DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 178 z 202
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 202
 #1119175  autor: babcia77
 20 lip 2021, 08:28
Ja napisałem - za kilka dni kończy mi się ważność konta i po cichu mam nadzieję że z rekompensatą się ogarną do tego czasu. ;-)

No i tradycyjnie muszę ponarzekać na burdel w prezentowaniu stanu usług bo ruszyło MiBOA. ;-) Mam teraz aktywną naszą usługę, pakiet 6 GB na czas awarii i pakiet 5 GB HF. W aplikacji mobilnej widzę HF i naszą usługę. Wedle aplikacji dane schodzą z pakietu HF - tu jego stan się zmniejsza. W MiBOA widzę pakiet 6 GB i naszą usługę. Dane schodzą wedle MiBOA z pakietu 6 GB od konsula - tu też się stan zmniejsza! ;-) Kodami USSD widzę tylko naszą usługę. Wysłanie SMS-a STATUS dla HF pod 8038 wyrzuca info że trwają prace serwisowe i nie mogą zrealizować tego zlecenia. Tradycyjny T-Mobilowy burdelik. Nowa platforma poza kłopotami nic jak widać nie dała. ;-)
 #1119312  autor: babcia77
 23 lip 2021, 10:43
Chyba będzie kolejne kopanie się z koniem. Rozpatrzyli reklamacje. Podstaw do rekompensaty brak. Bo usługa co prawda nie działała z ich winy ale dziś działa więc nic się nie należy. To że przez 3 dni nie można było z niej korzystać nic nie znaczy. Chyba po łyk-ędzie trzeba będzie coś naskrobać. Takie coś mi napisali:

"Uprzejmie wyjaśniam, że przeanalizowałam zgłoszoną przez Pana sprawę.

Informuję, że w dniu 2021-07-18 usługa Masz No Limit.. nie zadziałała poprawnie i pobór danych nastąpił ze środków dostępnych na koncie.

Potwierdzam, że był to błąd systemu.

W dniu 2021-07-19 12 na Pana konto zwrócono nieprawidłowo pobraną kwotę w wysokości xyz zł brutto.

Błąd już nie występuje. W związku z powyższym nie mam podstaw do przyznania rekompensaty."

Chciałem standardowe 30 PLN plus 30 dni wydłużenia konta.
 #1119314  autor: darekka
 23 lip 2021, 11:52
Ja o zwrot niepoprawniwe pobranych środków/jakiś bonus wystepuję w reklamacji dopiero po usunięciu awarii, bo robiąc to wcześniej mają wymówkę...i jak widać stosują ją nagminnie. Niestety czasy rozdawnictwa(choć mającego uzasadnienie w stabilnośći(raczej niestabilnośći) usługi dawno minęły i coraz trudniej jest wydębić rekompansaty-inna sprawa, że rekompensata to zwrot kosztów poniesionych na zastępczy net/nerwy itp. i jej przyznanie zależy od materiału dowodowego(dobrej gadki) i dobrej chęci osoby rozpatrującej(tej coraz mniej niestety jest).

P.S. Na 1 z 2 numerów dziś system zapomniał pobrać 1 zł i dodac pakiety więc szykuje się awaria... :twisted:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119413  autor: babcia77
 26 lip 2021, 10:57
Do tej pory chwila złożenia reklamacji nie miała znaczenia ale jak widać zmienili podejście. Kopię się dalej bo czym innym jest zwrot niesłusznie pobranych środków a czym innych nie działanie usługi przez 3 dni. I niedziałająca usługę reklamowałem i za to żądałem rekompensaty. Zobaczymy jaki będzie efekt.
 #1119421  autor: darekka
 26 lip 2021, 15:07
Ja w tej chwili mam złożone 2 reklamacje na 2 numery z omawiana usterką.

Co do Twoich oczekiwań to możesz oczekiwać zwrotu opłat 1zł. za każdy dzień usterki ale reszta "rekompensaty" to już tylko dobra wola operatora, bo musi powstać jakaś realna strata(utrudniony kontakt, przymus ograniczenia komunikacji itp. można przy odrobinie dobrej woli uznać za taką stratę) aby ją realnie rekompensować i tu może być problem z dowodem na tę stratę...sam liczę na pozytywne podejście operatora ale kto wie.

