DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1089822  autor: Remington
 10 lut 2020, 21:50
abrams pisze:Zmyśłasz aż "miło".
...
Nie siej zamętu :evil:
...
konfabulujesz preparując tekst i warunki, których nie ma
...
Sam się wkopałeś łgarzu
...
uważaj przy preparowaniu argumentów :lol:

Nawet bez tych skanów powyższe wypowiedzi były nie na miejscu, a co dopiero z nimi.
 #1089833  autor: abrams
 11 lut 2020, 02:21
No piękna robota 24bis24 napracowałeś się, tylko niestety, kompletnie nic z tego nie wynika i nic nie wyjaśnia.

1. Dlaczego nie podasz po prostu linka do obowiązującego regulaminu ?]
(zwłaszcza, że przed fotkami wkleiłeś tekst skądś skopiowany zaś google na ten tekst, w różnych wariantach i z datą z 2018 r, w ogóle nie reaguje)

2. Jeżeli regulamin obowiązuje od 2018 r to dlaczego po zakończeniu promo w Heyah 15GB/15lat i po zmigrowaniu do TM i złożeniu reklamacji w 2019 r (pobrano 3 zł) przyznano mi rację, zwrócono 3zl i dodano extra 10 zł przyznając, że jest to niezgodne z obowiązującym regulaminem z 2014 r
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 124cfd9674
O tym pisał dużo i szerzej, także w 2019 r Jarekt i to z jego inspiracji 3x skutecznie reklamowałem jak wyżej.

3. I chyba najważniejsze, dlaczego tego regulaminu nie ma na oficjalnej stronie Heyah z regulaminami i cennikami (a to jest oficjalne źródło wiedzy):
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa-dniowka/
i ciągle wisi jako obowiązujący i jest stosowany przez TM, ten z 2014 r (w archiwum jest jego poprzednik więc TM-H zachowuje historię zmian) ?

Remiego najwyraźniej skany przekonały ale mnie kompletnie nie.
Dlatego po raz kolejny apeluję po prostu podaj link do źródła skąd regulamin wziąłeś, bo sprawa jest dziwna.
 #1089838  autor: Remington
 11 lut 2020, 08:01
Ja z kolei uważam, że powinieneś przeprosić za inwektywy, które przytoczyłem. Zobaczyłeś skany i dalej nie wierzysz, Twoja sprawa. Ale ślad po chamskich odzywkach pozostał.

Nie jest też zgodne z prawdą stwierdzenie "i jest stosowany przez TM, ten z 2014 r", bo skoro pobierają te 3 zł, to jednak stosują ten nowszy regulamin.

Nie rozumiem jednak dlaczego dwa ostatnie pytania zadajesz forumowiczowi, a nie operatorowi. Skieruj je do TM i wklej tu ich odpowiedź. Przy okazji możesz dopytać co oznacza "old" w linku do regulaminu, który wkleiłeś.
 #1089839  autor: darekka
 11 lut 2020, 08:45
Delikatnie się wtrące: http://www.heyah.pl/regulaminy/na-karte ... 124cfd9674
ja tu nie widzę nigdzie w adresie "old" , a jedynie "oid" dodatkowo jak by nie szukać na stronie HEYAH to wyskakuje ten "stary" regulamin migracji, a nowszy z 2018 się nie pojawia, google również nie zindeksował takiego dokumentu więc pozostaje jedynie moim zdaniem ważny regulamin z 2014 skoro tylko on jest dostępny. Możliwe, że wspomniany z 2018 pojawił się na chwilę i został wycofany i nie obowiązuje-to, że operator kosi te 3zł. to mnie nie dziwi, bo mają taki sajgon w systemach, że robią one co chcą często wbrew regulaminom obowiązującym(cuda w naszej usłudze). Zgodnie z prawem operator ma obowiązek udostępnić na swojej stronie wszelkie dokumenty i regulaminy więc jeśli tego "nowszego" nie udostępnia nie może on obowiązywać!

