Witam czy jest bezpośredni kod do przejścia do Rmb5, próbuje przejść z różnych taryf przez *163# ale brak opcji Rmb5?
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Nie ma bezpośredniego kodu. Do rbm5 przejdziesz poza rbm7 tylko z Faktu. Także jak chcesz do rbm5 to najpierw fakt, a potem *163# i będzie tam ta taryfa do wyboru.
@bolek2004
Być może będę przenosił się z nju mobile do fakt. Do jakiej taryfy play mam się/ma mnie konsultant przenieść aby potem przejść do fakt (jak nie będzie starterów, najlepiej kodem ussd albo play24, bez infolinii)
Po przeniesieniu do Play migrujesz przy pomocy kodu USSD ze strony Fakt Mobile.
No właśnie to nie jest takie oczywiste, bo nie z każdej taryfy play da się przejść do Fakt. Najlepiej to zmień na pnk rwk. Z niej na bank przejdziesz do fakt kodem.
Po przeniesieniu do Play karta aktywuje się z taryfą Play na Kartę Start. Bezpośrednio z niej można przejść do Fakt. Przenosiłem w grudniu 2 numery w ten sposób.
No to jeśli z tej po przeniesieniu działa to dobrze. Akurat nie sprawdzałem migracji z tej taryfy. A z playowych nie wszystkich da się migrować do Fakt jak wiadomo.
na obecną chwile już nic nie ma
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Dzisiaj chciałem zmigrować kartę (do której mam ograniczony dostęp) z Faktu do Formuły w Play24 ale mam w zakładce Zmiana oferty "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." od dawna występuje ten błąd? Czy to może u mnie jednostkowy przypadek.
Mogę to zrobić kodem *163*10#? Muszę poinstruować osobę która ma moją kartę jak to zrobić a skomplikowane manipulacje kodami mogą być dla niej za trudne.
Mogę to zrobić kodem *163*10#? Muszę poinstruować osobę która ma moją kartę jak to zrobić a skomplikowane manipulacje kodami mogą być dla niej za trudne.
Przez Play24 nie da się migrować z Faktu (albo lista taryf jest pusta albo pojawia się ten błąd co Tobie).
Tylko: infolinia, kod, MZT (*163#) lub zgłoszenie z wnioskiem o zmianę taryfy.
Tylko: infolinia, kod, MZT (*163#) lub zgłoszenie z wnioskiem o zmianę taryfy.
Pozmieniali coś i teraz przy przejściu z FM do RBM5 ustawia się tylko 14 dni ważności ?
Prawidlowo
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
I tego szkoda!...
teraz można przez aplikacje mobilną
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Czy zmieniając taryfę z RBM MNP na RBM 5 zostaje RWK?
Czy przejście takie ale via Fakt zostawia RWK?
Czy RWK już nigdzie nie przechodzi?
Pierwszą opcję już sprawdziłem. RWK zostaje.
Czy przejście takie ale via Fakt zostawia RWK?
Czy RWK już nigdzie nie przechodzi?
Pierwszą opcję już sprawdziłem. RWK zostaje.
Przez fakt na bank rwk nie przechodzi. 14 dni.
Na dzisiaj nigdzie rwk nie przechodzi.
Na dzisiaj nigdzie rwk nie przechodzi.
Wie ktoś czy w praktyce da się aktywować Bonus za Przeniesienie w sytuacji gdy przenieśliśmy numer z innej sieci do RBM(lądujemy w RBM7MNP) i zmienimy ofertę na RBMenergy(regulamin mówi, że bonus nie przysługuje po zmianie z RBM7MNP na cokolwiek innego ale jak wiemy praktyka różnie wychodziła)?
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Zawsze wchodziło mimo tego zapisu
Na każdą taryfę w RBM i Play czy tylko w RBM?