DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 178 z 202
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 202
 #1119110  autor: darekka
 18 lip 2021, 13:50
Ja mam apke logowana na numer telefonu i podpięte kilka numerów pod to konto i działa ok.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119114  autor: darekka
 18 lip 2021, 14:12
Sporadycznie zdaża się, że apka wyloguje z tego numeru i wymaga kodu sms ale to wręcz śladowe przypadki. Wszystko inne działa ok, da się włączać i wyłączać usługi, sprawdzać stany kont itp. Zwykle apka jest bezobsługowa i nie wymaga ponawiania logowania. Wystarczy 1 numer, który masz dostępny w szufladzie na taki przypadek i wszystko gra.

Ale wracając do naszej usługi to obudzi się pewnie samoczynnie dopiero jutro(po planowym pobrau opłaty).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119129  autor: babcia77
 18 lip 2021, 20:03
Konsultanci T-M odsyłają na jutro na rano. Obecnie nie są w stanie zrobić coś więcej. Trafiłem na Ukraińca który mówił wprost że przy aktualizacji systemu obsługi użytkowników nastąpił crash i obecnie starają się odtworzyć system sprzed zmian. Sugerował by nie dzwonić wcześniej niż jutro od 9:00-10:00.
 #1119130  autor: darekka
 18 lip 2021, 20:12
To chyba też z nim gadałem, bo cięzkawo szło sie dogadać i info, że nic nie są w stanie zrobić. No i kilka prób dodzwonienia się przerywanych tuż po połączeniu z konsulem.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119141  autor: darekka
 19 lip 2021, 07:45
Usługa nadal leży i kwiczy ale system operatora juz działa na tyle, że konsule mogą dodać pakiety minut,sms i GB ale trzeba się tego jednoznacznie domagać, bo jakos sami są mega oporni...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119143  autor: babcia77
 19 lip 2021, 09:23
Mi bez przypominania dali dziś pakiet 6GB ważny do 23.07. ale coś wyczuwam że problemy będą bo twardo koleś mówił że problem ze zgłoszenia mogą rozwiązać w ciągu 5 dni. I palił głupa gdy spytałem o awarię u nich. Dziś obowiązuje wersja że żadnej awarii nie było. ;-)

No i warto pamiętać o reklamacji i żądać środków za awarię.
 #1119146  autor: ganc2
 19 lip 2021, 10:41
możecie podać konkretne punkty regulaminu, na które warto się powołać celem dostanie rekompensaty i tego, jak jest ona wyliczana? albo jakąś gotową formułkę reklamacyjną, bo "pady" w tej usłudze i konieczność dopominania się to norma?
 #1119147  autor: darekka
 19 lip 2021, 11:01
W tym przypadku to aby profesjonalnie oczekiwać rekompensaty to konieczne byłoby udowodnienie poniesienia konkretnych strat/kosztów zastępczego neta itp. Aczkolwiek jedyne co jednoznacznie działa na korzyść posiadaczy naszej usługi to pkt."5.7. Opcja jest włączana na 30 kolejnych 24-godzinnych cykli rozliczeniowych (bez możliwości wcześniejszej dezaktywacji).
Rachuba cykli rusza w momencie otrzymania od Operatora potwierdzenia aktywacji opcji."

na jego podstawie możemy oczekiwać zwrotu "abonamentu" za dni bez usługi+bardziej wnosić niż żądać jakiegoś bonusu za problemy...ale ile i czy wogóle taki bonus dostaniemy bez dowodów na straty to już dobra/lub nie wola operatora. Z naszego doświadczenia kwoty do 30złotych są realne+jakies przedłużenie konta ale to wszystko indywidualna i bardzo płynna kwestia: jeden dostanie wszystko czego oczekuje(w ramach rozsądku oczywiście), a innego spuszczą na drzewo oddając w najlepszym razie opłaty codziennie +ewentualnie wszystkie opłaty poniesione z karty na poł.głosowe/sms/mms. Wszystko jest zależne jak się trafi z reklamacją na odpowiednia osobę.

P.S. dawniej już zwykły konsul jak się dobrze pogadało to w moment rekomensował problemy/zwracał opłaty pobrane, wydłużał konto ale od dłuższego czasu bez reklamacji niewiele da się załatwić...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119150  autor: babcia77
 19 lip 2021, 12:37
Mimo zapewnień ani nie zwrócili środków ani nie dostałem info o przyznanym pakiecie SMS-em czy w aplikacji.. Kolejny konsul któremu trzeba tłumaczyć od początku - potwierdził że pakiet netu dostałem. Ale ze zwrotem środków ma problem. Wygląda że nadal mają problemy choć konsultanci twierdzą że nic u nich nie było. ;-)

EDIT: pakiet netu dostałem - tak twierdzi infolinia. Kasę oddali dopiero teraz.
 #1119153  autor: darekka
 19 lip 2021, 12:52
W moim przypadku jak już się wytłumaczyło i przegadało pitolenie kosnulki, że zgł.techniczne jeszcze naprawiają i pojednoznacznie wyartykułowaniu, że oczekują pakietu neta, minut i sms dla 2 numerów to ogarnęła kobitka te pakiety. Ale mają tam słowotok jakiś od wczoraj(i jakiś niezbyt polsko mówiących konsuli) albo ciepło im nie służy w pracy.
Kaski nie potraciłem żadnej, bo "Frii internet" temat zabezpiecza, a reszta czyli poł.głoswei,sms imms nie była ruszana skoro zdechło(kase by oddali ale szkoda mi było mi czasu na użeranie się o zwroty-poczekałem aby dali pakiety zastępcze).