Co do "oid" to nawet w nowych i obowiązujących regulaminach w adresie ta fraza jest : http://www.heyah.pl/regulaminy/na-karte ... 83cfa939d8 więc nie jest ona żadnym "podpowiadaczem" czy oferta jest archiwalna czy aktualna.

Koledzy powściągnijcie nerwy i Swoje zapędy i skontaktujcie się z operatorem zamiast się tu obrzucać mniej lub bardziej dosadnymi inwektywami-słowem trzymajcie nerwy na wodzy, bo z naszego tematu zrobił się po Waszych wzajemnych najazdach troche taki śmietnik, a szkoda, bo sądziłem, że po ostatniej naprawie "dopisz zero" będziemy się tu już mniej irytować, bo problemy w zasadzie ustapiły.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089841  autor: Remington
 11 lut 2020, 10:06
@darekka
old->oid wyjaśniony, mój błąd, dzięki za sprostowanie

Wniosek, że regulamin nie wisi na stronie, więc nie obowiązuje jest jednak zbytnio na wyrost. Jest mnóstwo regulaminów niedostępnych na stronach operatorów. Dobrze byłoby, aby ktoś w końcu zapytał TM, bo my tu i tak wiele nie wymyślimy.
 #1089842  autor: darekka
 11 lut 2020, 10:25
Jeśli regulamin nie jest dostępny na stronie operatora to klient ma pretekst aby w razie pobrania opłaty za zmianę z Heyah na T złożyć reklamację(zwykle wystarczy 1 telefon do BOA i kase oddadzą) powołując się na dostępne Regulaminy(dostepny gwarantuje brak opłaty) na oficjalnym źródle regulaminów czyli na oficjalnej stronie operatora-i moim zdaniem w tej sytuacji operator kasę odda, bo nie ma możliwości aby odpisał, że strona nie musi zawierać dokumentów ale jak by co to w salonie w miejscowości Zadupie mniejsze Kolonia za półką zieloną, w kartonie po papierze ksero(stojącym pod koszem na śmieci) w zielonej okładce z napisem "Dla upierdliwców regulaminy!" jest przecież ten dokument dostępny więc spadaj kliencie.

EDYCJA:
Zadzwoniłem pod 888002222 i po 30minutowej rozmowie i poszukiwaniach regulaminu(wykopał go dopiero przez ich wewnętrzny system i potem z 15minut szukał pliku regulaminu aby mi go przesłać) przez konsultanta wygrzebał i przesłał mi na email on niby obowiązujący z 2018 roku moja wstawka tego regulaminu https://www46.zippyshare.com/v/ZqeA54kD/file.html gdzie jest oplata 3zł. Aczkolwiek w żaden sposób nie umieją wyjaśnić czemu nie ma go na stronie, a jest tylko z 2014 gwarantujący brak opłaty za zmianę z Heyah na T. Tak czy owak dla mnie i do moich potrzeb ważny jest ten udostępniony oficjalnie na stronie HEYAH czyli z 2014 gwarantujący brak opłaty.
Z tego też powodu zalecam wszystkim od, których operator pobrał te 3zł. za zmianę aby zadzwonili pod w.w numer opisali sytuacje i poprosili o zwrot opłaty powołując się na ogólnodostępny na stronie operatora regulamin z 2014 gwarantujący brak opłaty. Ewentualnie w sytuacji oporu ze strony konsula wysłać reklamacje na te 3zł.
http://www.heyah.pl/regulaminy/na-karte ... 124cfd9674

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089849  autor: darekka
 11 lut 2020, 11:34

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089858  autor: jarekt
 11 lut 2020, 12:18
Aby lepiej zrozumieć wałek w temacie migracji TM <--> Heyah <--> TM, dodam że już w dniu wprowadzenia DARMOWEJ migracji i regulaminu DARMOWEJ migracji z Heyah do Frii, czyli 22.04.2014, system pobierał nielegalnie 3zł (regulamin z tego dnia do dzisiaj wisi na stronie Heyah jako ostatni aktualny i był tu wielokrotnie linkowany).

