Strona 1 z 3

[SimPlus] Uaktualnianie stanu konta na bieżąco - mozliwe?

Post:25 sie 2006, 14:04
autor: ulmoz
Witam.

Czy jest jakas mozliwosc takiej "przerobki" karty SIM w Simplusie abym mial mozliwosc sprawdzania jaki jest aktualny stan mojego konta? W tej chwili mam informacje na ekranie telefonu, ale jest to kwota nieaktualna ktora odswiezana jest co jakis czas. Czy mozna cos z tym zrobic? Np. czy jest jakis kod dzieki ktoremu moge sprawdzi stan swojego konta?

Pozdr.

Post:25 sie 2006, 14:05
autor: GregPepe
Chyba wystarczy zmienić platforme na nową
Jest specjalny kod który ja zmienia niestety go nie znam

Post:25 sie 2006, 14:07
autor: pajorro
Jest taka możliwość. Połączenia i smsy będą rozliczane w czasie rzeczywistym. Nie będziesz już musiał wyłączać i włączać telefonu, aby mieć zaktualizowane konto. Wystarczy wpisać jeden kod (
*101*11*99#) i zmienisz sposób naliczania. A sprawdzasz wtedy *100#.

Zajrzyj na strone :-)

Post:25 sie 2006, 14:40
autor: ulmoz
Cholera jasna :/ Juz mi sie ta siec nie podoba :) Mam 6310i, ktora niestety nie jest obslugiwana przez ta usluge. Ciekawe dlaczego?

W Erze wszystko moglem zrobic nawet na 7 letniej 3310 :) A tu jakies chore ograniczenia.

Nie ma jakiegos innego sposobu?

P.S. Co jaki czas uaktualniane jest konto na ekranie telefonu?

Pozdr.

Post:25 sie 2006, 15:11
autor: pajorro
Możesz mieć nową platformę na 6310i. Na każdym możesz. Na stronie są podane modele na których Simplus działa tylko z nową platformą!

Post:25 sie 2006, 15:32
autor: ulmoz
Nie do konca rozumiem. Nie mam pojecia czy mam nowa czy stara platforme. Jak to sprawdzic.

Czyli jest jakas mozliwosc abym uruchomil ta usluge na swojej komorce?

Post:25 sie 2006, 15:35
autor: pajorro
Stara platforma- stan konta widoczny cały czas na wyświetlaczu telefonu. Aktualizuje się po wyłączeniu i włączeniu telefonu.

Nowa platforma- połączenia i smsy pomniejszają limit od razu. Stan konta sprawdza się *100#, a uruchamia się ją tym dłuższym kodem co pisałem Ci wcześniej.

Post:25 sie 2006, 15:42
autor: ulmoz
No to teraz daje ci zagadke, ktorej jeszcze pewnie nikt nie rozwiazal :)

Jest tak:

Uruchomilem taryfe TEAM7. Wpisalem kod aktywujacy usluge *101*11*99# ale na wyswietlaczu pojawil sie komunikat: "Usluga dostepna tylko z taryfami TEAM4, TEAM7 i 1 Sekunda. Zmien taryfe" (na 100% mam taryfe TEAM7 bo wprowadzilem juz pare numerow do swojaka).
Co najlepsze, pomimo tego ze usluga oficjalnie sie nie aktywowala kod *100# dziala :shock: Ale nie tak jak powinien.
W tej chwili na wyswietlaczu komorki mam kwote 5,60zł, a po wpisaniu kodu jest 5,65zł :shock:

Ja juz nic nie rozumiem... Masz jakis pomysl?

Post:25 sie 2006, 15:47
autor: D@rio
k*** następnemu karta SIM się spie**** :/ :/ :/ sorry, nerwy mi już puszcają. Kolejna osoba :|

Post:25 sie 2006, 15:50
autor: ulmoz
D@rio pisze:k*** następnemu karta SIM się spie**** :/ :/ :/ sorry, nerwy mi już puszcają. Kolejna osoba :|
Czyli co to oznacza? :? Zjeb*la mi sie karta? Bez zartow... kupilem ja 3 dni temu. Co z tym teraz robic?

