DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 171 z 482
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 482
 #1092028  autor: adik
 21 mar 2020, 11:37
w skrócie każdy kto ma stary pakiet z kumulacją GB lepiej niech nie aktywuje niczego darmowego, bo potencjalnie może stracić wszystko co miał.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #1092035  autor: Karlos20
 21 mar 2020, 12:39
A to świnie... Ciekawe czemu pakiet ten 15-złotowy niczego nie narusza (promo do końca marca)? Konstrukcja pakietu jest identyczna (minuty/SMS/MMS + 15GB). Jeśli będzie się coś działo z pakietami starego typu - reklamujcie, a nie panikujecie. Zwrócą Wam to. Tym bardziej, że regulamin promocji nie wyklucza korzystania z innych pakietów, a zabranie GB z innych usług no-limit jest NIEZGODNE z tym regulaminem.

Na marginesie: dobrze, że jestem we Flexie. Nie trzeba chomikować GB, bo ich nigdy nie brakuje na wiele serwisów, które tych GB nie zjadają.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1092050  autor: mamut
 21 mar 2020, 14:11
Ja używam OFnK jako internetu stacjonarnego. Dla mnie to optymalna (jeśli nie jedyna opcja). Nie kumuluję GB, schodzą w miarę na bieżąco. Wysłałem SMS z modemu i zakończyłem sesję. Korzystam z promocji, jakie oferuje operator. Przed uruchomieniem zawsze sprawdzam regulamin usługi.
 #1092054  autor: jarekt
 21 mar 2020, 14:54
@mamut, robisz wszystko dobrze, nawet lepiej niż dobrze i optymalnie korzystasz z usługi, w dodatku z takiej jaka jest Ci potrzebna. I płacisz za nią regularnie (miesiąc w miesiąc lub tydzień w tydzień).
Mimo to, Orange i tak Ciebie/nas/Was wydymał, lub próbował to zrobić (i w większości przypadków raczej skutecznie).

Bo się dobrze do tego przekrętu przygotował:

- brak informacji o zerowaniu GB w materiałach prasowych i PRowych na stronach opa czy w informacjach przekazanych portalom/mediom;

- brak informacji o zerowaniu GB w regulaminie promocji lub w regulaminach do których odsyła regulamin promocji;

- promocja ta to nie jest jakiś nowy płatny pakiet wykluczający się często ze starymi usługami - to niewinny darmowy prezent dla wszystkich z okazji nadejścia wiosny aby ludzie byli bardziej szczęśliwi w tych trudnych chwilach (nikt w tym momencie nie pomyśli, że to przykrywka dla oszustwa);

- promocja się włączy i nastąpi zerowanie GB jeśli nie zrezygnujesz - a powinno być jeśli już to odwrotnie: promocja się włączy i nastąpi zerowanie, jeśli poinformowany o zerowaniu dodatkowo potwierdzisz na to chęć wysyłając dodatkowe potwierdzenie SMSem o treści TAK na numer 630;

- i najlepsze: na rezygnację masz tylko 15 minut...;

- i ostatnie: brak informacji w regulaminie czy w jakimkolwiek innym miejscu na stronach opa, że będzie trzeba z czegoś zrezygnować, że będzie na to tylko 15 minut, a jak się nie wyrobimy (z jakiegokolwiek powodu) to wszystkie GB kupione za grube pieniądze w ostatnich latach/miesiącach zostaną wyzerowane.


Jak widać całość została z premedytacją zaplanowana aby nas/Was okraść. Takie jest moje zdanie.