Czyli od 1. dnia, system nie działał prawidłowo, bo regulamin migracji do Frii gwarantował DARMOWĄ migrację.
I tak było przez kolejne dni, tygodnie, miesiące i lata. Mimo zgłaszanych reklamacji i obietnic naprawy systemu, nigdy tego nie naprawiono i nie zmieniono też regulaminu przez te wszystkie lata.

PS. @Rem, link do zippy działa (chrome).
 #1089860  autor: darekka
 11 lut 2020, 12:24
Na firefoxie i na vivaldi również działa prawidłowo. Co do wałka to jak pisałem oficjalnie udostępniony na oficjalnej witrynie operatora regulamin migracji nie zawiera informacji o opłacie więc reklamacje lub telefon i kasa wraca. Wszelkie inne skitrane pod stołem w zasobach operatora dla mnie nie mają w tej kwestii znaczenia i wydębiłbym zwrot tych 3zł. Wam też to radze.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089862  autor: jarekt
 11 lut 2020, 12:42
Proponuję przenieść wiadomą dyskusję np. do tego tematu: Zmiana taryfy Heayh Dniówka na T-Mobile Frii.

Co ciekawe temat ma tylko jeden post (autora tematu), jest z 2016 roku i jest bardzo ciekawy i bardzo aktualny :)...
Dax13 pisze:
18 mar 2016, 10:48
Witam, posiadam numer w Heayh na kartę (taryfa dniówka) i chciałem zmigrować na T-Mobile Frii na kartę.
Zgodnie z regulaminem migracja jest bezpłatna, jednak po kilkukrotnym kontakcie z biurem obsługi za każdym razem otrzymywałem informację że koszt migracji to 3 zł.
Karta to typowy leżak, dlatego nie opłaca mi się go doładowywać a chciałem przejść do TM i aktywować konto ważne rok, jednak to dziwne że konsultanci nie stosują się do regulaminu. Czy ktoś miał podobną sytuację?
Link do regulaminu zmiany taryfy na Frii na kartę: https://www.heyah.pl/regulaminy/na-kart ... 124cfd9674


Jest też wiele postów (w tym moich) o migracji (i problemach z tym związanych) w różnych tematach o TM/Heyah, ale raczej nikt porządku nie zrobi :).
 #1089863  autor: darekka
 11 lut 2020, 12:47
Również jestem za posprzątaniem naszego tematu z moich i nie tylko postów związanych z migracją-o ile się zechce Adminowi to proszę o przeniesienie tych postów do wskazanego wyżej tematu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089878  autor: babcia77
 11 lut 2020, 14:41
darekka pisze:
11 lut 2020, 08:45

Co do "oid" to nawet w nowych i obowiązujących regulaminach w adresie ta fraza jest : http://www.heyah.pl/regulaminy/na-karte ... 83cfa939d8 więc
oid czy OID (od ang. object identifier) – unikatowy identyfikator obiektu
Generalnie to jest często stosowany w informatyce identyfikator pozwalający odróżnić unikalne obiekty. Tu jest akurat katalog oid zawierający unikalne pliki czy nazwy plików. Przy czym zawartość obiektu może być zmienna ale sam OID obiektu jest stałe i unikalne. To tyle teorii. ;-)
 #1089924  autor: biala1991
 11 lut 2020, 20:22
Remington pisze:
11 lut 2020, 10:06
Wniosek, że regulamin nie wisi na stronie, więc nie obowiązuje jest jednak zbytnio na wyrost. Jest mnóstwo regulaminów niedostępnych na stronach operatorów. Dobrze byłoby, aby ktoś w końcu zapytał TM, bo my tu i tak wiele nie wymyślimy.
Przecież to byłby absurd, obowiązuje regulamin, który nie jest dostępny dla klientów tylko operator trzyma go gdzieś w szufladzie. Co innego gdyby na stronie nie było żadnego regulamiu wtedy klient zainteresowany migracją nie znajdując dokumentu, który opisuje zasady przejścia z Heyah do TM mógłby poprosić operatora o udostępnienie ale jeśli na stronie widzę regulamin migracji to dla mnie on jest właśnie obowiązujący a nie jakiś królik wyciągnięty z kapelusza 24bis24 :)
Trochę naświetliłoby sprawę gdyby 24bis24 zechciał napisać jak zdobył regulamin, którego tu nikt wcześniej nie widział :)
Wyjaśnianie aktualności regulaminu z operatorem raczej nam się nie przysłuży, bo jedyne co możemy zyskać to że Heyah wywiesi nowy dokument i zgodnie z nim będzie pobierać opłatę :)
 #1089930  autor: Remington
 11 lut 2020, 22:05
biala1991 pisze:
11 lut 2020, 20:22
Przecież to byłby absurd, obowiązuje regulamin, który nie jest dostępny dla klientów tylko operator trzyma go gdzieś w szufladzie.

