DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 89 z 97
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 97
 #1060875  autor: 2016grzegorz
 31 gru 2018, 09:45
Kolega abberline ma rację.

W play24 nie widać 500zł, natomiast przez kod USSD widać.

Ja odczekałem chwilę, tak ze 2-3 godziny zanim odpaliłem bonus.

Poprawcie mnie, ale bonus mogę odpalić kiedy chcę, nie musi to być pierwszego dnia, prawda?
 #1062344  autor: adacomp
 12 sty 2019, 03:22
Mam kilka takich starterów, niezarejestrowanych i nie rozpakowanych.
Ciekawe po ile chodzą na aledrogo ;)
 #1062462  autor: amigo007
 13 sty 2019, 16:22
Witam mam pytanie co do skumulowanego pakietu internetowego w taryfie RBM Energy. Miałem grubo ponad 100 GB skumulowane na jednym numerze. Niestety przez zwykłą niepamięć, spóźniłem się z doładowaniem 1 dzień. Ważność konta głównego jak i bonusu mi się skończyła. Przepadło te ponad 100 GB. Składałem reklamację z prośbą o przywrócenie tego pakietu. Niestety reklamacja odrzucona, nie da rady tego przywrócić. Rzeczywiście nie mogą mi tego przywrócić? Próbować jeszcze jedną reklamację, czy nie ma najmniejszych szans na przywrócenie tych gigabajtów?
 #1062479  autor: amigo007
 13 sty 2019, 18:57
Konkretnie to numer innej osoby w rodzinie. Nie mam cały czas do niego wglądu. Jest też coś takiego jak gest dobrej woli, mogliby przecież zrobić wyjątek dla stałego klienta. Ten transfer kumulował się koło 2 lat. Trochę szkoda tego. Jak doładowywałem tamten numer za 50zł, to nie zdarzyło się przegapić ważności konta (100 dni). Jednak ostatnie 2 doładowania robiłem za 25zł, więc tylko 30 dni ważności konta. Tak więc według was nie ma żadnych szans na przywrócenie tych promocyjnych środków? Może jakiś wyższy rangą konsultant (może na forum play) dałby radę to przywrócić?
 #1063670  autor: bolek2004
 28 sty 2019, 18:52
Nie ma bezpośredniego kodu. Do rbm5 przejdziesz poza rbm7 tylko z Faktu. Także jak chcesz do rbm5 to najpierw fakt, a potem *163# i będzie tam ta taryfa do wyboru.
 #1063788  autor: MPUltra
 30 sty 2019, 09:59
Być może będę przenosił się z nju mobile do fakt. Do jakiej taryfy play mam się/ma mnie konsultant przenieść aby potem przejść do fakt (jak nie będzie starterów, najlepiej kodem ussd albo play24, bez infolinii)
  • Strona 89 z 97
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 97
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 97