Aby za miło nie było to wczoraj trafiłem na ananasa, któy stwierdził, że takiej usługi nie ma(bo jest tylko wg.jego wiedzy jedna za złotówkę tzn."Bez limitu za 1zł. dziennie") i chyba się rozłączył...bo poł.się zakończyło...drugi mędrzec też gucio kojażył ale niby chciał pomóc dając pakiety ale jeszcze wczoraj po 20ej nic im nie działało.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119171  autor: darekka
 20 lip 2021, 06:14
Usługa od północy się obudziła(od godziny planowego pobrania opłaty) więc i u Was w tym czasie się odmrozi nasza oferta.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119173  autor: babcia77
 20 lip 2021, 07:50
Kilka minut temu usługa wstała. Przyznało mi pakiet 500 GB ale nie pobrało za niego kasy. Stan konta mi się nie zmienił - to widzę w aplikacji mobilnej. MiBOA u mnie nie działa więc nie sprawdzę zużycia. Zobaczymy kiedy i jak ogarną reklamacje.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2021, 08:27 przez babcia77, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1119174  autor: darekka
 20 lip 2021, 08:07
Ja czekam na oficjalne potwierdzenie od operatora usunięcia usterki i dopiero reklamacje będę pisał.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119175  autor: babcia77
 20 lip 2021, 08:28
Ja napisałem - za kilka dni kończy mi się ważność konta i po cichu mam nadzieję że z rekompensatą się ogarną do tego czasu. ;-)

No i tradycyjnie muszę ponarzekać na burdel w prezentowaniu stanu usług bo ruszyło MiBOA. ;-) Mam teraz aktywną naszą usługę, pakiet 6 GB na czas awarii i pakiet 5 GB HF. W aplikacji mobilnej widzę HF i naszą usługę. Wedle aplikacji dane schodzą z pakietu HF - tu jego stan się zmniejsza. W MiBOA widzę pakiet 6 GB i naszą usługę. Dane schodzą wedle MiBOA z pakietu 6 GB od konsula - tu też się stan zmniejsza! ;-) Kodami USSD widzę tylko naszą usługę. Wysłanie SMS-a STATUS dla HF pod 8038 wyrzuca info że trwają prace serwisowe i nie mogą zrealizować tego zlecenia. Tradycyjny T-Mobilowy burdelik. Nowa platforma poza kłopotami nic jak widać nie dała. ;-)
 #1119312  autor: babcia77
 23 lip 2021, 10:43
Chyba będzie kolejne kopanie się z koniem. Rozpatrzyli reklamacje. Podstaw do rekompensaty brak. Bo usługa co prawda nie działała z ich winy ale dziś działa więc nic się nie należy. To że przez 3 dni nie można było z niej korzystać nic nie znaczy. Chyba po łyk-ędzie trzeba będzie coś naskrobać. Takie coś mi napisali:

"Uprzejmie wyjaśniam, że przeanalizowałam zgłoszoną przez Pana sprawę.

Informuję, że w dniu 2021-07-18 usługa Masz No Limit.. nie zadziałała poprawnie i pobór danych nastąpił ze środków dostępnych na koncie.

Potwierdzam, że był to błąd systemu.

W dniu 2021-07-19 12 na Pana konto zwrócono nieprawidłowo pobraną kwotę w wysokości xyz zł brutto.

Błąd już nie występuje. W związku z powyższym nie mam podstaw do przyznania rekompensaty."

Chciałem standardowe 30 PLN plus 30 dni wydłużenia konta.
 #1119314  autor: darekka
 23 lip 2021, 11:52
Ja o zwrot niepoprawniwe pobranych środków/jakiś bonus wystepuję w reklamacji dopiero po usunięciu awarii, bo robiąc to wcześniej mają wymówkę...i jak widać stosują ją nagminnie. Niestety czasy rozdawnictwa(choć mającego uzasadnienie w stabilnośći(raczej niestabilnośći) usługi dawno minęły i coraz trudniej jest wydębić rekompansaty-inna sprawa, że rekompensata to zwrot kosztów poniesionych na zastępczy net/nerwy itp. i jej przyznanie zależy od materiału dowodowego(dobrej gadki) i dobrej chęci osoby rozpatrującej(tej coraz mniej niestety jest).

P.S. Na 1 z 2 numerów dziś system zapomniał pobrać 1 zł i dodac pakiety więc szykuje się awaria... :twisted:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119413  autor: babcia77
 26 lip 2021, 10:57
Do tej pory chwila złożenia reklamacji nie miała znaczenia ale jak widać zmienili podejście. Kopię się dalej bo czym innym jest zwrot niesłusznie pobranych środków a czym innych nie działanie usługi przez 3 dni. I niedziałająca usługę reklamowałem i za to żądałem rekompensaty. Zobaczymy jaki będzie efekt.
  • Strona 178 z 202
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 202
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 202