Ten absurd to niestety norma. Większość ofert przedłużeniowych chyba u wszystkich operatorów, poza tym wiele ofert promocyjnych w np. kablówkach, ale też regulaminy i cenniki. Nie dalej jak wczoraj w odpowiedzi na pewną reklamację w pewnej firmie otrzymałem mailem regulamin ważny od 1.1.2020, podczas gdy na stronie wisi wersja sprzed roku.

Czekam aż abrams przeprosi bis-a i skieruje swoje pytania do TM. Odpowiedzi firmy rzekomo wolnej od nonsensów mogą być ciekawe.
 #1089935  autor: biala1991
 11 lut 2020, 23:08
To dlaczego operatorzy powiadamiają swoich klientów o zmianach w regulaminach/cennikach i to w określonym terminie? :) Skoro informacja nie jest wymagana to wystarczy, że wprowadzą nowy regulamin i sobie nim wytapetują ścianę :)


Ja tam odpowiedzi TM aż tak bardzo ciekawa nie jestem i mam nadzieję, że nikt z forumowiczów nie będzie niepokoił operatora niepotrzebnymi pytaniami, bo efektem tej dociekliwości będzie utrata prawa do reklamacji :)
 #1089938  autor: darekka
 11 lut 2020, 23:34
Jak już pisałem-jak kogoś skasują 3zł. za zmianę z Heyah na T wystarczy telefon lub reklamacja z powołaniem się na oficjalny i dostępny na stronie operatora regulamin z 2014 roku gwarantujący brak tej opłaty. Cokolwiek maja w swoich szafach i nie jest to opublikowane nie dotyczy w praktyce klienta.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089941  autor: Remington
 12 lut 2020, 00:09
biala1991 pisze:
11 lut 2020, 23:08
To dlaczego operatorzy powiadamiają swoich klientów o zmianach w regulaminach/cennikach i to w określonym terminie? :) Skoro informacja nie jest wymagana to wystarczy, że wprowadzą nowy regulamin i sobie nim wytapetują ścianę :)

O zmianach w cennikach i regulaminach świadczenia usług muszą powiadamiać. Ale o zmianach w regulaminach promocji, ich wycofaniu lub wprowadzeniu nowych już nie (z wyjątkiem sytuacji, gdy ktoś korzysta z danej promocji i jego zmiana zasad jakoś dotyka).
darekka pisze:
11 lut 2020, 23:34
Jak już pisałem-jak kogoś skasują 3zł. za zmianę z Heyah na T wystarczy telefon lub reklamacja z powołaniem się na oficjalny i dostępny na stronie operatora regulamin z 2014 roku gwarantujący brak tej opłaty. Cokolwiek maja w swoich szafach i nie jest to opublikowane nie dotyczy w praktyce klienta.

To jednorazowa promocja, korzystasz, migrujesz i po promocji. Czyli regulamin powinien być, bo stanowi jedyną formę oferty tejże promocji. Aż chyba dla sportu się upomnę o te 3 zł.