DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 104 z 202
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 202
 #960094  autor: darekka
 08 lis 2017, 11:59
Z treści wklejonej przez Ciebie odpowiedzi na reklamację jasno wynika, że oni już z Tobą skończyli dając 30zł.=jesli nie pasi to do sądu możesz iść(pouczenie pod pismem).

Moja dobra rada-ZAWSZE w reklamacji pisz czego oczekujesz(nie myśl, że zwrot opłat codziennych od operatora dostaniesz z automatu-może tak być ale...) ponieważ dla obu stron wiążąca jest treść reklamacji i w przypadku jej uznania Twoje roszczenia zostaną zaspokojone tylko w zakresie o jaki wnosiłeś w niej-słowem jesli nie domagasz się zwrotu opłat codziennych po 1zł. za dni usterki to wysoce prawdopodobne jest, że go nie otrzymasz.

Te 30zł. to z ich strony obraza dla klienta-mi za blokadę netu pierwszego dnia po zużyciu 50GB do dnia następnego lub po tych zmrożeniach trwających 1 dzień dają więcej tzn.dokładnie tyle o ile wnosze. Musisz zawsze pisać ile i za co oczekujesz-ja im piszę klarownie ile, za co itp. co z ich strony jest w pełni realizowane

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960097  autor: babcia77
 08 lis 2017, 12:31
Ja mam z nimi spore doświadczenie. ;-) Pójdę do rzecznika praw konsumenta jak poprzednio. Dwukrotnie interwencja pomogła. Żądania były całkiem inne: usunięcie awarii, zwrot pobranych środków, wydłużenie ważności konta i całkiem inna kwota niż teraz rzucili.

Dziś zresztą poszła kolejna reklamacja - na niedotrzymanie dwutygodniowego terminu usunięcia awarii. Deklarowali przy zgłoszeniu średnio 5 dni a maksymalnie 14. W razie czego mam nagrania rozmowy z konsultantem. Żadanie tego co wcześniej.
 #960099  autor: darekka
 08 lis 2017, 12:37
Tylko, że to dodatkowy czas, kłopot itp. aby wydębić od nich cokolwiek.
Ostatnio zmieniony 08 lis 2017, 13:41 przez darekka, łącznie zmieniany 2 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960113  autor: darekka
 08 lis 2017, 13:42
Właśnie dostałem informacje, że na numerze T(u rodzinki) z naszą uslugą zdechła ona sobie: zadziałał Bezpieczny Internet(chyba skosił 9zł.) i zablokowało całkiem net. Zgł.techniczne zrobione, a i o Reklamacji ze stosownym roszczeniem nie zapomniałem- a familia miała za kilka dni doładować ten numer... :lol: mają farta zaoszczędzą.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960118  autor: babcia77
 08 lis 2017, 14:18
No to ciekawe jak długo potrwa. To blokada całkowita czy limit 100 kbps? Jak to drugie to u mnie nie potrafią sobie z tym poradzić od 24.10. Też sekwencja Bezpieczny internet>>limit przy aktywnej naszej usłudze i środkach na koncie. Lejek nie przeszkadza w aktywowaniu usługi na kolejne 30 dni.
 #960122  autor: darekka
 08 lis 2017, 14:34
Całkowita blokada(bodaj do 32kbps) po zadziałaniu Bezpiecznego Internetu w wyniku częściowego padu usługi-system pobrał 1zł. i dołożyl tylko złotówki na poł,sms,mms ale "zapomniał" dodać GB. Z tego powodu licznik GB się wyzerował i Bezp.Int.interwenjował kosząc kasę i blokując net.
Bez neta nic im nie będzie, a kasy nigdy za wiele.

Sprawdzałeś kodem ile i czy wogóle masz pakietu neta-czy dodaje system GB czy też masz 0GB, jak ze złotówkami na poł. głosowe,sms imms-dodają?.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960134  autor: darekka
 08 lis 2017, 15:39
Jedyna możliwość to odkup od "zmęczonego" jej posiadacza-napisz ogłoszenie w KUPIĘ/SPRZEDAM i może ktoś będzie chciał się pozbyć choć wątpię,bo optymalnie kombinując oferta jest istnym Perpetuum mobile -sama się sponsoruje, a nawet daje zarobić.

Dodatkowo jej cena nie będzie jakoś mocno okazyjna-jeśli potrzebujesz do neta tylko to niezłym wyborem jest abonament na Internet Domowy od T, bo za 45zł.(20Mb) lub 55zł(60Mb) masz nielimitowany net bez takich jak my cudów. Koszt równiez nie jest jakoś powalająco wysoki zważywszy,że w tej kwocie masz już sprzęt od opa.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960140  autor: darekka
 08 lis 2017, 16:37
Wymiana karty SIM nigdy nie miała, nie ma i mieć nie będzie wpływu na typ,rodzaj świadczonej usługi, gdyż te dane są zapisane w systemie, a karta(numer telefonu dokładniej) służy tylko do logowania i nie zawiera żadnych danych określających jaką usługę mamy.
Jednym słowem nic się nie zmieni po wymianie karty nawet jesli to zrobisz w trakcie działania Usługi. Oczywiście nowa karta musi się najpierw aktywować co może potrwać do 24godzin od wymiany.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960143  autor: darekka
 08 lis 2017, 16:42
Zawsze może coś się w systemie spierniczyć/zawiesić(to akurat każdemu się może zdarzyć niezależnie od operatora, usługi itp.)-nasza usługa akurat jest dość niestabilna ale w razie problemu zgłoszenie techniczne/reklamacja i musi działać.
Generalnie wymiana SIMki nie ma wpływu na usługi przypisane do danego numeru telefonu(może najwyżej dodać obsługę LTE-u nas to akurat mamy już na strych SIMKach odblokowane).
Ostatnio zmieniony 08 lis 2017, 16:45 przez darekka, łącznie zmieniany 2 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960147  autor: darekka
 08 lis 2017, 16:47
Raczej nie ale jest szansa, że podając poważny powód np. zmiana sprzętu do, którego stara SIMka jest za duża operator nie pobierze opłaty pod warunkiem, że wymiany dokonasz w salonie Firmowym nie franczyznowym. Zawsze płacąc za wymianę możesz napisać reklamację do opa z wnioskiem/ prośbą o zwrot kosztu w postaci doładowania numeru. Musisz tylko ładnie to uzasadnić to operatormoże zrobić taki gest prokliencki za dobrą dotychczasową współpracę ale nie musi.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960149  autor: darekka
 08 lis 2017, 17:11
Wiadomo, że warto, bo usługa wymiata. Jeśli wybulisz kasę na wymianę wyślij reklamację/prośbę do opa o zwrot-może akurat przychylą się do tego.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 104 z 202
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 202
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 202