DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 146 z 202
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 202
 #1079581  autor: darekka
 31 sie 2019, 10:09
Słowem u każdego co innego i gdzie indziej pokazuje więc puki działa i nie blokuje się w żaden sposób to nie ma się co przejmować-jak zdechnie to reklamacja ...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1079656  autor: jakubeskulap
 01 wrz 2019, 18:32
Tylko ze u mnie pokazywalo do przedwczoraj zebrany pakiet pod dlugim kodem, a pozniej zero. Wydaje mi sie, ze podobnie jak konsultanci takze technicy nie znaja naszej uslugi i nie wiedza co robic jak wejdzie kilka zgloszen. Ja zglosilem brak dzialania internetu mimo posiadania pakietu, to ich rozwiazaniem jest wykasowanie pakietu. No nic pewnie dawno nie dostali reklamacji na kilka tysiecy od UKE, wiec wjedzie ode mnie.
 #1079742  autor: jakubeskulap
 03 wrz 2019, 11:41
nie wiem, wiem tylko ze mam setki zgloszen kiedy bylo superdoladowanie + dziesiatki z tego roku. 200 stron reklamacji, 20h nagran z konsultantami i zawsze podobne bledy. Slowo "uporczywosc" czesto zmienia kwote reklamacji z 100zl do 10 tysiecy. Mnie juz specjalnie nie przekonuja usluga, ktora funkcjonowala prawidlowo tylko przez pierwsze pol roku. A ze wykorzystuje srednio 200gb i tyle mam w orange po roku w 7dni za 7zl to niespecjalnie mnie interesuje co zrobia (z bonusami wychodzi ok. 25zl na miesiac). Dzisiaj mam miec odpowiedz na reklamacje z poczatku lipca o ile nie przedluza (ciagle przedluzali rozwiazanie techniczne). Jesli poleca w kulki ze wszystko w porzadku, to znowu podejde po spis zgloszen za ten rok i zaczne armagedon za wszystkie 3 lata.
 #1080356  autor: notsure
 14 wrz 2019, 13:00
Jak dzisiaj rano koło 08:00 dostałem smsa, że mogę ponownie aktywować usługę to internet działa jeszcze dziś do północy czy coś się zmieniło ?

Wolę aktywować koło 05-06 rano kiedy nie ma "tłoku" w systemie t-mobile/heyah.
 #1080380  autor: ruki101
 14 wrz 2019, 22:45
W moim przypadku aktywowałem ponownie Masz złotówkę, na początku września i musiałem czekać kilkanaście godzin, dzwoniłem do konsultanta i powiedział mi, że teraz to ręcznie robią i nie będzie już żadnej kumulacji GB-ów tak jak to było poprzednio, będzie tylko 50GB na dzień i potem lejek.
 #1080412  autor: notsure
 15 wrz 2019, 18:08
Ja się obudziłem w nocy no to cyk szybki sms TAK na 80481 z aplikacji ZteLink o 02:59 i jak patrzę w aplikacji Twoja Heyah mam o 03:00 pobraną złotówkę i dwa doładowania po minucie więc wątpię, że to konsultant wbijał ręcznie. A czy sumuje gigabajty to nie wiem bo pierwszy dzień mam nowego cyklu.
 #1080463  autor: darekka
 16 wrz 2019, 12:02
Te 50GB to zgodnie z regulaminem oferty to nawet "na waciki nie wystarczy" i mogą se je w buty wsadzić-niech tylko spróbują lejkować po 50GB to mamy fajny sposób na zrobek, bo oferta nie działa prawidłowo gdyż mamy bez limitu ilość danych.
Nie mam jak sprawdzić zużywając 50GB ale kto ma aktywną usługę proponuję zużyć te GB i obadać skutek-jak lejek to reklamacja i prośba o 30zł+30dni konta i żądanie naprawienia usługi. Takie testy robić trzeba do skutku i za każdy przypadek lejka po 50GB osobna reklamacja i osobne roszczenie kwotowe i wydłużenie konta.

Słowem kto ma niech sprawdzi, bo ja akurat nie mam jak obadać na swoich.

Wiem tylko, że kod *103*22# zwraca info o posiadaniu 50GB a dłuższy kod w moim przypadku informuje o posiadaniu 2GB z promocji aplikacji Mój T-mobile więc nie jest to miarodajne.