Post:25 sie 2006, 15:53
autor: D@rio
ulmoz pisze:
D@rio pisze:k*** następnemu karta SIM się spie**** :/ :/ :/ sorry, nerwy mi już puszcają. Kolejna osoba :|
Czyli co to oznacza? :? Zjeb*la mi sie karta? Bez zartow... kupilem ja 3 dni temu. Co z tym teraz robic?
ecch...temat rzeka. Istnieje prawdopodobieństwo że niestety tak. Ostatnio dużo jest takich problemów. Powiedz mi, włączyłeś i wyłączyłeś ponownie telefon..?

Post:25 sie 2006, 15:56
autor: ulmoz
Tak. Wlaczylem, wylaczylem telefon, wyjalem karte SIM, ale dalej na wyswietlaczu jest 5,60zł, pomimo tego ze kod *100# dziala (pomimo tego ze po wpisaniu kodu aktywujacego pojawia sie info o koniecznosci zmiany taryfy) - czyli nic sie nie zmienilo.

Da sie cos z tym zrobic? Mial juz ktos podobny problem?

Post:25 sie 2006, 15:59
autor: D@rio
ulmoz pisze:Tak. Wlaczylem, wylaczylem telefon, wyjalem karte SIM, ale dalej na wyswietlaczu jest 5,60zł, pomimo tego ze kod *100# dziala (pomimo tego ze po wpisaniu kodu aktywujacego pojawia sie info o koniecznosci zmiany taryfy) - czyli nic sie nie zmienilo.

Da sie cos z tym zrobic? Mial juz ktos podobny problem?
taaaa :| , dziesiątki osób mają taki sam problem jak Ty :| wiesz co Ci powiem? Nic nie rób z tym...albo samo się naprawi albo nie :?

P.S
to są jakieś jaja z tymi kartami SIM już :? :|

Post:25 sie 2006, 16:02
autor: ulmoz
A jest szansa ze sie naprawi? Zadne operacje nie pomagaja, wyjmowanie baterii, wyjmowanie karty sim, nic. Wciaz ta sama sytuacja. Byly takie przypadki ze sie komus samo naprawilo?

A jesli sie nie naprawi to mam uzywac tej karty na ktorej nawet nie moge sprawdzic aktualnego stanu konta? W salonie Plusa nic z tym nie zrobia?

Post:25 sie 2006, 16:05
autor: D@rio
szansę są. Były przypadki że się naprawiło a były przypadki że niestety nie. Generalnie błędnie Ci została przeprowadzona migracja i lipka teraz :|

możesz pójść do salonu ale pewnie będą kazali Ci wymienić kartę SIM na nową :|

P.S
Jak nie możesz sprawdzić aktualnego stanu konta? Teraz aktualny stan konta masz pod *100#.

Post:25 sie 2006, 16:27
autor: ulmoz
D@rio pisze: P.S
Jak nie możesz sprawdzić aktualnego stanu konta? Teraz aktualny stan konta masz pod *100#.
Tak, masz racje. Ale bledna kwota wciaz wisi na ekranie komorki.

Dzwonilem przed chwila do BOK'u. Konsultant wyslal mi jakiegos smsa, ale w tresci bylo: "Bledna aktualizacja karty SIM. Skontaktuj sie z...". Zadzwonilem drugi raz, podalem kod bledu, za chwile ma do mnie oddzwonic, ale cos czuje ze niewiele poradza :/

Pozdr.

P.S. Kod bledu jakby ktos byl ciekawy to 0019404.

Post:25 sie 2006, 16:28
autor: pajorro
A przyszedł Ci jakiś smsa po wpisaniu kodu aktywacyjnego nową platoformę? "wyłącz i włącz telefon"? Może spróbuj usunąć skrzynkę odbiorczą (ja tak miałem kiedyś, że nie przyszedł sms bo miałem zapchaną pamieć karty sim i nie chciała sie włączyc nowa platforma)

Post:25 sie 2006, 16:29
autor: D@rio
ulmoz pisze:
D@rio pisze: P.S
Jak nie możesz sprawdzić aktualnego stanu konta? Teraz aktualny stan konta masz pod *100#.
Tak, masz racje. Ale bledna kwota wciaz wisi na ekranie komorki.