---edit---
BONUS: w regulaminie jest wręcz jasno i klarownie napisane, że
7. Promocja zostanie włączona automatycznie...
po zleceniu jej włączenia.
Ani słowa czy sugestii, że będzie jeden etap pośredni kasujący GB, z którego będzie można zrezygnować w 15 minut; że będzie wysłany dodatkowy SMS z tymi informacjami, i że będzie trzeba odsyłać dodatkowy SMS z rezygnacją.
 #1092068  autor: mamut
 21 mar 2020, 18:11
Spokojnie, nie będzie to moja pierwsza reklamacja. Usługa została 3GB/7dni została aktywowana i mozolnie rosła w siłę przez dni, tygodnie i lata. Nie powiem, że mam to w dolnym lewym rogu trąby, jednak umowa obwiązuje obie strony. ORANGE więcej na tym straci, niż zyska.
 #1092071  autor: tele2017
 21 mar 2020, 18:20
Trzeba na przyszłość być bardziej sceptycznym do promocji. Wysyłać aktywacje tylko na karcie testowej. Ludziska mają Grunwaldy jeszcze i także na nich może czyhać jakaś pułapka.
...ale że się dałeś tak łatwo podpuścić dla takiego marnego GRATISU? Nie warto ryzykować karty głównej dla takich ochłapów.
 #1092074  autor: mamut
 21 mar 2020, 18:39
@tele2017
No cóż...
1. Promocja zawsze jest mile widziana
2. Dotychczas op nie stosował takich wyjątków. A jeśli tak, to było to wyszczególnione w regulaminie usługi. Regulamin, jak zawsze trafił do mojej domowej biblioteki i w przypadku nieuznania reklamacji będzie dowodem w sprawie.
 #1092083  autor: adik
 21 mar 2020, 20:14
Ostatnio w sierpniu zeszłego roku Orange próbował wrobić użytkowników w darmową ofertę rozmów po doładowaniu, po wysłaniu smsa odpowiedniego do nich. Wtedy info o tym było na ich na stronie, ale nie było w wiadomości sms. Po kilku dniach wycofali się z tego smsa, po skargach ludzi że nie informują o negatywnych konsekwencjach aktywacji "darmowej" usługi.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #1092089  autor: piotrzet
 21 mar 2020, 20:41
jarekt pisze:
21 mar 2020, 09:47
@piotrzet, w Orange są promocje (regulaminowe/cennikowe, żadne triki), dzięki którym przychodzi praktycznie za darmoszkę 50-150GB TYDZIEŃ w TYDZIEŃ i to się kumuluje i nie przepada (również regulaminowo).
Po roku, nawet jak zużywasz 50-100GB miesięcznie, to 1000GB i więcej Ci zostaje. Samo z siebie. Z nicnierobienia :).

A najlepsze w tej promocji jest to, że z każdym tygodniem dostajesz 1GB więcej. Po roku ponad 50GB tygodniowo (czyli ponad 200 GB miesięcznie), po 2 latach już ponad 110GB tygodniowo (prawie 500 GB miesięcznie), po 3 latach... nie ogarniam ile, tak duże są to ilości GB tygodniowo i z każdym tygodniem rosną...

Przydaje się taka "resztka" np. w wakacje, w święta, na wyjazdach, w trudnych chwilach (jak teraz) kiedy 1000GB schodzi lekką ręką. Oczywiście nie u każdego.

Taką promocję ma tylko Orange.
I chamskie, nieregulaminowe, niezgodne z prawem kasowanie takich GB też jest tylko u nich.
W dodatku kasowanie GB odbywa się pod przykrywką wspaniałej darmowej promocji dla wszystkich z okazji 1. dnia wiosny. Poważnie - większym chamem już nie można być.
To moim zdaniem przebija, i to znacznie, "4 grosze" od T-Mobile.
W takim razie masz rację jest to dość chamskie. Moim zdaniem w takim razie Orange powinno dać dłuższy czas na zastanowienie niż 15 min lub powinna być informacja np "uruchomienie tego pakietu... jeśli potwierdzasz wyślij tak" i dopiero drugi SMS powoduje utratę GB, a nie po 15 min.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1092093  autor: perdos1
 21 mar 2020, 21:33
piotrzet pisze:
21 mar 2020, 20:41
Moim zdaniem w takim razie Orange powinno dać dłuższy czas na zastanowienie niż 15 min lub powinna być informacja np "uruchomienie tego pakietu... jeśli potwierdzasz wyślij tak" i dopiero drugi SMS powoduje utratę GB, a nie po 15 min.
Orange powinno to otwarcie napisać w informacji prasowej i w regulaminie promocji. Wtedy nikt nie powinien mieć pretensji. Żadne 15 minut, 30 minut czy godzina. O tym też nie ma nic w regulaminie. Wiele osób wysyła wiadomość przez modem LTE za pośrednictwem przeglądarki i tyle. Takie osoby zwrotny sms przeczytają dopiero jak się zorientują, że im brakło GB.
 #1092094  autor: piotrzet
 21 mar 2020, 21:37
Gwarantuje ci że i tak 50% jak nie więcej o tym by nie wiedziało. Jedyny dobry sposób to po prostu drugi SMS, który trzeba odesłać, że zgadzasz się na utratę GB i tyle. To jest moim zdaniem jedyne dobre rozwiązanie.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1092095  autor: iphoneski
 21 mar 2020, 21:40
Ciekawe czy reklamacje będą uznawane, 15 minut na smsa to mało, ktoś mógł mieć rozmowę i gadać przez te 15 minut, np ja podczas połączenia nie sprawdzam kto do mnie napisał.
 #1092096  autor: forum_tg
 21 mar 2020, 22:17
iphoneski pisze:
21 mar 2020, 21:40
Ciekawe czy reklamacje będą uznawane, 15 minut na smsa to mało, ktoś mógł mieć rozmowę i gadać przez te 15 minut, np ja podczas połączenia nie sprawdzam kto do mnie napisał.
O tym samym dokładnie pomyślałem. Sam często prowadzę znacznie dłuższe rozmowy i co wtedy? dostajesz smsa i nawet nie masz szansy na zareagowanie! to jest nieuczciwe. a co jeżeli ktoś jedzie autem i straci zasięg? jak ma odesłać wiadomość tekstową?
Jeżeli daliby 2-3 h, to niema problemu. Wtedy nie miałbym uwag. Zwykły "haczyk", trzeba czytać otrzymywane informacje.
 #1092097  autor: jarekt
 21 mar 2020, 22:29
Info z bloga ("wszystko jest OK, przecież wprowadziliśmy mechanizm zabezpieczający przed utratą GB..." buahahaha):
Marta Krajewska 20:18 21-03-2020

