem numer przez stronę doladuj.heyah.pl. Bonus 5gb wpadł był widoczny pod *160*100# i w aplikacji Moja heyah oraz ważny do 10.03.2021r ale niestety nie przedłużył paczki GB z naszej usługi tak jak to miało miejsce w t-mobile. Jedyna nadzieja że jutro jak otrzymam kolejną paczkę GB to może się jej ważność wydłuży do 10.03.2021 ale śmiem w to wątpić.
 #1112855  autor: darekka
 05 mar 2021, 13:01
W kumulacji na numerach T kumulowały się tylko pakiety otrzymane PO bonusowym doładowaniu z darmowymi GB. Czyli dziś ładujesz bonusowo z GB i od tej chwili otrzymane pakiety w ramach naszej usługi podlegały kumulacji. Jesli doładowanie nastąpiło PO otrzymaniu dzisiejszych 500GB to o ile wogóle to kumulacja zaskoczy dopiero od jutra i ważnośc skumulowanego pakietu będzie wynosić tyle co GB z doładowania.. Można to sprawdzić w apce,kodem *103*22# lub w MiBoa.

Z tego co napisałeś zrobiłeś odwrotnie: najpierw nasza usługa dodała GB i dopiero doładowałeś. W tym przypadku dopiero jutrzejszy pakiet ma szansę otrzymać nową lepszą datę ważności równą ważności pakietu z doładowania-oczywiście jeśli tak się stanie to nastepne pakiety500GB będą się kumulować do wartości 2000GB z datą ważności tych 5GB.

Ten schemat sprawdzał się w T...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1112916  autor: michcio123
 06 mar 2021, 20:12
No i dzisiaj wiem tyle że... nic nie wiem.
W iboa nie pokazuje paczki GB tylko złotówki z usługi. Aplikacja mobilna pokazuje tylko tą paczkę GB za doładowanie tych z naszej usługi też nie ma a kod ussd *103*22# zwraca "Pozostalo do wykorzystania:848671MB. Waznych do dnia: --0."
Jeśli w poniedziałek będę miał dostępne ok. 1,5TB to by oznaczało że kumulacja działa jeśli 1TB to raczej nie działa.
 #1112920  autor: darekka
 07 mar 2021, 08:37
To ciekawie masz skoro nic nie pokazuje sensownego-swoją drogą to 150GB/dobe to u Ciebie standard czy tez to wyjątkowe zużycie? Ja sam 1TB miesięcznie zuzywam, a dziennie sporadycznie to i po 200GB bywało. Poczekaj jak skończą prace serwisowe koło 10ej i sprawdz w niej GB może już coś pokaże z sensem...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 172 z 202
  • 1
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 202
  • 1
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 202