DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 40 z 48
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 48
 #980394  autor: marcin19883
 28 lut 2018, 11:19
Mi się pakiet zawiesił. Cmok mi go wyłączyło i teraz uruchomiłem ponownie Freemium i mam ważność konta rok udało się, bo już myślałem, że mi nie przedłuży po ostatnich awariach i zacince freemium
 #980426  autor: SimplusowiecU
 28 lut 2018, 13:02
adacomp pisze:Numerów można mieć dużo, ale tylko na 4 można mieć Freemium.
Sprawdzone doświadczalnie miesiąc temu.
5 numerów VM zarejestrowanych na mnie i na wszystkich dało się załączyć Freemium deaktywowane po kolejnym półrocznym użytkowaniu (część początek, część połowa lutego br.). Na wszystkich odnowiło się też RWK.
 #980495  autor: jamto02
 28 lut 2018, 18:26
Zastanawia mnie czy to nie jest tak, że skoro uruchomiłeś 5 nr czy to nie obejmuje tych co mają je od dłuższego czasu a limit 4 nr dla tych co dopiero od grudnia je mają. Teoretycznie regulamin nie powinien działać wstecz ale to tylko teoria. Jak uruchomiłeś system www czy kody?
 #981053  autor: forum_tg
 03 mar 2018, 18:15
Johnny pisze:
forum_tg pisze:mógłby ktoś przypomnieć, jakie są wymogi co do ważności konta we VM Freemium? trzeba np. raz w roku doładować za 5 zł, odebrać / wykonać połączenie czy coś innego?
Samo odnowienie pakietu freemium co 6 miesięcy wydłuża ważność konta na 365 dni.
Każde doładowanie od 5zl również wydłuża konto o 365 dni.
Nie musisz mieć żadnej aktywności płatnej.
A można wyłączyć a potem włączyć Freemium w celu przedłużenia ważności pakietu Freemium? żeby szybciej zaczął biec okres kolejnych 6 miesięcy?
 #981153  autor: SimplusowiecU
 04 mar 2018, 08:20
jamto02 pisze:Jak uruchomiłeś system www czy kody?
Www.
jamto02 pisze:Zastanawia mnie czy to nie jest tak, że skoro uruchomiłeś 5 nr czy to nie obejmuje tych co mają je od dłuższego czasu a limit 4 nr dla tych co dopiero od grudnia je mają.
Dwa numery przeniesione do VM ponad dwa lata temu, dwa od początku w VM (sierpień 2016 r.) i jeden przeniesiony na początku października 2017 r.
forum_tg pisze:A można wyłączyć a potem włączyć Freemium w celu przedłużenia ważności pakietu Freemium? żeby szybciej zaczął biec okres kolejnych 6 miesięcy?
Owszem, można ale faktyczne wyłączenie nastąpi po zakończeniu najbliższego okresu miesięcznego. I wtedy dopiero można ponownie aktywować Freemium.
 #981211  autor: ManiacGSM
 04 mar 2018, 13:57
Witajcie, mam takie pytanie czy ktoś z Was zauważył przycinki internetu na swojej karcie z tych 10 giga darmowych za przeniesienie numeru? Zostało mi jakieś 4 giga do wykorzystania i zauważyłem ,że zrywa mi internet , po 5-10 sekundach łapie z powrotem. Da się z tym żyć, ale irytujące to jest.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #981274  autor: ign123
 04 mar 2018, 21:18
ManiacGSM pisze:czy ktoś z Was zauważył przycinki internetu na swojej karcie z tych 10 giga darmowych za przeniesienie numeru?
Tak, u mnie też to występowało, ale nic z tym nie robiłem - karta wylądowała w szufladzie z włączonym #Freemium i niewykorzystanymi prawie 2GB.
 #981527  autor: lordbyd
 06 mar 2018, 10:06
Dzwonię dziś na infolinię *222 w sprawie nieodnowionego pakietu a tam w drzewie komunikatów IVR po naciśnięciu 1 stworzono taki "reset nieodnowionych pakietów". Jego naciśnięcie od razu zdezaktywowało nieodnowiony pakiet, który można aktywować ponownie.
Brawo dla autora tego wynalazku :) CMOK będzie teraz znacznie "odciążony"
 #982767  autor: adacomp
 11 mar 2018, 12:50
Tylko aktywując Fremium lub doładowanie 5zł.

Mam taryfę BK2012 i konto można przedłużyć o rok tylko doładowując za 5zł.
 #987773  autor: PawlusG
 08 kwie 2018, 00:46
Czy tylko ja mam problemy z odnawianiem się Freemium, czy u was też to występuje? Zauważyłem, że co ok. 3-4 miesiące są problemy z odnowieniem pakietu, pakiet miał się odnowić np. 3.04, nie odnowił się i 5.04 po wklepaniu kodu dalej istnieje informacja, że pakiet ważny do 3.04 i oczywiście wszystkie pakiety wyzerowane. Ponowne aktywowanie pakietu nie jest możliwe, bo pojawia się informacja, że pakiet jest już aktywny, nie można go zdezaktywować, bo pojawia się informacja, że pakiet zostanie zdezaktywowany po zakończeniu okresu rozliczeniowego. Ponowne uruchomienie usługi możliwe jest tylko przez BOK, gdzie zawsze się dowiaduję, że takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo. Czy też macie takie problemy z Virgin?

:)
 #987782  autor: Gregrin
 08 kwie 2018, 01:20
PawlusG pisze:Ponowne uruchomienie usługi możliwe jest tylko przez BOK, gdzie zawsze się dowiaduję, że takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo.
No chyba nie bardzo skoro sami dodali komunikat:
lordbyd pisze:Dzwonię dziś na infolinię *222 w sprawie nieodnowionego pakietu a tam w drzewie komunikatów IVR po naciśnięciu 1 stworzono taki "reset nieodnowionych pakietów".
 #987784  autor: PawlusG
 08 kwie 2018, 01:29
U mnie niestety ta opcja nie zadziałała, do akcji musiał wkroczyć człowiek :)

:)
 #988845  autor: PawlusG
 14 kwie 2018, 14:40
We wtorek 10-04-2018 uruchamiałem pakiet i za 5 zł wskoczyło 60 min, a nie 120 min, więc chyba nie tak dawno temu.

:)
 #988852  autor: maniek89
 14 kwie 2018, 15:33
Może użyłeś kodu do wcześniej obowiązującego pakietu minut?

120 minut za 5 zł to kod: *222*1*120#
Wcześniejsza wersja, czyli 60 minut za 5 złotych to kod: *222*000*1*60#.
  • Strona 40 z 48
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 48
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 48