DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 91 z 202
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 202
 #935526  autor: babcia77
 30 cze 2017, 10:20
A dziś kolejna ciekawostka. Dostałem SMS-a że mogę przedłużyć pakiet. 31 dni po poprzednim. Wysłałem na 80481. Na razie bez info zwrotnego. Pakiet danych na dziś został dodany. Ale nie pobrało 1 PLN za dziś choć powinno już godzinę temu. Wczoraj z BOK-iem nie gadałem - zobaczymy co dziś powiedzą.
 #935535  autor: darekka
 30 cze 2017, 10:30
Ja tam preferuję "karencję" pomiędzy SMSem z zaproszeniem, a wysłaniem zlecenia aktywacji(w dniu otrzymania zaproszenia śmigam do godzin wieczornych, bo ostatni pakiet działa do północy dnia następnego po ostatnim pobraniu 1zł. Rozłączam poł. internetowe przed północą, z rana dnia następnego wysyłam SMS aktywacyjny i dopiero po potw.aktywacji łączę internet).
Dzięki temu mam 31dni usługi.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #935632  autor: saximel
 30 cze 2017, 14:51
Ja też nie dostałem odp na maila który do nich napisał bezpośrednio z mojego konta email. Dzwoniłem też na obsługę klienta, mieli włączyć darmowy tymczasowy pakiet 2GB ale nie włączyli ale po krótkim czasie usługa została wznowiona.
 #935767  autor: leszekte
 01 lip 2017, 06:16
Wczoraj otrzymałem zaproszenie do "reaktywacji" ,wysłałem TAK na 80481. Nie dostałem potwierdzenia . Dzisiaj pobrało za "bezpieczny internet" . Usługa oczywiście nie działa.Konsultant oddał 9 zł, ale co z tego... Internetu brak. Karta Heyah 880XXX469
 #935781  autor: darekka
 01 lip 2017, 07:34
W regulaminie stoi jak byk-czas aktywacji do 72godzin i jest potwierdzany SMSem zwrotnym czyli 9zł. i blokada neta prawidłowo nałozone.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #935788  autor: jakubeskulap
 01 lip 2017, 08:51
@leszekte
napisze pare uniwersalnych tresci, bo mimo dziesiatek powtorzen nikt nie slucha, chociazby tego co pisze @darekka

-jak przychodzi zaproszenie, to czekacie do nastepnego dnia. Najlepiej przed spaniem wylaczyc transmisje danych i zrobic powiadomienie, zeby z rana wyslac sms. Sa 72h na uruchomienie oferty, jednak rzadko kiedy przekracza to 2h. (nie licze problemow z ostatniego miesiaca)
-na infolinii wyjasniamy na samym poczatku ze nasza usluga jest dostepna/korzysta na 50 slownie piecdziesieciu starterach w Polsce. Dlatego ze nawet podajac pelna nazwe 3/4 konsultantow bedzie myslalo o ofercie 1zl dziennie (nolimit+300mb)
-nie wlaczamy bonusow w postaci pakietow np gratis za rejestracje 30dni no limit + 10gb - w 99% przypadkow crashuje to usluge i kasuje opcje jej wlaczenia w przyszlosci (mozna sie zgodzic na pakiety podstawowe lub wydluzenie konta)
-jesli wykorzystacie aktualny pakiet (50gb kumulacyjny) to infolinia - zwrot bezpiecznego internetu + podstawowy pakiet 2-3gb + zgloszenie techniczne, ze skonczyl sie pakiet a nie powinien + [email protected] o rekompensate (najlepiej do 30zl, powyzej prawdopodobnie decyduja "seniorzy" dzialu reklamacji)
-jesli nie dziala usluga to j.w. + zwrot od momentu zgloszenia + przydzielenie od konsultanta 2-3gb + rozmowy 200min i smsy 200sms do wszystkich (kazdego dnia braku uslugi powinni przez infolinie te same pakiety dodawac)
-jesli konsultant jest ogarniety to moze zwrocic+zrekompensowac do 30zl w sumie. Wiec majac powyzsze pakiety i brak czasu na boa@ mozna sie zwrocic do takiego konsultanta z serdeczna prosba o rekompensate 20zl + np 5zl zwrotu
-wyzszymi kwotami zwrotu zajmuje sie dzial reklamacyjny i czesto olewa sprawe nawet w sytuacjach, gdy regulamin jest po naszej stronie. Prawdopodobnie licza ze nie mamy czasu na UKE czy rzecznika.