P.S. te wypociny konsula o ręcznym przydzielaniu paczki neta dla naszych numerów to między bajki włóżcie-robi to system automatycznie(do czasu usterki oczywiście)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080521  autor: ruki101
 17 wrz 2019, 17:37
Nie mam dobrych wiadomości, na prośbę darekka sprawdziłem po ilu GB pojawi się lejek, w moim akurat przypadku było to po ~ 50-51 GB , jeszcze przed testem sprawdzałem ile danych mam pod kodem *103*22# , było około 100GB ( wyrażone w MB ) pod *103*22*8*11# - brak danych do wykorzystania , w okolicach północy następuje reset pozostałych GB-ów .
Niestety beztroskie czasy mają się widać ku końcowi, wcześniej fajnie się kumulowało teraz jedna wielka lipa.
Czas na reklamacje, zobaczymy co z niej wyjdzie.
 #1080528  autor: ruki101
 17 wrz 2019, 19:56
michcio123 , dokładnie tak, coś pozmieniali oczywiście na naszą niekorzyść, bo dawniej się pięknie kumulowało i dało się jeszcze żyć, teraz po 50GB i jest padaka( pomimo, że pod *103*22# było 100GB ) przydałoby się zbiorowe pisemko do UKE bo coś zaczynają kombinować.
 #1080544  autor: darekka
 18 wrz 2019, 07:58
Pisz grubą reklamacje i żądaj 30zł na KG +30dni ważności konta+ usunięcie nieprawidłowości w działaniu usługi(w osobnych reklamacjach za każdy dzień kiedy lejek wskoczył), bo jej Regulamin jest jednoznaczny(ma być nolimit, a u Ciebie lejek wyskoczył nawet przed zużyciem posiadanych 100GB-może to lejek techniczny, bo sieć zdycha :?: :?: ) i bez kumulacji GB ma działać bez limitu. Skoro nie działa to zasugeruj ustawienie dziennego pakietu GB na 1-2TB-ciężko będzie to zużyć czyli będzie taki nolimit na 99%.

Jak będę miał okazje to i ja pocisnę trochę neta aby obadać jak się zachowa karta po 50GB.


P.S. zrób drugi test sprawdzając najpierw dostępne GB oraz robiąc SpeedTest i zapodaj kopie netu i zobaczymy czy lejek wskoczy. Istotnie pisząc na forum podaj jeszcze o, której odpaliłeś ściąganie i około, której godziny wpadł ewentualny lejek.

P.S.2 koledzy potestujcie u siebie czy wskoczą lejki(jak wskoczą to reklamacje piszcie), bo tylko masowe reklamacje i sugestie, że jak ma się nie kumulować(w pełni zgodnie z regulaminem) to muszą dać dobowy pakiet w okolicach 1-2TB aby zapewnić zgodność z regulaminem w 99%(taki pakiet myślę, że zadowoli wszystkich).

Operator niby nic nie wie o lejkowaniu(konsule i ich kierownicy informują o braku zgłoszeń) ale po spojrzeniu w system widzą, że na moim numerze jest tylko 50GB więc na 99,99% wysypie sie po ich zużyciu-to pozwoli mi napisać reklamacje.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080551  autor: babcia77
 18 wrz 2019, 13:08
Dziś przewaliłem 50 GB. Po 50 GB lejek i włączony BI z powiadomieniem o tym SMS-em. Za moment dzwonię na infolinię a po południu jak się ogarnę będzie reklamacja.

Edit: Po kilku minutach lejka brak ale pod *103*22# dostępna paczka netu to30MB. Chwilę później znów lejek.
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2019, 13:40 przez babcia77, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1080557  autor: babcia77
 18 wrz 2019, 13:38
Gadałem z infolinią. Tłumaczą że mieli dziś awarię i nie włączył się po skończeniu pierwszego kolejny pakiet 50GB. Oddali za BI i włączyli kolejny pakiet 50GB. Zobaczymy co się stanie jak ten się skończy. W każdym razie reklamacja po południu i tak będzie.
 #1080560  autor: darekka
 18 wrz 2019, 13:57
Testuj na maxa i raportuj, bo ja choć chciałbym to nie mam możliwości ich dojechać za ewentualne problemy, bo nie mam aktywnej usługi(w rodzinie 1 simka ma ja aktywna ale ciężko będzie zużyć 50GB).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080561  autor: babcia77
 18 wrz 2019, 14:21
darekka pisze:
18 wrz 2019, 13:57
Testuj na maxa i raportuj, bo ja choć chciałbym to nie mam możliwości ich dojechać za ewentualne problemy, bo nie mam aktywnej usługi(w rodzinie 1 simka ma ja aktywna ale ciężko będzie zużyć 50GB).
Zobaczymy jak system się zachowa po kolejnych 50 GB. Po awarii w obie strony poleciało już kolejnych ~12 GB. Mam przeczucie że mogą być dziś dwie reklamacje... ;-)
 #1080562  autor: ruki101
 18 wrz 2019, 14:24
Spieszę z ważnymi informacjami, wczoraj przed północą pobrałem 50 GB i znowu lejek, potem BI , także kłamią w żywe oczy co do awarii, obrali jakąś taktyką aby nam ograniczyć neta, poszły reklamacje zgodnie ze wskazówkami darekka, za które dziękuję.
 #1080572  autor: darekka
 18 wrz 2019, 16:47
Nie ma za co-gdybym miał aktywne usługi na swoich 4 numerach to sam bym reklamacje hurtem wysyłał. Mam nadzieję, że nie damy się operatorowi-mamy po swojej stronie warunki oferty(regulamin) i tylko wytrwałość potrzebna do zmieniania dat w reklamacjach, bo wystarczy kopiuj/wklej.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 146 z 202
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 202
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 202