DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 199 z 482
  • 1
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 482
 #1106818  autor: Bohann
 17 lis 2020, 19:27
Spotkał się ktoś w Orange z tzw. "lejkiem technicznym"? Mam tą usługę cykliczną, 7-dniową, z powiększającym się co tydzień pakietem o 1 GB i od nowego roku chciałem zacząć z tego aktywnie korzystać, ze względu na już spore odnowienia i duży pakiet GB uzbierany z tych odnowień.

Nie wiem jakim cudem mogłem tego nie zauważyć wcześniej www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-prom ... avy-userow

Macie jakieś doświadczenia z tym lejkiem w tej cyklicznej usłudze, lub w ogóle w ofertach na kartę w Orange?
 #1106820  autor: Bohann
 17 lis 2020, 19:39
Z tego co się dowiedziałem na forum Orange, to jest nakładany wszędzie, w ofertach na kartę nawet podobno częściej...

Dlatego pytam o ten lejek w tej 7-dniowej usłudze cyklicznej, bo wiem, że są tu ludzie, którzy już dostają miesięcznie po 300, 400 GB i więcej.

Podobno wystarczy ściągnąć jakiś większy plik w krótszym czasie, przeważnie od 10 do 50 GB i wskakuje ten lejek.
 #1106829  autor: marcin19883
 17 lis 2020, 22:41
Bohann pisze:
17 lis 2020, 19:39
Podobno wystarczy ściągnąć jakiś większy plik w krótszym czasie, przeważnie od 10 do 50 GB i wskakuje ten lejek.
A masz w usłudze no limit taki pakiet? Raczej niemoźliwe, żeby coś takiego zakładali.
 #1106832  autor: Bohann
 18 lis 2020, 00:15
marcin19883 pisze:
17 lis 2020, 22:41
Bohann pisze:
17 lis 2020, 19:39
Podobno wystarczy ściągnąć jakiś większy plik w krótszym czasie, przeważnie od 10 do 50 GB i wskakuje ten lejek.
A masz w usłudze no limit taki pakiet? Raczej niemoźliwe, żeby coś takiego zakładali.
Kilka osób z forum Orange twierdzi, że ten lejek techniczny jest nakładany we wszystkich taryfach i ofertach, nieważne, czy to jest karta, czy abonament. W tym jedna osoba twierdzi, że dostała go w jakiejś ofercie na kartę.

Nikt tu na forum nie pobierał już większych plików, po kilkadziesiąt GB, w krótkim czasie, korzystając z tej 7-dniowej usługi cyklicznej powiększającej pakiet co tydzień o 1 GB?

Nie chce mi się wierzyć, wszyscy chomikują transfer?
 #1106854  autor: macqmacq
 18 lis 2020, 17:23
marcin19883 pisze:
18 lis 2020, 14:46
Bohann pisze:
18 lis 2020, 00:15
Nie chce mi się wierzyć, wszyscy chomikują transfer?
W starych taryfach chomikują, bo sie sumuje. W nowych przepada.
Co znaczy chomikują? Ja po prostu korzystam ze środków w ramach pakietu bez limitu za 25zł i korzystam z neta, jak potrzebuję - raz mniej, raz więcej. Fakt, że uzbierało mi się tego, ale może za chwilę to wykorzystam :-D
 #1106862  autor: zielony71
 18 lis 2020, 19:25
Bohann pisze:
18 lis 2020, 00:15
marcin19883 pisze:
17 lis 2020, 22:41
Bohann pisze:
17 lis 2020, 19:39
Podobno wystarczy ściągnąć jakiś większy plik w krótszym czasie, przeważnie od 10 do 50 GB i wskakuje ten lejek.
A masz w usłudze no limit taki pakiet? Raczej niemoźliwe, żeby coś takiego zakładali.
Kilka osób z forum Orange twierdzi, że ten lejek techniczny jest nakładany we wszystkich taryfach i ofertach, nieważne, czy to jest karta, czy abonament. W tym jedna osoba twierdzi, że dostała go w jakiejś ofercie na kartę.

