DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 149 z 202
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 202
 #1081177  autor: babcia77
 29 wrz 2019, 19:31
darekka pisze:
28 wrz 2019, 19:05
Ciekawe czy ma to związek z naszymi reklamacjami, bo ja wnosiłem o realizację w 100% zapisów regulaminu(full no limit)? Wydaje mi się, że wcześniejsze cuda(kasowanie kumulacji itp. było testem naszej reakcji, a ta jak wiemy była jedna:reklamacje.

Co do daty ważności to możliwe, że na którąś Twoją reklamacje przydzielili jakiś pakiet GB ważny do tego dnia(mi dali 1GB do 10 października, który kumuluje pakiety codzienne) i to on "pomaga" w kumulacji i powoduje(jak u mnie) brak obciążenia o 0:00.

Ja przy każdej reklamacji też dodaje żądanie "- zgodnego z regulaminem działania usługi".

24 września wykorzystałem cały limit i zaczęło pobierać dane z pakietu 2 TB który mi przyznano mi 19 września. Z kolei 25 września było obciążenie o 0:00. Od 26 września tego obciążenia o 0:00 już nie ma i od tej chwili kumulują się paczki 50 GB dzienne, Jedyne col mi ewentualnie pasuje do 24 września to pakiet "5GB za darmo w w aplikacji". On ma okres ważności właśnie do 24 października.

Teraz kusi mnie jeszcze by sprawdzić co się stanie gdy skończą mi się środki na koncie. Mam tam 3 PLN i trzeba powoli myśleć o doładowaniu. Ciekawy jestem czy po zejściu środków nastąpi blokada transferu czy może zacznie schodzić pakiet 2 TB. ;-)
 #1081232  autor: darekka
 30 wrz 2019, 17:41
Zerknijcie co Wam pokazuje aplikacja "Mój T-mobile", bo u mnie po raz pierwszy widać ilość posiadanego neta w naszej ofercie i co ciekawe pokazuje" skumulowane 442GB/50GB oraz informacje o odnowieniu paczki 1 października.
Na numerze bez aktywnej usługi pokazuje w tym miejscu 0/50GB oraz info, że usługa jest w trakcie aktywacji(bzdurna informacja, bo numer lezy w szufladzie).

Coś się tych 50GB/dobe mocno przyczepili i trzeba będzie jak braknie reklamowac.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081233  autor: babcia77
 30 wrz 2019, 18:16
U mnie teraz jest w tej aplikacji 235,5 GB / 5GB Kumuluje się od czwartku po 50 GB. A te 5 GB to darmowe z tejże aplikacji włączone we wtorek. I od wtorku jest tam 5 GB bez względu na to ile by transferu nie zeszło. Z kolei pakiet 2 TB który dostałem 10 dni temu jest widoczny tylko w MiBOA. W aplikacji mobilnej go brak. A pod *103*22# mam 241722 MB. Wygląda że to jest nasz pakiet skumulowany z 5 GB darmowego neta z aplikacji. Co kanał dostępu ze stanem pakietów to inna odpowiedź...
 #1081244  autor: darekka
 30 wrz 2019, 19:47
U mnie po dzisiejszej aktywacji darmowych 5GB wyświetla "Pakiet danych 447,1GB/50GB-odnowienie paczki za 30dni"
oraz
"5GB za darmo w aplikacji 447,1GB/50GB-odnowienie paczki za 30dni",
,a na numerze bez usługi :
"Pakiet danych 5GB/50GB-odnowienie paczki za 30dni"
oraz
"5GB za darmo w aplikacji 5GB/50GB-odnowienie paczki za 30dni",