Przykro mi, że promocja wzbudziła niezadowolenie u części użytkowników. Mechanizmem zabezpieczającym przed utratą GB zgromadzonych w usłudze cyklicznej, jest SMS informujący o tym, że włączenie usługi darmowej spowoduje wyłączenie usługi cyklicznej i utratę GB. Dodałam także wyraźne info na początku tego postu z taką informacją. Przepraszam za zaistniałą sytuację. Na przyszłość zadbam o wyraźne informowanie Was o ograniczeniach w promocji.

Wysłałem im trochę komentarzy na blogu wczoraj (włączyłem tryb "wkurzonego cwaniaka co się trochę zna"), to prawie wszystkie pokasowali, czyli już wczoraj wiedzieli, że ja wiem, ale ja też wiedziałem, że oni wiedzą, że ja wiem :).
Ostrzeżenia jednak wciąż nie zamieścili.
Dopiero dzisiaj o 20:00 dodali...

Także to nie błąd był tylko celowe działanie, o czym już wcześniej pisałem. Jeszcze się gniewają, że niektórym się nie podoba promocja...
 #1092098  autor: perdos1
 21 mar 2020, 22:38
piotrzet pisze:
21 mar 2020, 21:37
Gwarantuje ci że i tak 50% jak nie więcej o tym by nie wiedziało. Jedyny dobry sposób to po prostu drugi SMS, który trzeba odesłać, że zgadzasz się na utratę GB i tyle. To jest moim zdaniem jedyne dobre rozwiązanie.
Moze i by nie wiedziało, ale wtedy to by była ich wina. Regulamin/informację na temat promocji należy przeczytać. Oczywiście, że opisany przez ciebie sposób byłby najlepszy. Chodzi mi tylko o to że gdyby informacja była w regulaminie mogliby wyjść w tej sytuacji "z twarzą".
 #1092099  autor: iphoneski
 21 mar 2020, 23:41
Czyli po prostu chcą wyczyścić prepaida, etycznie pomysł mocno słaby, ale pewnie skuteczny. Ogólnie ostatnio mają jakiś problem z kartą - najpierw rozdawali gigabajty jak cukierki albo lepiej a teraz imają się nawet takich metod żeby te cukierki wszystkie zabrać.
 #1092100  autor: Window
 22 mar 2020, 00:46
Mnie nie będzie dziwiło to jak za kilka miesięcy Orange zrobi zbieraczom potężna niespodziankę czyli Usunie usługę bądź zastosuje się do regulaminu i zablokuje wam Zbieranie GB ten punkt z Regulamin usługi cyklicznej „Rozmowy i SMS-y bez
limitu do wszystkich + pakiet GB” mówi o
39. Niewykorzystane środki z pakietu GB przepadają wraz z upływem okresu ważności Usługi.
więc to daje Orange tylną furtkę do zablokowania zbierania GB
Natomiast w Regulamin usługi cyklicznej„Rozmowy,SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” też jest ten zapis
35.Niewykorzystane środki z pakietu GB przepadają wraz z upływem okresu ważności Usługi.
EDIT 01:07 Strona biura prasowego znowu nie działa
 #1092115  autor: Karlos20
 22 mar 2020, 11:58
Także to nie błąd był tylko celowe działanie, o czym już wcześniej pisałem. Jeszcze się gniewają, że niektórym się nie podoba promocja...
To mogli dać same GB tak jak z promocji z 10GB do 31 marca i nikt by nie marudził. Widać wyraźnie, że prepaida chcą niszczyć kosztem Flexa. Od dawna o tym mówię...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 171 z 482
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 482
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 482