Nikt tu na forum nie pobierał już większych plików, po kilkadziesiąt GB, w krótkim czasie, korzystając z tej 7-dniowej usługi cyklicznej powiększającej pakiet co tydzień o 1 GB?

Nie chce mi się wierzyć, wszyscy chomikują transfer?
Wykorzystuję miesięcznie do około 300 GB. Zdarzało się do 60 GB dziennie. Jak dotąd lejka nie było.
 #1106868  autor: Bohann
 18 lis 2020, 21:13
Wreszcie ktoś, w tym przypadku kolega zielony71, podał jakiś konkret, dziękujemy :)

Ja wczoraj pobrałem 42 GB i lejka dzisiaj nie ma, ale dziś też jeszcze ściągnę ponad 30 GB i zobaczymy jutro czy coś się zmieni.
 #1106961  autor: Bohann
 20 lis 2020, 15:04
Jednego dnia pobrałem 42 GB, drugiego 35 GB, lejka technicznego na razie nie dostałem, dalsze testy w styczniu, jak przerzucę się na internet z tej 7-dniowej cyklicznej usługi na stałe.

Przy okazji, od wczoraj rana nie przychodzą mi sms-y z odpowiedzią o stanie tej cyklicznej usługi i ilości GB, które mi pozostały. Po wpisaniu kodu *115*1# pojawia się komunikat o przyjęciu zlecenia do realizacji i żeby poczekać na sms z odpowiedzią, ale żaden sms nie przychodzi. Od ponad roku kiedy włączyłem tą usługę nigdy nie zdarzyło mi się coś takiego. Karta SIM została zresetowana przez konsultanta na infolinii i wyciągnąłem ją na chwilę z telefonu, ale nic to nie pomogło. Miał ktoś może taką sytuację, lub może teraz ktoś ma ten sam problem co ja?
 #1107037  autor: Bohann
 21 lis 2020, 23:50
@koszalineo941268
Sprawdzałem na dwóch telefonach:
1. Smartfon Lenovo Z5s
2. Klasyczny telefon z przyciskami Hykker Classic II

Pytałem znajomego z 31-dniową cykliczną wersją tej usługi i też mu nie przyszedł sms z odpowiedzią.

I jeszcze jedno, za 3 dni we wtorek mam odnowienie mojej 7-dniowej, cyklicznej usługi. Zawsze trzy i jeden dzień przed odnowieniem przychodziły sms-y o treści mniej więcej "W dniu XX.XX nastąpi automatyczna próba odnowienia usługi xxxxxxxx. Zapewnij środki na odnowienie". A dzisiaj dostałem coś takiego "W dniu XX.XX spróbujemy odnowić usługę xxxxxxxx. Zgromadzone gigabajty przepadną, jeśli usługa nie odnowi się. Zapewnij środki na koncie."

Zmieniła się treść sms-a przypominającego o odnowieniu, może to ma z tym jakiś związek. Oby nie "grzebali" w samej usłudze.
 #1107310  autor: Bohann
 27 lis 2020, 13:54
@areksz
30 GB w tej usłudze cyklicznej 7-dniowej, powiększającej co tydzień przyznawany transfer o 1 GB? Napisz, czy to karta (jaka usługa), abonament (jaki pakiet), a może to sam bonus z doładowań?



Oba sms-y, ten przypominający o odnowieniu 7-dniowej usługi cyklicznej na 3 dni przed odnowieniem i ten drugi przypominający na dzień przed odnowieniem, mają zmienioną treść. Jednak już ten sms odnawiający samą usługę się nie zmienił.

Kod *115*1# na sprawdzenie stanu usługi i uzbieranych GB dalej nie działa, jak myślicie robić zgłoszenie w tej sprawie? Może ktoś z was już to zgłosił?
  • Strona 199 z 482
  • 1
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 482
  • 1
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 482