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081270  autor: michcio123
 01 paź 2019, 08:51
U mnie po wczorajszej aktywacji darmowych 5gb na numerze z aktywną usługą dzisiaj dane nie skumulowały się tak jak u Was. Jest 105gb 100gb z usługi i 5gb z aplikacji. W bilingu o północy ponownie pojawiło się obciążenie.
 #1081277  autor: babcia77
 01 paź 2019, 11:38
michcio123 pisze:
01 paź 2019, 08:51
U mnie po wczorajszej aktywacji darmowych 5gb na numerze z aktywną usługą dzisiaj dane nie skumulowały się tak jak u Was. Jest 105gb 100gb z usługi i 5gb z aplikacji. W bilingu o północy ponownie pojawiło się obciążenie.
A masz kartę w T-M czy w Heyah?
 #1081308  autor: jakubeskulap
 01 paź 2019, 19:02
Z ciekawostek, ktore opisywalem miesiac temu (brak internetu mimo posiadania pakietu). Problem rozwiazali po 50dniach. Pakiet nie dzialal, bo byl przyblokowany innym przyznanym przez konsultanta tzn po wykorzystaniu tego od konsultanta internet nie dzialal mimo, ze posiadalem pakiet z uslugi. W odpowiedzi na reklamacje pani Anna napisala, ze przyznaje mi tylko rekompensate 30zl. Odpisalem, ze (lapiac za slowo) skoro to remopensata to poprosze jeszcze o zwrot pobranych srodkow ok 30zl i poprosilem o wyjasnienie rozbieznosci regulaminu i przyznawanego pakietu lub przywrocenia 3tb. Dostalem odpowiedz ze rekompensata to zwrot srodkow a pakietu nie zmieni i poki nie korzystam, wiecej to nie mam sie o co martwic. Odpisalem, ze maja mi przeslac komplet zgloszen od czerwca 2017 (od maja 2016 do czerwca 2017 juz mam) i wyjasnic co mam robic po wykorzystaniu pakietu 50gb. Jako ze odpowiadaja mi idealnie po 30 dniach, to pewnie wtedy zglosze sie do UKE. Ktos chetny? Ja stracilem zbyt duzo czasu, a w orange juz maja pakiet za 7zl z fajna kumulacja, ktory mi wystarcza, wiec plakal nie bede. Przy okazji bede zglaszal sprawe superzlotowek z promocji doladowan 2016/2017, ktore zglaszalem im przez caly rok, a ktore wg ich korespendencji byly naprawione (powinny dzialac w usludze, o czym zapewniali co miesiac), a nigdy nie zostaly naprawione. Dzisiaj z kolei ograniczyli mi predkosc do 10mb z regularnych 80mb i co ciekawe na tym samym urzadzeniu po wlozeniu innej karty tmobile predkosc jest w porzadku, oczywiscie wszystko nagrane. Jak im tak trudno ogarnac 50 kart z kilku milionow, ktore obsluguja to widac nie zalezy im na jakosci.
 #1081378  autor: darekka
 02 paź 2019, 11:36
Od nowego miesiąca widzę, że zeszłomiesięczne kilkaset GB się zresetowało i kumulują się od początku(na teraz 100GB+5GB z aplikacji ważne razem do końca października). Taki stan potwierdza *103*22#

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081430  autor: darekka
 02 paź 2019, 23:49
Kolego jeśli posiadasz nasz limitowany starter(a tylko na takich ta usługa zadziała) to ładujesz konto i odpalasz usługe smsem o treści TAK pod 80481 i każdego dnia automatycznie pobiorą 1zł niezależnie czy używasz czy nie.
Twoje pytanie raczej sugeruje, że pytasz o usługę "Bez limitu za 1zł. dziennie"(ta daje tylko 300MB i nolimit rozmów i smsów) i działa tak, że ładujesz konto(dostajesz "niby" rwk) i płacisz tylko wtedy kiedy używasz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081474  autor: darekka
 03 paź 2019, 13:54
Czy komuś od początku października skonfiskowali nadmiar GB powyżej 100GB, bo u mnie jest obecnie ok.150+5GB/50GB ważne do końca miesiąca.
Wygląda, że kumulacja działa tylko w danym miesiącu kalendarzowym i od nowego się resetuje(u mnie tak było).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081481  autor: michcio123
 03 paź 2019, 14:14
U mnie od czasu kiedy zmodyfikowali usługę nie kumulowało więcej niż 105gb 100gb z usługi + 5gb z aplikacji. Natomiast dzisiaj o północy nie było w bilingu pozycji obciążenie które najprawdopodobniej zmniejsza ilość dostępnych gb do 50 i rano po pobraniu złotówki i przyznaniu dwóch doładowań mam skumulowane 121gb w tym 5gb z aplikacji i to by się mogło zgadzać gdyż wczoraj przetransferowałem ponad 35gb
 #1081485  autor: darekka
 03 paź 2019, 14:21
Ciekawe, bo wygląda na to, że niedawno coś zmienili w kumulacji i od teraz wygląda na to, ze kumulują się cały miesiąc i reset od 1szego dnia następnego miesiąca.
Potrzeba jeszcze aby ktoś potwierdził takie zachowanie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081489  autor: babcia77
 03 paź 2019, 14:42
Reset od pierwszego dnia miesiąca? Ale od jakiego miesiąca? Od kalendarzowego czy od pierwszego dnia po aktywowaniu usługi?

Na pewno nie jest to miesiąc kalendarzowy - u mnie limit się kumuluje od ponad tygodnia i teraz mam trochę ponad 300 GB.

Mam jeszcze jedną rzecz ciekawą ale to jutro bo musi minąć zarówno godzina odnowienia pakietu w ciągu dnia jak i północ gdu zerowane były pakiety.
 #1081490  autor: darekka
 03 paź 2019, 14:45
U mnie reset kumulacji nastąpił na przełomie miesiąca kalendarzowego 30Września/1 pażdziernika.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081510  autor: notsure
 03 paź 2019, 18:47
U mnie pod kodem ussd:

Pozostalo do wykorzystania: 100774 MB. Waznych do dnia: 04-10-2019.
8. Sprawdz inne
9. Koniec

w aplikacji pakiet 100522MB. I pozycja obciążenie o 00:00 jest każdego dnia.

W rezultacie nawet nie wiem ile mam realnie tych GB ? 50 czy 100 zanim padnie usługa ? A tyle nie korzystam z neta żeby sprawdzić.
  • Strona 149 z 202
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 202
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 202