DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 44 z 48
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 48
 #998585  autor: lordbyd
 12 cze 2018, 10:17
@adacomp:
W VM jestem od dobrego roku, mam u nich tylko jeden numer z pakietem Freemium.
Pierwszy raz w historii wykorzystałem dopiero cały pakiet darmowych 300 [MB].
Do tej pory wykorzystywałem minuty czy SMSy i nigdy nie było takiego "spamu" SMS-owego :)
 #998594  autor: adacomp
 12 cze 2018, 11:21
lordbyd pisze:@adacomp:
W VM jestem od dobrego roku, mam u nich tylko jeden numer z pakietem Freemium.
Pierwszy raz w historii wykorzystałem dopiero cały pakiet darmowych 300 [MB].
Do tej pory wykorzystywałem minuty czy SMSy i nigdy nie było takiego "spamu" SMS-owego :)
Tym bardziej dziwne
Obowiązuje przecież od 3 tygodni RODO.
Ale aktywacja Freemium to niestety m.in. zgoda na spam od operatora czyli VM.
 #998622  autor: MPUltra
 12 cze 2018, 14:35
A nie da się dodać "Virgin" do czarnej listy? Ja tak umiem z ING i nju mobile. Korzystam z Textry. Tylko wtedy nie będzie powiadomień o wykorzystaniu/aktywacji pakietu, etc.
Można też wyciszyć konwersację, wtedy po np. aktywowaniu pakietu wystarczy wejść do apl. SMS i sprawdzić czy się aktywował (jeśli 1. opcja jest zbyt bezwzględna)
 #998640  autor: everymen
 12 cze 2018, 15:48
To jest ewidentny błąd, najprawdopodobniej systemu. Na moim aktywnym numerze #freemium ostatnio otrzymałem trzy takie same smsy o RODO.
Poza tym incydentem, od grudnia do maja nie pojawiły się żadne smsy.
 #998749  autor: kouczan
 13 cze 2018, 06:27
Zadzwoń na infolinię. Tam zablokują ci powiadomienia systemowe. Ponoć znają problem i próbują ogarnąć temat.

Wysłane z mojego Lenovo A6020a46 przy użyciu Tapatalka
 #998757  autor: Remington
 13 cze 2018, 08:12
Panowie zlitujcie się, nie RODO, nie przesada, przecież nikt nie wysyła 50 reklam na jeden numer.

Ewidentnie jakiś błąd i można im to zgłosić.

Ja będąc za granicą na nr Virgin dostałem ankietę do oceny konsultanta - jakieś 10 razy.
 #999249  autor: Mar9999
 16 cze 2018, 17:23
Czy Virgin pobiera opłaty za wysłanie potwierdzenia odczytu MMS oraz za transmisję danych w trakcie odbioru MMS? Mam to wyszczególnione w historii połączeń. Oczywiście żadnego MMS-a nie wysyłałem, a tylko odbierałem. Na telefon nadawcy przyszły sms-y, o treści: "Wiadomość MMS została odczytana 16 cze 2018 16:58"

Obrazek
 #999257  autor: adacomp
 16 cze 2018, 17:47
To normalna praktyka we Freemium.
Jak kupisz płatny pakiet neta/MMS to problem zniknie.
 #999419  autor: Mar9999
 17 cze 2018, 20:50
Ale ja mam pakiet neta 1GB za 2 zł. A to jest gdzieś w jakimś regulaminie? A co gdybym nic nie miał koncie? Nie otrzymałbym mms-a albo potwierdzenie nie było wysłane?

edit:
Zgłosiłem sprawę do CMOK i musiałem udowodnić przesyłając screenshooty szczegółów wiadomości oraz potwierdzeń odczytu i raportów. Konsultant był bardzo zdziwiony przypadkiem, ponieważ nigdy nie mieli takiego zgłoszenia i przesłał do działu technicznego.
 #999468  autor: neotele
 18 cze 2018, 13:58
Znajomy chce dezaktywować #Freemium na numerze. Powiedziano mu, że jest to możliwe dopiero po zakończeniu obecnego okresu rozliczeniowego we #Freemium, czy za ok 3 tygodnie.
Czy można to jakoś przyspieszyć?
 #999490  autor: Karlos20
 18 cze 2018, 16:03
neotele pisze:A nie można np. przenieść się do #GIGADAJE ? (gotówka jest na koncie)
To na nic - pakiet zintegrowany straci ważność, wówczas można włączyć pakiet #GIGADAJE.
Ratunek to pakiety za PółDarmo.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #999530  autor: marcz123456
 18 cze 2018, 21:59
Zaraz bo już nie wiem. Jak nam do 20go ważne freemium, to do 20go do godziny 23.59 (końca dnia) czy do 0.00 (de facto końca 19)?
 #999588  autor: surface123
 19 cze 2018, 09:58
Panie i Panowie :)

Jak to jest faktycznie w Virgin ?

Chodzi mi o net, widzę ze jest paczka 10 GB za 10 zł, czy ona jest cykliczna ??

Czy mniejszym pakietem czy tez freemium pakiet się przedłuża ??

Czy można to używać tylko z apki, bez fizycznego dostępu do telefonu ( modemu ) ??
 #999625  autor: drozda
 19 cze 2018, 14:40
Paczka 10GB nie jest cykliczna , trzeba ją aktywować i jest ważna do końca cyklu #FREEMIUM. Pakietu nie można przedłużyć - jest zerowany w dniu aktywacji nowego cyklu.
Jak zarejestrujesz sobie numer w apce lub na komputerze to można go sobie obsługiwać z innego telefonu lub komputera logując się na dane drugiego numeru i na przykład włączać pakiet 10GB
  • Strona 44 z 48
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 48
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 48