Nowa oferta Orange na kartę - dostęp do 5G i Social Pass za 39 zł
https://mvno-gsm.pl/nowosci-w-orange-na ... ez-limitu/
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Szukanie oszołomów na pseudo 5G za 39 zł ??
Nieudana kopia oferty Flexa... Bez komentarza...
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Spotkał się ktoś w Orange z tzw. "lejkiem technicznym"? Mam tą usługę cykliczną, 7-dniową, z powiększającym się co tydzień pakietem o 1 GB i od nowego roku chciałem zacząć z tego aktywnie korzystać, ze względu na już spore odnowienia i duży pakiet GB uzbierany z tych odnowień.
Nie wiem jakim cudem mogłem tego nie zauważyć wcześniej www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-prom ... avy-userow
Macie jakieś doświadczenia z tym lejkiem w tej cyklicznej usłudze, lub w ogóle w ofertach na kartę w Orange?
Nie wiem jakim cudem mogłem tego nie zauważyć wcześniej www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-prom ... avy-userow
Macie jakieś doświadczenia z tym lejkiem w tej cyklicznej usłudze, lub w ogóle w ofertach na kartę w Orange?
Lejek techniczny jest wyłącznie w ofercie na abonament.
Z tego co się dowiedziałem na forum Orange, to jest nakładany wszędzie, w ofertach na kartę nawet podobno częściej...
Dlatego pytam o ten lejek w tej 7-dniowej usłudze cyklicznej, bo wiem, że są tu ludzie, którzy już dostają miesięcznie po 300, 400 GB i więcej.
Podobno wystarczy ściągnąć jakiś większy plik w krótszym czasie, przeważnie od 10 do 50 GB i wskakuje ten lejek.
Dlatego pytam o ten lejek w tej 7-dniowej usłudze cyklicznej, bo wiem, że są tu ludzie, którzy już dostają miesięcznie po 300, 400 GB i więcej.
Podobno wystarczy ściągnąć jakiś większy plik w krótszym czasie, przeważnie od 10 do 50 GB i wskakuje ten lejek.
W abonamencie jest na 100%
Kilka osób z forum Orange twierdzi, że ten lejek techniczny jest nakładany we wszystkich taryfach i ofertach, nieważne, czy to jest karta, czy abonament. W tym jedna osoba twierdzi, że dostała go w jakiejś ofercie na kartę.marcin19883 pisze: ↑17 lis 2020, 22:41A masz w usłudze no limit taki pakiet? Raczej niemoźliwe, żeby coś takiego zakładali.
Nikt tu na forum nie pobierał już większych plików, po kilkadziesiąt GB, w krótkim czasie, korzystając z tej 7-dniowej usługi cyklicznej powiększającej pakiet co tydzień o 1 GB?
Nie chce mi się wierzyć, wszyscy chomikują transfer?
Co znaczy chomikują? Ja po prostu korzystam ze środków w ramach pakietu bez limitu za 25zł i korzystam z neta, jak potrzebuję - raz mniej, raz więcej. Fakt, że uzbierało mi się tego, ale może za chwilę to wykorzystammarcin19883 pisze: ↑18 lis 2020, 14:46W starych taryfach chomikują, bo sie sumuje. W nowych przepada.
Wykorzystuję miesięcznie do około 300 GB. Zdarzało się do 60 GB dziennie. Jak dotąd lejka nie było.Bohann pisze: ↑18 lis 2020, 00:15Kilka osób z forum Orange twierdzi, że ten lejek techniczny jest nakładany we wszystkich taryfach i ofertach, nieważne, czy to jest karta, czy abonament. W tym jedna osoba twierdzi, że dostała go w jakiejś ofercie na kartę.marcin19883 pisze: ↑17 lis 2020, 22:41A masz w usłudze no limit taki pakiet? Raczej niemoźliwe, żeby coś takiego zakładali.
Nikt tu na forum nie pobierał już większych plików, po kilkadziesiąt GB, w krótkim czasie, korzystając z tej 7-dniowej usługi cyklicznej powiększającej pakiet co tydzień o 1 GB?
Nie chce mi się wierzyć, wszyscy chomikują transfer?
Wreszcie ktoś, w tym przypadku kolega zielony71, podał jakiś konkret, dziękujemy
Ja wczoraj pobrałem 42 GB i lejka dzisiaj nie ma, ale dziś też jeszcze ściągnę ponad 30 GB i zobaczymy jutro czy coś się zmieni.
Ja wczoraj pobrałem 42 GB i lejka dzisiaj nie ma, ale dziś też jeszcze ściągnę ponad 30 GB i zobaczymy jutro czy coś się zmieni.
Jednego dnia pobrałem 42 GB, drugiego 35 GB, lejka technicznego na razie nie dostałem, dalsze testy w styczniu, jak przerzucę się na internet z tej 7-dniowej cyklicznej usługi na stałe.