P.S.Co do moich zapowiedzi ponownego padu usługi na 1 z tych 2 numerów z dnia 23 lipca nie potwierdziło się to-system w dniu następnym pobrał opłate i usługa działa.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119534  autor: babcia77
 29 lip 2021, 12:07
No i opłaciło się przyciśnięcie BOA. Net w sierpniu sponsoruje awaria systemu obsługi w T-M. ;-)

"Uprzejmie wyjaśniam, że ponownie przeanalizowałam zgłoszoną przez Pana sprawę.
Potwierdzam raz jeszcze, że błąd występował po stronie sieci.
W ramach rekompensaty wprowadziłam na Pana konto doładowanie w kwocie 30 zł brutto tym samym przedłużyłam ważność konta o 30 dni.
Liczę, że moja decyzja spotka się z Pana zadowoleniem."
 #1119555  autor: darekka
 30 lip 2021, 14:12
I u mnie na 2 numerach dodali po 25 zeta+30dni bez żadnego spinania się (tylko po samej reklamacji).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119612  autor: darekka
 02 sie 2021, 11:46
Na pierwszym numerze od wczoraj usługi nie mogę reaktywować(brak reakcji na sms aktywacyjny, a na ponowne zwrotne info, że już zapisany jestem do promki...niby 3doby mają ale brak aktywacji w 5minut to wróżba, że samo sie nie odpali-zgłoszenie poszło), a na drugim dziś wygląda, że opłaty nie pobrało za kolejny dzień(aktywacja 5 lipca więc jeszcze czas do 30dni jest). Słowem znowu cuda.


EDYCJA 12:25: własnie ogarnęli problem z aktywacja usługi od wczoraj-500GB jest więc usuga się aktywowała

czekam jeszcze na obudzenie z letargu drugiego numeru na, którym nie pobrało dzis opłatty(zgł.techniczne też zrobione)

P.S. tuż przed 15:50 i drugi numer obudzili do pobrania opłaty więc problem ogarnięty w ciągu paru godzin na obu numerach :D

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119637  autor: zoltan666
 02 sie 2021, 22:32
Trzeba chyba codziennie ich sprawdzać, czy pobrali złotówkę, bo widzę, że u mnie też dziś brak pobrania i doładowania. Mam nadzieję, że w nocy jednak pobiorą co trzeba i nie trzeba będzie nic reklamować.
 #1119651  autor: babcia77
 03 sie 2021, 09:37
Chyba wczoraj mieli jakiś fakap. Bo sprawdzałem dziś ilość kasy na koncie i mi się nie zgadza. Zerknąłem w billing - akurat MiBOA przez chwilę działało więc zrobiłem zrzut do PDF. ;-) A w blillingu takie coś:
2021.08.02 06:54 Internet 87,70 MB 10,24 zł
Usługa włączona 26 lipca, aktywna, opłacona, kasa na koncie jak widać była.
Będę dzwonił na infolinię o zwrot.
Tego samego dnia pobrało też jak co dzień o 9:53 1 PLN i przyznało pakiet. Godzinę później niż o 8:53 z obecnego cyklu. Dziś znów o 8:53.
@darekka - pewnie dostałem rykoszetem tego co i Ty.
No i na koniec pójdzie reklamacja bo usługa znów fika.
 #1119653  autor: babcia77
 03 sie 2021, 09:57
Druga awaria w ciągu 2 tygodni. W moim przypadku w obu pobrali niesłusznie 25,64 PLN. Czyli kasa na prawie miesiąc za usługę. Czemu mam to T-M podarować? To nie użeranie się tylko egzekwowanie tego co mi się należy. A rekompensata dodatkowo się należy za to że usługa nie działa tak jak to zapisano w regulaminie.
 #1119657  autor: iphoneski
 03 sie 2021, 11:53
To, że się należy to jedno, a to ile wy już tych reklamacji złożyliście, ile razy coś wam źle naliczyli to druga sprawa. Ja już dawno bym sobie odpuścił i kupił inny internet gdyby tak miało to u mnie działać. Oferta cenowo wybitnie atrakcyjna, ale jak widać zawsze jest coś za coś.
 #1119666  autor: babcia77
 03 sie 2021, 13:24
Reklamacja to sprawa wtórna do zgłoszenia serwisowego a to robi się telefonicznie - ja np. dzwonię zwykle z podróży autem.
Do reklmację mam 2 szablony - zmieniam w nich datę, numer zgłoszenia i krótki opis. 2-3 zdania.
To że pada mnie - przyzwyczaiłem się. ;-) Nie ma innej usługi która by za niewielkie pieniądze dawała no limit.
Ja mam np. potrzebę co kilka/kilkanaście dni gdy jestem poza domem wysłać wysłać 200 - 400 GB danych. I nie ma konkurencyjnej usługi która by to mi umożliwiła za takie pieniądze.
 #1119667  autor: babciagienia1p
 03 sie 2021, 13:29
@iphoneski
Według mnie, ruch należy do operatora.
Jeśli nadal utrzymuje ofertę, powinien doprowadzić ją do stanu używania bez problemów, albo zakończyć zabawę, skoro tego nie ogarnia. Dopóki oferta jest w grze, użytkownicy mają prawo z niej korzystać, choćby ze względów testowych mimo, że smród się za nią ciągnie od Tatr do Bałtyku.
Poza tym z innych wpisów można domyślić się, że koledzy używają innych kart oraz ofert u innych operatorów.
 #1119672  autor: darekka
 03 sie 2021, 14:26
Co do znikającej kasy w sytuacji zawieszki/padu usługi to jest jasne, że za neta lub poł.sms,mms. Zabezpieczeniem przed wygoleniem konta jest i u mnie działa elegancko na wszystkich 4 numerach usługa "Frii internet/Dniuwka internetu" blokująca net po 50MB(za 0zł lub 0,28zł w HEYAH) i w żaden sposób nie skutkująca negatywnie w działanie naszej usługi. Kto może powinien ją aktywować aby się nie zdziwić znikaniem kasy.
Usługi nie mają opcji zamknąć, bo jej Regulamin nie zawiera takiej możliwości i chcą czy nie chcą musza ją dla nas utrzymywać(dla 49 simek choć ponoć Orange utrzymuje starą oferte z czasdów IDEI dla bodaj 6 posiadaczy). Oczywiście wolałbym aby wszystko śmigało bez najmniejszych problemów ale za te śmieszne 30zł. nie ma i nie będzie konkurencyjnej oferty, bo np. od wczoraj zmuszony byłem przetransferować ponad 393GB i to wszystko za 2zł.

