DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 202 z 202
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
 #1124180  autor: babcia77
 09 lis 2021, 08:04
Od wiosny średni czas oczekiwania na reklamację wysłaną mailem w T-M u mnie to około 2 tygodni. Choć zdarzył się i miesiąć w sytuacji gdy dziwili się co ja chcę bo przecież usługa działa. A to że nie działała to jakoś tak pominęli. Na zwrot kasy w dwóch ostatnich przypadkach gdy pobrali mi ponad 30 PLN czekałem 5 i 17 dni. Zgłoszenie serwisowe zamknęli w obu przypadkach po 4 dniach.
 #1125704  autor: zoltan666
 18 gru 2021, 11:59
Kartę "Masz złotówkę..." przeniosłem do Play w celu odzyskania środków i aktywowałem na niej bonus za przeniesienie. Na karcie "10 GB co tydzień..." dziś aktywowałem Nielimitowany internet na 14 dni wcześniej zmieniając taryfę na GO. Przy okazji reklamację w sprawie, którą wcześniej opisywałem teoretycznie T-Mobile rozpatrzył pozytywnie, a teoretycznie, bo od 22 listopada czekam na zwrot środków.
 #1126160  autor: zoltan666
 30 gru 2021, 21:54
I wychodzi na to, że mam problem z T-Mobile. W dniu 22 listopada po złożonej wcześniej reklamacji otrzymałem wiadomość podpisaną przez (imię i nazwisko) Konsultant ds.Reklamacji i Obsługi Klienta, że zwrot środków na konto bankowe nastąpi maksymalnie do 30 dni. Do teraz żadnego zwrotu nie otrzymałem. W dniu 28 grudnia otrzymałem wiadomość (po moim wcześniejszym e-mailu), że sprawa jest wyjaśniana z działem należności zajmującym się zwrotami na konto klienta. I dalej nic. Gdzie szukać pomocy w takiej sytuacji? Dodam jeszcze, że 17 listopada wysłałem do T-Mobile wniosek o zwrot środków z konta po przeniesieniu numeru do innego operatora. Żadnej odpowiedzi na ten wniosek nie otrzymałem, ale tłumaczyłem to sobie tym, że otrzymam zwrot w ramach reklamacji. A tu lipa, zwrotu brak.
 #1126769  autor: zoltan666
 11 sty 2022, 23:52
I niestety, ale kasy za reklamację T-Mobile dalej mi nie zwrócił. Na chacie konsultant widzi, że środki już dawno powinny zostać mi zwrócone, ale nic więcej nie jest w stanie pomóc i odsyła, żeby dzwonić na 602900000, a tam karzą znów pisać na e-mail. Gdzie pisać w tej sprawie, tak jak podpowiedź wyżej, do UKE?
 #1126851  autor: zoltan666
 14 sty 2022, 21:54
Wreszcie po ponad 2 miesiącach od złożenia reklamacji doczekałem się na zwrot pieniędzy. Zwrócono całą kwotę pobraną z konta za korzystanie z internetu w czasie, gdy pakiet internetowy został przedwcześnie wyłączony, a nie była to mała kwota. Ponieważ numer został przeniesiony do innej sieci odzyskałem także pozostałe środki znajdujące się na koncie w dniu przeniesienia numeru. Plus tego wszystkiego jest taki, że nie pobrano opłaty opłaty manipulacyjnej za zwrot środków.
  • Strona 202 z 202
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202