Dzwonilem przed chwila do BOK'u. Konsultant wyslal mi jakiegos smsa, ale w tresci bylo: "Bledna aktualizacja karty SIM. Skontaktuj sie z...". Zadzwonilem drugi raz, podalem kod bledu, za chwile ma do mnie oddzwonic, ale cos czuje ze niewiele poradza :/

Pozdr.

P.S. Kod bledu jakby ktos byl ciekawy to 0019404.
no wiem, wisi. No to dobrze że dzwoniłeś. Może coś poradzą...
ten numer to oznacza jakiś rodzaj błędu. Oni to tam mają spisane. Ja niestety nie mam szczegółowych informacji na temat oznaczeń tych numerów...

Post:25 sie 2006, 16:35
autor: ulmoz
pajorro pisze:A przyszedł Ci jakiś smsa po wpisaniu kodu aktywacyjnego nową platoformę? "wyłącz i włącz telefon"? Może spróbuj usunąć skrzynkę odbiorczą (ja tak miałem kiedyś, że nie przyszedł sms bo miałem zapchaną pamieć karty sim i nie chciała sie włączyc nowa platforma)
Taki sms nie przyszedl. Nawet oficjalnie nie mam aktywowanej nowej platformy, bo caly czas wywala mi komunikat ze musze zmienic taryfe, ale platforma dziala. Po zmianie taryfy z easy na team7 rowniez zaden sms nie przyszedl (a chyba powinien). To ze sie faktycznie zmienila wiedzialem po wpisaniu kodu ktory o tym informuje *147#, oraz po tym ze wpisalem numery do swojakow (wtedy juz dostalem smsa: "dziekujemy za aktywowanie uslugi swojaki"). Skrzynka NA PEWNO nie jest zapchana bo przychodza inne wiadomosci.

Poza tym konsultant powiedzial mi ze po zmianie taryfy z easy na team7 WSZYSTKIE numery swojaka jakie wpisuje kosztuja mnie 2,5zł :shock: Przeciez pierwszych 7 mialo byc za darmo. Wpisalem narazie dwa i kasy jak dotad mi nie zabrali, wiec chyba konsultant sie mylil prawda? Bo jak nie to mi zaraz zeżre bezprawnie 5zł :?

Juz mnie kur*ica łapie :|

Post:25 sie 2006, 16:41
autor: pajorro
ulmoz pisze:
Taki sms nie przyszedl. Nawet oficjalnie nie mam aktywowanej nowej platformy, bo caly czas wywala mi komunikat ze musze zmienic taryfe, ale platforma dziala. Po zmianie taryfy z easy na team7 rowniez zaden sms nie przyszedl (a chyba powinien). To ze sie faktycznie zmienila wiedzialem po wpisaniu kodu ktory o tym informuje *147#, oraz po tym ze wpisalem numery do swojakow (wtedy juz dostalem smsa: "dziekujemy za aktywowanie uslugi swojaki"). Skrzynka NA PEWNO nie jest zapchana bo przychodza inne wiadomosci.

Poza tym konsultant powiedzial mi ze po zmianie taryfy z easy na team7 WSZYSTKIE numery swojaka jakie wpisuje kosztuja mnie 2,5zł :shock: Przeciez pierwszych 7 mialo byc za darmo. Wpisalem narazie dwa i kasy jak dotad mi nie zabrali, wiec chyba konsultant sie mylil prawda? Bo jak nie to mi zaraz zeżre bezprawnie 5zł :?

Juz mnie kur*ica łapie :|
A w jakim telefonie masz karte? W 6310i? Skoro Ty masz jakieś inne błędy i idiotyzmy ze zmianą taryfy to może to co ja Ci raczej nie pomoże, ale to że smsy przychodzą to nie znaczy, że np. pamięc karty sim nie jest zajęta. Właśnie tak miałem na 6310i i Simplusie. A smsy z Simplusa typu "konto zaktualizowane. Wyłącz i włącz telefon" zapisują sie na karcie sim...

A jak nie to według mnie powinni Ci wymieć karte z uwagi, że coś jest nie tak.