DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 87 z 97
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 97
 #1028794  autor: adbadbad
 26 paź 2018, 23:40
Po to jest to forum, aby pytać jak się czegoś nie wie. A gdy ktoś wie to odpowie i pomoże. A to że ktoś ma pamięć krótkotrwałą to nic na to nie poradzisz

2 godziny i 10 minut temu pisałem Ci żebyś dał spokój. Sam niepotrzebnie rozwijasz ten temat. Rozumiem że Ty nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytania, które wysłałem Ci w wiadomości prywatnej. Chyba że nie zgadzasz się odpisywać na priv skoro ani słowem się nie odezwałeś. Ok koniec tego zbędnego gadania. Bo temat służy zmianom ofert a nie głupiej dyskusji Pana przemądrzałego z takim „pajacem” jak ja. Swoją kulturę osobistą już pokazałeś.

Pozdrawiam
 #1028797  autor: adbadbad
 26 paź 2018, 23:45
jarekt pisze:Wysłałem Ci 4-5 PW z odpowiedziami na Twoje pytania. Więcej do mnie nie pisz.
4-5? :mrgreen: ja dostałem tylko 1 wiadomość od Ciebie, że "napisałem już na forum jakie przykładowe 2 darmowe pakiety można włączyć i w jakiej taryfie".
Nic więcej.
 #1028877  autor: Andrzej311
 27 paź 2018, 12:54
adacomp pisze:
Andrzej311 pisze:Wczoraj zmieniłem taryfe na rbm5 i ważność konta nie przedłużyła się na 14 dni. Ktoś wie dlaczego? Czy play coś zmajstrował?
KG tylko się przedłuży do 14 dni jak miałeś w poprzedniej taryfie KG < 14 dni.
Niestety, ale nikt tutaj z forum nie ma racji. 25 października zmieniłem taryfe z rbm1 na rbm5 i konto główne nawet na jeden dzień więcej się nie przedłużyło. Konto ważne miałem do 25 października, więc wczoraj musiałem doładować bo zostało zablokowane. I co wy na to? Teraz pytania dwa:
1. Z rbm5 da się przejść do faktu kodem czy poprzez infolinie.
2. Czy przejście z taryfy fakt mobile do rbm5 zmieni się konto na 14 dni czy będzie tak jak miałem 25 października czyli w ogóle.
 #1028878  autor: jarekt
 27 paź 2018, 13:03
@Andrzej311, ważność konta skraca się do 14 dni lub wydłuża do 14 dni lub pozostaje bez zmian lub staje się bezterminowa w zależności od tego z jakiej taryfy migrujesz na jaką (jest obecnie kilkadziesiąt kombinacji, a w zasadzie ponad 100).
Nie będę Wam pisał o każdym przypadku, albo jak jest najczęściej, albo jaka zmiana daje "bonusowe" korzyści.
Dodatkowo niektóre takie zmiany WK podczas migracji są zgodne z regulaminami migracji, a niektóre nie.

A ogólnie:
- przed zmianą taryfy, zapoznaj się z regulaminem takiej migracji;
- jeśli warunki związane z WK odpowiadają Ci, to zmień taryfę;
- jeśli migracja odbyła się niezgodnie z regulaminem ale jest dla Ciebie korzystna, to zignoruj "problem";
- jeśli migracja odbyła się niezgodnie z regulaminem i jest dla Ciebie niekorzystna, to piszesz reklamację (można też wylać żale na forum i przestrzec innych).
Ostatnio zmieniony 27 paź 2018, 13:11 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1028934  autor: Karlos20
 27 paź 2018, 19:58
ign123 pisze:Jak wygląda kwestia ważności konta po przejściu RBM5 -> FM -> RBM5?
Po migracji do Fakt Mobile - 14 dni.
Po migracji z FM: również 14 dni.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1029597  autor: Dax13
 29 paź 2018, 22:22
Czy jest jakaś możliwość żeby zdalnie zmienić taryfę na RBM 5, posiadając Play na Kartę? Karta siedzi w routerze i nie mogę jej przełożyć do telefonu aby dokonać migracji przez USSD. Czy mam dzwonić najpierw do Bok Fakt Mobile a później do BOK RBM?
 #1034447  autor: Bohann
 09 lis 2018, 02:43
Z jakich taryf można przejść bezpośrednio do Faktu, przez menu *163#, kodem USSD, lub przez Play24?" Proszę o podanie wszystkich możliwości. Myślałem, że z Formuły Play na Kartę da się kodem *163*12#, ale pojawia się komunikat; "Niestety nie możesz skorzystać z tego kodu, sprawdź dlaczego na www.play.pl" Dodam, że migracja przez infolinie Faktu mnie nie interesuje.
 #1034448  autor: rymi
 09 lis 2018, 06:16
Skończył mi się DIL i chciałem z RBM na Karte 5 przejść na Play na Kartę Rok Ważności Konta, aby na razie przechować zgromadzone zł, ale w Play24 mam tylko RBM Energy na kartę, RBM SieMa PL na Kartę, RBM SieMa na Kartę i Play na Kartę odNOWA, a pod *163# jest tylko RBM Energy i Play odNOWA.

Mam wskoczyć do Faktu i tam będzie PnK RWK? Czy może wyłączyli całkowicie już Pnk RWK?
 #1042489  autor: devb
 10 lis 2018, 18:42
znalazłem dziś stary starter z jakimś youtuberem aktywowałem i jest rok internetu za darmo 1GB taryfa playsurf ale brak RWK więc pewnie za 10 dni się wszystko skończy. Pytam od razu bo zostało 10 dni na wychodzące na jaką taryfę przenieść żeby coś zyskać darmowego?
w play24 nie widze w ogóle żeby przenieść do faktu?
 #1042558  autor: Bohann
 11 lis 2018, 13:38
Próbuję przejść z Play na Kartę Lubię To! do Fakt Mobile kodem, ale znowu pojawia mi się komunikat; "Niestety nie możesz skorzystać z tego kodu, sprawdź dlaczego na www.play.pl", trzeba próbować do oporu, czy po prostu nie ma takiej możliwości?
 #1049276  autor: lyncz8
 13 lis 2018, 12:03
Dziwna rzecz mnie spotkała. Chciałem wyrzucić kartę z taryfą Fakt Mobile, więc oprócz pocięcia, postanowiłem standardowo zmienić taryfę, przez co ważność konta zawsze mi się skracała do 14 dni na połączenia wychodzące. Tymczasem system przepisał ważność konta, i tak po zmianie na Formułę Play na kartę mam ponad 10 miesięcy ważności na połączenia wychodzące :)
  • Strona 87 z 97
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 97
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 97