Problem w tym że u mnie *103*15# nie działa - dostaję tylko info "Zarządzaj swoim kontem na
www.miboa.pl". Jedyny kod który mi działa to *103*22#. Dotychczas z MiBOA widziałem stan pakietów, w tym także pakietu który dostałem podczas kłopotów w październiku i którego stanu nigdzie nie mogę sprawdzić bo to było jedyne miejsce gdzie był prezentowany. Aplikacja mobilna z kolei pokazuje mi od zeszłego tygodnia Pakiet danych 300 MB ważny do końca obecnego dnia. Ale dane nie są pobierane z niego tylko z aktywnej naszej usługi. Jest aktywna bo SMS na 80481 powoduje info że usługa jest włączona. Dodatkowo aplikacja mobilna podaje mi komunikat "Nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich w kraju oraz pakiet 300 MB przez cały dzień za 1 zł" Wygląda na to jakby jednocześnie były włączone dwie usługi: nasza i ta z 300 MB transferu dziennie. Co się dzieje nie mogę sprawdzić bo biling wraz z MiBOA nie działa. W aplikacji mobilnej mam tylko ilość zużytych danych/SMS/połączeń. Przy próbie logowania do MiBOA dostaję kod SMS-em. Czasami jest to 6 a czasami 8 znaków - losowo.
Ogólnie zostałem z jednym kodem USSD *103*22#. Zastanawiam się co robić dalej w świetle odpowiedzi które przytoczyłem wcześniej... Chyba będę męczył infolinię.