Sie niedlugo przekonaja co znaczy jak sie wkurzy czlowieka oszukujac przez 11 miesiecy i ile czasu jest w stanie poswiecic na taka sprawe :twisted:
 #935795  autor: darekka
 01 lip 2017, 09:41
Ja tam już kilka reklamacji mam ostatnio w trakcie realizacji: za ostatnią awarie przez 2 dni, za brak roamingu zgodnego z prawem UE oraz za każdy problem naruszający regulamin usługi będę pisał następne-czas i chęci mam, a i dorobić można.
Co do Twojego wpisu z bonusami typu za rejestrację itp.-ja je wykorzystuję(za darmo, bo za każdą rekompensate/zwrot od 25zł. system daje bonusowe 10GB za rejestrację), Uwalniałem NET na tych starterach(4st. z naszą usługą) i na żadnym problemu nie było. Może fart ale problemów nie uświadczyłem z gryzieniem się usługi z bonusami.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #935817  autor: kaspeed
 01 lip 2017, 11:56
Ja własnie doładowalem eksperymentalnie tmobile za 25zł pakiet 10gb w PL:) + 1,26 w UE:0 Na wakacjwe jak znalazł. A z Heyah masz Złotowke bawie sie dalej.ZObaczymy reklamacja na reklamacji leży;)

Jestem w szoku ze w Prepaid Tmobile mam pokazane ile mi w UE neta przysługuje....Bardzo ale to bardzo pozytyw dla Tmobile.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #935820  autor: odkrywca1
 01 lip 2017, 12:09
hey
dziś znów złapał mnie bezpieczny internet haha
taka mała aktualizacja

kolejna reklamacja ( szkoda że nie w wczoraj bo była by to już 3 w czerwcu)
 #935844  autor: odkrywca1
 01 lip 2017, 13:32
net był ale wczoraj nie przydzieliło i dlatego ucięło
niestety nie sprawdziłem ale przy tej usłudze to codziennie trzeba wszystko sprawdzać bilingi czy pobrało ( to jest szaleństwo z tym systemem timobajki )
dodatkowo nie pomaga to, że łatają ten system i mam komunikat "przepraszamy serwis czasowo niedostępny "
 #935908  autor: darekka
 01 lip 2017, 19:00
Marudzić to można zaczynać po upływie 72godzin od wysłania SMSa reaktywacyjnego, które mają regulaminem zaklepane na uruchomienie usługi. W tym przypadku reklamacja nie ma podstaw, bo 72 godz. nie upłynęły.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #936007  autor: zoltan666
 02 lip 2017, 12:42
Ostatni raz z "Masz złotówkę..." korzystałem we wrześniu zeszłego roku. Wszyscy dawali darmowe GB za rejestrację, więc grzech by było nie skorzystać. Teraz korzystam z tych 1410 GB od Orange (jako internet domowy), ale tyle piszecie o problemach z "Masz złotówkę...", ze postanowiłem kontrolnie uruchomić usługę na te 30 dni. W nocy wysłałem sms TAK na 80481, ale cisza. Wiem, że jest 72 godziny na aktywację, ale tego smsa wysłałem już kilka razy i żadnej odpowiedzi ze strony T-Mobile. O ile dobrze pamiętam wcześniej po wysłaniu pierwszego smsa, a potem kolejnego przychodziła odpowiedź od operatora, coś typu, że już wcześniej wysłaliśmy smsa aktywującego, a teraz całkowita cisza. Długo nie korzystałem i zapomnieli o mnie? ;)
  • Strona 91 z 202
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 202
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 202