Strona 1 z 1

POP nie ma takiego numeru !!!

Post:21 sie 2006, 19:58
autor: PiotrG-dz
Kupiłem sobie tydzien temu starter POPa za 5 zł z prefixem 0516.Otóż jest jeden problem,dzwoniac do mnie na komóre ze stacjonarnego telefonu juz po wykręceniu numeru
0516 centrala TPSA mówi mi ze nie ma takiego numeru.Wiec ludzie dzwoniacy do mnie ze stacjonarnego telefonu nie beda mogli do mnie zadzwonic.Prosze was o rade co z tym zrobic,Orange z tym problemem odsyła mnie do Tepsy.[/code]

Post:21 sie 2006, 20:22
autor: Michu
czy problem jest na kazdym telefonie stacjonarnym? Radze sprobowac jeszcze z budki jesli wszystko zawidzie chyba pozostaje slawna blekitna linia.

Tak dla pewnosci:
- aktywowales popa?
- czy jak ktos dzwoni ze stacjonarnego to czy wykreca 0 przed prefiksem

Post:21 sie 2006, 20:34
autor: PiotrG-dz
Michu pisze:czy problem jest na kazdym telefonie stacjonarnym? Radze sprobowac jeszcze z budki jesli wszystko zawidzie chyba pozostaje slawna blekitna linia.

Tak dla pewnosci:
- aktywowales popa?
- czy jak ktos dzwoni ze stacjonarnego to czy wykreca 0 przed prefiksem
POP jest aktywny od tygodnia.Dzwoniący do mnie z TPSA kręcą zero przed prefixsem.

Post:21 sie 2006, 20:36
autor: Michu
hmmm no moje madrosci sie koncza w tym momencie. Jedyne co mi przychodzi do glowy to jesli numer byl caly czas wlaczony to zalecam reset i wyjecie karty na 30sek ale takie rutynowe;/

Post:21 sie 2006, 20:46
autor: przemek910
Chyba coś ci się 'pokiełbasiło" u mnie wszystko Ok wybiera te 0-516 tyle że pochwili jest komunikat "wybranu nr jest za krótki".
Oto nagrania z dwóch lini
http://0.516.patrz.pl
http://0.516.2.patrz.pl aby to odtworzyć trzeba specialny program lub wgrać na tel. komórkowy ponieważ jest to w rozszerzeniu *.amr

Post:21 sie 2006, 21:31
autor: Klusek
kin to chyba Tobie się coś pokiełabasiło, jemu chodzi o to, że system stwierdza, że nie ma takiego jednego konkretnego numeru a nie, że nie można się dodzwonić na numery zaczynające się prefiksem 516 ;)

tepsaslave, zgłoś to na "cienką niebieską linię" i czekaj, numer wygląda na świeży wypust i może TePsa nie uaktualniła jeszcze swojej bazy.

Re: POP nie ma takiego numeru !!!

Post:21 sie 2006, 21:34
autor: przemek910
tepsaslave pisze:ze stacjonarnego telefonu juz po wykręceniu numeru
0516 centrala TPSA mówi mi ze nie ma takiego numeru
.
No niewiem ja to zrozumiałem tak jak zrozumiałem :P

Re: POP nie ma takiego numeru !!!

Post:21 sie 2006, 21:38
autor: Klusek
kin pisze:
tepsaslave pisze:ze stacjonarnego telefonu juz po wykręceniu numeru
0516 centrala TPSA mówi mi ze nie ma takiego numeru
.
No niewiem ja to zrozumiałem tak jak zrozumiałem :P
Może i masz rację, ale czy musimy być aż tacy drobiazgowi :wink: :P

Post:21 sie 2006, 22:21
autor: PiotrG-dz
Obojentnie czy wpisze samo 0516 czy cały numer 0516XXXXXX to mi mówi ze nie ma takiego numeru.

Post:21 sie 2006, 22:42
autor: przemek910
Może korzystasz z centrali gdzie nr 'wyjsciowy' to własnie 0 -"zero". I wtedy wybierra ci '516'. Sprawdź czy po wybraniu zera jest sygnał ciągły (rozni się od tego co jest przed wybraniem zera)

Post:21 sie 2006, 22:49
autor: D@rio
kin pisze:Może korzystasz z centrali gdzie nr 'wyjsciowy' to własnie 0 -"zero". I wtedy wybierra ci '516'. Sprawdź czy po wybraniu zera jest sygnał ciągły (rozni się od tego co jest przed wybraniem zera)
Ciągły sygnał już dawno został zlikwidowany po wybraniu 0. Teraz już jest cisza. A tak swoją drogą, jak na moje oko to TPsa ma coś niezaaktualizowane u siebie...

Post:21 sie 2006, 22:52
autor: przemek910
Dziwne D@rio bo u mnie nadal jest :? gdy "podnoszę słuchawkę" jest sygnał przerywany co 3 sekundy po wybraniu 'zera' następuje inny sygnał tym razem ciągły....

Post:21 sie 2006, 22:57
autor: D@rio
kin pisze:Dziwne D@rio bo u mnie nadal jest :? gdy "podnoszę słuchawkę" jest sygnał przerywany co 3 sekundy po wybraniu 'zera' następuje inny sygnał tym razem ciągły....
jaki sygnał przerywany co 3 sekundy? o czym Ty mówisz? :? już nic nie rozumiem. Przecież jak podnosisz słuchawkę to powinienbyć sygnał ciągły...

Z moich informacji długi sygnał po wybraniu 0 już dawno został usunięty. Może jesteś na jakiejś starej centrali albo nieprzekonfigurowanej...

Post:22 sie 2006, 10:54
autor: Vieslav
Ma przerywany sygnał bo ma pocztę głosową aktywną na stacjonarnym.
Ja radziłbym zadzwonić na hotline do tepsy (9393) i powiedzieć co i jak. Może rzeczywiście nie uaktywnili bazy numerów...

Post:26 sie 2006, 01:16
autor: Pawrzes
Takie rzeczy już się zdarzały między TP a Orange choć to jedna grupa to jednak spółka-mama nie wprowadziała na czas najnowszych prefiksów spółki-córki :|

Teraz podobno nie można się dodzwonić z Orange na nowe prefiksy w Plusie - 781 i 783