Przy okazji, od wczoraj rana nie przychodzą mi sms-y z odpowiedzią o stanie tej cyklicznej usługi i ilości GB, które mi pozostały. Po wpisaniu kodu *115*1# pojawia się komunikat o przyjęciu zlecenia do realizacji i żeby poczekać na sms z odpowiedzią, ale żaden sms nie przychodzi. Od ponad roku kiedy włączyłem tą usługę nigdy nie zdarzyło mi się coś takiego. Karta SIM została zresetowana przez konsultanta na infolinii i wyciągnąłem ją na chwilę z telefonu, ale nic to nie pomogło. Miał ktoś może taką sytuację, lub może teraz ktoś ma ten sam problem co ja?
Przy okazji, od wczoraj rana nie przychodzą mi sms-y z odpowiedzią o stanie tej cyklicznej usługi i ilości GB, które mi pozostały. Po wpisaniu kodu *115*1# pojawia się komunikat o przyjęciu zlecenia do realizacji i żeby poczekać na sms z odpowiedzią, ale żaden sms nie przychodzi. Od ponad roku kiedy włączyłem tą usługę nigdy nie zdarzyło mi się coś takiego. Karta SIM została zresetowana przez konsultanta na infolinii i wyciągnąłem ją na chwilę z telefonu, ale nic to nie pomogło. Miał ktoś może taką sytuację, lub może teraz ktoś ma ten sam problem co ja?
@Bohann
Jaki masz telefon? Może Realme? Miałem podobny przypadek.
Jaki masz telefon? Może Realme? Miałem podobny przypadek.
@koszalineo941268
Sprawdzałem na dwóch telefonach:
1. Smartfon Lenovo Z5s
2. Klasyczny telefon z przyciskami Hykker Classic II
Pytałem znajomego z 31-dniową cykliczną wersją tej usługi i też mu nie przyszedł sms z odpowiedzią.
I jeszcze jedno, za 3 dni we wtorek mam odnowienie mojej 7-dniowej, cyklicznej usługi. Zawsze trzy i jeden dzień przed odnowieniem przychodziły sms-y o treści mniej więcej "W dniu XX.XX nastąpi automatyczna próba odnowienia usługi xxxxxxxx. Zapewnij środki na odnowienie". A dzisiaj dostałem coś takiego "W dniu XX.XX spróbujemy odnowić usługę xxxxxxxx. Zgromadzone gigabajty przepadną, jeśli usługa nie odnowi się. Zapewnij środki na koncie."
Zmieniła się treść sms-a przypominającego o odnowieniu, może to ma z tym jakiś związek. Oby nie "grzebali" w samej usłudze.
Sprawdzałem na dwóch telefonach:
1. Smartfon Lenovo Z5s
2. Klasyczny telefon z przyciskami Hykker Classic II
Pytałem znajomego z 31-dniową cykliczną wersją tej usługi i też mu nie przyszedł sms z odpowiedzią.
I jeszcze jedno, za 3 dni we wtorek mam odnowienie mojej 7-dniowej, cyklicznej usługi. Zawsze trzy i jeden dzień przed odnowieniem przychodziły sms-y o treści mniej więcej "W dniu XX.XX nastąpi automatyczna próba odnowienia usługi xxxxxxxx. Zapewnij środki na odnowienie". A dzisiaj dostałem coś takiego "W dniu XX.XX spróbujemy odnowić usługę xxxxxxxx. Zgromadzone gigabajty przepadną, jeśli usługa nie odnowi się. Zapewnij środki na koncie."
Zmieniła się treść sms-a przypominającego o odnowieniu, może to ma z tym jakiś związek. Oby nie "grzebali" w samej usłudze.
Kod *115*1# jak na razie nie działa.sylwekZolkusza pisze: ↑06 wrz 2020, 09:40
Nadal można uzyskać 7,5 GB za doładowanie kwotą 5 zł, lub 10 GB za doładowanie 10 zł przez stronę doladowania.orange.pl
Pobieram średnio 30 GB na dobę lejki lub spadek szybkości widzę w sobote po 14tej ale to raczej wzmożony ruch
@areksz
30 GB w tej usłudze cyklicznej 7-dniowej, powiększającej co tydzień przyznawany transfer o 1 GB? Napisz, czy to karta (jaka usługa), abonament (jaki pakiet), a może to sam bonus z doładowań?
Oba sms-y, ten przypominający o odnowieniu 7-dniowej usługi cyklicznej na 3 dni przed odnowieniem i ten drugi przypominający na dzień przed odnowieniem, mają zmienioną treść. Jednak już ten sms odnawiający samą usługę się nie zmienił.
Kod *115*1# na sprawdzenie stanu usługi i uzbieranych GB dalej nie działa, jak myślicie robić zgłoszenie w tej sprawie? Może ktoś z was już to zgłosił?
30 GB w tej usłudze cyklicznej 7-dniowej, powiększającej co tydzień przyznawany transfer o 1 GB? Napisz, czy to karta (jaka usługa), abonament (jaki pakiet), a może to sam bonus z doładowań?
Oba sms-y, ten przypominający o odnowieniu 7-dniowej usługi cyklicznej na 3 dni przed odnowieniem i ten drugi przypominający na dzień przed odnowieniem, mają zmienioną treść. Jednak już ten sms odnawiający samą usługę się nie zmienił.
Kod *115*1# na sprawdzenie stanu usługi i uzbieranych GB dalej nie działa, jak myślicie robić zgłoszenie w tej sprawie? Może ktoś z was już to zgłosił?