DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 82 z 97
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 97
 #1025587  autor: jarekt
 13 paź 2018, 12:37
To o co w końcu pytasz, jak zmigrować do RBM5, czy jaki warunek musi być spełniony aby uruchomić usługę DIL w RBM5?
Gdyby nie trzeba było mieć 30zł na koncie w momencie uruchomienia DILa, to nie umieszczaliby takiej informacji w regulaminie DILa i programowali w ten sposób systemu...
Jeśli masz więcej pytań związanych z DILem, to jest od tego inny temat.
 #1025589  autor: as1as
 13 paź 2018, 12:49
adbadbad pisze:Ok, Ale bez 30zl na koncie nie bedzie mozna uruchomic DILA?
DIL odchodzi w zapomnienie działa tylko do końca listopada, moim zdaniem nie warto dla tej usługi przenosić się do RBM5.
Tu masz wątek viewtopic.php?f=27&t=86074&start=3495#p1025146
 #1025592  autor: pantin
 13 paź 2018, 13:00
Ale kolega chyba działał już w taryfie z DILem, tylko kończyła się mu ważność konta, przeszedł na inną i chce wrócić na DILową.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2018, 17:02 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: usunięty cytat
 #1025758  autor: juhuhu
 14 paź 2018, 10:42
*163*12# wygląda na koniec migracji z tego kodu - dwa komunikaty
usługa dla ciebie niedostępna lub zarządzanie kontem chwilowo niemożliwe

próba migracji z siema PL do faktu
 #1025761  autor: juhuhu
 14 paź 2018, 10:59
Kamil7878 pisze:Nie z każdej taryfy przejdziesz, spróbuj do Rwk następnie do FM. Kod *163*12# działa poprawnie.
dzieki za info

aktualizacja : masz racje operacja zakończona powodzeniem . Myślałem , że taryfa jest dowolna do migracji
 #1025890  autor: jarekt
 14 paź 2018, 17:05
*163*66# ale nie wiem czy działa akurat z Faktu (regulamin nie wymienia Faktu).
Ale może być w MZT (Menu Zmiany Taryfy) czyli *163# (nie kojarzę czy jest, będąc w Fakcie).

Zawsze oczywiście można naokoło przez inną taryfę.
 #1026342  autor: jarekt
 16 paź 2018, 18:51
Nic się nie dzieje. Pracownik Play po prostu sobie kolejny raz włączył możliwość dowolnej zmiany taryfy.
Tym razem potrzebna mu była możliwość przejścia do PInK z taryfy głosowej na jego 300 kartach.
Ciekawe po co mu tyle kart z PInKiem...
  • Strona 82 z 97
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 97
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 97