Virgin ma w regulaminie 24 godz na aktywacje usług.
Masz to sobie przeczytaj : ciebie dotyczy punkt 4
Żeby być zadowolonym z bycia w Virgin to trzeba wiedzieć kilka rzeczy :
1). Żaden wirtualny operator nie posiada swoich nadajników tylko dzierżawi je od operatora infrastrukturalnego.
Virgin działa na sieci Play i jeśli u kogoś Play ma zły zasięg i wolny internet to Virgin tego nie zmieni. I pisanie do Virgin komentarzy i skarg że internet jest wolny i przez brak zasięgu rwie rozmowy nic nie da.
Więc przed podjęciem decyzji o wyborze oferty Virgin trzeba najpierw sprawdzić czy u nas Play ma dobry zasięg, a nie brać Virgin, bo tańsze i potem wylewać żale że to czy tamto nie działa.
2). Virgin ma bardzo restrykcyjny system blokowania konta za nadmierne obciążenie sieci, czyli jeśli wisimy non stop na słuchawce to jest duża szansa że Virgin nam numer zablokuje.
Dobre w tym jest to że wystarczy tu na FB napisać, żeby jeszcze tego samego dnia numer był odblokowany, dla porównania wszyscy operatorzy blokują konto za nadmierne obciążenie lub za spam, czyli wystarczy przesłać te same życzenia świąteczne do kilkudziesięciu osób, żeby się takiej blokady dorobić, ale w innych sieciach na zdjęcie takiej blokady czeka się tygodniami. Więc w Virgin pod pewnymi względami jest gorzej a pod innymi lepiej niż u konkurencji.
3). Infolinia biura obsługi Virgin dla swoich klientów jest darmowa, więc co za tym idzie jest mocno obciążona i trzeba zdawać sobie sprawę, że łatwo nie będzie i uzbroić się w cierpliwość w oczekiwaniu na zgłoszenie się konsultanta,
Dobre w tym wszystkim jest to że w Virgin można bardzo szybko większość spraw załatwić przez wiadomość prywatną na Facebooku, ponieważ mają dostęp do naszego konta, a nie ściemniają nietoperza jak duże firmy konkurencyjne, że przez FB nic nie mogą i odsyłają na płatną infolinię lub wirtualnego konsultanta Andrzeja który odpisze na maila po 3 tygodniach.
4). Pamiętać o tym, że po wykupieniu pakietu trzeba zaczekać na jego włączenie i dopiero wtedy używać usług. Według regulaminu Virgin jak prawie wszyscy operatorzy ma na to 24 godz. Mówię prawie bo jest wyjątek T-mobile i tam to może trwać do 72 godzin. A nie wykupić pakiet i od razu używać bez potwierdzenia aktywacji, bo dopóki pakiet się nie aktywuje to środki na usługi będą pobierane z konta.
Posiadać zawsze wystarczającą ilość środków na koncie, żeby pakiet mógł się odnowić, ponieważ kiedy środków zabraknie pakiet się sam wyłączy i często po zasileniu konta i próbie uruchomienia go ponownie występuje błąd bo się system wykrzaczył i tamten poprzedni pakiet wisi choć nie działa i podczas korzystania z usług środki są pobierane z konta, a nie z pakietu, i trzeba wtedy interwencji Virgin co powoduje niepotrzebną frustrację użytkowników.
Jeśli posiada się takie podstawowe informacje to korzystanie z Virgin jest czystą przyjemnością.
Dictum sapienti sat est.