A czy w regulaminie ruśt nie ma nic o lejach w T-Mobile itp ?
Chyba każda sieć to ma.
Chyba każda sieć to ma.
darekka pisze: ↑28 wrz 2019, 19:05Ciekawe czy ma to związek z naszymi reklamacjami, bo ja wnosiłem o realizację w 100% zapisów regulaminu(full no limit)? Wydaje mi się, że wcześniejsze cuda(kasowanie kumulacji itp. było testem naszej reakcji, a ta jak wiemy była jedna:reklamacje.
Co do daty ważności to możliwe, że na którąś Twoją reklamacje przydzielili jakiś pakiet GB ważny do tego dnia(mi dali 1GB do 10 października, który kumuluje pakiety codzienne) i to on "pomaga" w kumulacji i powoduje(jak u mnie) brak obciążenia o 0:00.
A masz kartę w T-M czy w Heyah?michcio123 pisze: ↑01 paź 2019, 08:51U mnie po wczorajszej aktywacji darmowych 5gb na numerze z aktywną usługą dzisiaj dane nie skumulowały się tak jak u Was. Jest 105gb 100gb z usługi i 5gb z aplikacji. W bilingu o północy ponownie pojawiło się obciążenie.