Druga sprawa, że usługa od dłuższego czasu działa prawidłowo, a sporadyczne jej zawieszki są ogarniane w kilka godzin o ile się zgłosi zauważony problem np.brak pobrania opłaty. Sam to na 2 numerach przetestowale(wcześniejszy wpis) i naprawa trwała kilka godzin-nie wystąpił żaden negatywny jej skutek w postaci blokady neta, braku pakietów "wirtualnych złotówek", bo usterkę usunięto jeszcze przed resetem posiadanych pakietów.

Usługę mają ludzie znający jej zalety(nolimit +500GB za 1zł.) i ewentualne drobne wady(jakieś sporadyczne zawieszki), którzy kalkulując koszt/zysk uznali, że ma to sens.. Do tego dochodzą ewentualne benefity za problemy(wystepują od dłuższego czasu wręcz sporadycznie), które rekompensują ewentualne i sporadyczne usterki.

Kto stracił cierpliwość/zapomniał o simce ten już dawno używa czeoś innego za odpowiednio większe pieniądze.

P.S. dla mnie ta oferta jest podstawowym dostepem do internetu(w routerze), a w rodzinie służy jako oferta podstawowa w telefonach służących w razie potrzeby jako hotspot do internetu dla innych sprzętów.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119678  autor: iphoneski
 03 sie 2021, 16:17
Jakoś wycofać mogą na pewno - Orange też musiał jakoś usunąć klientów analogowego Centertela gdy nie przedłużyli rezerwacji na pasmo. A klienci się nie dawali w żaden sposób ruszyć, bo ta technologia podobno świetnie działała na morzu.
 #1119680  autor: babcia77
 03 sie 2021, 18:02
Dzień Dobry Panie Majorze! ;-)
A dziś na 100% jestem pewny że T-M czyta forum. :-)
4 minuty po opisaniu tu problemu założono zgłoszenie serwisowe i je rozwiązano. Dostałem SMS-a o zamknięciu zgłoszenia którego nie zgłaszałem. A konsultant wpierw mi próbował ściemniać że do nich dzwoniłem a potem zmienił narrację na to że oni sami tak o mnie dbają. ;-)
 #1119683  autor: darekka
 03 sie 2021, 21:11
Jakoś mnie to nie zaskoczyło zwłaszcza, że już dawno sugerowałem fakt obserwacji tego wątku przez operatora(wielokrotnie w rozmowach z BOA informowałem ich o fakcie zrzeszenia ponad połowy simek w naszym forum i o wymianie spostrzeżeń co do oferty i jej problemów) i wyciągania z treści wniosków.
Skoro to czytują i wielokrotnie już poznali nasze opinie, że usługi nie damy uwalić- wygląda, że zaczną dbać o nas i naszą ofertę aby uniknąć naszej upierdliwości i kosztów z tym związanych. :D

Widać ,że mamy siłę przebicia w co wielu wątpiło.

Zapewne już operator połączył konkretne simki z naszymi nickami forumowymi po zbieżności wpis/zgłoszenie w BOA. Tez pozdrawiam naszego czytelnika(może i forumowicza) i liczę na skuteczne przeciwdziałanie potencjalnym problemom w naszej ofercie-jeszcze przed naszymi zgłoszeniami u operatora.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2021, 21:22 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 178 z 202
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 202
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 202